SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Bij Huppel is een bak friet 1.25
![]()
.
![]()
Niet bij mij natuurlijk want ik verkoop geen friet!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, de knop 'klik hier als je akkoord gaat met de voorwaarden' is geen knop
hehe![]()
QFT.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goede tt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Godverdomme, zelfs de Galaxy's hebben door dat de tubifex eetbaar is_!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ADHD-ersquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Op de borden in de frietzaak staat frietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet bij mij natuurlijk want ik verkoop geen friet!.
![]()
HET IS PATAT GOFTEDOMME!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De tent bij jou om de hoekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet bij mij natuurlijk want ik verkoop geen friet!.
![]()
quote:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de borden in de frietzaak staat friet.
![]()
Case closed!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef rival het volgende:
de snackbar heeft patat, mcdonalds heeft friet.
zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hier staat patat!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de borden in de frietzaak staat friet.
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef rival het volgende:
de snackbar heeft patat, mcdonalds heeft friet.
zo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is niet waar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat is dezenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.![]()
![]()
Wat is deze?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik voelde 'm aankomen bij de lapo van Monoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat die discussie, serieus![]()
![]()
Ik vind die franse frietjes altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.. Maar dat komt vooral door de saus
.
Ik ken er genoeg bij wie x totaal geen effect had/heeft. Zelfs geen verhoogde geilheid.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die franse frietjes altijd wel lekker. Maar dat komt vooral door de saus
.
![]()
![]()
![]()
Ik vind friet van de Mac meestal echt niet lekker. In ieder geval niet frietwaardig.quote:
Ik kom voor de burgers.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
engels toevallig?quote:
via start naar control panel en dan administrative tools. daar staat de even viewer.... (configuratiescherm anders maar dan weet ik niet hoe ze administrative tools hebben vertaald)
die laat zien wat er wanneer mis ging met een foutmelding erbij... dan moeje nog ff de juiste tijd zoeken..![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
ONZ / Faploos 2013
Post #74Geweldig topic dit
.
![]()
Het geeft stof tot nadenken jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voelde 'm aankomen bij de lapo van Mono![]()
![]()
Ik vind juist de burgers er ranzig uit zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind friet van de Mac meestal echt niet lekker. In ieder geval niet frietwaardig.
Ik kom voor de burgers..
ik ken anders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg bij wie x totaal geen effect had/heeft. Zelfs geen verhoogde geilheid.![]()
Sinds ik geen auto meer heb kom ik ook verdacht weinig bij de Mc
[b]AirwiN schreef [/b]
Slappe friet is geen frietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook.
en lekker krokant wil ik het hebben.
![]()
Ahaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een BigTasty, 1955 of BigMac werk ik met plezier naar binnen. Ook zo'n wrap doet het goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind juist de burgers er ranzig uit zien.
Maar dat is allemaal verleden tijd, ik ga voorlopig niet meer naar de Mac.
Je doet het erom, hequote:.
Oooh, die zijn ook lekker, jaquote:!
Ugh BigTasty, die lustte ik vroeger ook wel. Nu blijf ik daar ver van wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een BigTasty, 1955 of BigMac werk ik met plezier naar binnen. Ook zo'n wrap doet het goed.
Maar dat is allemaal verleden tijd, ik ga voorlopig niet meer naar de Mac..
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, ik geloof wel dat ze lekker zijn. Maar als ik dan bij iemand zo'n burger zie met een beetje verlepte sla en helemaal platgedrukt en zo, dan denk ik... Mehquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een BigTasty, 1955 of BigMac werk ik met plezier naar binnen. Ook zo'n wrap doet het goed.
Maar dat is allemaal verleden tijd, ik ga voorlopig niet meer naar de Mac..
Keer misselijk van geworden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ugh BigTasty, die lustte ik vroeger ook wel. Nu blijf ik daar ver van weg.
Ja, maar op de reclames zien ze er altijd zo lekker uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat ze lekker zijn. Maar als ik dan bij iemand zo'n burger zie met een beetje verlepte sla en helemaal platgedrukt en zo, dan denk ik... Meh.
Vaak als ze net gemaakt zijn, zijn ze het lekkerst. Dan is de sla nog knapperig.
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar op de reclames zien ze er altijd zo lekker uit.
Vaak als ze net gemaakt zijn, zijn ze het lekkerst. Dan is de sla nog knapperig.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik at eerst altijd heel veel bij zo'n All You Can Eat Wok. Nu doe ik dat niet meer, op een gegeven moment is het niet leuk meer.quote:
Jij wijfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, te groot / teveel calorien.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag laatst iemand een bord friet met 4 frikadellen naar binnen werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo![]()
![]()
![]()
Ik probeer gewoon de Mac in zijn geheel te vermijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, te groot / teveel calorien.
Zoals geen augurkjes op je BigMac.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger.
Dan krijg je waarschijnlijk oude friet. Maar verse friet van de Mcquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind friet van de Mac meestal echt niet lekker. In ieder geval niet frietwaardig.
Ik kom voor de burgers.Nee, Nederlands. Maar wat kan ik daar dan mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
engels toevallig?
via start naar control panel en dan administrative tools. daar staat de even viewer.... (configuratiescherm anders maar dan weet ik niet hoe ze administrative tools hebben vertaald)
die laat zien wat er wanneer mis ging met een foutmelding erbij... dan moeje nog ff de juiste tijd zoeken..What you forget, you are gonna repeat.
Doe mij maar een cheeseburger zonder kaasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger..
Heb je mijn pens niet gezien? Die mag echt niet NOG groter wordenquote:. Er is al wat vanaf.
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik at eerst altijd heel veel bij zo'n All You Can Eat Wok. Nu doe ik dat niet meer, op een gegeven moment is het niet leuk meer.. Had ik dus ook, en de combinatie met veel bier ging bij mij niet goed. Sindsdien heb ik een hekel aan wokken
![]()
![]()
Bij mij wel. Coke heeft geen effect bij mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg bij wie x totaal geen effect had/heeft. Zelfs geen verhoogde geilheid.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is het verstandigstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon de Mac in zijn geheel te vermijden..
![]()
Dan moet je bij mij komen. Ik ga dan trollenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Ik ga vanavond ook frikandel halen denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand een bord friet met 4 frikadellen naar binnen werken![]()
Huppelkind eet kip piri piri
[b]AirwiN schreef [/b]
Of de big tasty zonder tomaatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je dat bij mij besteld, betaal je gewoon 1,75 voor je hamburger, ipv 1 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe mij maar een cheeseburger zonder kaas.
Ik ben 2kg aangekomenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je mijn pens niet gezien? Die mag echt niet NOG groter worden. Er is al wat vanaf.
Eindelijk boven de 65
![]()
![]()
zaansequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo![]()
![]()
Beiden lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook frikandel halen denk ik.
Huppelkind eet kip piri piri.
![]()
Vers is inderdaad een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk oude friet. Maar verse friet van de Mc
[..]
Nee, Nederlands. Maar wat kan ik daar dan mee?
Ik word van beiden geil als boter maar bij x is het echt te ergquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij wel. Coke heeft geen effect bij mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zaanse mayo is de bestequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kotsen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha. Had ik dus ook, en de combinatie met veel bier ging bij mij niet goed. Sindsdien heb ik een hekel aan wokken
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger.
Dan bestel ik niet bij jouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat bij mij besteld, betaal je gewoon 1,75 voor je hamburger, ipv 1 euro.
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij komen. Ik ga dan trollen
Netjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben 2kg aangekomenEindelijk boven de 65
.
![]()
Bij x ben ik een natte kut Op pootjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word van beiden geil als boter maar bij x is het echt te erg
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mn zoon bestelde een paar maanden terug bloedserieus een frikandel bij de McD.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat bij mij besteld, betaal je gewoon 1,75 voor je hamburger, ipv 1 euro
Duurde even voor hij door had dat we bij de McD stonden ipv de patatzaak.
De McMedewerker dacht dat ie het expres deed en ging flippen.
Het ging echt per ongeluk!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geweldigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon bestelde een paar maanden terug bloedserieus een frikandel bij de McD.
Het ging echt per ongeluk!!![]()
![]()
Heb je een bepaald doel voor ogen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu moet het zo door blijven gaan.
![]()
Lekker dan. In de bus, bij andere mensen ... Doe dat in je eigen bed.quote:
Slakkenspoor dit dat allesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij x ben ik een natte kut Op pootjes.![]()
Maar x al jaren niet meer gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
alles wat mis gaat in de pc staat daar omschreven.. dan kunnen we de fout misschien achterhalen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk oude friet. Maar verse friet van de Mc
[..]
Nee, Nederlands. Maar wat kan ik daar dan mee?
in de even viewer moet je naar de logs gaan en dan waarschijnlijk bij system of bij application (systeem of proramma/applicatie gok ik)![]()
Nu heb ik zin om naar de mac te gaan.
Moest jij geen les geven ofzo vandaag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu heb ik zin om naar de mac te gaan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
75kg of zo, uiteindelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een bepaald doel voor ogen?.
Ook al eens gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker dan. In de bus, bij andere mensen ... Doe dat in je eigen bed.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu heb ik zin om naar de mac te gaan.![]()
Ik heb net een goddelijk broodje gezond gemaakt dus ik zit vol![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu heb ik zin om naar de mac te gaan..
![]()
ik voel wel iets.. maar het is lang niet zo tof als elke andere die ik ken.... vind het zonde van het geld...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij wel. Coke heeft geen effect bij mij.![]()
Wat is "print spooler"?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan een vijver vullen Dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slakkenspoor dit dat alles![]()
Maar x al jaren niet meer gedaan
ik anderhalf jaar oid niet. Sowieso drugs, op 1x blowen na.
Appelmoesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Zaanse is voor mayo zeker de beste. Mijn top 3 van Kwaliteits sauzen, in willekeurige volgorde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
![]()
En waarom zorgt die er dan voor dat mn laptop niet op stand-by kan gaan?quote:
En er hangt geen printer aan mn laptop
[b]AirwiN schreef [/b]
Standaard server van Windows, je kunt hem wel stoppen met een commando en voorkomen dat hij de volgende keer automatisch word gestartquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom zorgt die er dan voor dat mn laptop niet op stand-by kan gaan?
En er hangt geen printer aan mn laptop.
![]()
Volgende week, vandaag was voorbereiding, maar de rest Had een college vanochtend En ik niet, omdat ik Wel in 1x alles haal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest jij geen les geven ofzo vandaag?maar ze waren dus Met een uur ofzo klaar en toen was ik nog thuis.
Xmeetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slakkenspoor dit dat alles![]()
Maar x al jaren niet meer gedaan![]()
![]()
Hela curry.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Zaanse is voor mayo zeker de beste. Mijn top 3 van Kwaliteits sauzen, in willekeurige volgorde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De enige echte curry.
Hier hebben ze raspatatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
uit mijn hoofd ken ik alleen zandvoort!![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Friet met appelmoesquote:
Frikandellen met appelmoes
Gekookte aardappels met appelmoes
Krieltjes met appelmoes![]()
![]()
goffer... zover wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
uit mijn hoofd ken ik alleen zandvoort!![]()
![]()
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik gay wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Friet met appelmoes
Frikandellen met appelmoes
Gekookte aardappels met appelmoes
Krieltjes met appelmoes![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Al zou er bij mij pindasaus staan in plaats van appelmoes.
Ik heb wel door als mensen het echt perongeluk doen of expres. Ik ga sowieso neit direct lopen flippen. Maar bij mij moet je geen cheeseburger zonder kaas bestellenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon bestelde een paar maanden terug bloedserieus een frikandel bij de McD.
Het ging echt per ongeluk!!
Ik heb de event viewer niet eens gevonden, omdat je alles in het engels benoemd en ik niet verder kom dan configuratiescherm. En je weet engels-nederlands in Windows..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
alles wat mis gaat in de pc staat daar omschreven.. dan kunnen we de fout misschien achterhalen...
in de even viewer moet je naar de logs gaan en dan waarschijnlijk bij system of bij application (systeem of proramma/applicatie gok ik)
Ik blijf alleen wakker tot een Bepaald punt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel wel iets.. maar het is lang niet zo tof als elke andere die ik ken.... vind het zonde van het geld...
Hoe dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Standaard server van Windows, je kunt hem wel stoppen met een commando en voorkomen dat hij de volgende keer automatisch word gestart.
Want nu moet ik na opstarten eerst die zooi uitzetten en dat vergeet ik natuurlijk en dan gaat laptop niet op stand-by
[b]AirwiN schreef [/b]
In Zaandam Kogerveld hebben ze ook raspatat rival.... Iets dichterbij dan Zandvoort
quote:Met jou wel. Jij houdt ook van appelmoes.
En waarom houdt die dan het op stand-by gaan tegen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
een service die moet draaien als je wilt kunnen printen....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Command prompt met adminrechten startenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan?
Want nu moet ik na opstarten eerst die zooi uitzetten en dat vergeet ik natuurlijk en dan gaat laptop niet op stand-by
Type services.msc
Zoek printspooler op
Daar staat hij op automatic, verander dit naar disabled
Druk op Apply en daarna op OK
Herstart de laptop
Nu start hij niet meer automatisch.![]()
Kijk hier hebben we wat aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
In Zaandam Kogerveld hebben ze ook raspatat rival.... Iets dichterbij dan Zandvoort![]()
![]()
start run (uitvoeren) type in service(s) en dan de spooler zoeken en hem stoppen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom zorgt die er dan voor dat mn laptop niet op stand-by kan gaan?
En er hangt geen printer aan mn laptop![]()
TROUW MET MIJ !!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
FRIET, VERDOMME
Sorry, zag alleen de titel staan![]()
hela curry, de enige Echtequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]appelmoes
knoflooksaus
Appelmoes, als ik bij mijn ouders ga eten in het weekend, is zaterdag nog steeds patatdag. Voor mij wordt dan zo'n pot appelmoes gehaaldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]Met jou wel. Jij houdt ook van appelmoes.
![]()
![]()
Hmmquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Command prompt met adminrechten starten
Type services.msc
Zoek printspooler op
Daar staat hij op automatic, verander dit naar disabled
Herstart de laptop
Nu start hij niet meer automatisch.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik begrijp je frustratie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
FRIET, VERDOMME
Sorry, zag alleen de titel staan
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
In Zaandam Kogerveld hebben ze ook raspatat rival.... Iets dichterbij dan Zandvoortquote:![]()
Je zei ''patat''. Ik weet niet of dit huwelijk stand houdt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Appelmoes, als ik bij mijn ouders ga eten in het weekend, is zaterdag nog steeds patatdag. Voor mij wordt dan zo'n pot appelmoes gehaald![]()
Vest? longsleeve?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga kou lijden, ik weet niks anders dan een t-shirt en een broek![]()
Ik ga even fappen, er bestaan nog mensen met kwaliteitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hela curry, de enige Echteappelmoes
knoflooksaus
![]()
![]()
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geven we onze receptie bij de frietkraam![]()
.
![]()
![]()
Jij wijfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Longsleeves heb ik niet. En een vest ook niet wat hierbij past
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Longsleeves heb ik niet. En een vest ook niet wat hierbij pastmoet je verder nog weg vandaag dan?
![]()
Ik had laatst een knoflooksaus van de Remia, die was echt ranzig. Heel zuur. Hij was niet over de datum, maar volgens mij klopte er iets niet.
Friet.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt, als ik een patat bestel denk ik altijd dat ik een aardappel krijg
Verjaardagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]moet je verder nog weg vandaag dan?
.
![]()
config scherm en dan systeembeheer... dat was em!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb de event viewer niet eens gevonden, omdat je alles in het engels benoemd en ik niet verder kom dan configuratiescherm. En je weet engels-nederlands in Windows..![]()
Je bedoelt; shazam wilt rowwen heze niet kennenquote:
Briljante app
Samzz bedoelt heus wel dat wat ze zegt hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt; shazam wilt rowwen heze niet kennen
Briljante app
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik dat had bedoeld, dan had ik dat wel getypt, he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt; shazam wilt rowwen heze niet kennen
Briljante app“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat kan gewoon niet met Rowwen hezequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz bedoelt heus wel dat wat ze zegt hoor
quote:![]()
Eet smakelijk schat
[b]AirwiN schreef [/b]
have funquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga lekker stukkie rennen, zonnetje schijnt!
Tot later![]()
![]()
En waarom voel je je daar schuldig over?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig. J is met Koen lopen.. had geen zin om mee te gaan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
Ze hebben daar ook goede Doner....
Als je onder het spoor door bent vanaf de grote rotonde, rechstaf... Zit ie vanzelf aan je rechterhand na 400m ongeveerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Hij is vrij en had waarschijnlijk in gedachte iets leuks te doen... Ik heb echter nergens zin in de was ophangen gaat ook niet vanzelf he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waarom voel je je daar schuldig over?![]()
Oh, wacht, goed punt. Ik bedenk met net dat ik wel een passende trui hebquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als koukleum heb je toch wel genoeg truien op voorraad?.
![]()
Kan gebeuren, toch.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is vrij en had waarschijnlijk in gedachte iets leuks te doen... Ik heb echter nergens zin in de was ophangen gaat ook niet vanzelf he?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mannenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
Als je onder het spoor door bent vanaf de grote rotonde, rechstaf... Zit ie vanzelf aan je rechterhand na 400m ongeveer
ik snap direct waar ik heen moet![]()
![]()
Nou goed, vaker tubifex kopen, de Galaxy's vinden het fantastisch.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik voel mij aangesprokenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen
ik snap direct waar ik heen moet
[b]AirwiN schreef [/b]
ja wat wil je nou?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie krijg als ik nu weg ga![]()
![]()
Ik weet waar dat isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je onder het spoor door bent vanaf de grote rotonde, rechstaf... Zit ie vanzelf aan je rechterhand na 400m ongeveer![]()
![]()
En dan logboeken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
config scherm en dan systeembeheer... dat was em!!
Daar staat namelijk niets tussen over vastlopen in chrome of ffWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik weet ook gewoon welke je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je onder het spoor door bent vanaf de grote rotonde, rechstaf... Zit ie vanzelf aan je rechterhand na 400m ongeveer
heb je weleens uitleg van een vrouw gekregen?quote:
ja en dan bij dat huisje met die leuke gordijnen moet je naar rechts... en dan op die rotonde, die ene waar toen die vent zo gemeen was, moet je naar links![]()
![]()
Hoor graag hoe die bevallen isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen
ik snap direct waar ik heen moet
quote:!
bij logboeken...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan logboeken?
Daar staat namelijk niets tussen over vastlopen in chrome of ff
en in logboeken bij systeem of applicatie/programma (vertaling weer op de gok)![]()
zondequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrouwenik ben er 1
shoot me
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat werkt niet!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
heb je weleens uitleg van een vrouw gekregen?
ja en dan bij dat huisje met die leuke gordijnen moet je naar rechts... en dan op die rotonde, die ene waar toen die vent zo gemeen was, moet je naar links
Volgens mij geef ik ook wel duidelijke uitleg maar daar zal jij het vast niet mee eens zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom altijd zo verbaasd?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga even fappen, er bestaan nog mensen met kwaliteit
[ afbeelding ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
maakte maar een geintje... ga zo lekker ei met bacon bakkenquote:.. en dan de wekelijkse schoonmaak
![]()
![]()
Jouw kant/mijn kantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt niet!
Volgens mij geef ik ook wel duidelijke uitleg maar daar zal jij het vast niet mee eens zijn
Oh jawelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt niet!
Alleen moet ik dan wel de juiste locatie in m'n hoofd hebben
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
jou uitleg geven is drama, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt niet!
Volgens mij geef ik ook wel duidelijke uitleg maar daar zal jij het vast niet mee eens zijn![]()
![]()
Ach vroeg of laat ga je er heenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
maakte maar een geintje... ga zo lekker ei met bacon bakken.. en dan de wekelijkse schoonmaak
wel leuk dat je al dat werk doet om mijn wagen te bekijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Registreren is geluktAlleen nog wachten op de bevestigingsmail
![]()
![]()
Ik vind het leuk om zo'n log te lezenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
wel leuk dat je al dat werk doet om mijn wagen te bekijken![]()
![]()
En toch he!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
jou uitleg geven is drama, dat weet ik wel.
De borden waren toen bedekt met sneeuw dus daar had ik niks aan maar ik reed in 1x goed![]()
Jouw uitleg is dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha ja snap ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ja zeker!
maar nu voor ontbijt vind ik het net ff te ver en overdreven
Mijn moeder snapt die niet en dus ga ik regelmatig verkeerd als zij naast me zit te stressenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh jawel
Alleen moet ik dan wel de juiste locatie in m'n hoofd hebbenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dat zo zeldzaam daar? Hier is het overal.quote:
want Man!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch he!!
De borden waren toen bedekt met sneeuw dus daar had ik niks aan maar ik reed in 1x goed![]()
Jouw uitleg is dus![]()
![]()
Leuk meisje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrouwenik ben er 1
shoot me
[ afbeelding ]
ik ken er geen in Purmerend in ieder geval....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat zo zeldzaam daar? Hier is het overal.![]()
Ik ben altijd bijrijder. Jouw kant is links, mijn kant is rechts.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
haha is dat links voor jou of voor mij?
Jouw kant = links, mijn kant = rechts.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
haha is dat links voor jou of voor mij?
Gesproken door de bijrijder![]()
Links en rechts werkt niet bij mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder snapt die niet en dus ga ik regelmatig verkeerd als zij naast me zit te stressen
[..]
Blijkbaar ik heb het hier in omstreken niet kunnen vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat zo zeldzaam daar? Hier is het overal.![]()
![]()
In sommige regio's is het inderdaad zeldzaam...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat zo zeldzaam daar? Hier is het overal.
Zo irritant, want het is zo lekker
Zelfs de patatboer hier in dit gehucht heeft het, en in Sneek ook bijna overal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken er geen in Purmerend in ieder geval....
Ja en dan moet je NU rechts uhm deze kant (wijst rechtdoor) uhm shit hoe noem je dat ook alweer ja ga nu maar rechtdoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
maar wat nou als je moet bobben?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben altijd bijrijder. Jouw kant is links, mijn kant is rechts.links is waar je duim rechts zit als je je handen plat op tafel legtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw kant = links, mijn kant = rechts.
Gesproken door de bijrijder![]()
Links en rechts werkt niet bij mij![]()
![]()
En wat voor 1quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die film moet ik nog steeds kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is uit Scott Pilgrim vs The World oid![]()
Misschien wil Gitaar hem wel downloaden.
misschien is het niet zo westersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs de patatboer hier in dit gehucht heeft het, en in Sneek ook bijna overal.![]()
![]()
Ik kijk altijd naar met welke wijsvinger/duim combi ik een L kan makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
maar wat nou als je moet bobben?
[..]
links is waar je duim rechts zit als je je handen plat op tafel legt![]()
En ja dat doe ik ook tijdens het autorijden
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij is best grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Die film moet ik nog steeds kijken.
Misschien wil Gitaar hem wel downloaden.![]()
Wat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan moet je NU rechts uhm deze kant (wijst rechtdoor) uhm shit hoe noem je dat ook alweer ja ga nu maar rechtdoor
Mij laten bobbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
maar wat nou als je moet bobben?
[..]
links is waar je duim rechts zit als je je handen plat op tafel legtJe kan beter nog een bezopen iemand achter het stuur zetten.
Staat niks over ff of chromequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
bij logboeken...
en in logboeken bij systeem of applicatie/programma (vertaling weer op de gok)
Ik heb nog nooit raspatat gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat zo zeldzaam daar? Hier is het overal..
Het noorden is gewoon beter.quote:
Nogsteeds ruzie met Chrome?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staat niks over ff of chrome
Mijne blijft nu om de haverklap crashen op Flash..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
je bent met mij aan het meegrappen, please, please, zeg datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar met welke wijsvinger/duim combi ik een L kan maken![]()
En ja dat doe ik ook tijdens het autorijden![]()
![]()
Hij leek me echt heel tof van wat ik gezien/gehoord heb. Maar ik vergeet dat soort dingen altijd.quote:
ben je zo slecht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij laten bobbenJe kan beter nog een bezopen iemand achter het stuur zetten.
![]()
![]()
Als je bij de grote rotonde links gaat zit er na de 3e stoplichten aan je rechterhand ook een toko.... Maar die is gierig met sausquote:
Gitaartje nu appen dattie 'm moet downloadenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij leek me echt heel tof van wat ik gezien/gehoord heb. Maar ik vergeet dat soort dingen altijd.
Nee, ik ga even douchen enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou willen dat ik dat kon zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
je bent met mij aan het meegrappen, please, please, zeg dat![]()
Ik weet wel wat links en rechts is alleen het gaat nog wel eens mis
[b]AirwiN schreef [/b]
oke dan goed opletten als ie weer vastloopt.... die exacte tijd ff onthouden en kijken in de logs wat er wel mis ging op die exacte tijd...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staat niks over ff of chrome![]()
Ik weet het niet, moet het eerst proevenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo super.
http://www.distrifood.nl/(...)t-in-super-1113187W/
Wat?. Er is een cafetaria in Enschede die het schijnt te verkopen, maar die zit aan de andere kant van Enschede of zo.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat?![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen gewone en raspatat?
De enige x dat ik auto heb gereden, was toen er 30 cm sneeuw lag. In een Lada. En we moesten van de ene kant van de straat naar de andere kant en ik wou niet meer duwen.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Raspatatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen gewone en raspatat?![]()
Die reactie van sjaak ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat?
Wel een x proberen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, moet het eerst proeven. Er is een cafetaria in Enschede die het schijnt te verkopen, maar die zit aan de andere kant van Enschede of zo.
Raspatat wordt gemaakt met aardappelpoeder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen gewone en raspatat?
die wil ik niet eens naar binnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je bij de grote rotonde links gaat zit er na de 3e stoplichten aan je rechterhand ook een toko.... Maar die is gierig met saus![]()
![]()
Klinkt niet heel indrukwekkend.. doet me denken aan Churros wel..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/RaspatatDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zak patat voor 4 personen -> 5,-quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die reactie van sjaak ben ik het wel mee eens
Hoe komt hij aan die 20 a 30,-? Hoeveel snacks vreet hij?
Dat is zoete vette zooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt niet heel indrukwekkend.. doet me denken aan Churros wel..![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die reactie van sjaak ben ik het wel mee eens
Laatst nog voor vijf personen patat gehaald, inclusief snacks en saus, ik was 13 euro kwijt. Vind ik niet veel voor twee porties patat, een kaassoufflé, bamihap, frikandel speciaal, kroket en een berehap. Oh ja, en een bakje Joppiesaus, want joppiesaus.
En de kwaliteit is.
raspatat kan je een beetje zien zoals die curly dingen bij de BK. het is zegmaar gebakken meel..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen gewone en raspatat?![]()
Churros is heel anders. Wel verdomd lekker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt niet heel indrukwekkend.. doet me denken aan Churros wel..
als je een lada door de sneeuw kan loodsen dan kan je allesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De enige x dat ik auto heb gereden, was toen er 30 cm sneeuw lag. In een Lada. En we moesten van de ene kant van de straat naar de andere kant en ik wou niet meer duwen.![]()
![]()
Mij totaal niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt niet heel indrukwekkend.. doet me denken aan Churros wel..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het zal ook per regio verschillen... Hier ben je voor 2 personen rustig 15 euro kwijt bij een snackbar....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet.
Laatst nog voor vijf personen patat gehaald, inclusief snacks en saus, ik was 13 euro kwijt. Vind ik niet veel voor twee porties patat, een kaassoufflé, bamihap, frikandel speciaal, kroket en een berehap. Oh ja, en een bakje Joppiesaus, want joppiesaus.
En de kwaliteit is.
Ik heb nog nooit seks gehad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat een meets. Straks komt er iemand binnen die zegt nog nooit seks te hebben gehad.....[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja hoiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat een meets. Straks komt er iemand binnen die zegt nog nooit seks te hebben gehad.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat zo stinken in huisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gewoon alles zelf maken. Van de petatte tot de friet
Daar heb ik voor zes personen patat en snacks voor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zal ook per regio verschillen... Hier ben je voor 2 personen rustig 15 euro kwijt bij een snackbar....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan ik niet, kwam niet vooruit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
als je een lada door de sneeuw kan loodsen dan kan je alles
die moet dan naar de xmeet komen en naast Huppel gaan zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat een meets. Straks komt er iemand binnen die zegt nog nooit seks te hebben gehad.....![]()
![]()
Vet vooral, zonder suiker is het saai, maar de enige manier waarop ik het nog magquote:
Arme deel van Nederland he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik voor zes personen patat en snacks voor.
Oh, ja, Churrosquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Churros is heel anders. Wel verdomd lekker.! Dat is wel duur, trouwens
.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
die moet dan naar de xmeet komen en naast Huppel gaan zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar dan? In de tuin?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je ook niet in huis doenDit account is niet meer in gebruik.![]()
dan heb je wel per persoon een patatje en zeker 2 broodjes snack... en nog een milkshake ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zal ook per regio verschillen... Hier ben je voor 2 personen rustig 15 euro kwijt bij een snackbar....![]()
![]()
Nee, patatbakkers met verstand van prijs/kwaliteitverhoudingen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jammer dat je het niet vaak krijgen kan alleen wel.. Alleen als de oliebollen/gebakkarren er staan.. Of op de kermis, als je geluk hebt..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Churros is heel anders. Wel verdomd lekker.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hehequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ik niet, kwam niet vooruit.![]()
![]()
Geen milkshakequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je wel per persoon een patatje en zeker 2 broodjes snack... en nog een milkshake ofzo
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: