Voor den jeugd van tegenwoordig is het heel stoer idd. Nog een resultaat van de betutteling. Voor ons 'oudjes' was er weinig stoers aan en geen reden voor verzuurde replies.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef johnson555 het volgende:
ZO jij ben stoer zeg, mag ik je een kee aanraken!!?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Ambipur het volgende:
De bovenstaande en meerdere posts die nog gaan komen weten niet.. Wij weten wel.
Typisch dat je in Colombia zit jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Voor den jeugd van tegenwoordig is het heel stoer idd. Nog een resultaat van de betutteling. Voor ons 'oudjes' was er weinig stoers aan en geen reden voor verzuurde replies.
Als je me wilt aanraken moet je naar Colombia komen waar ik nu ben.
Wees maar niet bang mijn waarde gelimiteerde vriend; ik vlieg vanmiddag weer naar Londen. (wel helemaal doorgesnoven natuurlijk want ik ben oud en kom uit enge oude tijden)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typisch dat je in Colombia zit ja__
Je hersenen zijn echt aangetastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Wees maar niet bang mijn waarde gelimiteerde vriend; ik vlieg vanmiddag weer naar Londen. (wel helemaal doorgesnoven natuurlijk want ik ben oud en kom uit enge oude tijden)
Het CDA, SGP en andere christenextremisten hebben wel huisgehouden in het mooie NL zeg..![]()
Er is natuurlijk helemaal niets veranderd, behalve dat men tegenwoordig eerder begint met drinken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Ambipur het volgende:
De bovenstaande en meerdere posts die nog gaan komen weten niet.. Wij weten wel.
Zo!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Voor den jeugd van tegenwoordig is het heel stoer idd. Nog een resultaat van de betutteling. Voor ons 'oudjes' was er weinig stoers aan en geen reden voor verzuurde replies.
Als je me wilt aanraken moet je naar Colombia komen waar ik nu ben.
Ik ben vergeten wat Korsakov ook alweer voor een ziekte isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Stoer joh, en nu zit TS met zijn zwakzinnige Korsakov-hoofd op FOK! Zijn daverende jeugdverhalen te vertellen
Begin jaren 90. De tenten waar ik heenging hebben nu een best strak toegangsbeleid heb ik gehoord. Niet in jouw ervaring dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef Nicson het volgende:
Over welk jaar hebben we het in de OP?
Ik ben zelf nu 22 en kan me herinneren dat wij toen ik 14 was ook nog naar zulke tentfeesten gingen, daar trad dan De Janse Bagge Bend op. "Doe mos solliciteren"![]()
Toen stond er wel al op borden dat alcohol alleen voor 16+ was, maar dit was slechts voor de schone schijn want geen haan kraaide ernaar als ik weer in een greppel buiten de tent in mijn eigen kots lag te creperen.
Shhht! Dat hoeft niet iedereen te weten!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:
Vertel je bent daar hoofd van het Medellín kartel..
Het was niet stoer.. Het was a way of life. Nu klappen die kindjes van 10 een Jonko. Wtf.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:11 schreef Individual het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het vooral JNG posters zijn die MLN niet begrijpen.. Je zal de vrije blije jaren 90 maar gemist hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |