Tong kan er niks aan doen dat hij een beetje geestelijk gehandicapt is. Daar wel beetje medelijden mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
En met beide hebben we een beetje medelijden.
Debiel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Friso is een domme mongool die zich van de gevaren bewust was dus absoluut geen medelijden
Wat is daar debiel aan het is toch zoquote:
Ik zeg ook niet dat het me boeit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Wat is daar debiel aan het is toch zoAls het een willekeurig persoon was had het je ook niks geboeid.
Het verschil is dat ik net een topic over de Josti-band heb geopend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Tong kan er niks aan doen dat hij een beetje geestelijk gehandicapt is. Daar wel beetje medelijden mee.
Friso is een domme mongool die zich van de gevaren bewust was dus absoluut geen medelijden
Wim Lex wilde toch een Koninklijk huis laten bouwen in het armste land ter wereld ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou nou.... het is wel iemand van het Koninklijk Huis hè
Ja Nederland....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Lex wilde toch een Koninklijk huis laten bouwen in het armste land ter wereld ?
Is het opgegeven Nederlandse leger alsnog Mozambique binnengevallen ?quote:
Nee andersomquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het opgegeven Nederlandse leger alsnog Mozambique binnengevallen ?
Zoek een hemel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef hellsgate het volgende:
[..]
Niet opscheppen Tong80...
Friso heeft GEEN leven
Jouw leven is fok.nl...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |