2 nog dicht, 2 nog voor meer dan 2/3e vol.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud?Welk standpunt? Iers is whiskey, Schotland is whisky. Waar kom ik op terug?
Zijn die vier flessen leeg of vol? 3 Iers een Amerikaans.
Omdat ik dat toen heel graag wilde en wil weten waaromquote:
Hoiquote:
hahaha ... kijk ze danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Omdat ik dat toen heel graag wilde en wil weten waarom
Omdat peu..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom beantwoordt Peu mijn vraag niet? Zeg eens? He? he?
kom je erbij?quote:
Je beantwoorde hem zelf al. Ik zat fout.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom beantwoordt Peu mijn vraag niet? Zeg eens? He? he?
quote:
je hebt morgen een date?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is wel leuker om met 2 film te kijken.... maar ik moet nog ff op mijn was wachten.... anders heb ik morgen niet mijn favo broek
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je beantwoorde hem zelf al. Ik zat fout.
Wat moet je, behalve wachten op je was? Nou?quote:
Ga je gangquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdan
Nee.... maar wel een feestquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt morgen een date?Ik moet zo nog strijken
Tofquote:
*wrijfwrijfrubrubsandpaperathandquote:
I Say SUIT UPquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdan
Wachten op de trein?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je, behalve wachten op je was? Nou?
*nog wat whiskEy inschenkt.quote:
hmm, heb net mn pak uit gedaan.quote:
Volgende week weer, deze week 8 dagen te drukquote:
Kom je toch naar H'sum?quote:
quote:
quote:
Hier klopt iets nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week weer, deze week 8 dagen te druk
Nee, alleen als ik afspraken heb en niet eens voor alle klanten.quote:
A ik dacht alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik afspraken heb en niet eens voor alle klanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |