SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 12-01-2013 23:38:18 ]
Mankini.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef Muis006 het volgende:
Yessssssssssssss![]()
Ik heb er zoeen zin in
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef Cat22 het volgende:
OP klopt niet meer.![]()
Gratis parkeren kan eruit.
Dan zet je dat er gewoon weer in. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]Maar misschien moet het er dinsdag weer in... EN WAT DAN
Ik wil ook d'rOP.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zet je dat er gewoon weer in. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Ik zat er al inquote:
Mijn update was perfect maar Erik verkloot hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
Nu zitten jullie daar samen te kloten en nog steeds staat er gratis parkeren.
Kan ook wel weer weg gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn update was perfect maar Erik verkloot het
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn update was perfect maar Erik verkloot het
quote:
IK ZAT NERGENS AAN!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Nou!
Ik open wel niks meerstomme moderators.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
IK ZAT NERGENS AAN!
Nou ja, niet aan iets waar jullie iets mee te maken hebben iig
Ik doe niets meer, bekijk het maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Die gratis parkerenaanpassing![]()
En doet een mod of Muis nog iets aan de bruidssuite?
nee man ik ga gewoon met de rampstadrail naar huisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Die gratis parkerenaanpassing![]()
En doet een mod of Muis nog iets aan de bruidssuite?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Nou!
Ik open wel niks meerstomme moderators.
Heej Ing! Wil je de bruidssuite?quote:
Zat je maar eens ergens aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
IK ZAT NERGENS AAN!
Nou ja, niet aan iets waar jullie iets mee te maken hebben iig
Japs, heel jammer, maar gezondheid gaat voor en een ziekenhuis laat je niet wachten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net dat indaha niet meer komt
Helemaal niet gezien. Nog teruggezocht hier maar begrijp dat het in de F&F SC staat.
Superjammer indaha maar heel erg begrijpelijke reden
Heb jij een tussendeur en zo ja, naar wiens kamer gaat die?quote:
Nopequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een tussendeur en zo ja, naar wiens kamer gaat die?
mooi.quote:
Ik heb wel een tussendoor, naar Q geloof ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een tussendeur en zo ja, naar wiens kamer gaat die?
Succes daarmee he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel een tussendoor, naar Q geloof ik.
Uh-oh.....
Tegen de tijd dat ik in het hotel ben weet ik amper meer wie wie is denk ikquote:
Kamer met tussendeur is locatie afterparty?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef Muis006 het volgende:
Parkeren + slaaplijst + indaha/cattyman is aangepast. Moest er verder nog iets?
Een clubje wilde net een vergadering plannen op de 27e.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in het hotel ben weet ik amper meer wie wie is denk ik
Dat maakt tegen die tijd ook niet meer uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in het hotel ben weet ik amper meer wie wie is denk ik
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt tegen die tijd ook niet meer uit. The Beatles hadden het met I am the walrus toch goed: I am he as you are he as you are me and we are all together.
Gokje hoor, maar JJdJ is een kleine eter en schuift zijn voedsel door naar Sp3c.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:05 schreef Muis006 het volgende:
Waarom staat er 'JJdJ + eten voor sp3c'?
Omdat sp3c hem zou helpen met het voer dat ie niet lust geloof ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:05 schreef Muis006 het volgende:
Waarom staat er 'JJdJ + eten voor sp3c'?
Kun je nog een verkeerde ingang binnenlopen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het voordeel voor mij bij dit hotel: GEEN TE BEDWINGEN SLEUTELGATEN DEZE KEER!
ik herinner me dat toch anders en daar blijf ik bijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
JJdJ is 3,5 meter hoog, dus ik geloof nooit dat het een kleine eter is
sp3c heeft zich gewoon een deel toegeëigend denk ik
Nee, wel het verkeerde glazen deel van de automatisch openende glazen schuifdeur nemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nog een verkeerde ingang binnenlopen?
*hoopt*
Ja maar jij herinnerde je de route ook anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik herinner me dat toch anders en daar blijf ik bij
Perspectief!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wel het verkeerde glazen deel van de automatisch openende glazen schuifdeur nemen.
Het dichte gedeelte
blijft hij vast ook bij.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij herinnerde je de route ook anders.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij herinnerde je de route ook anders.
Nee, chiequennnnn glazen schuifwanden naar een inloopdouche met regendingesquote:
DE UITDAGING!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
En een heuse deur van kamer naar badkamer![]()
![]()
Volgens mij zit er bij terugkeer meer drank in ons dan in die bar.quote:
Oh ik hoop dat iemand me uitlegt hoe dat werktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
En een heuse deur van kamer naar badkamer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat iemand me uitlegt hoe dat werkt! Ik ben zo gewend aan het openblazen van de badkamer in hotels.
In de bar zitten tijgernootjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij terugkeer meer drank in ons dan in die bar.
Ik zie wel 5 gordijnen. Kleintjes ook nog.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
Ziehierrrrrrrrrrrrrrrr een gedeelte van de glazen wand bij de douche Erique.
Tis heusGeen gordijn
[ afbeelding ]
we hebben jouw inbreng hier gemist Erik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat iemand me uitlegt hoe dat werkt! Ik ben zo gewend aan het openblazen van de badkamer in hotels.
Trust en de groeten aan de hinterd!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:16 schreef Muis006 het volgende:
Er wordt hier naast me subtiel gehint dat ik moet afsluiten
Trusten
Ook niet knuffelen nu?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:18 schreef Muis006 het volgende:
"Je moet knuffelen, je hoeft niet af te sluiten!"
Ik ga toch maar
Oh moet ze met hem knuffelenquote:
Piemelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh moet ze met hem knuffelen. Ik dacht met ons
.
Hij kijkt hoogst verontwaardigdquote:
Ik zal jou ook knuffelen de 26equote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh moet ze met hem knuffelen. Ik dacht met ons
.
Daar blijft ze mooi afquote:
Moet je zowel hem als jezelf een ABO gevenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:08 schreef Muis006 het volgende:
Als we ooit secretsanta doen wil ik sp3c en dan stuur ik cupcakes
Had ik allang hier gezegd doos.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:00 schreef Qwea het volgende:
die dagkaart van de blokker, die is niet handig voor slaperds.
Want het is een DAGkaart. Kun je de volgende dag dus niet gebruiken
ga je met de trein?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik allang hier gezegd doos.
Je moet er twee kopen en dan moet je dus gaan kijken of twee enkeltjes niet goedkoper zijn. Bij mij wel.
Ik heb nog geen idee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je met de trein?
Als in heen kun je iig mee rijden, terug ligt eraan hoelaat ik weg moet
laat maar wat wetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vanuit Eindhoven kom. Maar ik zie nog wel of het treinen of meeliften wordt.
Whiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Takaiki het volgende:
+ Takkeman + eten![]()
Blijven (zoals verwacht met dit scenario) niet slapen.
kom ik ook langsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vanuit Eindhoven kom. Maar ik zie nog wel of het treinen of meeliften wordt.
Ook de vrouwelijke agenten? :-Dquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen als ze ook gaan strippen bij Henk.
Ja. Voor de andere mannenquote:
vrouwelijke strippende woutenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Takaiki het volgende:
+ Takkeman + eten![]()
Blijven (zoals verwacht met dit scenario) niet slapen.
Die wordt vast aangetrokken door de ballen van Henk.quote:
scherpquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wordt vast aangetrokken door de ballen van Henk.
Oh myquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
wil toch graag vooraf weten of het de moeite waard is!quote:
Wat saai, waar is je gevoel voor avontuur?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
wil toch graag vooraf weten of het de moeite waard is!
HALLON!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
wil toch graag vooraf weten of het de moeite waard is!
Percy kan goed typen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Die hond van mij wilde per se op schoot
dus gaat hij maar op het toetsenbord liggen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat saai, waar is je gevoel voor avontuur?
Nou is het wel zo dat de meeste vrouwelijke agenten lesbo zijn. Dus de kans dat je kans maakt is niet erg groot.
De slettebak!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die is allang weer bij een ander klefbakken.
Jij bent gekquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben toch allemaal een lelijke kont.
Binnenkort komen er nieuwe politiepakken. Wordt wel beter volgens mijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben toch allemaal een lelijke kont.
Meneer de expert.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nieuwe politiepakken. Wordt wel beter volgens mij.
Vriendin van me wil bij de politie en die vertelt me wel eens watquote:
Heb jij wel eens een agente met een lekkere reet gezien dan?quote:
Zou tijd worden!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nieuwe politiepakken. Wordt wel beter volgens mij.
Zeker weten! Jij ook. Want er was er een op de ESF-meet. Lomperdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een agente met een lekkere reet gezien dan?
Niet in pak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker weten! Jij ook. Want er was er een op de ESF-meet. Lomperd
kwam er vrijdagochtend 1 tegenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een agente met een lekkere reet gezien dan?
Naakte vrouw met lekker kontje was me hoogstwaarschijnlijk wel opgevallen.quote:
Ik had er laatst een aan de deur, leuk koppie wel. Vroeg of ik iets speciaals had gezien. Ik zei: nu wel. Was niet helemaal wat ze bedoelde. Maar toen ze wegliep, toch weer die politiereet he...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
kwam er vrijdagochtend 1 tegen
ik vroeg of ik dr telefoonnummer mocht hebben als ze mijn IDkaart in wilde zien
dr collega vond dat niet zo een heel goed plan dus ik heb het maar braaf laten zien, daarna reden ze heel hard weg
Gelukkig ben je zelf zo'n kadootjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er laatst een aan de deur, leuk koppie wel. Vroeg of ik iets speciaals had gezien. Ik zei: nu wel. Was niet helemaal wat ze bedoelde. Maar toen ze wegliep, toch weer die politiereet he...
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo'm kadootje
Ik zal kijken of ik aan een politiebroek kan komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende keer dat ik Bart zie even goed naar zijn achterwerk kijken.
En dienstwapen.quote:
Mag ik ook naar je dienstwapen kijkenquote:
In de loop zelfs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik ook naar je dienstwapen kijken?
Beetje banaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:06 schreef Muis006 het volgende:
De Grote Billijke Bingo, Bier en Bitterballenmeet.
Geen idee, maar de diameter is 9mm.quote:
Ik onderhoud mijn dienstwapen regelmatig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:11 schreef Muis006 het volgende:
Dames, dames,
Houden we het wel netjes?
Geen vuil in de loop enzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik onderhoud mijn dienstwapen regelmatig.
Toch niet op je dienstwapen he?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heb ik teveel sambal gemorst tijdens het koken
Is dit een eufemisme?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
Altijd weer die wijven!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:11 schreef Muis006 het volgende:
Dames, dames,
Houden we het wel netjes?
Liep je lekker in het rond te sprietsen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
quote:
Ga terug de keuken in ofzoquote:
Oo-er?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt "sambal gemorst" tijdens het "koken"?
Oh god hou opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:17 schreef sp3c het volgende:
nee ik heb teveel sambal gemorst tijdens het eten en nu is het zo heet dat mijn mondje ervan in de brand staat!
Sateh Jonguh!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ruilen tegen zijn ballen?quote:
we moesten het netjes houden!quote:
Ik las heel even "schimmeltjes" en dacht bah.quote:
ze wil alle ballen voor zichzelfquote:
gewoon ruilen tegen mijn sate vriend!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Takaiki het volgende:
Nee, zelfs hij mag zijn eigen ballen houden
Snelle Jellequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef sp3c het volgende:
haha ok nu zie ik er ook iets vunzigs in
Mogen we dat ook expres uitlokken?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n zin in de bingo
FOK!kers en Joop, dat wordt een ultieme combi!
HOUD TOCH JE MUILLLLLLL!
quote:belhamel zelfst.naamw.
1. een gecastreerd mannelijk schaap dat met een bel om zijn nek vaak de kudde leidt Voorbeeld: `In de weide stonden enkel belhamels. `
2. [scheldwoord] een scheldwoord dat vooral vroeger gebruikt werd voor kinderen die kattenkwaad uithaalden. (deugniet) Voorbeeld: `Ga toch weg, stelletje belhamels! `
Geloof me, daar hoef je niet veel moeite voor te doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mogen we dat ook expres uitlokken?
Jamaar dan komt nooit de vaart erin als ik dat moet doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof me, daar hoef je niet veel moeite voor te doen
Gewoon op je allerliefst zeggen 'Wàt??? Ik verstond het niet!' als ie een getal heeft genoemd.
* sp3c hoort een aantal kwartjes vallenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar dan komt nooit de vaart erin als ik dat moet doen
Als ie roept dat je je muil moet houden, hoor jij dat waarschijnlijk zelfsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar dan komt nooit de vaart erin als ik dat moet doen
Dat denk ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie roept dat je je muil moet houden, hoor jij dat waarschijnlijk zelfs
Volgens mij gewoon een doordeweekse Rotterdammert hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Enige subtiliteit is den man volledig vreemd. Godzijdank
Japs. Way to go Takke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik zou als ik jou was alvast beginnen met snijdenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik werd er meer spontaan blij van, maar dat gevoel is nu ook weer weg
Jij bent zowat de enige waarvan ik dat nooit ga geloven.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:03 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent zowat de enige waarvan ik dat nooit ga geloven.![]()
Tenzij voorafgegaan door weken twijfel en overtuiging door anderen dat het voor je gezondheid/hobby/huwelijk/sociaal leven echt beter is als je niet komt.
Ken uzelve, Qquote:
Ehm, nee doe maar niet. Want dan moet ik die hele vlaai thuis gaan opvreten. En het is niet de bedoeling dat mijn 12 kilo die er net af is er weer bij komtquote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ken uzelve, Q![]()
En of je nog vlaai mot.![]()
Ik ga sowieso voor Joop halen, en neem er anders ook wel eentje mee voor de before party (betaal ik). Allemaal een Hollandsch stukje zodat ruimte voor ballen.
stukkie beforevlaai toch wel?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, nee doe maar niet. Want dan moet ik die hele vlaai thuis gaan opvreten. En het is niet de bedoeling dat mijn 12 kilo die er net af is er weer bij komt
Ik zat te twijfelen of ik voor henk en peter texels bier mee moest nemen. Weet alleen niet of ze dat zuipen
Done deal!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Texels biertje vinden ze wel erg leuk denk ik hoor QGewoon voor de leuk, elk eentje ofzo
En een halve vlaai ieder van Cat zullen ze ook wel heel erg waarderen![]()
Ik heb al een fles van Joop zijn favoriete borrel gekocht ook, die kunnen we er dan bij geven Cat, bij zijn vlaai
Ga ik dat ff fixen voor de mannen! Doen ik joop er ook 1.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Texels biertje vinden ze wel erg leuk denk ik hoor QGewoon voor de leuk, elk eentje ofzo
En een halve vlaai ieder van Cat zullen ze ook wel heel erg waarderen![]()
Ik heb al een fles van Joop zijn favoriete borrel gekocht ook, die kunnen we er dan bij geven Cat, bij zijn vlaai
Misschien moeten we even uitleggen dat die drank voor na de binkoot is en niet tijdens.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga ik dat ff fixen voor de mannen! Doen ik joop er ook 1.
Nog voorkeur?quote:
Leuk! Joop is een dag later (of 2, geloof die maandag) ook jarig, dan wordt ie geloof ik 78quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga ik dat ff fixen voor de mannen! Doen ik joop er ook 1.
koeienquote:
Kom naar het hotel voorprettenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar hoe kom ik nu aan een stukje vlaai? Ik blijf niet slapen natuurlijk.
Dat hotel MET of ZONDER betaald parkeren?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom naar het hotel voorprettenDan mag je mijn stukje
Ohja, kutquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat hotel MET of ZONDER betaald parkeren?![]()
Aah tof. Neem wel ff wat mee. Zal elk wel een verschillende meenemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Joop is een dag later (of 2, geloof die maandag) ook jarig, dan wordt ie geloof ik 78![]()
![]()
Ik verwacht dat ik een mail terug krijg dat het gratis is heur.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, kut
Dan proberen we wel wat over te houden om mee te nemen naar Henk. Of misschien mag je een stukje van Henk zijn deel
Ik heb wel een aantal glazen shotglaasjes, die neem ik wel mee en dan spoelt iedereen het glaasje maar ff om voor een anderquote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah tof. Neem wel ff wat mee. Zal elk wel een verschillende meenemen.
Kan iemand mij in godsnaam vertellen waar de fuck ik plastic shotglaasjes of iets wat er voor door kan gaan, scoor? De vorige keer had een vriendin ze uit het verpleeghuis meegejat, medicijn bekers. Maar die is in de ziektewet nu
Neeeeee joh. Laat die glazen thuisquote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal glazen shotglaasjes, die neem ik wel mee en dan spoelt iedereen het glaasje maar ff om voor een ander
Ja gewoon die witte plastic bekertjesquote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeee joh. Laat die glazen thuisIk heb zelf ook glazen, maar met mijn lompheid gaat dat stuk
joh ik fix wel wat. Desnoods neem ik gewone plastic bekers!
Kronselevlaai met sjoem!quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeee joh. Laat die glazen thuisIk heb zelf ook glazen, maar met mijn lompheid gaat dat stuk
joh ik fix wel wat. Desnoods neem ik gewone plastic bekers!
Ja maar dan niet voor de niet-slapersquote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik een mail terug krijg dat het gratis is heur.
Ach joh, dat is een halve dag later, kun je best hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Greys het volgende:
Ja ik neem er ietsje minder van Q deze keer, anders lig ik na 1 limoncello al op apegapen
Die kunnen ook lekker vol, dan tikt het tenminste aan om 6 porties te doenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gewoon die witte plastic bekertjes
Ja maar de keer vóór de vorige keer zat ik als een debiel klapperend in mijn bed 's nachtsquote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, dat is een halve dag later, kun je best hebben.![]()
Ik kon het ook.
Aah pussy!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Greys het volgende:
Ja ik neem er ietsje minder van Q deze keer, anders lig ik na 1 limoncello al op apegapen
Zelfs jij had er 8 opquote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, dat is een halve dag later, kun je best hebben.![]()
Ik kon het ook.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Ynske het volgende:
Ik weet t niet eewns, alleen de 1e razz.
Op naar de komende orgasmes
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Ynske het volgende:
Ik weet t niet eewns, alleen de 1e razz.
Op naar de komende orgasmes
dat minus de wodka-redbull maar wel een paar biertjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb er na de 5-6 orgasmes in het hotel () in de kroeg nog een flink aantal wodka-redbulls en daarna nog een limoncello of 6-7 achteraan gekwakt. Da's voor mijn doen echt HEEL VEEL hoor
Hoi, ik acht ....quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Zin an, volgens mij heb ik de vorige keer toch ongeveer 6 van die shotjes gehad.
Je lag als een van de eersten in bed ook, braaaaaaaaaafquote:
Daar kwam Tombo ook al mee met die jaquote:Op zondag 13 januari 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys heb je the Hobbit gezien? Ik heb een dwergencrush.
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je achteraan de rij aansluiten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys heb je the Hobbit gezien? Ik heb een dwergencrush.
[ afbeelding ]
herstel, achter Tombo.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je achteraan de rij aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |