wat zou je zeggen als het ging om een jongen van 17 en een vrouw van 27?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Bitterlemon het volgende:
1. Pedofilie.
2. Je raakt je baan kwijt.
3. Wat.
Hij is gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Leeftijdsverschil is 10 jaar. Het meisje in kwestie is erg volwassen voor haar leeftijd. Ok, 17-27 is anders dan 27-37, maar toch...Doe niet alsof ik een vent van 55 ben die met een meisje van 13 gaat...
Niet, ik help met huiswerkbegeleidingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef Zapata het volgende:
Ben je nou wel of geen leraar op haar school?
Probeer het maar goed te praten. "Ja, maar ze wilde het zelf graag". Dit zijn de welbekende excuses van iemand die iets fouts doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Leeftijdsverschil is 10 jaar. Het meisje in kwestie is erg volwassen voor haar leeftijd. Ok, 17-27 is anders dan 27-37, maar toch...Doe niet alsof ik een vent van 55 ben die met een meisje van 13 gaat...
In de USA is dat al ronduit verboden en reden tot gevangenisstraf en levenslange registratie in een 'mishandel-me-maar' register genaamd de sexual offenders register.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef TAmaru het volgende:
beste mensen
ik ben 27 jaar
meid van een jaar of 17 (6vwo)...laten we haar anne noemen
mijn vraag is: wat kan ik nu doen?
ideeën?
Het jongste meisje dat ik heb gehad was 24, maar begrijp me niet verkeerd: ik ben niet geïnteresseerd in "neuken", ik heb echt gevoelensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Seam het volgende:
Je leeft maar 1 keer, en hoevaak krijg je als 27 jarige nou nog een kans om een 17 jarige te neuken.
Dat wil ik zeggen.
Tsja, de VSquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
In de USA is dat al ronduit verboden en reden tot gevangenisstraf en levenslange registratie in een 'mishandel-me-maar' register genaamd de sexual offenders register.
Het gaat niet alleen om de leeftijd, het is dat je samenwerkt en een positie hebt als superieur, dat is gewoon tegenwoordig een no-no.
een echte kerel zou toegeven, jammer dat ik jou zo moet tegenkomen, want nu kan ik je niet daten.
gewoon niet doen, het zou fout zijn.
Dit...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is zo'n typisch topic waarbij TS dondersgoed weet wat hij moet doen, alleen graag een soort toestemming wil van mensen online die hij niet kent om te doen wat hij niet zou moeten doen..
Je bent dus een leraar op een andere school.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Niet, ik help met huiswerkbegeleiding
Nee, hier wordt ook zwaar gehecht aan een gezagsverhouding. En ondanks dat het "maar" huiswerkbegeleiding is, is die er wel.Zeker omdat het ook niet eenmalig is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tsja, de VS
Hier zijn we in Nederland...toch wel iets meer open minded dan de VS
Ze moet ook niet door hem begeleid worden. Dat is geen gelijkwaardige relatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Zapata het volgende:
[..]
Je bent dus een leraar op een andere school.
Dan blijft alleen het leeftijdsverschil over lijkt mij.
Ja, maar ik ben natuurlijk wel werkzaam aan een private huiswerkinstelling waar zij een leerling van is. Maar dat is een privé instituut en heeft geen onderwijsbevoegdheden als zodanig. Met het leeftijdsverschil heb ik zelf geen probleem. Vraag me wel af wat mijn baas ervan vindt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Zapata het volgende:
[..]
Je bent dus een leraar op een andere school.
Dan blijft alleen het leeftijdsverschil over lijkt mij.
Je weet donders goed dat het niet kan, doe het dan ook niet. Hoort ook bij je vak zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben natuurlijk wel werkzaam aan een private huiswerkinstelling waar zij een leerling van is. Maar dat is een privé instituut en heeft geen onderwijsbevoegdheden als zodanig. Met het leeftijdsverschil heb ik zelf geen probleem. Vraag me wel af wat mijn baas ervan vindt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |