Mijn dametje heeft op het begin ook veel de hik gehad. Nu en dan ook dunne tot groene ontlasting. Inderdaad veel lucht. Bij mij hielp het om tussendoor even te pauzeren voor veel boertjes en dan aan dezelfde borst weer verder en borstcompressie uitvoeren. Dit zodat ze zoveel mogelijk vette achtermelk ( slagroomquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:34 schreef becky27 het volgende:
Tico, wat ben je al weer druk in de weer op Fok! Volgens mij doet jullie man het heel goed!
Weten jullie over er een verband is tussen borstvoeding, vaak de hik hebben, soms groene ontlasting en krampjes?
Dus veroorzaakt bijvoorbeeld te snel drinken de hik, die weer voor meer lucht in de darmen zorgt dus meer krampjes?
Isabel heeft heel veel last van die prutskrampjes en perst d'r eigen een ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Dat kan wel hoor. Te gulzig drinken. Lucht happen. Boert ze wel lekker na de voeding. Groene poep kan werkelijk van alles zijn hoor. Van een verkoudheidje tot virusje tot wat meer voormelk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:34 schreef becky27 het volgende:
Tico, wat ben je al weer druk in de weer op Fok! Volgens mij doet jullie man het heel goed!
Weten jullie over er een verband is tussen borstvoeding, vaak de hik hebben, soms groene ontlasting en krampjes?
Dus veroorzaakt bijvoorbeeld te snel drinken de hik, die weer voor meer lucht in de darmen zorgt dus meer krampjes?
Isabel heeft heel veel last van die prutskrampjes en perst d'r eigen een ongeluk.
Dan lijkt ze niet op jou!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef becky27 het volgende:
Ze boert heel weinig eigenlijk. Zal er eens beter op letten. Voor mijn gevoel krijgt ze wel genoeg achterwerk. Ik leg haar na het luier verschonen altijd weer aan dezelfde borst aan. Als die leeg is pas aan de andere.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:36 schreef Marjolijntje het volgende:
7 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tinu na 9 maanden ze dronk op de opvang 150ml en rest water/sap en thuis dronk ze nog 2x 150
ik kolf nog steeds tijdens mijn pauze**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Fijn he! Hier wordt ook veel op mijn rechterpink gesabbeldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik doe ook weer meeenorm goede drinkster hier, heb de stuwing in mijn oksel staan (au)! Alles gaat hardstikke voorspoedig, ze lijkt nu alleen krampjes te krijgen en heeft soms sabbel-neiging, dus nu wat rauwe tepels.. Maar echt, wat een start
Super!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik doe ook weer meeenorm goede drinkster hier, heb de stuwing in mijn oksel staan (au)! Alles gaat hardstikke voorspoedig, ze lijkt nu alleen krampjes te krijgen en heeft soms sabbel-neiging, dus nu wat rauwe tepels.. Maar echt, wat een start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |