WTF is met haar gebeurd?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Anjelica Huston
[ afbeelding ][
[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/01/07/article-2258359-16C8DB6C000005DC-257_634x455.jpg]afbeelding[/url]
Geen idee wat ze heeft laten doen, maar het ziet er niet goed uit.
Post quote met pics werken niet zo goed meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
Aan de ene kant vind ik het zielig en sneu, maar aan de andere kant, ze doen het zichzelf aan, ze zien toch wel bij anderen dat het je helemaal niet mooier maakt? En als je het dan zo nodig wil doen, doe het dan een beetje, dat het niet zo opvalt.
Nee het is een beetje een rommeltje gewordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Post quote met pics werken niet zo goed meer
ik weet niet waarom maar die mond doet me aan The Joker denkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WTF is met haar gebeurd?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zag er nog normaal uit in Addams Family e.a,nu lijkt ze op Martina Sirtis(Counselor Troi van Star Trek)
is dat écht zo? da's lastigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Post quote met pics werken niet zo goed meer
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is een beetje een rommeltje geworden
Het ligt dus niet aan mij of Google Chrome!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat écht zo? da's lastig
Nee, al gebruik ik ook Chrome en ik heb het nu niet. Soms maakt hij van de eerste quote een / en dan gaat het fout.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij of Google Chrome!
Mama Stallone. Ouwe foto.quote:
Deze lijkt het meest op Stallonequote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dít is Ivone Welden, en die hierboven is mama Stallone. Of ik ben helemaal de draad kwijt.
[ afbeelding ]
Allebei ongeveer even erg trouwens.
Ik zou op zoek gaan naar het draadjequote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dít is Ivone Welden, en die hierboven is mama Stallone. Of ik ben helemaal de draad kwijt.
[ afbeelding ]
Allebei ongeveer even erg trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |