Jaaaaaa, straalbezopen FTW!quote:
Maar ik mis je zooooooooooooooo!quote:Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet mijn mond eens gaan houden hier, ik hoor hier helemaal niet meer.
Ik had een keer een bruiloft, en voelde me helemaal niet fijn bij het idee alcohol te drinken. Voor mij werd het een (vrijwel) alcoholloos feest. Anderhalve week later bleek ik een positieve test te hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jaaaaaa, straalbezopen FTW!![]()
Hihi. Mja, echt dingen laten zitten heeft pas waarde als er een bloedband is. Ik doe in mijn wachtperiode wel een aantal dingen met mate, omdat ik me daar beter bij voel, maar het is op zich niet nodig om dingen nu al helemaal te laten zitten. Je zou voor jezelf een bepaalde grens qua datum kunnen instellen zolang je nog onregelmatig bent.
Hier net lekker gewandeld en nu nestel ik me op de bank met een fijne film.
Spreekt voor zichquote:Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Maar jij moet gewoon naar Z&G komen natuurlijk.
Klopt Zand. Ik heb met kerst ook maar een wijntje of 3 gedronken in totaal, en rookte ik nog wel eens een sigaretje als het ergens gezellig was, sinds half december had ik daar geen behoefte meer aan. Een paar dagen na kerst testte ik positief.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik had een keer een bruiloft, en voelde me helemaal niet fijn bij het idee alcohol te drinken. Voor mij werd het een (vrijwel) alcoholloos feest. Anderhalve week later bleek ik een positieve test te hebben(en we waren dus niet eens echt actief/bewust bezig met verwekken). Misschien dat je lichaam zoiets zelf ook wel aangeeft?
Geen idee! Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik tijdens Koninginnedag (2011, een paar dagen voor ik m'n positieve test in handen had): wat nou als ik straks zwanger ben? Misschien moet ik minder drank tanken!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik had een keer een bruiloft, en voelde me helemaal niet fijn bij het idee alcohol te drinken. Voor mij werd het een (vrijwel) alcoholloos feest. Anderhalve week later bleek ik een positieve test te hebben(en we waren dus niet eens echt actief/bewust bezig met verwekken). Misschien dat je lichaam zoiets zelf ook wel aangeeft?
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Maar jij moet gewoon naar Z&G komen natuurlijk.
Workin' on itquote:
Vlammetjes! En Finding Nemo!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:32 schreef Mabawa. het volgende:
Daar is het ook echt een zondag voor Skippy. Kruip maar lekker op de bank met iets lekkers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vlammetjes! En Finding Nemo!
Ik ook, ik ook! Nouja, tegenwoordig blurays... Heb ze allemaal!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Hier staat het door elkaar, BluRays en DVD's. Maar wel op volgorde van verschijnen. Ik mis er nog een paar (De kleine zeemeermin bijvoorbeeld). De extra delen die van sommige films gemaakt zijn heb ik ook bijna allemaalquote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook! Nouja, tegenwoordig blurays... Heb ze allemaal!!!
Spuit elf, maar zo was het bij ons wel een beetje bij onze zoon. Ik zag de positieve test, ik kreeg het warm en koud tegelijk en zei tegen mijn man 'wat hebben we gedaan???' En daarna was ik wel heel blij natuurlijk, maar eerst wel wat geschrokken.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef Suikertante het volgende:
Zo denk ik er ook over, maar er zijn hier toch best wel eens meiden die er rekening mee houden dat het een paar maanden kan duren en dan een beetje overweldigd zijn als ze meteen zwanger raken!
oh, de sequels doe ik niet aan, behalve die in de bios zijn geweest. En ik heb alles, behalve song of the south.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:40 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier staat het door elkaar, BluRays en DVD's. Maar wel op volgorde van verschijnen. Ik mis er nog een paar (De kleine zeemeermin bijvoorbeeld). De extra delen die van sommige films gemaakt zijn heb ik ook bijna allemaal. Mijn collectie is bijna compleet
![]()
![]()
![]()
![]()
.
De eerste film die ik me kan herinneren dat ik de in de cinema heb gezienquote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Dyre het volgende:
De kleine Zeemeermin is juist dé beste Disneyfilm, de allereerste die ik in de bioscoop zag
Klopt! Maar die zitten in de Disney-kluis. Een aantal films zit daar een tijd in en is dan nergens verkrijgbaar. Na een tijdje worden ze dan weer uitgebracht; opnieuw ingekleurd etcquote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Dyre het volgende:
De kleine Zeemeermin is juist dé beste Disneyfilm, de allereerste die ik in de bioscoop zag
"Mensen??? Wie heeft het hier over MENSEN?"quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef DJMomo het volgende:
de kleine zeemeermin is de enige disney die ik beter vind ik het NL dan in het engels. Sebastiaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |