Puntje van de stoel.quote:
dan komen de vingers van die duitser weer van pas.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Puntje van de stoel.
Wat gebeurt er met Herb als het echt spannend is? Puntje in de broek?
Ook gewoon zeggen dat die Belg op brons stond terwijl er een 2 en 3 in beeld stonden bij de bel.quote:
twitter:SchaatsStats twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 21:13:076.12,55 is Sven Kramer's 14e tijd ooit #essentek reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef Remzz het volgende:
twitter:SchaatsStats twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 21:13:076.12,55 is Sven Kramer's 14e tijd ooit #essentek reageer retweet
hij zat er slechts 6/100ste naast, dat vergeef ik 'm nog welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook gewoon zeggen dat die Belg op brons stond terwijl er een 2 en 3 in beeld stonden bij de bel.
Bertje kan wel zuigen en uitdagen jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef Montov het volgende:
"Is de luchtdruk een grotere tegenstander dan Blokhuijsen?"
Het gaat toch om de top 17 bij de mannen voor plaatsing WK Allround?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Spijtig voor Rotteveel dat Bloemen het zo matig doet
Ik hoorde van de heren commentatoren dat Bloemen moet stijgen in het klassement.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Het gaat toch om de top 17 bij de mannen voor plaatsing WK Allround?
Ik weet het niet, ik zie Verweij niet zo snel 6.23 rijdenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoorde van de heren commentatoren dat Bloemen moet stijgen in het klassement.
Wanneer er drie man naar het WK gaan, dan kan Rotteveel het wel vergeten
Skate-off gaat over 1500M+5000M. Normaal gesproken wint Verweij dat altijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zie Verweij niet zo snel 6.23 rijden
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef snellejelle het volgende:
Als Sven valt op de 10k, wint hij nog. Bij een val op de 1500 meter, wordt het nog spannend.
het WK allround van 2015 staat gepland in het altijd gezellige Calgary.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef Arcee het volgende:
Dat er PR's in Heerenveen gereden worden benadrukt nog maar eens het weinige rijden in SLC en Calgary voor allroundafstanden.
Toch 2 gelegenheden om te vallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Skate-off gaat over 1500M+5000M. Normaal gesproken wint Verweij dat altijd.
Calgary is nog enigzins gezellig, er is ook een keer een WK in Milwaukee geweest dacht ik. Dat was echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het WK allround van 2015 staat gepland in het altijd gezellige Calgary.
Dat moet sowieso andersom jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef MiLalaa het volgende:
Trouwens vind ik dat toch echt een anticlimax op de zondag, eerst de 10k manne en dan nog de 5k dames
15:00 uur jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef MiLalaa het volgende:
hoe laat zal de 1500m vandaag ongeveer beginnen? 15.00 ofzo? Ik vrees dat ik het moet missen.![]()
Trouwens vind ik dat toch echt een anticlimax op de zondag, eerst de 10k manne en dan nog de 5k dames
De vrouwen na de 1500m gelijk de 5000m laten schaatsen lijkt me ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet sowieso andersom ja
5km vrouwen vind ik maar saai meestal, 10km mannen is gaaf
Kaartverkoop hčquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef Norrage het volgende:
Waarom doen ze het nog op vrijdagHeerenveen
Zeker niet, maar het was meestal toch eerst 5km vrouwen en dan 10km mannen op zondag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De vrouwen na de 1500m gelijk de 5000m laten schaatsen lijkt me ook niet geweldig.
Klopt, maar toen reden de vrouwen op vrijdag 500m en op zaterdag 1500m+3000mquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het was meestal toch eerst 5km vrouwen en dan 10km mannen op zondag?
Ja dat die man nooit een keer een halt word toegeroepen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:08 schreef Falco het volgende:
Wat een zemel-reportage van Maalderink weer.
Dan moet je het combineren met de individuele afstanden, want er is te weinig ruimte in het programma om een los allround toernooi te organiseren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt respect hiervoor. En ik heb ook nooit begrepen dat allround geen Olympische discipline is....
Dat lijkt me lastig, want dan moet je deelnemers hebben die aan alle vier de afstanden mee mogen doen... Ik heb allround altijd een geweldige discipline gevonden en ik heb ook zoiets van 'dan maak je maar ruimte, punt'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je het combineren met de individuele afstanden, want er is te weinig ruimte in het programma een los allround toernooi te organiseren.
een allround toernooi duurt twee dagen. Desnoods doe je het op dezelfde dag als bijvoorbeeld de 500 en 1000 meters?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je het combineren met de individuele afstanden, want er is te weinig ruimte in het programma om een los allround toernooi te organiseren.
Dat is een fraaie verzameling van mensen met een spraakgebrekquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:14 schreef danos het volgende:
wennemars, deutekom, uitdehaage, ter mors op radio 1. Geluid TV uit
Hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat is een fraaie verzameling van mensen met een spraakgebrek
Nou, ik ben er wel bang voor hoor....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:26 schreef Remzz het volgende:
Het is toch niet te hopen dat een 40 jarige hier kans gaat maken op het podium...
Ja ik ook, haar 3000 meters waren echt goed dit jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik ben er wel bang voor hoor....
en nu een half gehandicaptequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:26 schreef Remzz het volgende:
Het is toch niet te hopen dat een 40 jarige hier kans gaat maken op het podium...
ik doel op haar gebitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik geloof nooit meer iets van wat Sablikova zegt
Wel flink sneller dan die 2 races op het NK sprint.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Remzz het volgende:
Niets op aan te merken, wel iets langzamer dan op het NK
Dat was in Groningen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel flink sneller dan die 2 races op het NK sprint.
Ze vergeten Pechstein nogal iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:57 schreef Norrage het volgende:
Waarom vergelijken met sablikova, dat gaat hem niet worden...
HIj kan wel een stuk beter dan hij vandaag laat zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn ze nou verbaasd dat Bloemen niet presteert? Ik had eigenlijk niet anders verwacht....
Dat wel, maar ik ben niet verbaasd dat het er niet uitkomt, zeker niet na gisteren....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
HIj kan wel een stuk beter dan hij vandaag laat zien.
Beter voor plek 7/8 rijden dan 9e wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:22 schreef Remzz het volgende:
Tja als Rotteveel die 10 km haalt, kan die daar in de eerste rit om de 7/8e plaats gaan schaatsen...
Klassement tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Brodka 8e in het klassment
Rotteveel 8e op de 5km
Wat geeft de doorslag?
Klassement.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Brodka 8e in het klassement
Rotteveel 8e op de 5km
Wat geeft de doorslag?
Brodka is hem voorbij, zeiden ze net. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de exacte regels...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Rotteveel 8e op de 5km
Wat geeft de doorslag?
Ja die snap ik ook niet helemaal...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef TheArt het volgende:
Blokhuijsen strijden om brons, echt wat een onzin HersmanNet of die andere gasten zulke goede 10.000 meters hebben.
Hij zei het toch, hij ZEI het toch....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:38 schreef TheArt het volgende:
Strijd om het brons? Wtf, net of hij Bokko niet nog voorbij kan
Tijden in de laatste rit op een afstand vallen in een toernooi sowieso vaak tegen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:38 schreef Remzz het volgende:
Gebeurd naar mijn idee elk allround toernooi, de 1500 meter valt altijd tegen.
Volgens mij mogen ze geen van beiden, ivm Niedzwiedski en Geisreiter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Rotteveel 8e op de 5km
Wat geeft de doorslag?
Dat schaatsers die met hem trainen beter worden.quote:
Dat het team zo geweldig is ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Krijgt 'ie ook nog om z'n oren dat het arrogant klinkt.... wat moet je dan zeggen, op zo'n stomme vraag?
"Het lijkt wel alsof iedereen beter gaat rijden als ze bij ons trainen." Over Niedzwieski.quote:
Ik ook hoor.. bedoelde het meer als een slecht excuses die hij moest verzinnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat hij het "hoge niveau" bij de NK de schuld van z'n matige 1500m geeft.
Nouja die eerste rondjes van die Oostenrijkse hoefde ik nu ook niet zo graag te zien...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat irritant dat ze niet gewoon het schaatsen laten zien als er geschaatst wordt
Ik had inderdaad wel wat langer naar Bittner willen kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat irritant dat ze niet gewoon het schaatsen laten zien als er geschaatst wordt
Waarom reed die alleen trouwens?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had inderdaad wel wat langer naar Bittner willen kijken.
Ohja,bij de vrouwen is het natuurlijk nog de eerste dagquote:
quote:
Maar het was toch een achterlijke vraag? Wat had 'ie dan moeten zeggen, dat er iets in het water zit? Maalderinkquote:
Onterechte opmerking van Maalderink idd. Het zou nog best kunnen ook dat schaatsers beter gaan rijden als ze met Kramer trainen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar het was toch een achterlijke vraag? Wat had 'ie dan moeten zeggen, dat er iets in het water zit? Maalderink
Het lijkt me best kunnen dat mensen boven zichzelf uitstijgen als ze altijd met de beste trainen. Al zal je er ook exemplaren tussen hebben zitten die zich juist rot en mislukt voelen, maar door de bocht genomen lijkt het me alleen maar goed voor je eigen prestaties...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onterechte opmerking van Maalderink idd. Het zou nog best kunnen ook dat schaatsers beter gaan rijden als ze met Kramer trainen.
Dat.. en volgens mij zei Sven het ook meer als grapje..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt me best kunnen dat mensen boven zichzelf uitstijgen als ze altijd met de beste trainen. Al zal je er ook exemplaren tussen hebben zitten die zich juist rot en mislukt voelen, maar door de bocht genomen lijkt het me alleen maar goed voor je eigen prestaties...
Die miste ik al. What's up? Eraf gereden door andere Noorsen? ziek zwak en misselijk? gestopt?quote:
Jep, echt zo'n 'wat wil je nou horen'-lachje had 'ie....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat.. en volgens mij zei Sven het ook meer als grapje..
Waar is het gezeik?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:37 schreef Norrage het volgende:
En het was ook een grapje van Maalderink, lkom op zeg. Ging er nauwelijks serieus op in en Kramer deed er lacherig over.
Gezeik weer hier
Nee, dat heb je nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar is het gezeik?
Ik lees trouwens net dat ik een Duitse heb gemist die 40.45 reed op de 500m?
Nee, dat gebeurde bij het WK Allround 2011quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar is het gezeik?
Veel gedoe vorige pagina maar ik telde maar 2 zeikers als ik het nu bekijk. Maar dat er weer zo op ingegaan wordtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar is het gezeik?
wust staat nu nog dik voorquote:
Als Erben maar de OS doetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:26 schreef tong80 het volgende:
En wat een kut vent die Herman.
Waarom zit Erben er niet ?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef Sachaaa het volgende:
"Jaren niet gezien deze vorm", zeiden ze dat bij Kramer vanochtend ook niet?
Zou er iets in t trainingsschema veranderd zijn of zou het gewoon toeval zijn dat beiden gelijktijdig weer in vorm zijn?
minder krachttraining meer aandacht voor de schaatshouding, hoeken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef Sachaaa het volgende:
"Jaren niet gezien deze vorm", zeiden ze dat bij Kramer vanochtend ook niet?
Zou er iets in t trainingsschema veranderd zijn of zou het gewoon toeval zijn dat beiden gelijktijdig weer in vorm zijn?
met die shorttrackster erbij was dat dus 1-2-3-4-5quote:
dat lijkt me onmogelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zou toch wel een bazenuitslag zijn, bij een toernooi in Nederland
Echt welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zou toch wel een bazenuitslag zijn, bij een toernooi in Nederland
Die had iedereen op een hoop gereden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met die shorttrackster erbij was dat dus 1-2-3-4-5
Rotteveel en Bloemen dus goed voor de sport?quote:
mogen er maar vier meedoenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met die shorttrackster erbij was dat dus 1-2-3-4-5
Gelukkig is het bij de mannen achter Sven een stuk spannender en internationaler ja. Goed teken dat twee Nederlandse mannen niet eens meer de 10km mogen schaatsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rotteveel en Bloemen dus goed voor de sport?
Dat zij geen 10km rijden is idd goed voor de sport.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rotteveel en Bloemen dus goed voor de sport?
Aan haar neusschelpen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor operatie krijgt Wust eigenlijk na het seizoen?
Beste 3 vrouwen gaan naar het WK...skate-off voor het laatste ticket lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef Remzz het volgende:
Word nog lachen wie naar het WK gaat zo...
Echt? Beter dan Niemann?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Als Ireen Wust volgend jaar nog een gouden plak wint dan is de beste schaatsster ooit in mijn ogen
Mwah.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Als Ireen Wust volgend jaar nog een gouden plak wint dan is de beste schaatsster ooit in mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |