Ja mevrouw. Per direct mevrouw. Komt voor elkaar mevrouw.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef Kally het volgende:
ACT, waar blijft mijn banaan? Ik wil nu een bananensplit
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja mevrouw. Per direct mevrouw. Komt voor elkaar mevrouw.
Nee, hij maakte even contact en toen niks, Zwab kmt morgen even langs om te helpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoor het haar zeggen
Kally werkt het nou allemaal?
Als je in de buurt komt van Arnhem wel hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, misschien fiets ik dan nog wel langs je als ik naar of van mijn werk kom
Niet zo doenquote:
Zou zo snel geen bedrijf weten dat opleid in Apeldoorn en in de buurt van Arnhem een vestiging heeft. Centraal Berheer/Belastingdienst hebben niet echt kassa vereisten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt van Arnhem wel hahaha
Ik hoef maar 1 dag naar Apeldoorn
Ik ga bij de Dekamarkt werken lieve schatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou zo snel geen bedrijf weten dat opleid in Apeldoorn en in de buurt van Arnhem een vestiging heeft. Centraal Berheer/Belastingdienst hebben niet echt kassa vereisten.
Dat vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog Ben & Jerry's ijs in de koelkast
Dat is wel net zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Nee, hij maakte even contact en toen niks, Zwab kmt morgen even langs om te helpen
Echt wat voor mij ook, zal wel weer iets simpels zijn
Ja, die heeft er meer verstand vanquote:
Ah naar de Nagelpoelweg dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga bij de Dekamarkt werken lieve schat
In Arnhem ja, daar woon ik ook en ga ik werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dekamarkt heeft wel kantoor in Apeldoorn, maar geen vestiging rond Arnhem geloof ik. Wel in arnhem, maar topografisch weet ik die dorpjes verder niet echt.
Die dag in Apeldoornquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nope, Vrij Nederlandstraat in Arnhem
quote:
Valt me tegen van jequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt wel op
[..]
Joh, dat had ik nou echt niet door
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]Regelmatig discussies met Amerikanen gehad die steeds zeiden: "I could care less."
Ik: "Ah, so you DO care?"
- "No? What did I just tell you? I could care less!"
Ik: "So you could care less than you do now? That does mean that you DO care somewhat!"
- "Fuck off! Don't teach me my own language! I know what I am saying and English isn't your native tongue!"All the time!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |