Ook een hele goede redenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bier hier, gewoon omdat het weekend is
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus binnenkort heb jij slangen in huis
Je woont in Thailand?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een jonko? Helaas geen shops in de buurt hier.
Ik heb al rattenslangen en een kousenbandslang gehad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus binnenkort heb jij slangen in huis
Zelfs daar hebben ze shopsquote:
quote:
Och op zich wel hoor; je moet alleen wel goed opletten op de dames!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ToT daar nog graag zou willen wonen
Ik vind slangen tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al rattenslangen en een kousenbandslang gehad!
Als je ze weet te vinden wel jaquote:
In Nederland is alles dichtbijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, unmeunig klein kutgehucht in the middle of nowhere.
Half uur rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef ACT-F het volgende:
In Nederland is alles dichtbijJe woonde toch in de buurt van Arnhem of zo?
Meteen groot inkopen danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Half uur rijden.Vind ik wel te ver om zomaar ff wat wiet te halen.
Er zijn heel goede tenten die aan hun eigen succes ten onder gaan: te veel vraag --> uiteindelijk bocht verkopen om aan de vraag te voldoen, en tevens gezeik met de gemeente en politie wegens aanhoudend overlast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Er is 1 shop waar ik sowieso nooit meer ga kopen.
14 euro de gram, en de goorste wiet die ik ooit van mijn leven gerookt heb.
Leek ook echt niet op de amnesia haze die ik wel eens gehad had.
Wat een bocht.
Dan moet ik het grootste deel uiteindelijk wegtyfen omdat het tegen die tijd helemaal droog en scherp is.quote:
Dit, of netwerken. Dan bel je zo'n gast op en spreek je in 'codetaal'quote:
Waarom in code, je mag het toch kopen? Ik lig altijd dubbel als ik er binnen loopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit, of netwerken. Dan bel je zo'n gast op en spreek je in 'codetaal'![]()
Kan ik een DVD'tje van je lenen?![]()
Alsof de afluisterende politie dat niet doorheeft
Het was dichtbij, mijn favo shop is verder fietsenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn heel goede tenten die aan hun eigen succes ten onder gaan: te veel vraag --> uiteindelijk bocht verkopen om aan de vraag te voldoen, en tevens gezeik met de gemeente en politie wegens aanhoudend overlast.
Een zeer goede, razend populaire (zelfs favoriet van een DJ op nationale radio, ben alleen vergeten wie) zit in Apeldoorn, maar die is ook al dan niet voorlopig gesloten wegens overlast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het was dichtbij, mijn favo shop is verder fietsen
Maar die hadden vroeger de #2 wiet van Nederland volgens highlifeAltijd wel lekker spul daar. Al rook ik het nog maar zelden.
Gesloten weet ik zo niets van, maar het bunkertje was echt baas. De waterpijp had wel wat gedoe met parkeeroverlast geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer goede, razend populaire (zelfs favoriet van een DJ op nationale radio, ben alleen vergeten wie) zit in Apeldoorn, maar die is ook al dan niet voorlopig gesloten wegens overlast.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week vrijdag maar weer een eens een latenight show
Die eerste bedoel ik dus!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gesloten weet ik zo niets van, maar het bunkertje was echt baas. De waterpijp had wel wat gedoe met parkeeroverlast geloof ik
Ik aankomende week hoop ik ook, Zwab komt morgen want ik krijg hem niet aan de praatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week vrijdag maar weer een eens een latenight show
Is die gesloten? Jammer, echt goede shop was/is dat.quote:
ergens een instelling waarschijnlijk... maar toftofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik aankomende week hoop ik ook, Zwab komt morgen want ik krijg hem niet aan de praat
Ja sinds kort. Het is onbekend of dat tijdelijk of permanent is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is die gesloten? Jammer, echt goede shop was/is dat.
Ik maak contact en dan deaudtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ergens een instelling waarschijnlijk... maar toftof![]()
![]()
Bazar is ook groot, 3 verdiepingen geloof ik, maar ik rook te weinigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sinds kort. Het is onbekend of dat tijdelijk of permanent is.
Een andere grote, ik weet niet of dat de Waterpijp is of niet, schijnt wel redelijke wiet te hebben, alleen lang niet zo sterk.
In een gedoogde coffeshop ja, straathandel is strafbaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom in code, je mag het toch kopen? Ik lig altijd dubbel als ik er binnen loop
Ben al heel lang niet meer geweestquote:Helemaal met bewapend glas en deuren die ze voor je open moeten maken, vroeger was dat heul anders
waarschijnlijk wel, maar SAM is best lastig in te stellenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak contact en dan deaudt
Zal wel weer iets simpels zijn
Het is hier nu echt booming businessquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een gedoogde coffeshop ja, straathandel is strafbaar
[..]
Ben al heel lang niet meer geweestHet was altijd gezellig met Jamaicaanse muziek
Oneens, maar een foutje heb je zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar SAM is best lastig in te stellen
Kijk en daarom vind ik jou zo lief, je weet het altijd zo te zeggen, dat het niet aan mij ligtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar SAM is best lastig in te stellen
Wat zeg ik nou tegen Symph?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oneens, maar een foutje heb je zo.
dat dus.. als je het eenmaal weet gaat het wel, maar als je het programma niet kent is het echt lastig...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oneens, maar een foutje heb je zo.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk en daarom vind ik jou zo lief, je weet het altijd zo te zeggen, dat het niet aan mij ligt
Mijn moeder zei altijd tegen mijn broer, doe het maar thuis, dan weet ik tenminste wat je erin stoptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef ToT het volgende:
Ik heb trouwens jarenlang blowende vrienden gehad voro ik er zelf iets aan begon.
Vonden ze altijd zo chill van me: ikzelf blowde niet, maar ik zat in ieder geval niet te zeiken over de stank als zij het deden.
Mwah echt vies heb ik het nooit vinden ruiken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd tegen mijn broer, doe het maar thuis, dan weet ik tenminste wat je erin stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |