2 nog dicht, 2 nog voor meer dan 2/3e vol.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud?Welk standpunt? Iers is whiskey, Schotland is whisky. Waar kom ik op terug?
Zijn die vier flessen leeg of vol? 3 Iers een Amerikaans.
Omdat ik dat toen heel graag wilde en wil weten waaromquote:
Hoiquote:
hahaha ... kijk ze danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Omdat ik dat toen heel graag wilde en wil weten waarom
Omdat peu..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom beantwoordt Peu mijn vraag niet? Zeg eens? He? he?
kom je erbij?quote:
Je beantwoorde hem zelf al. Ik zat fout.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom beantwoordt Peu mijn vraag niet? Zeg eens? He? he?
quote:
je hebt morgen een date?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is wel leuker om met 2 film te kijken.... maar ik moet nog ff op mijn was wachten.... anders heb ik morgen niet mijn favo broek
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je beantwoorde hem zelf al. Ik zat fout.
Wat moet je, behalve wachten op je was? Nou?quote:
Ga je gangquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdan
Nee.... maar wel een feestquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt morgen een date?Ik moet zo nog strijken
Tofquote:
*wrijfwrijfrubrubsandpaperathandquote:
I Say SUIT UPquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdan
Wachten op de trein?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je, behalve wachten op je was? Nou?
*nog wat whiskEy inschenkt.quote:
hmm, heb net mn pak uit gedaan.quote:
Volgende week weer, deze week 8 dagen te drukquote:
Kom je toch naar H'sum?quote:
quote:
quote:
Hier klopt iets nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week weer, deze week 8 dagen te druk
Nee, alleen als ik afspraken heb en niet eens voor alle klanten.quote:
A ik dacht alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik afspraken heb en niet eens voor alle klanten.
Nouja, als je whiskey komt drinken, raad ik je dat wel aan.quote:
Ach, voor veel vrouwen geldt het als cadeau verpakking.quote:
ik hou niet zo van Whiskeyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als je whiskey komt drinken, raad ik je dat wel aan.
kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, voor veel vrouwen geldt het als cadeau verpakking.
Heb ook vodka, wijn en port liggen.quote:
Hoezo?quote:
vodkaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ook vodka, wijn en port liggen.
Vodka is volgens mij wel goedkope.quote:
Cola Zero goed? Volgens mij meer dan een halve fles. Anders wordt het appelsap of melkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maakt mij niet uit
heb je nog iets van cola... ik mix het meestal
Jij bent er zo eentje?quote:
En vooral die spelers die wel kunnen spelen hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh god, 8 dagenNee, ik moet 8 dagen achter elkaar werken vanwege...nou ja....werk...en zo...enne....spelers die niet kunnen spellen....en.....spelers die wel kunnen spelen....en zo
oe.... dus alles is nu klaar en af?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, weekje klussen er op zitten.
Ja prima hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cola Zero goed? Volgens mij meer dan een halve fles. Anders wordt het appelsap of melk
Nee dat niet, maar ik kon niet langer blijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe.... dus alles is nu klaar en af?
kan nooit heel vies zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja prima hoorik ben geen moeilijke coladrinker
Appelsap... vodka... hmmm geen idee ken het niet
Ze hebben over het algemeen wel drank nodig jaquote:
White Russians! The dude abidesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cola Zero goed? Volgens mij meer dan een halve fles. Anders wordt het appelsap of melk
ooo... naja.... dan is het maar zo hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kon niet langer blijven.
hehe, nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
White Russians! The dude abides![]()
[ afbeelding ]
hehehe ... gebruik je myr dan als onderstel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand een ovale glazen plaat in de aanbieding?
IJsklontjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee.... vodka mengt over het algemeen wel goed met andere dingen
oja... dat is dat he...... nooit op.... ik drink heeeeeel weinig melkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
White Russians! The dude abides![]()
[ afbeelding ]
Het was niet in huis, heb bij een neef geklust. Tuin bestraat, nieuw dak op de schuur, elektra aangelegd etcquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo... naja.... dan is het maar zo he
is het al wel bewoonbaar?
Het zijn vooral die mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders beter is wat vermoeiend is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En vooral die spelers die wel kunnen spelen he
die zijn gevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlijk voor de kassa
Je zag het
Jullie manipuleren de kaarten gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn vooral die mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders beter is wat vermoeiend is.Die denken dat wij wij mensen inhuren om ze te laten verliezen. "Nee meneer, dat is niet nodig. U kunt er namelijk niks van."
ik drink heel braaf een glas per dag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... dat is dat he...... nooit op.... ik drink heeeeeel weinig melk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... dat is dat he...... nooit op.... ik drink heeeeeel weinig melk
Best lekker hoor, alleen wel zwaar. Niet de hele avond zuipenquote:
Zo lekker vind ik melk niet echt en vodka ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Best lekker hoor, alleen wel zwaar. Niet de hele avond zuipen
WOW ......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was niet in huis, heb bij een neef geklust. Tuin bestraat, nieuw dak op de schuur, elektra aangelegd etc
Nee, jij kan er gewoon niks vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie manipuleren de kaarten gewoon
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn vooral die mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders beter is wat vermoeiend is.Die denken dat wij wij mensen inhuren om ze te laten verliezen. "Nee meneer, dat is niet nodig. U kunt er namelijk niks van."
Veel leuker om naar te kijken dan die op de fotoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ... gebruik je myr dan als onderstel?
Ja hoi.quote:
Nee... ik vind dat niet nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik drink heel braaf een glas per dag.
Probeer gewoon eens. Als je het niks vind, dan was het eens en niet weer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo lekker vind ik melk niet echt en vodka ook niet.
bij t ontbijt vind ik het wel lekker eigenlijk.quote:
hmm...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Best lekker hoor, alleen wel zwaar. Niet de hele avond zuipen
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja hoi.
Niemand die mij kent hier inderdaad
Zal mn ontbijt ermee wegspoelen. Het ontbijt dat ik eerst nog moet kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer gewoon eens. Als je het niks vind, dan was het eens en niet weer.
TRUEquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Veel leuker om naar te kijken dan die op de foto
I saw what you did therequote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Fuck, zit die film al een uur te kijken en duurt gewoon nog anderhalfhij is oke, maar niet geweldig.
Is vaak gewoon een kwestie van beginnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WOW ......ik heb respect .....ik ben niet zo handig
Waarom mij dan beschuldigen van vals spelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd net iets meer dan andere
Ik was niet serieusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom mij dan beschuldigen van vals spelen?
Maar ook onbekende mensen kunnen leuk zijnquote:
Hmm... volgens mij ben je hier wel eens geweest toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja hoi.
Niemand die mij kent hier inderdaad
mja... neem ik meestal yoghurtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij t ontbijt vind ik het wel lekker eigenlijk.
Das maar goed ook, want anders zorg ik ervoor dat de enige tafel wereldwijd waar jij nog toegelaten word de voetbalkantine is met een buy-in van 5 euro. En zodra ik dat bemerk, bel ik de belastingdienst.quote:
Dat zal ik nooit ontkennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Maar ook onbekende mensen kunnen leuk zijn
Sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want anders zorg ik ervoor dat de enige tafel wereldwijd waar jij nog toegelaten word de voetbalkantine is met een buy-in van 5 euro. En zodra ik dat bemerk, bel ik de belastingdienst.
oke.... en het hebben van gereedschap is soms ook wel handy ... ik heb niet zoveelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vaak gewoon een kwestie van beginnen
Niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat mag je mij dan ook vertellen
What did I do?
That a boyquote:
Goed idee, heb nog danio staan.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want anders zorg ik ervoor dat de enige tafel wereldwijd waar jij nog toegelaten word de voetbalkantine is met een buy-in van 5 euro. En zodra ik dat bemerk, bel ik de belastingdienst.
atta boy bedoel jequote:
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben ik nieuwsgierig.....en dan niks
Dit zou ik Royco nooit aandoen natuurlijkquote:
Dat doen games helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ouders geven games de schuld van geweld
o o oquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Zal ik voortaan alle typo's die jij op FB maakt even verbeteren kerel? Spellingsnazi my ass, I'll go Spartan on you!
nehe ... ik wil nog een keer met een groepje ergens gokkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zou ik Royco nooit aandoen natuurlijk
Ergens? Waar? En wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nehe ... ik wil nog een keer met een groepje ergens gokken
Kun jij pokeren?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nehe ... ik wil nog een keer met een groepje ergens gokken
Dat bedoelde ik niet met proberen te stoppen met rokenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
We hebben het sigarettenmerk weggejaagd
quote:
Dat doet mn oude Engels lerares alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Zal ik voortaan alle typo's die jij op FB maakt even verbeteren kerel? Spellingsnazi my ass, I'll go Spartan on you!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet met proberen te stoppen met roken
Kan de pokerset wel meenemen naar Huppelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent me
je gaat geheid winnen van me
Ik hier... Kan ik me niet herinneren. Misschien nooit geweest, anders nooit indruk gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... volgens mij ben je hier wel eens geweest toch?
Hele tijd terug.... of ik ben in de war.....
Anyway
Hoi ik ben -Engel- en ik ben zo'n btje het welkomscomité ...
Dus stel je (nogmaals) even voor
Ennuh de usual vragen van de dames: ben je nog single? Hoe lang doet ie? en wat voor auto rij je?
Slots speel je toch al alleen, dus waarom met een groep gaan? Als je dan toch echt wil gokken, ga met elkaar aan een Roulettetafel staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NL ... buitenland....
ik zelf ben meer van de machines
Nee joh. Ik ben onkruid. Ik verga niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
We hebben het sigarettenmerk weggejaagd
quote:
Dat kanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan de pokerset wel meenemen naar Huppel
De beste buy-insquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan
ik speel alleen om drank, eten of knuffels.....
Om knuffels?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan
ik speel alleen om drank, eten of knuffels.....
Ze is lief, dus dat valt wel mee.quote:
Nee hoor, kan goed met d'r opschieten, spreek d'r vaak.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik hier... Kan ik me niet herinneren. Misschien nooit geweest, anders nooit indruk gemaakt
checkquote:Ok. For the record. Volgens m'n profiel heet ik Maurik. Maurik Kruima. Waarbij de achternaam een anagram is van de voornaam, en uiteraard niet op waarheid gebaseerd.
In A'dam heb je op de meeste plekken ook idd geen auto nodig.... kost alleen een hoop....quote:Vrienden noemen me gewoon Rick. En Rick is nog single. Waarom? Lang verhaal. Auto's zijn overrated. Heb wel een rijbewijs, in het verleden ook wel een auto gehad, maar die heb ik uitgezwaaid toen ik in Amsterdam ging wonen. Fiets, bus, tram, metro, trein, dus auto overbodig.
ja... betrapt ....quote:Leuk trouwens dat iedereen inmiddels heeft gecontroleerd of Kruima daadwerkelijk een anagram is van Maurik. Zie je nou wel
ja ja maar... met een groep ga je altijd een beetje rondlopen.... en dan als ik niet meer wil gokken kan ik iemand mascotte spelen....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slots speel je toch al alleen, dus waarom met een groep gaan? Als je dan toch echt wil gokken, ga met elkaar aan een Roulettetafel staan.
Tof ....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben onkruid. Ik verga niet.
uhuhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om knuffels?
Royco bets 2 knuffels.
Engel raises to 5 knuffels.
Zoiets?
dealquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh.... en indien meerdere laagjes... wil ik best ook wel per kledingstuk verliezen![]()
Dat kun je juist beter doen aan een Roulettetafelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ja maar... met een groep ga je altijd een beetje rondlopen.... en dan als ik niet meer wil gokken kan ik iemand mascotte spelen....
Zul je zien dat ik dan heel veel pech heb en binnen 5 minuten naakt benquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik a.s. do me als een eskimo moet verkleden
komt voor elkaar!
That will turn out to be futile, my dearquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik a.s. do me als een eskimo moet verkleden
komt voor elkaar!
o... oke... maar de vorige keer was niemand die dat ging doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je juist beter doen aan een Roulettetafel
Die kans.... zit er inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik dan heel veel pech heb en binnen 5 minuten naakt ben
Ssst.... ik heb een strategiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That will turn out to be futile, my dear
Dag dingen doen manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Barbusse het volgende:
Enniehoes, ik ga dingen doen. Tot later, lieve mensen![]()
Vast welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true.... maar ik kan wel tegen naaktDe vraag is of anderen dat willen zien
Wacht eens even....ik heb wat gemist de laatste keer geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true.... maar ik kan wel tegen naaktDe vraag is of anderen dat willen zien
Ciao ciaoquote:
Wat heb je gemist?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht eens even....ik heb wat gemist de laatste keer geloof ik
Jij die wel tegen naakt kon.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je Engel, dat is er al 1 die je wel naakt wil zien.
Ik deed mijn best me te gedragen. Schijnbaar is dat dus gelukt, tegen alle verwachtingen in. Drat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We zijn geen blote mensen tegengekomen.... en je stelde niet voor te gaan skinny dippen
Toen ik 16 was ofzo.... vond ik het soms wat vreemd.... maar sindsdien aardig wat in de sauna geweest.... en ook nog wel eens zo ergens gezwommenquote:
Dat is heel goed gelukt.....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik deed mijn best me te gedragen. Schijnbaar is dat dus gelukt, tegen alle verwachtingen in. Drat.
Nou ja....mijn plan was om me als een heer te gedragen, wat me meestal wel lukt. En daarnaast zien we wel wat er gebeurt. En ik was schijnbaar te druk met kijken met wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is heel goed gelukt.....
Maar je bent dan ook een echte heer.... of was dat je plan niet?
in dat geval DRat.. idd.
ik ga ook regelmatig naar de sauna, heerlijk is dat. En kleed me ook rustig om waar mensen bij zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ofzo.... vond ik het soms wat vreemd.... maar sindsdien aardig wat in de sauna geweest.... en ook nog wel eens zo ergens gezwommen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja....mijn plan was om me als een heer te gedragen, wat me meestal wel lukt. En daarnaast zien we wel wat er gebeurt. En ik was schijnbaar te druk met kijken met wat er zou kunnen gebeuren.Silly me
ja natuurlijk ... het enige wat ik niet fijn vind, is naakt uit de sauna en dan eerst naar de andere kant moeten..... ik wil altijd gelijk helemaal afkoelen.... dus gauw voeten terug koelen, afspoelen en dan hup het koude badje in en dan met warm afwisselenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga ook regelmatig naar de sauna, heerlijk is dat. En kleed me ook rustig om waar mensen bij zijn.
Sorry if I offended you, m'ladyquote:
Andere kant? Bedoel je bij een specifieke sauna?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja natuurlijk ... het enige wat ik niet fijn vind, is naakt uit de sauna en dan eerst naar de andere kant moeten..... ik wil altijd gelijk helemaal afkoelen.... dus gauw voeten terug koelen, afspoelen en dan hup het koude badje in en dan met warm afwisselen
Ik ben in meerdere complexen geweestquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andere kant? Bedoel je bij een specifieke sauna?
Nou ja, mijn vriendin natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No my lordddddddddddddddddddddddddddd
[..]
Wie o wie?
ik
Je lieve dame.... je schatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vriendin natuurlijkVind het regelmatig serieus verwonderlijk dat iemand het met mij uit kan houden en zulks
Non takenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Barbusse het volgende:
En nee, jij niet, -Engeltje- . Dat bedoelde ik niet.
oke, want ik snapte het al niet, bij de meesten is het koude bad/douche naast een saunaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben in meerdere complexen geweest
Jaquote:
Ja, en DAT kunnen we altijd nog een keer doen!quote:Ik niet.....
maar ik heb je dan ook mogen vergezellen bij de cocktailavondjes
true.... maar soms heb je een voorkeur voor bepaalde afkoelingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, want ik snapte het al niet, bij de meesten is het koude bad/douche naast een sauna
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true.... maar soms heb je een voorkeur voor bepaalde afkoeling
Je hebt de moeite genomen met mij op stap te gaan....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Barbusse het volgende:
Hoezo de "ik niet" eigenlijk? Volgens mij was ik behoorlijk druk en gehaast toen jij hier was. Had graag een betere gastheer geweest en zo....
Tuurlijk heb ik die moeite genomen! En het was gezellig, toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt de moeite genomen met mij op stap te gaan....
je was druk en gehaast en misschien dat voor je gevoel ... maar de meeste avonden zijn we samen toch maar mooi gezellig op stap geweest
Zeker gezelligquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die moeite genomen! En het was gezellig, toch?Had je alleen wel graag meer van het eiland willen laten zien en zo. En meer cocktails drinken
Volgende keer Gozo, met farmhouse, zwembad en veul cocktails dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeker gezellig
Mjs... ik heb vrij veel nog zelf gevonden en bekeken...
En idddddd veeeeeeeeeeeeeeel meer cocktails
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende keer Gozo, met farmhouse, zwembad en veul cocktails dan.
Zoiets als dit met een goed gezelschap, voor een paar dagen. Heerlijkquote:
OJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als dit met een goed gezelschap, voor een paar dagen. Heerlijk![]()
[ afbeelding ]
* Barbusse gaat -Engel- op de hoogte houden van toekomstige zonnige luie weekenden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat ziet er goed uit
Want rustig aan doen, dat kun je na je pensioen nogquote:
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Want rustig aan doen, dat kun je na je pensioen nog
ik ben er nog, maar probeer ondertussen ff een date te fixxenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat Maltaman, sigarettenmerk, Peu en royco ... al zijn die weer weg... volgens mij
Uhuh ....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*gaat -Engel- op de hoogte houden van toekomstige zonnige luie weekenden.
Whud?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben er nog, maar probeer ondertussen ff een date te fixxen
Ik gunde jou en Barbusse jullie momentjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat Maltaman, sigarettenmerk, Peu en royco ... al zijn die weer weg... volgens mij
als je 6 diep ligtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Want rustig aan doen, dat kun je na je pensioen nog
Like... Wtf?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Yes I will. Als je niet kunt, mag je jaloers zijn.quote:
Dat is aardigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik gunde jou en Barbusse jullie momentje
Dat snap ik, en daar was mijn verbazing ook niet op gebaseerd.quote:
Is al gehosseld, alleen nog datum/tijd/locatie vastleggen.quote:
Betersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is al gehosseld, alleen nog datum/tijd/locatie vastleggen.
Toe maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Maltaman en ik .... ik ben volgens mij de enige van Fok! die hem in zijn hometown heb ontmoetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik gunde jou en Barbusse jullie momentje
* -Engel- pakt vast haar jaloersheid uit het bakje .... bring itquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes I will. Als je niet kunt, mag je jaloers zijn.
Dat klopt inderdaad ja. Al die verhalen over een Malta-meet, maar alleen jij kwam opdagen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman en ik .... ik ben volgens mij de enige van Fok! die hem in zijn hometown heb ontmoet
Ik kom niks te kortquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Je bent niet zo'n fixer dus? Heb troost in de whisky, vriend. Heb troost.
[ afbeelding ]
prima, is al geluktquote:
Gelukkig maarquote:
alleen? Mn vrienden zijn allemaal weg of moeten morgen vroeg weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doe dat daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ik las bijna date drinken en bier hosselen. Ik denk dat ik maar thuis blijf en naar bed ga zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef GauloisesB. het volgende:
Tv kijken, whatsappen, FB'en, torrents zoeken, FOK!ken en bier drinken gaan hier prima samen (en nee, ik ben niet eenzaam).
Dan moet date hosselen en bier drinken te doen zijn.
Je kunt bier hosselen en een date drinken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las bijna date drinken en bier hosselen. Ik denk dat ik maar thuis blijf en naar bed ga zo
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU22222222222222222quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Je kunt bier hosselen en een date drinken.
Zolang het maar bavaRia heet.
Ik sta dan ook voor wat ik afspreek....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad ja. Al die verhalen over een Malta-meet, maar alleen jij kwam opdagen.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah * -Engel- knuffel geeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef GauloisesB. het volgende:
Tv kijken, whatsappen, FB'en, torrents zoeken, FOK!ken en bier drinken gaan hier prima samen (en nee, ik ben niet eenzaam).
uhuhquote:Dan moet date hosselen en bier drinken te doen zijn.
Nee niet alleen... ken je nog niemand in H'sum?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen? Mn vrienden zijn allemaal weg of moeten morgen vroeg weg.
nopequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee niet alleen... ken je nog niemand in H'sum?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las bijna date drinken en bier hosselen. Ik denk dat ik maar thuis blijf en naar bed ga zo
Godver. Mensen vinden je zo snel zielig als je jezelf bezig kunt houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah * -Engel- knuffel geeft
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta dan ook voor wat ik afspreek....
vaker wel dan niet in ieder geval
kan ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
hmm, of ik pag gewoon mn gitaar en ga wat tokkelen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Godver. Mensen vinden je zo snel zielig als je jezelf bezig kunt houden.
Ik ben gewoon zelfstandig en onafhankelijk van wie of wat dan ook
halve.....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed natuurlijk jongen![]()
De halve sex SC bivakkeert hier ook?
Hallo ik ben 12 wat is dit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef GauloisesB. het volgende:
ik ben nieuw hoor en ik weet nergens van en eigenlijk moet ik slapen van mama en papa dus ik zit hier stiekem dus praat me bij.
Nou ehm, papa en mama zeggen dat je moet slapen, en jij zit stiekem op Fok.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef GauloisesB. het volgende:
ik ben nieuw hoor en ik weet nergens van en eigenlijk moet ik slapen van mama en papa dus ik zit hier stiekem dus praat me bij.
ik heb een koekiemonster onderbroek aan maar hij zit strak wat moet ik nu doen helpquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ehm, papa en mama zeggen dat je moet slapen, en jij zit stiekem op Fok.
Wat wil je nog meer weten over je huidige situatie?
hoi nieuwe jijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef GauloisesB. het volgende:
koekie de ruimte geven natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
ik heb een koekiemonster onderbroek aan maar hij zit strak wat moet ik nu doen help
This thing is getting nasty.quote:
Van Danny of wa?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik krijg een afwasmachine als ik 10 op een rij scoor
Het zal mijn nuchtere preutsheid zijn.quote:
Nieuwe betere kopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
ik heb een koekiemonster onderbroek aan maar hij zit strak wat moet ik nu doen help
Ja.... dat zal het zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Het zal mijn nuchtere preutsheid zijn.
Jeetje, ik ben wel berucht hier zeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nieuwe betere kopen.
Volgens mij herinner ik jou van een te kleine onderbroeken topic![]()
Kan zomaar de verkeerde voor me hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik weet trouwens niks van een te kleine onderbroeken topic
ik heb een koekiemonster shirtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan zomaar de verkeerde voor me hebben.
Ik herinner me gewoon iets met een te kleine koekiemonster onderbroek.
Vind je et een afknapper ja?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het spijt me.... maar ik ga er niet van soppen
t.o.v. een aantal boxers die ik ooit heb mogen aanschouwen... vind ik deze grappig, schattig of lief... maar geil kan ik het niet noemen.....quote:
Dat was ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het spijt me.... maar ik ga er niet van soppen
Stel je daar eens een gespierde grote vent boven voor... Wat vind je er dan van?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
t.o.v. een aantal boxers die ik ooit heb mogen aanschouwen... vind ik deze grappig, schattig of lief... maar geil kan ik het niet noemen.....
Hmm.... dat ligt eraan wat die grote gespierde vent doet.....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stel je daar eens een gespierde grote vent boven voor... Wat vind je er dan van?
Jouw avondeten bereiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... dat ligt eraan wat die grote gespierde vent doet.....
Wat een domme opmerking.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... dat ligt eraan wat die grote gespierde vent doet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
Bijna een uur gespeeld, vingers voel ik nu wel.quote:
Etenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw avondeten bereiden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:46 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uur al ja?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna een uur gespeeld, vingers voel ik nu wel.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet niet of hij kan koken he...
nouja, effectief 45minquote:
ik ben niet zo'n wijndrinksterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel wijn dat scheelt.
ook wel, maar sommige stukken zijn mooier met tokkelen of met de vinger strijkenquote:
Als jij bij iemand komt eten is ie meteen 150 euro kwijt aan boodschappen.quote:
Vodka colaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiet lekker op met jou...
Wat drink je wel"?
true ... en ik had de vorige keer nog iets nieuws geleerd... maar weet niet meer hoe het heet.....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook wel, maar sommige stukken zijn mooier met tokkelen of met de vinger strijken
Bier, cocktails, mixjes, water, sterke drank, thee, koffie... sapjes...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiet lekker op met jou...
Wat drink je wel"?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:52 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als jij bij iemand komt eten is ie meteen 150 euro kwijt aan boodschappen.
Dat zijn de ergsten.
Nouja vooruit, je mag door.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, cocktails, mixjes, water, sterke drank, thee, koffie... sapjes...
lolquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true ... en ik had de vorige keer nog iets nieuws geleerd... maar weet niet meer hoe het heet.....
ik pruts wat aan bedoel je..... uhm... ik heb van ongeveer mijn 18de eentje staan... had nog een andere maar die is verdwenen na een verhuizing...quote:
Zonde. Ik had er ook twee, maar eentje is er gesneuveld toen ik em wilde schuren en in toffe kleuren spuiten enzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik pruts wat aan bedoel je..... uhm... ik heb van ongeveer mijn 18de eentje staan... had nog een andere maar die is verdwenen na een verhuizing...
Balen.....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde. Ik had er ook twee, maar eentje is er gesneuveld toen ik em wilde schuren en in toffe kleuren spuiten enzo.
ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Balen.....
Naja... de mooiste gitaar heb ik iig nog
o... nee zo luxe niet....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ookheb ooit een Gibson van mn ouders gekregen
Ben er ook heel zuinig op, speelt wel echt fijn.quote:
Dat snap ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben er ook heel zuinig op, speelt wel echt fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |