Als ik het nog een keer zeg, dan doe ik het teniet..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg het maar.... Lola je hebt gelijk...
Graag gedaan
Hints van locatie?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef SiIk het volgende:
Stok ligt sinds gisteravond alweer aan een plaatsnaambord in Nederland. Foto's volgen vanavondGisteravond was een beetje laat geworden dus toen meteen bed in gegaan.
Brabant.quote:
Hij moest toch naar het zuiden, of wat?quote:
Naar het zuiden van Noord Holland, dit is weer teveel van het goedequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij moest toch naar het zuiden, of wat?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar het zuiden van Noord Holland, dit is weer teveel van het goede
Op naar de randstad, zo ver er nog plekken over zijn! (specifieker)
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt die stok tenminste al een paar keer gehad.
Als de trein niet zo duur was had ik hem uit Schagen gehaald.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Goed he
Het is dat de benzine zo fokking duur is anders had ik nog wel eens wat vaker willen rijden hoor
Ik ga niet verder dan Rotterdam en Delft, dus het blijft geen optie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:24 schreef Maringo het volgende:
Moerdijk, Woudrichem en Werkendam is ook al Brabant.
Jong, voor jou wel ja. Jij weet zeker niet wat mijn favoriete regio is om de Stok neer te leggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet verder dan Rotterdam en Delft, dus het blijft geen optie.
Brabant?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jong, voor jou wel ja. Jij weet zeker niet wat mijn favoriete regio is om de Stok neer te leggen?
Ik helemaal nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Jonge, niet zo huilen. Ik heb hem nog maar 1 keer gehad! D:
-zwijgt-quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Broertie het volgende:
* Broertie wordt niet goed van mensen die huilen van "als de stok hier of daar ligt kom ik hem ophalen........"
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Broertie het volgende:
* Broertie wordt niet goed van mensen die huilen van "als de stok hier of daar ligt kom ik hem ophalen........"
De Stok steeds weer blijven verplaatsen ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit.
Het houdt wel het topic in leven, dat dan weer wel.
Sinds ik hier ben wezen spammen is het wel sneller gegaan, of het daaraan lag betwijfel ik maar alsnogquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:54 schreef boertie het volgende:
[..]
De Stok steeds weer blijven verplaatsen ook
Mja Het aantal verplaatsingen per topic ligt de laatste tijd iig niet echt hoog. Meer geneuzel dan actiequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben wezen spammen is het wel sneller gegaan, of het daaraan lag betwijfel ik maar alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |