Ik voor 105quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb al voor 150.- verkocht.
Ik heb vroeger ook getennist. Ik was nogal fanatiek en vond het leuk om m'n racket op de grond te laten stuiteren. Na 3 racket in 1 seizoen vond m'n vader dat ik ze zelf maar moest kopen.quote:
Ik kan de vsat nog nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We hadden een goeie manier gevondenIedereen die kon had VSAT als scorestreak. Dan eerste vlag A/C pakken, vervolgens met zijn alle op B zodat je hem direct hebt. Dan verspreiden en doorrushen naar hun vlag. Vaak bleef er gedurende dat process 1 leven en die had dan wel VSAT
Vanaf dat moment begin de rapetrain
......quote:
Even 1250 euro rijker.quote:
Misschien is het wel een 8-jarige jongetje met een terminale ziekte... of een stewardess die geen relatie meer heeft sinds woensdag. Die mensen verdienen het, vind ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
......
Dat soort mensen verdienen het niet. EA moet de boel eerlijker verdelen.
FC Porto of Atletico Madridquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand met een leuk team voor carrière?Niet een te groot team, als Barcelona etc.
Ik verkoop al de hele week voor 350+quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit voor meer dan 400c als insta-sell zien gaan, dus met 300c mag je blij zijn denk ik. Squad Fitness zal wel naar de 1700/1800 gaan.
Wat een onzin weerquote:
PSV want veel talenten. Wijnaldum en Mertens verkocht voor in totaal 89miljoen. Nu spelen Falcao en Götze bij PSVquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand met een leuk team voor carrière?Niet een te groot team, als Barcelona etc.
Het is dus fake omdat Messi CF is en niet ST.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dit is echt fraude als je dit heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |