jij woont vast niet in 1 van de grote stedenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geloof ik de enige actieve werkcoach in Nederland getroffen. Kreeg van de week een bericht in mijn werkm@p () met 3 vacatures en de vraag hoe het ging. Dus ik een bericht terug gestuurd dat de vacatures niet helemaal matchte en dat ik nog wat ijzers in het vuur had. Kreeg direct weer bericht terug of ik haar wilde laten weten hoe de komende gesprekken gaan en of we anders misschien nog een gesprek moeten plannen
dat heb ik nog niet meegemaakt sinds ik bij het uwv zitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geloof ik de enige actieve werkcoach in Nederland getroffen. Kreeg van de week een bericht in mijn werkm@p () met 3 vacatures en de vraag hoe het ging. Dus ik een bericht terug gestuurd dat de vacatures niet helemaal matchte en dat ik nog wat ijzers in het vuur had. Kreeg direct weer bericht terug of ik haar wilde laten weten hoe de komende gesprekken gaan en of we anders misschien nog een gesprek moeten plannen
Och, ik val onder het UWV Rotterdam.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
jij woont vast niet in 1 van de grote stedenmaar in een afgelegen dorp of iets dergelijks
Toen ik er werkte was ik ook zoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:37 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet meegemaakt sinds ik bij het uwv zit
Of de energie verloren om er nog over te postenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef MNR het volgende:
Nou, zo te zien in de werkeloosheid opgelost
Of mensen die echt niet meer zoeken voor werk en bijstand blijven accepteren en zwart gaan werken ..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Of de energie verloren om er nog over te posten
Pfff ik werk nu al 2 jaar in de thuiszorg (huishoudelijk) en heb nu te horen gekregen dat ik geen "extra" uren meer krijg, heb er nu maar 12,5 over. Wie kan daar nou mee rondkomen?
Solliciteren gaat ook al ruk. Begin echt beetje te geloven dat het nooit meer beter wordt.
Ik werk ook nog maar 10 uur per week ofzo. Ze kunnen me niet meer uren geven bij waar ik nu werkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Of de energie verloren om er nog over te posten
Pfff ik werk nu al 2 jaar in de thuiszorg (huishoudelijk) en heb nu te horen gekregen dat ik geen "extra" uren meer krijg, heb er nu maar 12,5 over. Wie kan daar nou mee rondkomen?
Solliciteren gaat ook al ruk. Begin echt beetje te geloven dat het nooit meer beter wordt.
hoe los jij dat (financieel gezien) op dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik werk ook nog maar 10 uur per week ofzo. Ze kunnen me niet meer uren geven bij waar ik nu werkBaal er echt van dat ik alsnog ander werk erbij moet zoeken. In het begin draaide ik nog voldoende uren, maar ze gaan ook bezuinigen omdat het bedrijf niet echt top meer draait.
Sinds kort toch maar een uitkering aangevraagdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hoe los jij dat (financieel gezien) op dan?
Wat voor diploma heb je dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:21 schreef rdwilbrink het volgende:
het vervelende is soms dat ik me best doe op school me diploma haal niveau 3 wat in mijn situatie vroeger niemand had gedacht.En dat je uiteindelijk straks werk doet waar je niet voor gestudeerd hebt. Ok ik weet dat het op dit moment moeilijk is en dat je blij moet zijn met überhaupt een baan maar toch het is frustrerend. maar goed we blijven zoeken
Je moet een opleiding zoeken waar je ook het vak 'Nederlands' krijgtquote:Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef rdwilbrink het volgende:
Medewerker Beheer ict niveau 3 en heb bijna 1 jaar niveau 4 ict beheer afgemaakt maar moest er helaas mee stoppen echt klote was dat had het geweldig naar me zin daar
Niet iedereen is zo goed in Nederlands en dit topic heet Werkzoekendquote:
Nederlands kreeg ik op die opleiding. Moest er mee stoppen omdat sommige dingen te moeilijk voor mij werden moest dingen op papier zetten en dat was voor mij te lastig.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet een opleiding zoeken waar je ook het vak 'Nederlands' krijgt
Waarom moest je ermee stoppen dan?
Als ik zo vrij mag zijn: Wat is +/- je leeftijd want je hebt inderdaad een werk manager/coach die zo te zien erg achter je vodden aanzit. ( is dit omdat je sinds kort in de WW? zit en nog 'jong'bent) Of zit je in de bijstand?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgende week krijg ik te horen of mijn 2e gesprek wat geworden is.
Ik ben 42 en zit sinds 1 September in de ww, maar heb sinds 1 November alweer voor 2 dagen werk. Overigens lijkt ze echt bezig om me te helpen en niet zozeer 'achter de vodden' aanzitten. Dat is ook niet echt nodig aangezien ik behoorlijk veel meer sollicitatieactiviteiten heb dan de verplichte 1 per week.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn: Wat is +/- je leeftijd want je hebt inderdaad een werk manager/coach die zo te zien erg achter je vodden aanzit. ( is dit omdat je sinds kort in de WW? zit en nog 'jong'bent) Of zit je in de bijstand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |