Ik voor 105quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb al voor 150.- verkocht.
Ik heb vroeger ook getennist. Ik was nogal fanatiek en vond het leuk om m'n racket op de grond te laten stuiteren. Na 3 racket in 1 seizoen vond m'n vader dat ik ze zelf maar moest kopen.quote:
Ik kan de vsat nog nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We hadden een goeie manier gevondenIedereen die kon had VSAT als scorestreak. Dan eerste vlag A/C pakken, vervolgens met zijn alle op B zodat je hem direct hebt. Dan verspreiden en doorrushen naar hun vlag. Vaak bleef er gedurende dat process 1 leven en die had dan wel VSAT
Vanaf dat moment begin de rapetrain
......quote:
Even 1250 euro rijker.quote:
Misschien is het wel een 8-jarige jongetje met een terminale ziekte... of een stewardess die geen relatie meer heeft sinds woensdag. Die mensen verdienen het, vind ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
......
Dat soort mensen verdienen het niet. EA moet de boel eerlijker verdelen.
FC Porto of Atletico Madridquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand met een leuk team voor carrière?Niet een te groot team, als Barcelona etc.
Ik verkoop al de hele week voor 350+quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit voor meer dan 400c als insta-sell zien gaan, dus met 300c mag je blij zijn denk ik. Squad Fitness zal wel naar de 1700/1800 gaan.
Wat een onzin weerquote:
PSV want veel talenten. Wijnaldum en Mertens verkocht voor in totaal 89miljoen. Nu spelen Falcao en Götze bij PSVquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand met een leuk team voor carrière?Niet een te groot team, als Barcelona etc.
Het is dus fake omdat Messi CF is en niet ST.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dit is echt fraude als je dit heb.
Ja inderdaad, ben zelf ook voor PSV en heb nog geen carriére gespeeld. Bedankt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
PSV want veel talenten. Wijnaldum en Mertens verkocht voor in totaal 89miljoen. Nu spelen Falcao en Götze bij PSV![]()
![]()
Goed gezien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is dus fake omdat Messi CF is en niet ST.
Dan heeft 'ie zo'n attributeboost-kaart gekregen. Niets bijzonders ofzo. Die dingen kosten 500c per stuk en nu nog minder denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:02 schreef JochemP het volgende:
Beginnersvraag: wat betekent het als een speler een vierkantje om zijn overall score heeft, en alle attributen 10 hoger zijn dan normaal?
Ik ben Hercules uit de segunda.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ben zelf ook voor PSV en heb nog geen carriére gespeeld. Bedankt!
huh?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een onzin weer
Maar reken jij lekker in die termen joh.
En nee ik heb geen zand in me vagina
Dacht ik al, thxquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zo'n attributeboost-kaart gekregen. Niets bijzonders ofzo.
Ik was niet de eerste die het postte maar ik las het later op het EA forumquote:
Moet je wel een afzetmarkt vinden (eerlijke kopers, een vraag naar zoveel coins en zoveel vraag dat je ook de prijs zo hoog kan houden). Je kunt vind ik, niet omrekenen in euro's voordat je het echt verkocht hebt zeker niet bij zulke hoeveelheden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
huh?
Ongeveer 5 miljoen per speler.
10 miljoen= 10000K
100K=12.50
10000K=1250.-
Hmm, in ieder geval 1000 duizend euro. Dat is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je wel een afzetmarkt vinden (eerlijke kopers, een vraag naar zoveel coins en zoveel vraag dat je ook de prijs zo hoog kan houden). Je kunt vind ik, niet omrekenen in euro's voordat je het echt verkocht hebt zeker niet bij zulke hoeveelheden.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:08 schreef Nickskuh het volgende:
Het laatste wat ik hoorde is mangane en toen viel hij weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |