quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:40 schreef robdriessen het volgende:
Ouderwets is helemaal zo slecht nog niet. Deur openhouden, eerste date betalen...
Ouderwets is helemaal zo slecht nog niet. Deur openhouden, eerste date betalen... maar de tijd dat ik mijn jas over een regenplas legde is toch echt voorbij. Je loopt er maar omheen, muts.
Ouderwets is helemaal zo slecht nog niet. Deur openhouden, eerste date betalen... maar de tijd dat ik mijn jas over een regenplas legde is toch echt voorbij. Je loopt er maar omheen, muts.
Meestal spring ik erover heenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:40 schreef robdriessen het volgende:
Gentleman, een uitstervend ras, ik weet het.quote:
vrijgezel zeker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gentleman, een uitstervend ras, ik weet het.
quote:
Waarheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gentleman, een uitstervend ras, ik weet het.
Niet er in ?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid.
Tegenwoordig tel je pas mee als je bitches en money's hebt en je broek half op de enkels hangt_!
Die broek op de enkelsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid.
Tegenwoordig tel je pas mee als je bitches en money's hebt en je broek half op de enkels hangt_!
Soms welquote:
Facebook status: It's complicatedquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Facebook status: It's complicated
Sowieso beterquote:
Dat soort vrouwvolk mag vooral achter die gasten gaan. Ik wil graag een beetje klassequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid.
quote:
En daar zit je dan met je stationwagon, je internetspaarrekening en je abonnement op Men's Healthquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid.
Nee niet zo lang geleden joh!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
George Carlin? Is al in 2008 overleden. En ja, ik ken hem
Van de week zag ik er 1 voorbijkomen, als je 3 x van een relatie in naar vrijgezel bent gegaan op FB moet er I am a slut status komenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Facebook status: It's complicated
Dat weten wij niet, allemaal 40-quote:
Beetje lekkere dames op stand oppikken op de trappen van het Concertgebouw na een wild avondje Schubertquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat soort vrouwvolk mag vooral achter die gasten gaan. Ik wil graag een beetje klasse
Mensen gaan dit voorjaar gewoon bieden op jou in een kroeg. een dag lang met Robquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En daar zit je dan met je stationwagon, je internetspaarrekening en je abonnement op Men's Health
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Beetje lekkere dames op stand oppikken op de trappen van het Concertgebouw na een wild avondje Schubert
[..]
Beetje lekkere dames op stand oppikken op de trappen van het Concertgebouw na een wild avondje Schubert
Voor sommigen is dat inderdaad heel toepasselijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Van de week zag ik er 1 voorbijkomen, als je 3 x van een relatie in naar vrijgezel bent gegaan op FB moet er I am a slut status komen
Niet te gek maken de eerste date hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet het, voordeel van vrienden in een heel ruime leeftijdscategorie hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat inderdaad heel toepasselijk
Doet me denken aan de Brandersdagen in Schiedam. Ik zat uren te pissen, en degenen achter me merkten op dat die gozer nog steeds aan het stralen is. Eenmaal klaar draai ik me om, druk mijn biertje in de hand van de degene die achter me staat. Zo, even broek omhoog hijsen. Riem aantrekken, en bedankt voor het vasthouden. Die gast helemaal verbouwereerdquote:
[..]
Dat kan gewoon hier, die gast was vast niet uit Schiedamquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Brandersdagen in Schiedam. Ik zat uren te pissen, en degenen achter me merkten op dat die gozer nog steeds aan het stralen is. Eenmaal klaar draai ik me om, druk mijn biertje in de hand van de degene die achter me staat. Zo, even broek omhoog hijsen. Riem aantrekken, en bedankt voor het vasthouden. Die gast helemaal verbouwereerd
Ga je gangquote:
komt ie:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ga je gang
Of wij reageren is een tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |