SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Oh ja, slapen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Topcredo Faye.
Ik moet ook maar eens gaan pitten.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Het zal best...
Maar ik ben ervaringsdeskundige die voor mijn twintigste maar weinig gescoord had (echt een loser was) maar daarna tot mijn 30 ste (in die tien jaren) meer vrouwen heb gehad zonder een soort van "pick up artist geraadpleegd te hebben."
Wat ik maar wil zeggen; veel wol, maar weinig stof hier.
Ik wil sowieso niet hier verdergaan tot het "onderwerp seks".
Natuurlijk, ik heb nog wel veel suggesties. Maar voor mij is de seks zo weinig interessant geworden dat ik er niets meer aan heb ( op een bepaald moment wordt de seks een herhaling van zetten die amper meer op kan winden... en dat heb ik in die tien jaar al aardig bereikt).
Ik kan nog wel iets betekenen voor degenen die weinig seks hebben... maar degenen die hier vooral op reageren, zijn ook al lang het gevoel met de "beginners" verloren.
En hoeveel de gevorderden je ook kunnen leren... uiteindelijk kom je voor een echte relatie als beste terecht door jezelf te blijven. Want wie wil je zijn als er iemand vooral voor jou valt zo als je bent? Toch alleen maar jezelf? Of wil je de rest van jouw leven een stomme rol spelen?
Mja dat is leuk om wat extra vrouwen (of mannen) te scoren... maar het maakt je alleen onzekerder, wanneer je die personen hebt gescoord en deze personen ook nog eens wilt vast houden... zeker als je deze mensen hebt gescoord onder valse voorwendselen.
Als je echt iemand voor lange tijd wilt scoren... wees dan jezelf. Anders scoor je constant de verkeerde!De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.![]()
Uh, R&P is een forumpje verder..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 04:37 schreef EricOscuro het volgende:
Het zal best...
Maar ik ben ervaringsdeskundige die voor mijn twintigste maar weinig gescoord had (echt een loser was) maar daarna tot mijn 30 ste (in die tien jaren) meer vrouwen heb gehad zonder een soort van "pick up artist geraadpleegd te hebben."
Wat ik maar wil zeggen; veel wol, maar weinig stof hier.
Ik wil sowieso niet hier verdergaan tot het "onderwerp seks".
Natuurlijk, ik heb nog wel veel suggesties. Maar voor mij is de seks zo weinig interessant geworden dat ik er niets meer aan heb ( op een bepaald moment wordt de seks een herhaling van zetten die amper meer op kan winden... en dat heb ik in die tien jaar al aardig bereikt).
Ik kan nog wel iets betekenen voor degenen die weinig seks hebben... maar degenen die hier vooral op reageren, zijn ook al lang het gevoel met de "beginners" verloren.
En hoeveel de gevorderden je ook kunnen leren... uiteindelijk kom je voor een echte relatie als beste terecht door jezelf te blijven. Want wie wil je zijn als er iemand vooral voor jou valt zo als je bent? Toch alleen maar jezelf? Of wil je de rest van jouw leven een stomme rol spelen?
Mja dat is leuk om wat extra vrouwen (of mannen) te scoren... maar het maakt je alleen onzekerder, wanneer je die personen hebt gescoord en deze personen ook nog eens wilt vast houden... zeker als je deze mensen hebt gescoord onder valse voorwendselen.
Als je echt iemand voor lange tijd wilt scoren... wees dan jezelf. Anders scoor je constant de verkeerde!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moggequote:, ook weekend, jij bent er vroeg bij!
Ik ben meteen weer weg, zo schoonmaken in m'n oude huisje. Afgelopen paar dagen verhuurbezichtiging gehad, vandaag verkoopbezichtiging. Hopelijk heb ik eindelijk eens mazzel
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pfffff gisteravond vroor het lekker, is het nu weer boven nul....
Portemonnee kwijt....
Koffie!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm portemonnee kwijt. Heb ik zo vaakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:20 schreef fietsie het volgende:
Pfffff gisteravond vroor het lekker, is het nu weer boven nul....
Portemonnee kwijt....
Koffie!!![]()
![]()
Mijn laatste herinnering is dat ik hem even op het dak van de auto legde, om mijn handen vrij te hebben om zijn nacht-hoes (dan hoef ik niet te krabben) eraf te halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm portemonnee kwijt. Heb ik zo vaak
Als die herinnering klopt dan ligt ie ergens tussen thuis en Leeuwarden op straat
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn laatste herinnering is dat ik hem even op het dak van de auto legde, om mijn handen vrij te hebben om zijn nacht-hoes (dan hoef ik niet te krabben) eraf te halen.
Als die herinnering klopt dan ligt ie ergens tussen thuis en Leeuwarden op straat![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat zou wel klote zijn, pasjes enzo waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn laatste herinnering is dat ik hem even op het dak van de auto legde, om mijn handen vrij te hebben om zijn nacht-hoes (dan hoef ik niet te krabben) eraf te halen.
Als die herinnering klopt dan ligt ie ergens tussen thuis en Leeuwarden op straat![]()
Uhuh.... eega is nu in huis aan het zoeken, en schoonpa buiten, met een zaklamp....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou wel klote zijn, pasjes enzo waarschijnlijk..
(Als ie verder ligt dan mijn eigen dorp vind je hem toch nie zomaar)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukkig raak ik hem meestal kwijt tussen de puinhoop die ik zelf heb gecreëerd. Komt ie in ieder geval altijd weer boven waterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh.... eega is nu in huis aan het zoeken, en schoonpa buiten, met een zaklamp....
(Als ie verder ligt dan mijn eigen dorp vind je hem toch nie zomaar)![]()
![]()
Toppertje zou zijn wanneer ie keurig op zijn plekkie ligt waar ie hoort te liggen (ik ging al slapend de deur uit vanmorgen).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig raak ik hem meestal kwijt tussen de puinhoop die ik zelf heb gecreëerd. Komt ie in ieder geval altijd weer boven water
Ik ga iig nu vergaderen tot 15:30![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lange zit.. succes. Ik blijf nog lekker even liggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toppertje zou zijn wanneer ie keurig op zijn plekkie ligt waar ie hoort te liggen (ik ging al slapend de deur uit vanmorgen).
Ik ga iig nu vergaderen tot 15:30![]()
![]()
![]()
![]()
Mn laptop maakt raar geluidje
Holy fuck er zitten opeens geluidjes in FB
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn laptop maakt raar geluidje
Holy fuck er zitten opeens geluidjes in FB![]()
![]()
![]()
Heb het al uitgezet !quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sanquin Enschede is vandaag tot elf uur 's ochtends open_! Achterlijke tijden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat moet je daarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:48 schreef Samzz het volgende:
Sanquin Enschede is vandaag tot elf uur 's ochtends open_! Achterlijke tijden.
![]()
![]()
Ik moet zo fietsen maar het is kouhoud!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe je dat met regelmaat? Of is dit eerste keer?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Blijf toch lekker in bedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet zo fietsen maar het is kouhoud!!![]()
![]()
Ik mag het nietquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan niet, heb het druk vandaagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
4 of 5x per jaar of zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je dat met regelmaat? Of is dit eerste keer?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar de openingstijden zijn dus kut, maandag de hele dag, dinsdag een halve dag, woensdag een ochtend, donderdag gesloten en vrijdag een ochtend.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:55 schreef Samzz het volgende:
Maar de openingstijden zijn dus kut, maandag de hele dag, dinsdag een halve dag, woensdag een ochtend, donderdag gesloten en vrijdag een ochtend.
![]()
Alleen daarom zou ik het al niet doen![]()
![]()
Dat is idd niet echt positief te noemen. Dat kan mensen best wel tegenhouden om bloed te geven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:55 schreef Samzz het volgende:
Dateding geeft elke maand plasma, in Rotterdam kan dat gewoon na werktijd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hallo!!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
In Enschede dus alleen op maandag. Dan zijn ze tot acht uur 's avonds open. Ik wilde dat ook gaan doen, maar met de nieuwe tijden zie ik dat niet zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is idd niet echt positief te noemen. Dat kan mensen best wel tegenhouden om bloed te geven.
Dateding geeft elke maand plasma, in Rotterdam kan dat gewoon na werktijd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, dat snap ik. Is niet echt handig gedaan van zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Enschede dus alleen op maandag. Dan zijn ze tot acht uur 's avonds open. Ik wilde dat ook gaan doen, maar met de nieuwe tijden zie ik dat niet zitten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is gewoon ronduit dom. Vier dagen per week open waarvan twee dagen alleen in de ochtend. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Is niet echt handig gedaan van ze“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat gaat ze vast wel donoren kostenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon ronduit dom. Vier dagen per week open waarvan twee dagen alleen in de ochtend. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het helemaal niet koud.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet zo fietsen maar het is kouhoud!!
Vorig jaar met -20, dat was pas koud!![]()
Toen had ik een auto en hoefde ik niet te fietsenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet koud.
Vorig jaar met -20, dat was pas koud!
[b]AirwiN schreef [/b]
Fietsen met -20quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet koud.
Vorig jaar met -20, dat was pas koud!![]()
![]()
Een auto in Amsterdam, dat is niet handig!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen had ik een auto en hoefde ik niet te fietsen![]()
Truequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een auto in Amsterdam, dat is niet handig!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet naar je werk en het is de enige vervoersmiddel die je hebt.quote:
(Ik had ook de tram kunnen nemen, maar dan had ik een heel eind door die kou moeten lopen...)![]()
Dat is wel kut danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je moet naar je werk en het is de enige vervoersmiddel die je hebt.
(Ik had ook de tram kunnen nemen, maar dan had ik een heel eind door die kou moeten lopen...)![]()
![]()
Ik voel me echt bagger, terwijl ik gewoon op tijd ben gaan slapen. Blegh.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Volgens mij is jouw bed je echt heilig of niequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
Toch even bed uitkruipen om wat muziek op te zetten![]()
![]()
Ik ga de kou in![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het is veel kutter als je geen werk hebt![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Fera het volgende:
Ik voel me echt bagger, terwijl ik gewoon op tijd ben gaan slapen. Blegh..
Ik voel me lekker wakker ondanks dat ik laat ben gaan slapen en alcohol op heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarheid. Dit weekend krijg ik een fiets.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het is veel kutter als je geen werk hebt
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik voel me ok, ondanks maar drie uurtjes slaapquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Fera het volgende:
Ik voel me echt bagger, terwijl ik gewoon op tijd ben gaan slapen. Blegh.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw bed je echt heilig of nie![]()
![]()
![]()
Ik rol de douche maar eens in, wellicht helpt dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik voel me lekker wakker ondanks dat ik laat ben gaan slapen en alcohol op heb.
Heb dan ook maar van ongeveer half vier tot half zeven geslapen. Dus ik mag nog even blijven liggenquote:![]()
![]()
Ga ik zo ook doen, wil straks naar de bloedbank.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik rol de douche maar eens in, wellicht helpt dat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowieso. In bed blijven hangen en rustig aan doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb dan ook maar van ongeveer half vier tot half zeven geslapen. Dus ik mag nog even blijven liggen![]()
![]()
Nu kan het nog jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso. In bed blijven hangen en rustig aan doen![]()
![]()
Same here. Kacheltje staat gewoon lekker aan, zonnetje schijnt en ik lig gewoon nakend in bed te chillen met chille muziekquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Kacheltje staat gewoon lekker aan, zonnetje schijnt en ik lig gewoon nakend in bed te chillen met chille muziek![]()
![]()
Ik heb moeite met naar buiten gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Het gaat al mis bij dat dik inpakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dik inpakken en verstand op nul. Dat is de enige manier om door de kou te komen
[b]AirwiN schreef [/b]
Sja.. dan houdt het op hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij dat dik inpakken![]()
![]()
Maakt niet uit, verstand had je toch al nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij dat dik inpakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, verstand had je toch al nietHeeft niks met verstand te maken maar alles met geen dikke kleding hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niks met verstand te maken maar alles met geen dikke kleding hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig op ONZ momenteel.![]()
Geen behoefte om een geniaal Mono-topic te maken?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's niet veel. Als 't maar lekker was.
![]()
![]()
![]()
ONZ / Passie in de trein.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen behoefte om een geniaal Mono-topic te maken?
Gisteren een poging gedaan.![]()
In de metro staat ook altijd zo'n oproepstukje hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ONZ / Passie in de trein.
Gisteren een poging gedaan.![]()
Ik zag er pas 1 die gewoon eng was. Even zoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik slaap mezelf eens uit bed en naar de douche.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de metro staat ook altijd zo'n oproepstukje he![]()
Ik zag er pas 1 die gewoon eng was. Even zoeken
[ afbeelding ]![]()
Hahahaha. Sommige mensen trollen die redactie ook gewoon
![]()
![]()
Die laatste zin. Stel je voor dat je dat leest om half 7 in de ochtendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Hahahaha. Sommige mensen trollen die redactie ook gewoon
![]()
Ik had echt een WTF-momentje
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker geslapen?quote:.
Ik zag in een oude spits nog een foto van een creep met zijn duikbootquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:31 schreef Monopoly het volgende:
Hehehe. Zulke mensen bestaan ook echt. Ik heb geen schaamte maar zulke lui, echt damn. Zo een 21-12 doomscenario
.
![]()
Ik dacht eerst even dat jij het wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:31 schreef Monopoly het volgende:
Hehehe. Zulke mensen bestaan ook echt. Ik heb geen schaamte maar zulke lui, echt damn![]()
Nu de kou in
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, succes danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat jij het was![]()
Nu de kou in![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg dan meteen wat, dan hoef ik het niet te vragen.
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg dan meteen wat, dan hoef ik het niet te vragen.
Ik had beter mijn 'mond' kunnen houdenquote:![]()
![]()
Heb je 'hem' in de mond genomen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik had beter mijn 'mond' kunnen houden![]()
![]()
Ooooow in de bipsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dat is dagelijkse kost![]()
Ik was nog deels maagd. Was het wat?
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Succes Vinnie. Niet de loopband voorbij rennen he
Ik pleurde er van de week wel bijna af omdat de loopband zo'n uitloopfunctie had waar ik even niet aan dacht![]()
![]()
Het voelde anders, denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh als je sekst en zegt dat je nog deels maagd bent denk ik aan anaal.
.
![]()
Ik zit nog mobiel ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah, edit te laat. Het is nog vroeg.
![]()
Had het veel eerder moeten doen, maar iets hield me tegen altijdquote:![]()
Al hoop ik dat ie het de volgende keer wel langer volhoudt![]()
![]()
Wat een pussy.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had het veel eerder moeten doen, maar iets hield me tegen altijd![]()
Al hoop ik dat ie het de volgende keer wel langer volhoudt![]()
Jup.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is dat een open sollicitatie?![]()
Waauwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mocht blijven liggen vanmorgen, dus ik heb uitgeslapen tot ja ja 08.30
Ik was om half zeven alweer wakker![]()
![]()
Je bent toch al wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Godver de buren hebben weer eens de boormachine in gebruik
Teringherrie![]()
![]()
Vroeg zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waauw
Ik was om half zeven alweer wakker![]()
![]()
Ik ga mijn naam niet zeggen hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Samantha. Met wie spreek ik?![]()
![]()
Ik zit nu serieus waar op een terras te genieten van warme chocomel met slagroom!
[b]AirwiN schreef [/b]
Geniet dan en ga niet fokkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu serieus waar op een terras te genieten van warme chocomel met slagroom!![]()
![]()
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu serieus waar op een terras te genieten van warme chocomel met slagroom!![]()
![]()
Maar ik zit alleen en dat is saai.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geniet dan en ga niet fokken
[b]AirwiN schreef [/b]
Straks is het een stalkert johquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach een naam is ook maar een naam he![]()
![]()
Nog geen vrouw met ei gespot?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik zit alleen en dat is saai.![]()
![]()
Ja klopt. Maar ik ben de enige met die naam in Nederland.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach een naam is ook maar een naam heDus makkelijk te tracen enzo
![]()
![]()
Het is ook behoorlijk fris.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik ben de enige met die naam in Nederland.Dus makkelijk te tracen enzo
![]()
![]()
Ik heb zelf nog geen ei dus kan niet checken of er iemand met ei zit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog geen vrouw met ei gespot?
[b]AirwiN schreef [/b]
Say whut?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen ei dus kan niet checken of er iemand met ei zit.![]()
Wordt tijd danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen ei dus kan niet checken of er iemand met ei zit.![]()
![]()
Ik ben niet zo google-achtig. Als ik iemand boeiend genoeg vind vraag ik het wel rechtstreeksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
1x op mijn naam googlen en je vind al best veel. Vooral hele oude foto's van 6/7 jaar terug
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 10:39:23 ]![]()
Dit, ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo google-achtig. Als ik iemand boeiend genoeg vind vraag ik het wel rechtstreeks“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit vat ik op als een beledigingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo google-achtig. Als ik iemand boeiend genoeg vind vraag ik het wel rechtstreeks![]()
![]()
![]()
Zo'n ei, seksspeeltje, op afstandsbedienig.quote:
Die AB is universeel
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn duizenden mensen met dezelfde naam als ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel te vinden via google, unieke combinatie.
En dan bedoel ik voor- en achternaam
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn duizenden mensen met dezelfde naam als ik.
En dan bedoel ik voor- en achternaam
Ik gok een stuk of twintig![]()
![]()
MIjn jeugdliefde deelt jouw naam, nou succes met zoeken hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn duizenden mensen met dezelfde naam als ik.
En dan bedoel ik voor- en achternaam.
![]()
![]()
ik ben een luie donder hihi
maar ik ga straks lekker de strijk doen met de cd van KatatoniaWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ben de enige met mijn naam voor zover bekend via google en fb.
Hoi
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi![]()
![]()
Vind ik eigenlijk nadelig omdat je dan echt alles kunt vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi.
![]()
Tegenwoordig is het Hassan, Mohammed of Semquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wel jammer dat er steeds minder Samantha's geboren worden
Zo kut is de naam toch niet.
![]()
Valt niet veel over mij te vinden. Alleen een krantenartikel van toen ik geslaagd was, en wat dingen over mijn zwemverleden. Verder nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nadelig omdat je dan echt alles kunt vinden.
Vooral over mijn Magic verleden, toernooiverslagen of matchups. Ach, vind het wel grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt niet veel over mij te vinden. Alleen een krantenartikel van toen ik geslaagd was, en wat dingen over mijn zwemverleden. Verder niet.
![]()
Ja, best welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wel jammer dat er steeds minder Samantha's geboren worden
Zo kut is de naam toch niet.
Zelfs Maria of Noor scoort beterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het Hassan, Mohammed of Sem.
![]()
![]()
Ik vind Samantha ook niet echt een mooie naam. Maar vind echt maar weinig namen mooi. Vind de mijne ook niet mooi
Och germquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zelfs Maria of Noor scoort beter.
Word je niet gauw Sam genoemt? Luie Hollanders.
![]()
Nogalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och germ.
Word je niet gauw Sam genoemt? Luie Hollanders.
![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n ei, seksspeeltje, op afstandsbedienig.
Die AB is universeel
Ik heb geen eieren... doet me toch niets![]()
![]()
Ik wil gewoon een keer op een druk terras kijken of er dames met ei zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG
Ik heb geen eieren... doet me toch niets
[b]AirwiN schreef [/b]
in den zomerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer op een druk terras kijken of er dames met ei zitten![]()
![]()
Ik wil gewoon een keer op een druk terras met een ei zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer op een druk terras kijken of er dames met ei zitten![]()
![]()
Dan doe ik mee, kijken wie het eerste komtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer op een druk terras met een ei zitten![]()
![]()
![]()
Dan ga ik jou vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer op een druk terras met een ei zitten
Uhuh en dan maak ik de meeste kans in Rotterdam of Amsterdam denk ik.quote:
Hier in Gorinchem zijn ze te braaf
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook een unieke combinatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel te vinden via google, unieke combinatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb een playboy-fleecedekentje gekocht
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ordinairquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een playboy-fleecedekentje gekocht![]()
![]()
Ik kon kiezen. Zwart met rood = playboy of roze bloemetjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon kiezen. Zwart met rood = playboy of roze bloemetjes
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 11:02:58 ]![]()
Niks gewend jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wil Royco wel zienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zo'n lekkere dikke he?
[..]
Gaat ie dan van zun stokkie?![]()
Doodsbang van naalden die man
[b]AirwiN schreef [/b]
Achgosquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Doodsbang van naalden die man![]()
![]()
Uh ik ren 8 km in drie kwartier zoiets.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel km loop jij in 12 minuten?![]()
Even rekenenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uh ik ren 8 km in drie kwartier zoiets.![]()
![]()
Ik hoop dat je op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder zit jij patsertjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt mee, 1,5 mm of zo. Die voor plasma zijn dikker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zo'n lekkere dikke he?
[..]
Gaat ie dan van zun stokkie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder zit jij patsertje.
En sowieso gaat de vergelijking niet echt op, want 12 minuten en 3 kwartier scheelt nogal![]()
![]()
+ loopband is lichter dan buiten, tenzij je hem op 2-3% helling zetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd.
En sowieso gaat de vergelijking niet echt op, want 12 minuten en 3 kwartier scheelt nogal![]()
![]()
Dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
+ loopband is lichter dan buiten, tenzij je hem op 2-3% helling zet.
![]()
Ik vind foto stoerderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd.
En sowieso gaat de vergelijking niet echt op, want 12 minuten en 3 kwartier scheelt nogal
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben vorig jaar begonnen met Evy... echt opbouwen dus![]()
Het ging mij niet zozeer om hoe hard ik rende of hoeveel ik liep, maar dat ik een les wist vol te houden. Binnenkort maar weer eens beginnen
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 11:21:02 ]![]()
Iedereen zit op een ander niveauquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben vorig jaar begonnen met Evy... echt opbouwen dus![]()
Het ging mij niet zozeer om hoe hard ik rende of hoeveel ik liep, maar dat ik een les wist vol te houden
Boeit niet, als je net begint is het ook volhouden ipv een goed tempo kunnen rennen.![]()
Ik vond het wel stoer dat ik gewoon ineens 7 minuten achter elkaar kon lopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Iedereen zit op een ander niveau
Boeit niet, als je net begint is het ook volhouden ipv een goed tempo kunnen rennen.
Nahja niet ineens natuurlijk maar op een gegeven moment
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 11:22:53 ]![]()
Dat is ook leuk, dan merk je dat je echt vooruit bent gegaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het wel stoer dat ik gewoon ineens 7 minuten achter elkaar kon lopen
Nahja niet ineens natuurlijk maar op een gegeven moment
Ik moet mijn rondje eigenlijk ook uitbreiden, maar ik vind het ook wel weer prima zo![]()
![]()
En weer een lekker broodje gezond uit de oven
Iedereen is zo sportief aan het doen tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het wel stoer dat ik gewoon ineens 7 minuten achter elkaar kon lopen
Nahja niet ineens natuurlijk maar op een gegeven moment![]()
Misschien moet ik ook maar eens beginnen![]()
Met hardlopen kan ik wel conditie opbouwen zodat ik weer kan gaan korfballen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk nu al uit naar morgenochtend. Versgemaakte chocobroodjes uit de ovenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En weer een lekker broodje gezond uit de oven
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook nog even gefietst, 200W voor 5 minuten. Stond achteraf te trillen op m'n benenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Krijg je dikke bovenbenen van11,5 km/h. In 12 minuten 2,26km geloof ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar welke snelheid rende je dan?De een is een lange-afstand loper, de ander een sprinter. Ik ben een sprinterquote:.
![]()
Niiicee!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar morgenochtend. Versgemaakte chocobroodjes uit de ovenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik merk dat mijn benen dan gewoon dunner wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is zo sportief aan het doen tegenwoordig![]()
Misschien moet ik ook maar eens beginnen![]()
Met hardlopen kan ik wel conditie opbouwen zodat ik weer kan gaan korfballenGoed voor de vetverbranding en goed voor de kilo's
En dat is weer goed enzo.![]()
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar morgenochtend. Versgemaakte chocobroodjes uit de oven.
![]()
Is wel een aardig tempo jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
11,5 km/h. In 12 minuten 2,26km geloof ik.![]()
![]()
Daar baal ik nog van, mn benen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn benen dan gewoon dunner wordenGoed voor de vetverbranding en goed voor de kilo's
En dat is weer goed enzo.
Maar ook daar zie ik verbetering in
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn allemaal voor mij want jij hebt verjaardagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moet je gaan hardlopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar baal ik nog van, mn benen!
Maar ook daar zie ik verbetering in![]()
![]()
Yesh! Alleen nog inleiding en voorblad. Ga ik zo even doen, en dan uitprintenquote:
Mjah dan moet ik eerst een echt goede bh hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sport BH, arme tietenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan moet ik eerst een echt goede bh hebben
Maar wel beter![]()
![]()
Insnoeren lijkt me een beter plan.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee joh, lekker laten stuiteren, trekt de aandachtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan moet ik eerst een echt goede bh hebben
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Jupquote:.
Had lekker muziekje op, telefoon op zo'n randje liggen. Pleurt ie bij 8 minuten naar beneden. Net naast die loopband. Laten liggen... bij 10 minuten ging die op de loopband door trillingen en schoot ie een meter of 3 naar achteren
![]()
![]()
Dan heb ik 3 dagen last van mn rug dus neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee joh, lekker laten stuiteren, trekt de aandachtSukkelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup.
Had lekker muziekje op, telefoon op zo'n randje liggen. Pleurt ie bij 8 minuten naar beneden. Net naast die loopband. Laten liggen... bij 10 minuten ging die op de loopband door trillingen en schoot ie een meter of 3 naar achteren
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn allemaal voor mij want jij hebt verjaardag. Ik heb nog pistoletjes
![]()
![]()
Krijg je hangtieten vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee joh, lekker laten stuiteren, trekt de aandacht![]()
![]()
Gaan ze sneller van hangen.. ook geen leuk idee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee joh, lekker laten stuiteren, trekt de aandachtWhat you forget, you are gonna repeat.
Mijne zijn lekkerderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb nog pistoletjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's slecht voor je tieten oid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee joh, lekker laten stuiteren, trekt de aandacht![]()
quote:Ja want met mijn cupmaat en na het krijgen van een kind zijn ze ook nog zo extreem stevigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan ze sneller van hangen.. ook geen leuk idee.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oké, mooi zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh! Alleen nog inleiding en voorblad. Ga ik zo even doen, en dan uitprinten![]()
![]()
Vroeger op school altijd twaalf minuten loop moeten doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup.
Kwam ik nooit verder dan een kilometer![]()
![]()
quote:GMTAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan ze sneller van hangen.. ook geen leuk idee.. En als dat blijkbaar zo is: hangtieten
Bedankt hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[..]
GMTA. En als dat blijkbaar zo is: hangtieten
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom sport bhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik deed op school nooit mee met de gymlesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vroeger op school altijd twaalf minuten loop moeten doen
Kwam ik nooit verder dan een kilometer
[b]AirwiN schreef [/b]
Goede schoenenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan moet ik eerst een echt goede bh hebbenook belangrijk en die zijn niet goedkoop
![]()
Dank je. Ik moet dat klepje eens vervangen. Allemaal scheuren en hoekje eruitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik 3 dagen last van mn rug dus nee
[..]
Sukkel.
Truequote:![]()
![]()
I know maar ik kan altijd mn nikes nog gebruiken tot ik goede schoenen heb.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede schoenenook belangrijk en die zijn niet goedkoop
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry, wou je niet verdrietig makenquote:
Maar wil je dat ze nog meer gaan hangen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja want met mijn cupmaat en na het krijgen van een kind zijn ze ook nog zo extreem stevigYeshquote:
Dus dames gewoon lekker een sportbh laten dragen, ookal stuitert dat niet leuk voor de mannen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[..]
En dit. Al kun je als starter wel met een paar van 20 euro beginnen. Lijkt het je wat, dan echt goede schoenen kopen. Is het niks, dan stoppen en heb je maar 20 euro verlorenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede schoenenook belangrijk en die zijn niet goedkoop
![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vroeger op school altijd twaalf minuten loop moeten doen
Kwam ik nooit verder dan een kilometer
Volgens mij had ik ooit eens 2,5km. Mooi streven
![]()
![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wil je dat ze nog meer gaan hangen?
[..]
Yesh
[..]
Dus dames gewoon lekker een sportbh laten dragen, ookal stuitert dat niet leuk voor de mannen.![]()
Daarom pas sporten als ik minstens 3 goede sportbh's heb.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know maar ik kan altijd mn nikes nog gebruiken tot ik goede schoenen heb.![]()
Ik zou het niet doen
Hoera voor hangtietenik heb ze
![]()
Gedoucht, gegeten, met de honden gewandeld, tas ingepakt, bak koffie gehad en nog steeds zou ik kunnen maffen.
Exactly!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Daarom pas sporten als ik minstens 3 goede sportbh's heb.What you forget, you are gonna repeat.
Mijn broertje heeft schoolrecordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Volgens mij had ik ooit eens 2,5km. Mooi streven
![]()
De Afrikaan rende meer dan 3,5 km![]()
![]()
Dames met alleen een sportbeha en niks eroverheen daarentegenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wil je dat ze nog meer gaan hangen?
[..]
Yesh
[..]
Dus dames gewoon lekker een sportbh laten dragen, ookal stuitert dat niet leuk voor de mannen.
Ik bedoel dat ik best een week of 2 kan lopen (want rennen zit er in het begin toch niet in) op mn nikes maar een week of 2 lopen zonder sportbh krijg ik meer last van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zou het niet doen
Hoera voor hangtietenik heb ze
Heb gewoon niet het geld om alles in 1 keer te kopen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben mijn sportBH kwijt. Verdomme.
Dafuqquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft schoolrecord![]()
De Afrikaan rende meer dan 3,5 km![]()
![]()
U jelly?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: