Lees de OP nog eens !quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
Daar is al een site voor toch?
Wat voor vieze fantasies heb jij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Het was Donderdag 3 Januari, en jij stapte om 17.00 in de trein naar Den Helder. Nou ja, van instappen was geen sprake, je werd immers geholpen door een medewerker van service & veiligheid. Klaarblijkelijk is het voor rolstoelers een hele klus om met het OV te reizen. Je zat tegenover me, en ik bood nog aan om te gaan zitten zodat jij kon staan. Je zat immers de hele dag al.
Blijkbaar vond je het grappig, want de tranen schoten over je gezicht. Eigenlijk had ik mijn telefoon nummer moeten geven, ik wil je graag uitnodigen bij mij op de koffie, ik woon op 4 hoog en er is geen lift, dus regel je gelijk die man weer van de spoorwegen ? Tot snel
Groetjes Gerard (47j)
Lees nu eens de laatste zin uit de OPquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gaat over een blaadje
Dan gaat het nog steeds over een blaadjequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lees nu eens de laatste zin uit de OP
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Het was Donderdag 3 Januari, en jij stapte om 17.00 in de trein naar Den Helder. Nou ja, van instappen was geen sprake, je werd immers geholpen door een medewerker van service & veiligheid. Klaarblijkelijk is het voor rolstoelers een hele klus om met het OV te reizen. Je zat tegenover me, en ik bood nog aan om te gaan zitten zodat jij kon staan. Je zat immers de hele dag al.
Blijkbaar vond je het grappig, want de tranen schoten over je gezicht. Eigenlijk had ik mijn telefoon nummer moeten geven, ik wil je graag uitnodigen bij mij op de koffie, ik woon op 4 hoog en er is geen lift, dus regel je gelijk die man weer van de spoorwegen ? Tot snel
Groetjes Gerard (47j)
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef Fopje het volgende:
Op een mooie zonnige dag, lang geleden moest ik noodgedwongen met me trein voor wat werk. Plotseling kwam jij tegenover mij zitten, je leek ruzie te hebben want je werd in de stoel gesmeten. Ik wist nog niet echt wat er aan de hand was, dus ik heb je nooit echt durven aanspreken. Je zat daar met je mooie bruine ogen, je zwarte haren wapperden in de wind dat via het open raampje de wagon binnenkwam. Je droeg een mooie nette grijze rok met een gele ster. Ik hoop dat we nog eens in contact kunnen komen want er is nog geen dag voorbij gekomen dat ik niet aan je heb gedacht... En dat sinds 18 Oktober 1942. Ik hoor graag van je.
Groeten,
Samuel Kunz
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
OPROEP
8 januari jongstleden ben ik met de trein van Rotterdam Alexander naar Rotterdam CS gereisd. Ik kwam naast een jongeman te zitten met een getint uiterlijk die even daarna de trein uitgezet dreigde te worden omdat de arme ziel zijn portemonnee verloren was en daarom geen kaartje kon kopen. Ik heb toen bij de conducteur aangeboden om alsnog zijn kaartje te betalen. Dit was geen probleem, en alhoewel de jongen, die later Rachid bleek te heten, wat stil was en zijn gezicht verborg, kon ik toch merken dat dit een enorm leuke kerel was.
Toen ik uitstapte ontdekte ik tot mijn grote schrik dat de jongen waarschijnlijk mijn portemonnee is vergeten terug te geven, ook mis ik enkele sieraden, hij zal ze perongeluk in zijn zak gestoken hebben. Mocht je dit lezen Rachid, je kan me altijd even bellen voor een afspraak.
Erop vertrouwende dat ik van je hoor, met vriendelijke groet,
Femke, 56
Fractievoorzitter PvdA, Rotterdam
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef CodeRood het volgende:
Gezocht omgeving Amersfoort
Ouwe, geile bok met verrimpeld, lelijk gezicht die naar mijn "Hello Kitty" onderbroek zat te gluren terwijl ik de Donald Duck aan t lezen was. Ben inmiddels 16 geworden dus wil je graag beter leren kennen...
Kusjes,
Emma
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef CodeRood het volgende:
Gezocht omgeving Amersfoort
Ouwe, geile bok met verrimpeld, lelijk gezicht die naar mijn "Hello Kitty" onderbroek zat te gluren terwijl ik de Donald Duck aan t lezen was. Ben inmiddels 16 geworden dus wil je graag beter leren kennen...
Kusjes,
Emma
Beste Henk,quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:57 schreef Monopoly het volgende:
Jij, zat tegenover mij. Kort rokje met een testikel die er uit hing. Ik als shemale lover raakte de jackpot. Helaas was ik te autistisch om hallo te zeggen.
Nu zit ik hier nakend alleen op mijn kamer, en wil ik je graag opnieuw ontmoeten voor een kop koffie en een orgasme in een openbaar toilet... laat snel wat van je horen
xx henk (51jaar)
Ad v/d Berg houdt van jongetjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Gezocht!
Afgelopen Augustus kwam ik je tegen. Bij Amersfoort stapte je in de trein met je ouders. Door de drukte ging je tegenover mij zitten. Heel onschuldig las jij de Donald Duck vol met plezier. Het was bloedheet buiten en je had niets meer aan dan een rokje en een topje. Door het schommelen van de trein schoof je rokje iets omhoog en ving ik een glimp op van je roze "hello Kitty" onderbroekje.
Verliefd en verstijfd durfde ik niets tegen je te zeggen. Ik hoop je door middel van deze boodschap weer te vinden.
Groetjes Ad v/d Berg
Ad houdt van alles wat 37 graden is, een gaatje heeft en niet ouder dan 12 jaar is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ad v/d Berg houdt van jongetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |