SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Bij Huppel is een bak friet 1.25
![]()
.
![]()
Niet bij mij natuurlijk want ik verkoop geen friet!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, de knop 'klik hier als je akkoord gaat met de voorwaarden' is geen knop
hehe![]()
QFT.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goede tt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Godverdomme, zelfs de Galaxy's hebben door dat de tubifex eetbaar is_!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ADHD-ersquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Op de borden in de frietzaak staat frietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet bij mij natuurlijk want ik verkoop geen friet!.
![]()
HET IS PATAT GOFTEDOMME!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De tent bij jou om de hoekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet bij mij natuurlijk want ik verkoop geen friet!.
![]()
quote:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de borden in de frietzaak staat friet.
![]()
Case closed!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef rival het volgende:
de snackbar heeft patat, mcdonalds heeft friet.
zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hier staat patat!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de borden in de frietzaak staat friet.
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef rival het volgende:
de snackbar heeft patat, mcdonalds heeft friet.
zo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is niet waar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat is dezenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.![]()
![]()
Wat is deze?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik voelde 'm aankomen bij de lapo van Monoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat die discussie, serieus![]()
![]()
Ik vind die franse frietjes altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
Die gele aardappelstront van de Mac friet noemen.. Maar dat komt vooral door de saus
.
Ik ken er genoeg bij wie x totaal geen effect had/heeft. Zelfs geen verhoogde geilheid.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die franse frietjes altijd wel lekker. Maar dat komt vooral door de saus
.
![]()
![]()
![]()
Ik vind friet van de Mac meestal echt niet lekker. In ieder geval niet frietwaardig.quote:
Ik kom voor de burgers.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
engels toevallig?quote:
via start naar control panel en dan administrative tools. daar staat de even viewer.... (configuratiescherm anders maar dan weet ik niet hoe ze administrative tools hebben vertaald)
die laat zien wat er wanneer mis ging met een foutmelding erbij... dan moeje nog ff de juiste tijd zoeken..![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
ONZ / Faploos 2013
Post #74Geweldig topic dit
.
![]()
Het geeft stof tot nadenken jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voelde 'm aankomen bij de lapo van Mono![]()
![]()
Ik vind juist de burgers er ranzig uit zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind friet van de Mac meestal echt niet lekker. In ieder geval niet frietwaardig.
Ik kom voor de burgers..
ik ken anders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg bij wie x totaal geen effect had/heeft. Zelfs geen verhoogde geilheid.![]()
Sinds ik geen auto meer heb kom ik ook verdacht weinig bij de Mc
[b]AirwiN schreef [/b]
Slappe friet is geen frietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook.
en lekker krokant wil ik het hebben.
![]()
Ahaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een BigTasty, 1955 of BigMac werk ik met plezier naar binnen. Ook zo'n wrap doet het goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind juist de burgers er ranzig uit zien.
Maar dat is allemaal verleden tijd, ik ga voorlopig niet meer naar de Mac.
Je doet het erom, hequote:.
Oooh, die zijn ook lekker, jaquote:!
Ugh BigTasty, die lustte ik vroeger ook wel. Nu blijf ik daar ver van wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een BigTasty, 1955 of BigMac werk ik met plezier naar binnen. Ook zo'n wrap doet het goed.
Maar dat is allemaal verleden tijd, ik ga voorlopig niet meer naar de Mac..
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, ik geloof wel dat ze lekker zijn. Maar als ik dan bij iemand zo'n burger zie met een beetje verlepte sla en helemaal platgedrukt en zo, dan denk ik... Mehquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een BigTasty, 1955 of BigMac werk ik met plezier naar binnen. Ook zo'n wrap doet het goed.
Maar dat is allemaal verleden tijd, ik ga voorlopig niet meer naar de Mac..
Keer misselijk van geworden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ugh BigTasty, die lustte ik vroeger ook wel. Nu blijf ik daar ver van weg.
Ja, maar op de reclames zien ze er altijd zo lekker uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat ze lekker zijn. Maar als ik dan bij iemand zo'n burger zie met een beetje verlepte sla en helemaal platgedrukt en zo, dan denk ik... Meh.
Vaak als ze net gemaakt zijn, zijn ze het lekkerst. Dan is de sla nog knapperig.
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar op de reclames zien ze er altijd zo lekker uit.
Vaak als ze net gemaakt zijn, zijn ze het lekkerst. Dan is de sla nog knapperig.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik at eerst altijd heel veel bij zo'n All You Can Eat Wok. Nu doe ik dat niet meer, op een gegeven moment is het niet leuk meer.quote:
Jij wijfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, te groot / teveel calorien.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag laatst iemand een bord friet met 4 frikadellen naar binnen werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo![]()
![]()
![]()
Ik probeer gewoon de Mac in zijn geheel te vermijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, te groot / teveel calorien.
Zoals geen augurkjes op je BigMac.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger.
Dan krijg je waarschijnlijk oude friet. Maar verse friet van de Mcquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind friet van de Mac meestal echt niet lekker. In ieder geval niet frietwaardig.
Ik kom voor de burgers.Nee, Nederlands. Maar wat kan ik daar dan mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
engels toevallig?
via start naar control panel en dan administrative tools. daar staat de even viewer.... (configuratiescherm anders maar dan weet ik niet hoe ze administrative tools hebben vertaald)
die laat zien wat er wanneer mis ging met een foutmelding erbij... dan moeje nog ff de juiste tijd zoeken..What you forget, you are gonna repeat.
Doe mij maar een cheeseburger zonder kaasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger..
Heb je mijn pens niet gezien? Die mag echt niet NOG groter wordenquote:. Er is al wat vanaf.
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik at eerst altijd heel veel bij zo'n All You Can Eat Wok. Nu doe ik dat niet meer, op een gegeven moment is het niet leuk meer.. Had ik dus ook, en de combinatie met veel bier ging bij mij niet goed. Sindsdien heb ik een hekel aan wokken
![]()
![]()
Bij mij wel. Coke heeft geen effect bij mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg bij wie x totaal geen effect had/heeft. Zelfs geen verhoogde geilheid.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is het verstandigstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon de Mac in zijn geheel te vermijden..
![]()
Dan moet je bij mij komen. Ik ga dan trollenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Ik ga vanavond ook frikandel halen denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand een bord friet met 4 frikadellen naar binnen werken![]()
Huppelkind eet kip piri piri
[b]AirwiN schreef [/b]
Of de big tasty zonder tomaatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je dat bij mij besteld, betaal je gewoon 1,75 voor je hamburger, ipv 1 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe mij maar een cheeseburger zonder kaas.
What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben 2kg aangekomenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je mijn pens niet gezien? Die mag echt niet NOG groter worden. Er is al wat vanaf.
Eindelijk boven de 65
![]()
![]()
zaansequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo![]()
![]()
Beiden lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook frikandel halen denk ik.
Huppelkind eet kip piri piri.
![]()
Vers is inderdaad een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk oude friet. Maar verse friet van de Mc
[..]
Nee, Nederlands. Maar wat kan ik daar dan mee?
Ik word van beiden geil als boter maar bij x is het echt te ergquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij wel. Coke heeft geen effect bij mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zaanse mayo is de bestequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks gaat boven een frikandel met zaanse mayo
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kotsen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha. Had ik dus ook, en de combinatie met veel bier ging bij mij niet goed. Sindsdien heb ik een hekel aan wokken
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom altijd zorgen dat er iets aparts moet gebeuren met je burger.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dan bestel ik niet bij jouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat bij mij besteld, betaal je gewoon 1,75 voor je hamburger, ipv 1 euro.
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij komen. Ik ga dan trollen
Netjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben 2kg aangekomenEindelijk boven de 65
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: