Nee joh, is gelulquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb over paar maanden een cursus BHV, ik zal er eens opletten
Goedenavond
Ik heb LoLa gemist gisterenIk was te moe
Jij hebt dan ook weinig stressquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik bijna nooit paracetamol. 100 jaar geleden een keer
Ik heb hier nog wat diclo liggen voor als ik weer last van een niersteen krijg, verder alleen paracetamol.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
Paracetamol, ibuprofen, diclofenac, morfine, tramadol best wat pijnstillers gehad de laatste tijd
Bij brand de deurklink met de buitenkant van je hand voelen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ach de BHV cursus is hartstikke simpel. Alleen hoe je iemand in een stabiele zijligging moet leggen of hoe je iemand moet afslepen moet je wel even goed uit je hoofd leren, de rest is peanuts.
geeft niks schatjuhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb over paar maanden een cursus BHV, ik zal er eens opletten
Goedenavond
Ik heb LoLa gemist gisterenIk was te moe
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij brand de deurklink met de buitenkant van je hand voelen!
Aangenomen?quote:
Dat heb jezelf in de hand. Als dat de reden is zou ik toch rap de oorzaken bestrijden in plaats van de symptomen.quote:
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik bijna nooit paracetamol. 100 jaar geleden een keer
Daar kreeg ik wel hoofdpijn van ja, maar ik zei net al, ik besef me dat ik die al maanden niet heb gehad, ik weet dus nu de oorzaakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb jezelf in de hand. Als dat de reden is zou ik toch rap de oorzaken bestrijden in plaats van de symptomen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
21 januari mag ik beginnen
Diclofenac heb ik nodig gehad als ontstekingsremmer. Pijnstillers werken amper bij mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.
Zei ik tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
21 januari mag ik beginnen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Kally het volgende:
Whaha brandoefening gehad vorig jaar, liepen ze rond te rennen, lieten ze er twee zitten
Hij is bang dat je een overdosis paracetamol neemtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh, is gelul
Hij durft gewoon niet
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ach de BHV cursus is hartstikke simpel. Alleen hoe je iemand in een stabiele zijligging moet leggen of hoe je iemand moet afslepen moet je wel even goed uit je hoofd leren, de rest is peanuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |