abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121432819
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.

Voor de nieuwe werkzoekenden in dit topic zou het leuk zijn als je vermeldt welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al. Zo kunnen wij actief met je meedenken!

De OP vind je hier.
pi_121467383
Nou, zo te zien in de werkeloosheid opgelost ;)
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_121467623
Ik mag mij eind deze maand ook melden bij het UWV voor een gesprek.... *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121471356
Ik mag me ook weer komen melden. Na 7 maanden is de opdracht voltooid en ik krijg geen nieuw contract.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2013 @ 16:19:15 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121473357
Ik heb geloof ik de enige actieve werkcoach in Nederland getroffen. Kreeg van de week een bericht in mijn werkm@p ( :') ) met 3 vacatures en de vraag hoe het ging. Dus ik een bericht terug gestuurd dat de vacatures niet helemaal matchte en dat ik nog wat ijzers in het vuur had. Kreeg direct weer bericht terug of ik haar wilde laten weten hoe de komende gesprekken gaan en of we anders misschien nog een gesprek moeten plannen :o
pi_121473648
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geloof ik de enige actieve werkcoach in Nederland getroffen. Kreeg van de week een bericht in mijn werkm@p ( :') ) met 3 vacatures en de vraag hoe het ging. Dus ik een bericht terug gestuurd dat de vacatures niet helemaal matchte en dat ik nog wat ijzers in het vuur had. Kreeg direct weer bericht terug of ik haar wilde laten weten hoe de komende gesprekken gaan en of we anders misschien nog een gesprek moeten plannen :o
jij woont vast niet in 1 van de grote steden :') maar in een afgelegen dorp of iets dergelijks
pi_121473801
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
dat heb ik nog niet meegemaakt sinds ik bij het uwv zit
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2013 @ 16:40:54 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121473899
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

jij woont vast niet in 1 van de grote steden :') maar in een afgelegen dorp of iets dergelijks
Och, ik val onder het UWV Rotterdam.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 16:49:00 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121474083
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:37 schreef rdwilbrink het volgende:

[..]

dat heb ik nog niet meegemaakt sinds ik bij het uwv zit
Toen ik er werkte was ik ook zo :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_121475950
@Vault-Boy is het nog wat geworden bij de uitzendbureau's
pi_121477154
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef MNR het volgende:
Nou, zo te zien in de werkeloosheid opgelost ;)
Of de energie verloren om er nog over te posten :P

Pfff ik werk nu al 2 jaar in de thuiszorg (huishoudelijk) en heb nu te horen gekregen dat ik geen "extra" uren meer krijg, heb er nu maar 12,5 over. Wie kan daar nou mee rondkomen?
Solliciteren gaat ook al ruk. Begin echt beetje te geloven dat het nooit meer beter wordt.
pi_121477232
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Pfff ik werk nu al 2 jaar in de thuiszorg (huishoudelijk) en heb nu te horen gekregen dat ik geen "extra" uren meer krijg, heb er nu maar 12,5 over. Wie kan daar nou mee rondkomen?
Solliciteren gaat ook al ruk. Begin echt beetje te geloven dat het nooit meer beter wordt.
Of mensen die echt niet meer zoeken voor werk en bijstand blijven accepteren en zwart gaan werken ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121477235
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ik werk ook nog maar 10 uur per week ofzo. Ze kunnen me niet meer uren geven bij waar ik nu werk :( Baal er echt van dat ik alsnog ander werk erbij moet zoeken. In het begin draaide ik nog voldoende uren, maar ze gaan ook bezuinigen omdat het bedrijf niet echt top meer draait. ;(
pi_121477278
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik werk ook nog maar 10 uur per week ofzo. Ze kunnen me niet meer uren geven bij waar ik nu werk :( Baal er echt van dat ik alsnog ander werk erbij moet zoeken. In het begin draaide ik nog voldoende uren, maar ze gaan ook bezuinigen omdat het bedrijf niet echt top meer draait. ;(
hoe los jij dat (financieel gezien) op dan?
pi_121477322
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

hoe los jij dat (financieel gezien) op dan?
Sinds kort toch maar een uitkering aangevraagd :( Was zo blij in het begin dat het toch niet hoefde, maar ja ik ben nu toch ook echt aan de beurt. Want zelfs een bijbaantje vinden is al een hele opgave. :O
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2013 @ 18:43:24 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121477466
Volgende week krijg ik te horen of mijn 2e gesprek wat geworden is.
pi_121489767
het vervelende is soms dat ik me best doe op school me diploma haal niveau 3 wat in mijn situatie vroeger niemand had gedacht.En dat je uiteindelijk straks werk doet waar je niet voor gestudeerd hebt. Ok ik weet dat het op dit moment moeilijk is en dat je blij moet zijn met überhaupt een baan maar toch het is frustrerend. maar goed we blijven zoeken
pi_121490574
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:21 schreef rdwilbrink het volgende:
het vervelende is soms dat ik me best doe op school me diploma haal niveau 3 wat in mijn situatie vroeger niemand had gedacht.En dat je uiteindelijk straks werk doet waar je niet voor gestudeerd hebt. Ok ik weet dat het op dit moment moeilijk is en dat je blij moet zijn met überhaupt een baan maar toch het is frustrerend. maar goed we blijven zoeken
Wat voor diploma heb je dan?
pi_121490729
Medewerker Beheer ict niveau 3 en heb bijna 1 jaar niveau 4 ict beheer afgemaakt maar moest er helaas mee stoppen echt klote was dat had het geweldig naar me zin daar
  zondag 13 januari 2013 @ 12:47:16 #20
47102 Elvi
miemkwien
pi_121499588
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord.
pi_121503529
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef rdwilbrink het volgende:
Medewerker Beheer ict niveau 3 en heb bijna 1 jaar niveau 4 ict beheer afgemaakt maar moest er helaas mee stoppen echt klote was dat had het geweldig naar me zin daar
Je moet een opleiding zoeken waar je ook het vak 'Nederlands' krijgt :Y

Waarom moest je ermee stoppen dan?
pi_121503920
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef Elvi het volgende:
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord.
Niet iedereen is zo goed in Nederlands en dit topic heet Werkzoekend
quote:
17s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Je moet een opleiding zoeken waar je ook het vak 'Nederlands' krijgt :Y

Waarom moest je ermee stoppen dan?

Nederlands kreeg ik op die opleiding. Moest er mee stoppen omdat sommige dingen te moeilijk voor mij werden moest dingen op papier zetten en dat was voor mij te lastig.
De praktijk dat ging uitstekend was ik ook een van de betere in.
Heb heel mijn leven al problemen moeite met leren ect mijn fijne motoriek is niet top. Wat het is weten we niet we dachten pas het lek boven water te hebben en dat ik het Syndroom van VCFS zou hebben maar helaas dat was niet het geval.
Dit is een beetje kort uitgelegd hoe en wat.
pi_121505566
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgende week krijg ik te horen of mijn 2e gesprek wat geworden is.
Als ik zo vrij mag zijn: Wat is +/- je leeftijd want je hebt inderdaad een werk manager/coach die zo te zien erg achter je vodden aanzit. ( is dit omdat je sinds kort in de WW? zit en nog 'jong'bent) Of zit je in de bijstand?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 15:38:34 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 januari 2013 @ 15:51:06 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121506040
quote:
15s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als ik zo vrij mag zijn: Wat is +/- je leeftijd want je hebt inderdaad een werk manager/coach die zo te zien erg achter je vodden aanzit. ( is dit omdat je sinds kort in de WW? zit en nog 'jong'bent) Of zit je in de bijstand?
Ik ben 42 en zit sinds 1 September in de ww, maar heb sinds 1 November alweer voor 2 dagen werk. Overigens lijkt ze echt bezig om me te helpen en niet zozeer 'achter de vodden' aanzitten. Dat is ook niet echt nodig aangezien ik behoorlijk veel meer sollicitatieactiviteiten heb dan de verplichte 1 per week.
pi_121507405
Ik heb ook gemerkt dat 't heel verschillend is wat je bij 't UWV aantreft. Sommige mensen zijn echt bereid om je (met hun beperkte mogelijkheden) te helpen, anderen zitten d'r echt alleen maar om te trollen. :')
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')