Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:
Of je sodemietert een eind op met je janksmoel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel passende lapo.
SC, sorry, kusjekroel.
jij ben heel geen mod meer dus tief jij lekker op uit fb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of je sodemietert een eind op met je janksmoel.
Mooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of je sodemietert een eind op met je janksmoel.
Nog mooierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nee jij dan,
[..]
jij ben heel geen mod meer dus tief jij lekker op uit fb.
Het gaat om Remlof, trutquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef Pharkus het volgende:
Hans en Grietje worden niet besproken
Zonde om zo'n mooie combo te laten liggen, toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
KLB / This account does not have an Outlook Web App mailbox.
Pfft en dat voor 'n KLB mod, dat dit kan op FOK!![]()
Ik had hem gesloten.Helemaal geen goed topic. Adoreer hem maar in FIT of ONZ.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He mijn topic over zyzz is gesloten door een niet mod van klb mag dit ??
sowieso begon hij met de discussie uitlokken.. en verder was t gewoon goed topic.
Kan iemand hier naar kijken? Klb mod dus![]()
Alvast bedankt
Er was wel goede discussie en verder is t ook goeden klacht..quote:Op zondag 13 januari 2013 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik had hem gesloten.Helemaal geen goed topic. Adoreer hem maar in FIT of ONZ.
Is het niet fantastischquote:Op zondag 13 januari 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
KLB / This account does not have an Outlook Web App mailbox.
Pfft en dat voor 'n KLB mod, dat dit kan op FOK!![]()
Nee want ik doe niksquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand Anti-feminist een ban geven.
Teveel penisbaardenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand iets aan die lemmings doen?
Nou nee, ik zat een filmpje te kijken en wilde gaan roken en keek nog even naar KLB. Wat een pleuriszooi op de zondagavond maken sommigen ervan.quote:
Nee hoor. Een topic bestaande uit 'zie TT' sluit ik negen van de tien keer. Twitter heb je voor dat soort dingen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:54 schreef fb12fb12 het volgende:
Frank_Drebin op zijn teentjes getrapt en onnodig sluiten van topic
Heb je niet mobilequote:Op zondag 13 januari 2013 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat een filmpje te kijken en wilde gaan roken en keek nog even naar KLB. Wat een pleuriszooi op de zondagavond maken sommigen ervan.
[..]
Nee hoor. Een topic bestaande uit 'zie TT' sluit ik negen van de tien keer. Twitter heb je voor dat soort dingen.
Mocht jij ergens racisme zien kun je dat ook aankaarten middels een TR.
Ik zal dadelijk nog of anders morgen eens even zoeken naar wat jij bedoelt want heel eerlijk gezegd ben ik vandaag niet zo heel veel online en FOK! ik er een beetje los naast dus ik heb vandaag niet ieder topic gelezen.quote:
Okay isgoedquote:Op maandag 14 januari 2013 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk nog of anders morgen eens even zoeken naar wat jij bedoelt want heel eerlijk gezegd ben ik vandaag niet zo heel veel online en FOK! ik er een beetje los naast dus ik heb vandaag niet ieder topic gelezen.
Valt regelmatig niet onder de hoofdregel "doe normaal", hoezo?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef haan33 het volgende:
Is het toegestaan mensen publiekelijk te vernederen in KLB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |