SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dames met alleen een sportbeha en niks eroverheen daarentegen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik wist gewoon dat de TT over hangtieten zou gaan
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Hangtieten heb ik gelukkig nog niet.Ze zijn wel groter geworden, maar dat is logisch met gewichtstoename. Eigenlijk het enige voordeel eraan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ga even de douche poetsen
Eerst peuk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja echtquote:![]()
Hij heeft - ondanks zijn overmatig alcohol gebruik - echt de beste conditie die ik ooit heb gezien..
Ik vind dat niet normaal, 3.5 km in twaalf minuten.. Dat is gewoon constant sprinten voor mij![]()
![]()
Wat is het toch handig om met dames over andere dames te kunnen pratenquote:. Hebben dames dat ook met heren (als in over andere heren roddelen)?
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Dat heb ik gisteren al gedaan. Je ziet er niets meer van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst peuk![]()
Poets ze.
Rook ze.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Geen geld, maar wel roken hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst peuk![]()
![]()
![]()
Ik heb geldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen geld, maar wel roken he
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's ruim 17 km/u. Is toch een vrij gangbaar marathon tempo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Hij heeft - ondanks zijn overmatig alcohol gebruik - echt de beste conditie die ik ooit heb gezien..
Ik vind dat niet normaal, 3.5 km in twaalf minuten.. Dat is gewoon constant sprinten voor mijWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
+1 ja tot je weer gaat afvallenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Fera het volgende:
Hangtieten heb ik gelukkig nog niet.Ze zijn wel groter geworden, maar dat is logisch met gewichtstoename. Eigenlijk het enige voordeel eraan.
![]()
![]()
Vandaag weer keukenprinses spelen![]()
Vanavond ga ik kip verpesten
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, die rennen twee uur lang 20+quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Da's ruim 17 km/u. Is toch een vrij gangbaar marathon tempo?![]()
![]()
Ik vind dat ook absurd veel. Gemiddelde 17,5 km/hquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Ik vind dat niet normaal, 3.5 km in twaalf minuten.. Dat is gewoon constant sprinten voor mij. Ik sprint wel wat sneller, maar voor hem is het "gewoon" hardlopen
![]()
![]()
Ghehe ja maar dat is gewoon duurquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om je uit te rusten als professioneel hardloopster
[b]AirwiN schreef [/b]
Over het algemeen niet. Maar hoeft ook niet. Ik praat liever over damesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat is het toch handig om met dames over andere dames te kunnen praten. Hebben dames dat ook met heren (als in over andere heren roddelen)?
Inderdaad. Maar dan kan ik wel mijn 75 C BH's weer aan. BH's zijn duuuuur.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1 ja tot je weer gaat afvallen
Roken is goedkoop uiteraardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ja maar dat is gewoon duur![]()
Ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. Maar hoeft ook niet. Ik praat liever over damesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ze ook niet. En als ik mijn mams achterna ga, ga ik die ook niet krijgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Fera het volgende:
Precies, dan is 12 minuten 17,5 per uur lopen peanuts. Niet dat ik het ze nadoe hoor. Ik ben teveel liefhebber van eten en te weinig liefhebber van sportquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, die rennen twee uur lang 20+
Ik had Celtics voor 20,- ofzo, waren goede hardloopschoenen voor beginners. Ik loop er nog steeds op, alleen niet meer hard.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ja maar dat is gewoon duur
Absoluut nietquote:![]()
Ik heb gewoon geen geld om in 1 koop paar 100 uit te geen. Zo danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lijk meer op mijn vader, dus dan krijg ik ze sowieso niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet. En als ik mijn mams achterna ga, ga ik die ook niet krijgenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dames zijn aantrekkelijker, da's waar. Maar een beetje heren vergelijken vind ik ook wel eens leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. Maar hoeft ook niet. Ik praat liever over dames
Is ook absurd..zeker als je ziet hoe hij leeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind dat ook absurd veel. Gemiddelde 17,5 km/h. Ik sprint wel wat sneller, maar voor hem is het "gewoon" hardlopen
Snap overigens ook niet dat ie bij zo'n zuipelftal voetbalt.. een van de beste spelers van de stad![]()
![]()
Ja maar bleef het maar bij schoenen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had Celtics voor 20,- ofzo, waren goede hardloopschoenen voor beginners. Ik loop er nog steeds op, alleen niet meer hard.
Ik moet ook sportbh's hebben, sportkleding (vooral omdat mn trainingsbroeken opeens van mn kont zakken) en een mp3 want zonder muziek ga ik op zeker niet lopen!
[b]AirwiN schreef [/b]
De derde helft is het leukst in een zuipelftalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is ook absurd..zeker als je ziet hoe hij leeft
Snap overigens ook niet dat ie bij zo'n zuipelftal voetbalt.. een van de beste spelers van de stad
[b]AirwiN schreef [/b]
Same herequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet. En als ik mijn mams achterna ga, ga ik die ook niet krijgen![]()
![]()
Jij hierquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar zo zonde van z'n talent..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De derde helft is het leukst in een zuipelftal![]()
voor toppers misschien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Da's ruim 17 km/u. Is toch een vrij gangbaar marathon tempo?
mijn collega's rennen ook volgens mij hoor ik hun al klagen over het verschil van gem. 10 of gem. 12 km per uur lopen?? (kan me vergissen hoor)![]()
Maar volgens mij houdt hij het ook wel een uur volquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Precies, dan is 12 minuten 17,5 per uur lopen peanuts. Niet dat ik het ze nadoe hoor. Ik ben teveel liefhebber van eten en te weinig liefhebber van sport![]()
![]()
Ik hoop op zeker niet dat ik mn mams achterna ga.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet. En als ik mijn mams achterna ga, ga ik die ook niet krijgen
Die heeft een B-cupje en behoorlijk overgewicht
[b]AirwiN schreef [/b]
Zonde inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is ook absurd..zeker als je ziet hoe hij leeft
Snap overigens ook niet dat ie bij zo'n zuipelftal voetbalt.. een van de beste spelers van de stad
Bij mijn neef zit iemand in het team die in het eerste van Eindhoven heeft gespeeld. Ook zo'n zuipeftal, maar hij zit daar omdat hij niet bij het eerste kan spelen vanwege zijn werk![]()
![]()
ik was dan ook begonnen met de verwarming aanzettenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga mijzelf zo eens onder de douche gooien en bedenken wat ik aan ga doen. Het is koud![]()
![]()
Ik zal nooit op mijn mama lijken, ik heb de bouw van mijn vader en mijn moeder heeft AAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop op zeker niet dat ik mn mams achterna ga.
Die heeft een B-cupje en behoorlijk overgewicht![]()
Zijn prioriteiten liggen eldersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar zo zonde van z'n talent..
[b]AirwiN schreef [/b]
Moggequote:.
Ik hoorde van Huppel dat jij een (circuit)wagen hebt met kuipstoelen etc.?Mag ik eens mee?
![]()
![]()
![]()
Mja, hij doet liever zuipen dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonde inderdaad.
Bij mijn neef zit iemand in het team die in het eerste van Eindhoven heeft gespeeld. Ook zo'n zuipeftal, maar hij zit daar omdat hij niet bij het eerste kan spelen vanwege zijn werk
En dronken worden kan ie toch niet![]()
![]()
Ik ben idd niet gewend om jou op je vrije dagen hier te zienquote:![]()
Je mist ons gewoon he
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had een A-bra als sport BH, maar dan een goedkoper merk. Ik was er zelf erg tevreden over. Ik denk dat ze 8 Euro kosten of zo. Een sportlegging heb ik van de H&M, was ook niet duur, maar ook bij Intersport heb je vrij goedkope spullen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar bleef het maar bij schoenen!
Ik moet ook sportbh's hebben, sportkleding (vooral omdat mn trainingsbroeken opeens van mn kont zakken) en een mp3 want zonder muziek ga ik op zeker niet lopen!
Een MP3 heb ik nog voor je liggen. Ook een oude Ipod Shuffle, maar daar kan maar 512 MB op. Mag je zo hebben.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: