abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121391902
Welkom in het grote passievolle topic van ONZ
Vroeger vond men in de trein nog wel eens het magazine "Rails".
Daar in stonden altijd de oproepen van bepaalde mensen die iemand zagen in de trein, maar te autistisch of te verlegen waren om hoi te zeggen.

Dit kunnen wij natuurlijk beter :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 13:58:40 ]
pi_121391910
Jij, zat tegenover mij. Kort rokje met een testikel die er uit hing. Ik als shemale lover raakte de jackpot. Helaas was ik te autistisch om hallo te zeggen.
Nu zit ik hier nakend alleen op mijn kamer, en wil ik je graag opnieuw ontmoeten voor een kop koffie en een orgasme in een openbaar toilet... laat snel wat van je horen

xx henk (51jaar)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 13:58:18 ]
pi_121391922
Daar is al een site voor toch?
-XOXO-
pi_121391955
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
Daar is al een site voor toch?
Lees de OP nog eens !
pi_121391969
Het was Donderdag 3 Januari, en jij stapte om 17.00 in de trein naar Den Helder. Nou ja, van instappen was geen sprake, je werd immers geholpen door een medewerker van service & veiligheid. Klaarblijkelijk is het voor rolstoelers een hele klus om met het OV te reizen. Je zat tegenover me, en ik bood nog aan om te gaan zitten zodat jij kon staan. Je zat immers de hele dag al.
Blijkbaar vond je het grappig, want de tranen schoten over je gezicht. Eigenlijk had ik mijn telefoon nummer moeten geven, ik wil je graag uitnodigen bij mij op de koffie, ik woon op 4 hoog en er is geen lift, dus regel je gelijk die man weer van de spoorwegen ? Tot snel

Groetjes Gerard (47j)
pi_121391975
-O-
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_121392051
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens !
Dat gaat over een blaadje :@
-XOXO-
pi_121392054
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Het was Donderdag 3 Januari, en jij stapte om 17.00 in de trein naar Den Helder. Nou ja, van instappen was geen sprake, je werd immers geholpen door een medewerker van service & veiligheid. Klaarblijkelijk is het voor rolstoelers een hele klus om met het OV te reizen. Je zat tegenover me, en ik bood nog aan om te gaan zitten zodat jij kon staan. Je zat immers de hele dag al.
Blijkbaar vond je het grappig, want de tranen schoten over je gezicht. Eigenlijk had ik mijn telefoon nummer moeten geven, ik wil je graag uitnodigen bij mij op de koffie, ik woon op 4 hoog en er is geen lift, dus regel je gelijk die man weer van de spoorwegen ? Tot snel

Groetjes Gerard (47j)

Wat voor vieze fantasies heb jij.
pi_121392067
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dat gaat over een blaadje :@
Lees nu eens de laatste zin uit de OP :')
pi_121392105
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Lees nu eens de laatste zin uit de OP :')
Dan gaat het nog steeds over een blaadje

Nouhou je pest me :'(
-XOXO-
pi_121392152
Ik zag je op dinsdag 27 october om 14.30, in de Sprinter van Utrecht naar Hilversum. Blonde haren, rode jas en gele tanden. Mijn hart zei ja maar mijn mond werkte niet mee. Ik hoop dat jij je mondje wel open kunt doen O+

Kusje,
Rik (38)
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121392167
Hier is toch al een site over?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_121392207
En een facebook
I'm not a sinner.
pi_121392214
Lieve Monique, in je witte gewaad,
ik doe jou toch zeker geen schade of kwaad?
Je kijkt me boos aan, omdat ik zo staar,
waarom heb je dan ook van dat goudgolvend haar?!

Ik wil je geen pijn doen, ik wil je beminnen,
je zusterpakje uitdoen, en je onderzoeken vanbinnen.
Je hoeft niet bang te zijn, Monique, nee, geef je maar over,
Ga met me mee Monique, weet dat ik je wereld betover.

We zijn er nu bijna, de trein begint met remmen,
"PRAAT DAN TEGEN HAAR" roepen mijn innerlijke stemmen.
Maar ik durf niet Monique, ik ben veel te bang,
En weg was je toen, in het Utrechts' gedrang.

Ad, 56 jaar.
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:07:14 #15
379134 -trutje-
Ik ben perfect!..en bescheiden
pi_121392269
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:

Groetjes Gerard (47j)

_O-
Niet alles geloven wat ik zeg.
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:08:17 #16
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_121392299
Op een mooie zonnige dag, lang geleden moest ik noodgedwongen met me trein voor wat werk. Plotseling kwam jij tegenover mij zitten, je leek ruzie te hebben want je werd in de stoel gesmeten. Ik wist nog niet echt wat er aan de hand was, dus ik heb je nooit echt durven aanspreken. Je zat daar met je mooie bruine ogen, je zwarte haren wapperden in de wind dat via het open raampje de wagon binnenkwam. Je droeg een mooie nette grijze rok met een gele ster. Ik hoop dat we nog eens in contact kunnen komen want er is nog geen dag voorbij gekomen dat ik niet aan je heb gedacht... En dat sinds 18 Oktober 1942. Ik hoor graag van je.

Groeten,
Samuel Kunz
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_121392309
Lieve Shaniqua, gister zat ik naast jou zo rond 23.20 op station Gouda. Ik heb een beetje meegeluisterd toen jij aan het telefoneren was met "robbie", dus vandaar dat ik je naam weet. Ik ben die lange jongen met paardenstaart die naast je zat. Ik voelde dat er iets tussen ons bloeide en daarom zou ik je graag nog eens ontmoeten. Je kan me mailen op johan_starwars1983@gmail.com.

Gr, Johan

P.S. trek je dan weer zoiets moois aan?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_121392320
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef Fopje het volgende:
Op een mooie zonnige dag, lang geleden moest ik noodgedwongen met me trein voor wat werk. Plotseling kwam jij tegenover mij zitten, je leek ruzie te hebben want je werd in de stoel gesmeten. Ik wist nog niet echt wat er aan de hand was, dus ik heb je nooit echt durven aanspreken. Je zat daar met je mooie bruine ogen, je zwarte haren wapperden in de wind dat via het open raampje de wagon binnenkwam. Je droeg een mooie nette grijze rok met een gele ster. Ik hoop dat we nog eens in contact kunnen komen want er is nog geen dag voorbij gekomen dat ik niet aan je heb gedacht... En dat sinds 18 Oktober 1942. Ik hoor graag van je.

Groeten,
Samuel Kunz

_O-

Bij de gele ster drong het pas door. :D
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:10:21 #19
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_121392363
Amsterdam Bijlmer 5 februari 2012 01:45
Met je grote monsterlul nam jij mij bruut in de eerste klasse, terwijl je vrienden met ons mee keken.
Jij bevredigde mij naar ongekende hoogtepunten. Jij was groot, gespierd, negroide en je had mooi lang rastahaar dat naar kokos rook. Tijdens deze onvergetelijke ervaring noemde jij mij je bitch.
Je lichaamsgeur zal ik nooit meer vergeten.

Ik heb goed nieuws, je bent onlangs vader geworden.

Liefs,
Shanaya

[ Bericht 0% gewijzigd door CodeRood op 10-01-2013 14:15:34 ]
pi_121392434
OPROEP

8 januari jongstleden ben ik met de trein van Rotterdam Alexander naar Rotterdam CS gereisd. Ik kwam naast een jongeman te zitten met een getint uiterlijk die even daarna de trein uitgezet dreigde te worden omdat de arme ziel zijn portemonnee verloren was en daarom geen kaartje kon kopen. Ik heb toen bij de conducteur aangeboden om alsnog zijn kaartje te betalen. Dit was geen probleem, en alhoewel de jongen, die later Rachid bleek te heten, wat stil was en zijn gezicht verborg, kon ik toch merken dat dit een enorm leuke kerel was.

Toen ik uitstapte ontdekte ik tot mijn grote schrik dat de jongen waarschijnlijk mijn portemonnee is vergeten terug te geven, ook mis ik enkele sieraden, hij zal ze perongeluk in zijn zak gestoken hebben. Mocht je dit lezen Rachid, je kan me altijd even bellen voor een afspraak.

Erop vertrouwende dat ik van je hoor, met vriendelijke groet,

Femke, 56
Fractievoorzitter PvdA, Rotterdam
pi_121392728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
OPROEP

8 januari jongstleden ben ik met de trein van Rotterdam Alexander naar Rotterdam CS gereisd. Ik kwam naast een jongeman te zitten met een getint uiterlijk die even daarna de trein uitgezet dreigde te worden omdat de arme ziel zijn portemonnee verloren was en daarom geen kaartje kon kopen. Ik heb toen bij de conducteur aangeboden om alsnog zijn kaartje te betalen. Dit was geen probleem, en alhoewel de jongen, die later Rachid bleek te heten, wat stil was en zijn gezicht verborg, kon ik toch merken dat dit een enorm leuke kerel was.

Toen ik uitstapte ontdekte ik tot mijn grote schrik dat de jongen waarschijnlijk mijn portemonnee is vergeten terug te geven, ook mis ik enkele sieraden, hij zal ze perongeluk in zijn zak gestoken hebben. Mocht je dit lezen Rachid, je kan me altijd even bellen voor een afspraak.

Erop vertrouwende dat ik van je hoor, met vriendelijke groet,

Femke, 56
Fractievoorzitter PvdA, Rotterdam

_O_
'Als' is einde discussie.
pi_121392922
Gezocht!
Afgelopen Augustus kwam ik je tegen. Bij Amersfoort stapte je in de trein met je ouders. Door de drukte ging je tegenover mij zitten. Heel onschuldig las jij de Donald Duck vol met plezier. Het was bloedheet buiten en je had niets meer aan dan een rokje en een topje. Door het schommelen van de trein schoof je rokje iets omhoog en ving ik een glimp op van je roze "hello Kitty" onderbroekje.
Verliefd en verstijfd durfde ik niets tegen je te zeggen. Ik hoop je door middel van deze boodschap weer te vinden.

Groetjes Ad v/d Berg
pi_121392929
Ik zag je stil zitten, in een hoekje zo klein,
met je blond golvende haren, oh het uitzicht was fjin.
Zou alles geven om je te zoenen, maar ineens die stekende pijn,
Toen jij je omdraaide, en je een kerel bleek te zijn.

Hennie, 43
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:33:30 #24
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_121393218
Gezocht omgeving Amersfoort

Ouwe, geile bok met verrimpeld, lelijk gezicht die naar mijn "Hello Kitty" onderbroek zat te gluren terwijl ik de Donald Duck aan t lezen was. Ben inmiddels 16 geworden dus wil je graag beter leren kennen...

Kusjes,
Emma
pi_121393241
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef CodeRood het volgende:

Ouwe, geile bok met verrimpeld, lelijk gezicht die naar mijn "Hello Kitty" onderbroek zat te gluren terwijl ik de Donald Duck aan t lezen was. Ben inmiddels 16 geworden dus wil je graag beter leren kennen...

Kusjes,
Emma

:D :D :D
pi_121393256
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef CodeRood het volgende:

Kusjes,
Emma

_O-
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:44:46 #27
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_121393639
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:57 schreef Monopoly het volgende:
Jij, zat tegenover mij. Kort rokje met een testikel die er uit hing. Ik als shemale lover raakte de jackpot. Helaas was ik te autistisch om hallo te zeggen.
Nu zit ik hier nakend alleen op mijn kamer, en wil ik je graag opnieuw ontmoeten voor een kop koffie en een orgasme in een openbaar toilet... laat snel wat van je horen

xx henk (51jaar)

Beste Henk,

Onlangs ben ik de persoon die jij zoekt waarschijnlijk tegengekomen in Thailand.
Aangezien ik ook uit Nederland kom (en op shemales val) ben ik met hem/haar in gesprek geraakt.
Ik heb hem/haar mijn KLB / Tepels laten likken dus het gaat waarschijnlijk om dezelfde persoon. Zie ook de foto's.

Mocht je met hem/haar in contact willen komen, dan kan ik je het adres PM-en.
Ik hoor wel van je,

Groeten,
CodeRood
pi_121393828
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Gezocht!
Afgelopen Augustus kwam ik je tegen. Bij Amersfoort stapte je in de trein met je ouders. Door de drukte ging je tegenover mij zitten. Heel onschuldig las jij de Donald Duck vol met plezier. Het was bloedheet buiten en je had niets meer aan dan een rokje en een topje. Door het schommelen van de trein schoof je rokje iets omhoog en ving ik een glimp op van je roze "hello Kitty" onderbroekje.
Verliefd en verstijfd durfde ik niets tegen je te zeggen. Ik hoop je door middel van deze boodschap weer te vinden.

Groetjes Ad v/d Berg

Ad v/d Berg houdt van jongetjes. :{w
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_121394303
quote:
16s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Ad v/d Berg houdt van jongetjes. :{w
Ad houdt van alles wat 37 graden is, een gaatje heeft en niet ouder dan 12 jaar is.
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:17:11 #30
362482 epic_gram
gram van epische proporties
pi_121396972
Lieve Alexandra,

Het was een warme dag. Ik zat in de trein in Amsterdam, genietend van de zon. Door het gehobbel dutte ik langzaam in. Totdat ik opeens jou zag staan, ik was direct wakker. Ik zag je met je korte haar, rode ogen en een flesje whiskey in je hand. Normaal word dan van een machinist verwacht dat ie hard remt, maar met mooie vrouwen reageer ik soms een beetje anders. Ik dacht, ik doe het eens heel anders. Dus ik doe me er toch een dot gas bij joh, haha. Nou je had de hoofdconducteur eens moeten zien. 8-) Nou daar begreep ze dus helemaal niets van. Enkele seconden later spatte je op mijn bumper uit elkaar, als een waterballon tegen de muur. Al die mensen allemaal roepen enzo, zo van: Hé! 8-)

Toen ik vervolgens in maastricht uitstapte, en je nader wilde leren kennen, zag ik dat je inmiddels al verdwenen was. Ik mis je, je hebt een verpletterende indruk achtergelaten op me, ik wil je terug. ;(

Gr gr Sander Onno Corneles Ios
pi_121428599
Waar ben je ?
Gisteravond stapte jij in op station Enkhuizen. Ik had een matrozenpak aan en had de ganze dag boten op de gevoelige plaat gezet. Jij droeg enkel een scubapak en flippers als schoenen. Onze liefde voor nautische activiteiten deed bij mij een vlam aanwakkeren. Je stapte uit bij Hoorn Kersenboogerd en terwijl je naar buiten manouvreerde zag ik je rugzak met allerlei dolfijnen er op. Toen had ik wat moeten zeggen, maar ik durfde het niet....
Ik mis je, ik wil je graag ontmoeten om samen een boottocht door het Amsterdam-Rijnkanaal te maken :@

Gr gr Kano-Vincent 21jaar
pi_121428908
Ik lees iedere keer Bassie in de trein. -O-.
pi_121430675
quote:
Leuk Meisje

Dat leuke meisje, op station Rosmalen, je stapte in op perron 2b en was best wel verlegen. Je had wat moeite om met je krukken en je zware rugtas in te stappen. Maar toch, ik heb niets tegen je gezegd, en je zag mij ook niet zitten. In de haast toen je uit wilde stappen bij het volgende station was je wat veloren. Ik wil graag met jou een kopje kofie drinken en je glazen oog terug willen geven die ik op het stoeltje terugvond.

Pieter (36)
🐱
pi_121502984
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

:D
pi_121503167
quote:
Op een mooie zomerdag stapte jij in de trein. Een knappe vrouw met lange goudkleurige haren. Een robuuste voorgevel maakte het plaatje compleet. Ik was gefascineerd hoe jij schuin tegenover mij zat en luidruchtig telefoneerde. Ik moest en zou wat zeggen, maar ik was te bang. Toen jij uitstapte bij Eindhoven pakte ik snel 3 haren die had verloren op je stoel, en ik snoof nog even flink aan de stoel. Wat een heerlijke lichaamsgeur had jij. Ik stapte ook maar snel uit en stapte bij je in de bus. Ik heb je gevolgd naar huis en ik heb vervolgens elke dag dat ik kon een bezoekje gebracht. Af en toe liep ik naakt door je tuin 's nachts, soms gaf ik je kat te eten, en laatst stond de achterdeur open. Ik heb wat ondergoed van je geleend en je borstel gepakt. Ik ben bijna klaar met mijn nieuwe pop, gemaakt van jouw mooie goudkleurige haren.

Helaas konden je buren mijn passie niet begrijpen. Ik zit nu al een jaar of 2 in het Pieter Baan Centrum. Ik denk nog steeds iedere dag aan je, en via deze weg wil ik laten weten dat ik je nog niet vergeten ben.
Vorige week heb ik een mooie bruidsjurk laten bestellen voor je, die kan je aandoen als ik vrij kom. Dan gaan we gelijk trouwen en gaan we op avontuur.

Lieve groetjes Marc 51 jaar
  zondag 13 januari 2013 @ 16:11:56 #36
390378 Drabit
Wat zeg je?
pi_121506778
Het was vrijdag half 5 dat ik in Eindhoven op de trein stapte. Ik was met 2 vrienden maar er was nergens plaats voor 3 mensen, dus ging ik helemaal aan de andere kant van het gangpad zitten. Ik zat er pas net toen jij kwam. Jij ging tegenover me zitten en controleerde elke 2 seconden je mobiel. Ik keek naar buiten en zag in mijn ooghoek dat je naar me keek, maar als ik mijn hoofd naar jou draaide keek je snel weg. Ik wide net iets zeggen, maar toen stopte de trein en moest ik weg. Ik ben sindsdien iets blijven voelen, het was speciaal, ik had al eerder iets moeten zeggen maar dat durfde ik niet. Ik hoop dat we snel een afspraak kunnen maken.

Henk (36)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
pi_121509018
Dit topic bewijst maar weer dat sommige mensen een zieke brein hebben.
Bier en tieten!!
pi_121509069
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef thewhiteguy het volgende:
Dit topic bewijst maar weer dat sommige mensen een zieke brein hebben.
Wat een kutverhaal. Die gaan we niet plaatsen.
  zondag 13 januari 2013 @ 17:44:08 #39
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_121510975
De dag van 21 december kan ik me nog maar al te goed herinneren. Die vrijdagochtend begon als een gewone werkdag toen ik in Eindhoven de intercity nam. Buikpijn kwam opzetten en ik zocht met haast het toilet op. Toen het er net allemaal uit was gingen opeens de remmen er vol op en moest ik me vasthouden om niet van de pot te schuiven. Daarna keek ik in de pot en toen werd me al snel duidelijk dat iemand voor de trein gesprongen was. Daar lag je, precies met je prachtig mooie gezicht onder de plek waar de opening van de wc-pot was, weliswaar met uitgelopen mascara, bloed en niet veel later ook mijn fecaliën die nog uit de pot dropen. Het liefst had ik meteen de liefde met je willen bedrijven, maar dat ging niet: je was dood, we mochten de trein niet verlaten en je vagina lag 500 meter verderop. Hoe kan iemand zoals jij nou zelfmoord plegen? Als je nog leefde had ik graag mijn leven met je willen delen en konden we misschien samen voor de trein springen.

Harrie (26)
pi_121513388
Jij nam plaats, ik zag, kwam en verloor
mijzelve in jou. Ik was smoor,
maar een natte broek is wel vervelend hoor

Gerrit (31)
pi_121514335
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef DemonRage het volgende:
De dag van 21 december kan ik me nog maar al te goed herinneren. Die vrijdagochtend begon als een gewone werkdag toen ik in Eindhoven de intercity nam. Buikpijn kwam opzetten en ik zocht met haast het toilet op. Toen het er net allemaal uit was gingen opeens de remmen er vol op en moest ik me vasthouden om niet van de pot te schuiven. Daarna keek ik in de pot en toen werd me al snel duidelijk dat iemand voor de trein gesprongen was. Daar lag je, precies met je prachtig mooie gezicht onder de plek waar de opening van de wc-pot was, weliswaar met uitgelopen mascara, bloed en niet veel later ook mijn fecaliën die nog uit de pot dropen. Het liefst had ik meteen de liefde met je willen bedrijven, maar dat ging niet: je was dood, we mochten de trein niet verlaten en je vagina lag 500 meter verderop. Hoe kan iemand zoals jij nou zelfmoord plegen? Als je nog leefde had ik graag mijn leven met je willen delen en konden we misschien samen voor de trein springen.

Harrie (26)

_O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')