Mijn meest wilde actie was op Valentijnsdag met een vriendin naar Brussel scheuren, in een bruine kroeg met karaoke de locals omver blazen met hard rock en daarna samen naar Fantasia 2000 in de Kinepolis. True story. Jammer dat ik uiteindelijk door haar ge-friendzone'd benquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet te gek maken de eerste date hè
Je had hem beteuterd moeten zien kijken. Hij zat al uren te wachten en te springen, en moest ook nog even mijn glas vasthoudenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hier, die gast was vast niet uit Schiedam
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja... daar hoor ik eigenlijk ook thuis
Owww kijk! Iemand die echt met fotografie bezig is en niet zomaar een overpriced camera heeft om wat kiekjes mee te schieten!quote:
Nicequote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Kennen jullie dat gevoel van gerechtigheid ?
Dat gevoel dat je ex die vreemd ging nu zelf het slachtoffer is van een partner die buiten de deur snoept.
Oh man, ik trek een halve liter openWat een heerlijke dag.
Mooie foto's welquote:
maar ik heb wel een overpriced camera!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww kijk! Iemand die echt met fotografie bezig is en niet zomaar een overpriced camera heeft om wat kiekjes mee te schieten!
Zover ik weet ging er niet iemand vreemdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Dat gevoel dat je ex die vreemd ging nu zelf het slachtoffer is van een partner die buiten de deur snoept.
Ach wat, ik doe niet anders, ze zouden beter moeten wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je had hem beteuterd moeten zien kijken. Hij zat al uren te wachten en te springen, en moest ook nog even mijn glas vasthouden
Even gebookmarked, daar moet ik echt even rustig voor zittenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn meest wilde actie was op Valentijnsdag met een vriendin naar Brussel scheuren, in een bruine kroeg met karaoke de locals omver blazen met hard rock en daarna samen naar Fantasia 2000 in de Kinepolis. True story. Jammer dat ik uiteindelijk door haar ge-friendzone'd ben
ik ken dat gevoel maar ik ben wel blij voor je!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even gebookmarked, daar moet ik echt even rustig voor zitten
En dit is toch geen spam
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het zo fijn dit met jullie te kunnen delen, oh heerlijk![]()
Toegegeven, dit is niet mijn 1e van de avond_! Maar deze smaakt het best in een paar maanden tijd
![]()
Het is dan ook weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het zo fijn dit met jullie te kunnen delen, oh heerlijk![]()
Toegegeven, dit is niet mijn 1e van de avond_! Maar deze smaakt het best in een paar maanden tijd
![]()
Kom me redden! Mond op mond!quote:
Het gebeurt wel eensquote:
Alweerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wat laat, maar toch![]()
[ afbeelding ]
Jij gunt me ook niks he?quote:
Het is anders dodelijk stil voor de deurquote:
Niemand durft nog de deur uit in Schiedamquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is anders dodelijk stil voor de deur
Geef je adres eens zou ik zeggen, ik kan de stopper Moerwijk - Schiedam zo nog pakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niemand durft nog de deur uit in Schiedam
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Of heel Schiedam rukt zo uit richting Huize Driessenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niemand durft nog de deur uit in Schiedam
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geef je adres eens zou ik zeggen, ik kan de stopper Moerwijk - Schiedam zo nog pakken.
Neuhhh, dat kan ik zelf het bestequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet de FOK! knokploeg langskomen om wat reuring te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |