abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121692328
Na 2 dagen nog niets gehoord... Morgen nog afwachten, maar had eigenlijk al wel een telefoontje verwacht!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_121697188
Oke vreemde vraag...

Na een tijdje gezocht te hebben voor een baan, sinds kort werkloos, had ik eindelijk wat gevonden.

Na 2 gesprekken, en 2 dagen meelopen te hebben zegt mijn gevoel absoluut nee. Na al deze dingen is mijn interesse in deze functie echt tot het nulpunt gedaald. Wat is het slimste om te doen? Eerlijk zijn t.o. werkgever of als ik aangenomen word maar gewoon doen?

Ik ben bang dat ik echt met tegenzin ga, iets wat ik jaren geleden ook gedaan heb, en daar ben ik niet gelukkiger van geworden. Ik weet niet wat ik moet doen....
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 januari 2013 @ 21:24:42 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_121697370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Oke vreemde vraag...

Na een tijdje gezocht te hebben voor een baan, sinds kort werkloos, had ik eindelijk wat gevonden.

Na 2 gesprekken, en 2 dagen meelopen te hebben zegt mijn gevoel absoluut nee. Na al deze dingen is mijn interesse in deze functie echt tot het nulpunt gedaald. Wat is het slimste om te doen? Eerlijk zijn t.o. werkgever of als ik aangenomen word maar gewoon doen?

Ik ben bang dat ik echt met tegenzin ga, iets wat ik jaren geleden ook gedaan heb, en daar ben ik niet gelukkiger van geworden. Ik weet niet wat ik moet doen....
Eerlijkheid duurt het langst moet je denken. Als je nu al weet dat je er niet gelukkig van wordt, dan moet je het niet doen. Je moet plezier hebben in je werk, en niet alleen een baan hebben om werk te hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 januari 2013 @ 21:25:56 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121697444
Of gewoon vanuit een situatie met inkomen verder solliciteren natuurlijk...
pi_121697517
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Of gewoon vanuit een situatie met inkomen verder solliciteren natuurlijk...
Het probleem is dat ze willen gaan investeren in mij, en dan krijg ik het niet over mijn hart om dan na een aantal weken oid te vertrekken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 januari 2013 @ 21:27:56 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121697587
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze willen gaan investeren in mij, en dan krijg ik het niet over mijn hart om dan na een aantal weken oid te vertrekken.
Your call...
pi_121715374
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jammer dat ze er Noors praten... en met name op zoek zijn naar ambachtslieden.
wat dacht je van het weer? brrr
vooral als je in de omgeving van bergen zit.

Bergen ligt aan de westkust van Noorwegen en staat bekend om zijn hevige regenval (gemiddeld 2250 mm per jaar). De stad viert jaarlijks in oktober het Regenfestival, met een regenjas- en parapluparade. De vele parapluautomaten die overal in de stad te vinden zijn, zijn hier beslist geen overbodige luxe
pi_121715527
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:

[..]

Dat heb ik gehad bij getronics..
binnen 2 weken werd ik voor allerlei (hele dure ) cursussen opgegeven en trips her en der terwijl ik na een week al wist dat het hem niet ging worden.
uiteindelijk eerlijk geweest en met gierende banden het terrein verlaten!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 januari 2013 @ 11:48:10 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121715788
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:41 schreef marcosta het volgende:

[..]

binnen 2 weken werd ik voor allerlei (hele dure ) cursussen opgegeven en trips her en der terwijl ik na een week al wist dat het hem niet ging worden.
Dat heb ik ooit een keer gehad ja, dat ik na een week al wist "-IK- -WIL- -HIER- -WEG-!!" En na een maand met gierende banden het terrein verlaten. Wat een opluchting was dat.
pi_121717200
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat heb ik ooit een keer gehad ja, dat ik na een week al wist "-IK- -WIL- -HIER- -WEG-!!" En na een maand met gierende banden het terrein verlaten. Wat een opluchting was dat.
Gelukkig dat ik niet de enige ben!
Moet wel zeggen dat dat andere tijden waren..
pi_121717911
Heb weer een aantal afwijzingen binnen helaas, maar van deze had ik het wel verwacht.
Vacatures waarbij je minimaal 16 moet zijn en dan is het logisch dat de voorkeur uit gaat naar een goedkoper iemand dan iemand die de 20 al is gepasseerd.

Vandaag maar weer met frisse moed nieuwe sollicitaties versturen en hopelijk komt er wat uit.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 januari 2013 @ 13:08:35 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121718498
Ik heb zojuist onverwacht een gesprek gescoord :o

Ik keek vorige week op een "werkenbij" website van een grote organisatie in Rotterdam en zag daar een foutje. Dus ik mail de webmaster dat er een fout in de website zit, en krijg een dag later antwoord van een internet/reclame bureau hier om de hoek dat ze de fout gefixed hebben.

Ik mail dus terug over het toeval dat een bedrijf zo vlak bij mij in de buurt zo'n grote website beheert en na wat heen en weer geneuzel laat ik nog vallen dat wanneer ze nog een beheerder/webmaster/project leider met wat capaciteiten die zo te zien bij hun organisatie passen zoeken ik me aanbevolen hou.

Krijg ik zojuist een mail van de directeur of we een keer kunnen praten :D. Dus nu volgende week een gesprek.
pi_121719067
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik keek vorige week op een "werkenbij" website van een grote organisatie in Rotterdam en zag daar een foutje. Dus ik mail de webmaster dat er een fout in de website zit, en krijg een dag later antwoord van een internet/reclame bureau hier om de hoek dat ze de fout gefixed hebben.

Ik mail dus terug over het toeval dat een bedrijf zo vlak bij mij in de buurt zo'n grote website beheert en na wat heen en weer geneuzel laat ik nog vallen dat wanneer ze nog een beheerder/webmaster/project leider met wat capaciteiten die zo te zien bij hun organisatie passen zoeken ik me aanbevolen hou.

Krijg ik zojuist een mail van de directeur of we een keer kunnen praten :D. Dus nu volgende week een gesprek.
Ook een leuke manier van binnen komen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121720789
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:41 schreef marcosta het volgende:

[..]

Hoezo niet? :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121721026
Dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek!! Yes!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_121721096
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D _O- Lol.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_121721104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek!! Yes!!!
Hey super! Gefeliciteerd! :)
pi_121721176
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:

Nee maar!! Dat is een leuke onverwachte wending :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 januari 2013 @ 14:32:09 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121721773
Ja ik heb nu toch wel wat leuke 'potentieeltjes' op mijn pad liggen. Volgende week krijg ik te horen of ik een ronde verder ben bij een grote verzekeraar. Dan heb ik nog een sollicitatie als webmanager/webmarketeer gedaan waarop ik direct een mail terug kreeg of ik mijn CV in engels kon opsturen. Nu dit gesprek erbij en als het goed is hoor ik vandaag van Yer nog wat.

En mijn aanstelling bij Erasmus Uni heeft ook nog potentieel voor meer uren. Er zou nu toch langzamerhand wel eens wat moeten landen. En die van dat onverwachte gesprek van vandaag is wel een hele leuke tent. Relatief klein, veel pionieren. Ik hou d'r van.
pi_121722322
Jij bent goed bezig! ^O^
Ik ben benieuwd welke het wordt ;)
pi_121725174
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo niet? :)
de aanname procedure stoorde me al mateloos wat mijn mening al enigszins gevormd had voor mijn eerste werkdag.
Ik had aangegeven dat ik geen helpdesk of monitoring job ambieerde maar dieper de techniek in wilde.
Kom ik daar de eerste dag en ja hoor 1 of andere vage beheertool en 24/7 monitoren terwijl ik juist NIET meer onregelmatig wilde..
Gesprek,excuus en toen kwam ik dus op een 3e lijns van 1 of andere grote uitgeverij.
Wij deden eigenlijk alleen maar de changes en af en toe een server herstarten.
Als je 30 minuten werk had per dag was het veel.
De rest van de dag liep je buiten,dronk je koffie of zat je bij slecht weer in het rookhok.
Je auto parkeren kon alleen als je er voor 8 uur was want anders kon je hem bij de ikea neerzetten.
En zo waren er nog heel veel dingetjes :)
En tegen een hongerloon waar peak-it nog een dikbetaalde werkgever bij is
pi_121725248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:47 schreef marcosta het volgende:

[..]

de aanname procedure stoorde me al mateloos wat mijn mening al enigszins gevormd had voor mijn eerste werkdag.
Ik had aangegeven dat ik geen helpdesk of monitoring job ambieerde maar dieper de techniek in wilde.
Kom ik daar de eerste dag en ja hoor 1 of andere vage beheertool en 24/7 monitoren terwijl ik juist NIET meer onregelmatig wilde..
Gesprek,excuus en toen kwam ik dus op een 3e lijns van 1 of andere grote uitgeverij.
Wij deden eigenlijk alleen maar de changes en af en toe een server herstarten.
Als je 30 minuten werk had per dag was het veel.
De rest van de dag liep je buiten,dronk je koffie of zat je bij slecht weer in het rookhok.
Je auto parkeren kon alleen als je er voor 8 uur was want anders kon je hem bij de ikea neerzetten.
En zo waren er nog heel veel dingetjes :)
En tegen een hongerloon waar peak-it nog een dikbetaalde werkgever bij is
Bingo begrijp hem volledig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121725365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Bingo begrijp hem volledig.
Mijn huidige werkgever is wat dat betreft een hele verademing.
Maar ging ook allemaal niet zonder slag of stoot.
Schijnt toch ook een stukje aan mijzelf te liggen gok ik zomaar lol
pi_121726276
gister op de site van een uitzendbureau een leuke (tijdelijke - 2 maanden) startersfunctie gezien. Maar ja, het was al laat dus kon niet meer bellen. Vanochtend bleek ie al vervuld te zijn! :o Dat gaat snel...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121726912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]
Hoe is je gesprek gegaan? :) Je zou vandaag toch de uitslag krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')