2 nog dicht, 2 nog voor meer dan 2/3e vol.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud?Welk standpunt? Iers is whiskey, Schotland is whisky. Waar kom ik op terug?
Zijn die vier flessen leeg of vol? 3 Iers een Amerikaans.
Omdat ik dat toen heel graag wilde en wil weten waaromquote:
Hoiquote:
hahaha ... kijk ze danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Omdat ik dat toen heel graag wilde en wil weten waarom
Omdat peu..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom beantwoordt Peu mijn vraag niet? Zeg eens? He? he?
kom je erbij?quote:
Je beantwoorde hem zelf al. Ik zat fout.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom beantwoordt Peu mijn vraag niet? Zeg eens? He? he?
quote:
je hebt morgen een date?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is wel leuker om met 2 film te kijken.... maar ik moet nog ff op mijn was wachten.... anders heb ik morgen niet mijn favo broek
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je beantwoorde hem zelf al. Ik zat fout.
Wat moet je, behalve wachten op je was? Nou?quote:
Ga je gangquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdan
Nee.... maar wel een feestquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt morgen een date?Ik moet zo nog strijken
Tofquote:
*wrijfwrijfrubrubsandpaperathandquote:
I Say SUIT UPquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikwilhetzograaginwrijvensnapdatdan
Wachten op de trein?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je, behalve wachten op je was? Nou?
*nog wat whiskEy inschenkt.quote:
hmm, heb net mn pak uit gedaan.quote:
Volgende week weer, deze week 8 dagen te drukquote:
Kom je toch naar H'sum?quote:
quote:
quote:
Hier klopt iets nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week weer, deze week 8 dagen te druk
Nee, alleen als ik afspraken heb en niet eens voor alle klanten.quote:
A ik dacht alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik afspraken heb en niet eens voor alle klanten.
Nouja, als je whiskey komt drinken, raad ik je dat wel aan.quote:
Ach, voor veel vrouwen geldt het als cadeau verpakking.quote:
ik hou niet zo van Whiskeyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als je whiskey komt drinken, raad ik je dat wel aan.
kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, voor veel vrouwen geldt het als cadeau verpakking.
Heb ook vodka, wijn en port liggen.quote:
Hoezo?quote:
vodkaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ook vodka, wijn en port liggen.
Vodka is volgens mij wel goedkope.quote:
Cola Zero goed? Volgens mij meer dan een halve fles. Anders wordt het appelsap of melkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maakt mij niet uit
heb je nog iets van cola... ik mix het meestal
Jij bent er zo eentje?quote:
En vooral die spelers die wel kunnen spelen hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh god, 8 dagenNee, ik moet 8 dagen achter elkaar werken vanwege...nou ja....werk...en zo...enne....spelers die niet kunnen spellen....en.....spelers die wel kunnen spelen....en zo
oe.... dus alles is nu klaar en af?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, weekje klussen er op zitten.
Ja prima hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cola Zero goed? Volgens mij meer dan een halve fles. Anders wordt het appelsap of melk
Nee dat niet, maar ik kon niet langer blijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe.... dus alles is nu klaar en af?
kan nooit heel vies zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja prima hoorik ben geen moeilijke coladrinker
Appelsap... vodka... hmmm geen idee ken het niet
Ze hebben over het algemeen wel drank nodig jaquote:
White Russians! The dude abidesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cola Zero goed? Volgens mij meer dan een halve fles. Anders wordt het appelsap of melk
ooo... naja.... dan is het maar zo hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kon niet langer blijven.
hehe, nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
White Russians! The dude abides![]()
[ afbeelding ]
hehehe ... gebruik je myr dan als onderstel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand een ovale glazen plaat in de aanbieding?
IJsklontjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee.... vodka mengt over het algemeen wel goed met andere dingen
oja... dat is dat he...... nooit op.... ik drink heeeeeel weinig melkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
White Russians! The dude abides![]()
[ afbeelding ]
Het was niet in huis, heb bij een neef geklust. Tuin bestraat, nieuw dak op de schuur, elektra aangelegd etcquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo... naja.... dan is het maar zo he
is het al wel bewoonbaar?
Het zijn vooral die mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders beter is wat vermoeiend is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En vooral die spelers die wel kunnen spelen he
die zijn gevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlijk voor de kassa
Je zag het
Jullie manipuleren de kaarten gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn vooral die mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders beter is wat vermoeiend is.Die denken dat wij wij mensen inhuren om ze te laten verliezen. "Nee meneer, dat is niet nodig. U kunt er namelijk niks van."
ik drink heel braaf een glas per dag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... dat is dat he...... nooit op.... ik drink heeeeeel weinig melk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... dat is dat he...... nooit op.... ik drink heeeeeel weinig melk
Best lekker hoor, alleen wel zwaar. Niet de hele avond zuipenquote:
Zo lekker vind ik melk niet echt en vodka ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Best lekker hoor, alleen wel zwaar. Niet de hele avond zuipen
WOW ......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was niet in huis, heb bij een neef geklust. Tuin bestraat, nieuw dak op de schuur, elektra aangelegd etc
Nee, jij kan er gewoon niks vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie manipuleren de kaarten gewoon
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn vooral die mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders beter is wat vermoeiend is.Die denken dat wij wij mensen inhuren om ze te laten verliezen. "Nee meneer, dat is niet nodig. U kunt er namelijk niks van."
Veel leuker om naar te kijken dan die op de fotoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ... gebruik je myr dan als onderstel?
Ja hoi.quote:
Nee... ik vind dat niet nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik drink heel braaf een glas per dag.
Probeer gewoon eens. Als je het niks vind, dan was het eens en niet weer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo lekker vind ik melk niet echt en vodka ook niet.
bij t ontbijt vind ik het wel lekker eigenlijk.quote:
hmm...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Best lekker hoor, alleen wel zwaar. Niet de hele avond zuipen
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja hoi.
Niemand die mij kent hier inderdaad
Zal mn ontbijt ermee wegspoelen. Het ontbijt dat ik eerst nog moet kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer gewoon eens. Als je het niks vind, dan was het eens en niet weer.
TRUEquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Veel leuker om naar te kijken dan die op de foto
I saw what you did therequote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Fuck, zit die film al een uur te kijken en duurt gewoon nog anderhalfhij is oke, maar niet geweldig.
Is vaak gewoon een kwestie van beginnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WOW ......ik heb respect .....ik ben niet zo handig
Waarom mij dan beschuldigen van vals spelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd net iets meer dan andere
Ik was niet serieusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom mij dan beschuldigen van vals spelen?
Maar ook onbekende mensen kunnen leuk zijnquote:
Hmm... volgens mij ben je hier wel eens geweest toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja hoi.
Niemand die mij kent hier inderdaad
mja... neem ik meestal yoghurtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij t ontbijt vind ik het wel lekker eigenlijk.
Das maar goed ook, want anders zorg ik ervoor dat de enige tafel wereldwijd waar jij nog toegelaten word de voetbalkantine is met een buy-in van 5 euro. En zodra ik dat bemerk, bel ik de belastingdienst.quote:
Dat zal ik nooit ontkennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Maar ook onbekende mensen kunnen leuk zijn
Sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want anders zorg ik ervoor dat de enige tafel wereldwijd waar jij nog toegelaten word de voetbalkantine is met een buy-in van 5 euro. En zodra ik dat bemerk, bel ik de belastingdienst.
oke.... en het hebben van gereedschap is soms ook wel handy ... ik heb niet zoveelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vaak gewoon een kwestie van beginnen
Niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat mag je mij dan ook vertellen
What did I do?
That a boyquote:
Goed idee, heb nog danio staan.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want anders zorg ik ervoor dat de enige tafel wereldwijd waar jij nog toegelaten word de voetbalkantine is met een buy-in van 5 euro. En zodra ik dat bemerk, bel ik de belastingdienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |