Peter Pan is er net weer uit, dus die staat hier inmiddels ook in de kast.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef Dyre het volgende:
De disneykluis![]()
Wat een gemeen truukje zeg (zal wel goed verkopen dan)
Gelukkig heb ik hem hier op DVD liggen!
Sebastiaan is ook mijn favoriet
Het wachtbankje staat tijdelijk in Disneyland?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Peter Pan is er net weer uit, dus die staat hier inmiddels ook in de kast.
Dat maakt het wachten wel leukerquote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het wachtbankje staat tijdelijk in Disneyland?
Ik vind Madagascar wel heel erg leuk hoorquote:
Edit: ow nee lees het et in het andere topic oor en longontsteking..bah bah...beterschap!!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Kon het nog kwaad, of maakten ze zich verder geen zorgen?
Begrijp ik goed dat dit de tweede cyclus is na het stoppen met de pil? De klachten die jij omschrijft herken ik: in de dagen voor mijn positieve test destijds was ik overtuigd dat ik ongesteld zou worden, het voelde precies zo. Met name de lage rugpijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb al sinds zaterdag kramp alsof ik ongesteld moet worden en lage rugpijn. Exact hetzlfde als vorige keer toen ik stopte met de pil. Dus ik zal wl ergens halverwege deze ronde al een keer ongesteld worden gok ik zo.
Toch raar eigenlijk dat de pil zoveel invloed op je lijf blijkt te hebben
Duimstand!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:35 schreef martine1984 het volgende:
Net een dag te vroeg getest en hij was negatief. We zullen zien wat morgen brengt....
OMG Chanty, jij überwijf! Wat fijn!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef Chanty het volgende:
Ik kom even binnen vallen
Had vanochtend weer controle in het ziekenhuis (uur onderweg geweest door de sneeuw ipv tien minuten). Ennn.... ik had een eitje van 15 en eentje van 24mm
De pregnyl is inmiddels gezet en morgenavond moeten we het dus gezellig maken
NOD 30 januari Mijn eerste NOD![]()
![]()
Volgens mij word je altijd ongesteld, als je een eisprong hebt gehad. Daarnaast kan je ook ongesteld worden als er geen eisprong is geweest, een beetje het 'iedere hond is een dier, maar niet ieder dier is een hond' verhaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat fijn Chanty, ik zal voor je duimen!
En ook voor martine, wat moet dat spannend zijn zeg.
Een vraag waar ik met Googlen wat tegenstrijdige antwoorden op krijg: Is het zo dat als je menstrueert je altijd een eisprong hebt gehad?
Ik ben nu sinds november met ovulatietesten bezig, ben tussendoor ook ongesteld geweest en dacht dat het lag aan de vage Kruidvat-testen dat ik de eisprong had gemist. Nu met de digitale Clearblue testen bezig, maar ook constant negatief, terwijl het nu al vijf dagen geleden had moeten zijn. Het kan laat zijn, maar misschien gebeurt het ook wel gewoon niet. Als ik straks wel ongesteld word, is dat dan bewijs dat er een eisprong is geweest of niet
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef Chanty het volgende:
Had vanochtend weer controle in het ziekenhuis (uur onderweg geweest door de sneeuw ipv tien minuten). Ennn.... ik had een eitje van 15 en eentje van 24mm
![]()
Ongesteld hoor je iedere maand te worden, i.v.m. je cyclus. Onder invloed van hormonen en de hele rambam bouwt het slijmvlies in je baarmoeder zich op, om zo een mooi plekje te maken voor een eitje. Het hoeft echter niet te betekenen dat een eitje ook echt iedere maand springt. Indien er geen eitje genesteld heeft (niet zwanger) wordt het opgebouwde slijmvlies weer afgebroken (ongesteld).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat fijn Chanty, ik zal voor je duimen!
En ook voor martine, wat moet dat spannend zijn zeg.
Een vraag waar ik met Googlen wat tegenstrijdige antwoorden op krijg: Is het zo dat als je menstrueert je altijd een eisprong hebt gehad?
Ik ben nu sinds november met ovulatietesten bezig, ben tussendoor ook ongesteld geweest en dacht dat het lag aan de vage Kruidvat-testen dat ik de eisprong had gemist. Nu met de digitale Clearblue testen bezig, maar ook constant negatief, terwijl het nu al vijf dagen geleden had moeten zijn. Het kan laat zijn, maar misschien gebeurt het ook wel gewoon niet. Als ik straks wel ongesteld word, is dat dan bewijs dat er een eisprong is geweest of niet
Wat goed!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef Chanty het volgende:
![]()
Naar mijn idee wisselt het heel erg per persoon.. Bij mij was er geen pijl op te trekken, maar mijn schoonzusje heeft het maanden gedaan en had daardoor al heel snel door dat ze zwanger was..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:04 schreef zandsculptuur het volgende:
Chanty wat goedsucces morgen
![]()
.
Razztwizzle, geen idee hoe dat precies zit... komt n.a.v. jouw post wel een vraag in me op.
Zijn hier mensen die temperaturen en wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik ga volgende week in het ziekenhuis vragen of het voor mij nuttig is om te gaan temperaturen, dus wil eigenlijk vooraf wel een beetje inlezen.
Wow, ymme, gefeliciteerd!! Heb je het je man al verteld? Lijkt me wel een bijzonder telefoongesprekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef ymme het volgende:
3 dagen voor NOD plas ik gewoon even 2 streepjes![]()
Oh ooohhhh hyper! Niet gedacht dus dacht, om zeker te zijn en gerust ongesteld te kunnen worden.
En manlief zit nu in het buitenland dus... Oh help! Het is gelukt, ondanks het weinig thuis zijn van man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |