Gehaald?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ja vanaf maandag ga ik hier ook komen
Neequote:
Thanksquote:
Succes, laatste kans voor je echt kunt gaan bukken voor het CBR..quote:
Ja zo zeg, moet nu wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Succes, laatste kans voor je echt kunt gaan bukken voor het CBR..
Ook al geen leven?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ja vanaf maandag ga ik hier ook komen
Wat is een 'leven'?quote:
De kans op neerslag zou de komende dagen nihil zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:04 schreef Geerd het volgende:
Zelfs hier zijn ze al aan het strooien, denk dat ik de auto maar pak.
Ja klopt, maar heb al 1 motor in de prak gereden door die grapjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De kans op neerslag zou de komende dagen nihil zijn.
Vriest het al dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:05 schreef Salatrel het volgende:
net nog op de motor naar huis gekomen en geen moment last gehad van gladheid nog ondanks dat het wegdek wel nat was
Fietspad was er hier ook wit vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Mooi weer om te rijden, maar ik zag dikke lagen zout op de weg liggen.
Ben in de auto
Is makkelijk uitleggen; ik had de radio aan staan in mijn helmquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:53 schreef lipjes het volgende:
Soms zingen, en dan met de motor een beetje van links naar rechts.
En dan sta je voor rood, hup in de neutraal, trommelen op de tank, meewiebelen met de helm.
En dan blijkt er een collega achter je te staan die je 5 minuten later in de lift tegen komt.
tja, leg dat maar eens uit
ik heb heul geen radio in mijn helmquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is makkelijk uitleggen; ik had de radio aan staan in mijn helm![]()
En ja, dat kan met een Cardo set
Neh, niks voor mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem eigenlijk altijd wel aan staan, best relaxed, een muziekje terwijl je rijdt
Ik ook regelmatig: Vind je dat slim?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Salatrel het volgende:
ik zit altijd commentaar te leveren op dingen die ik ziegisteren een vrouw die overstak zonder ook maar op te kijken of er iets aan kwam,weliswaar bij een zebrapad met stoplichten die voor haar op groen stonden, maar dan nog zonder kijken oversteken
die ga ik ook een keer doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Een keer brak er een hoosbui los terwijl ik stnd te wachten voor n stoplicht, waarop ik met de armen zwembewegingen maakte. En dan die mensen achter je in de lach zien schieten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Salatrel het volgende:
of zon miniparaplu in de zak van je motorjack steken en die doodleuk openklappen als het begint
Zeggen mijn collega's ook vaak jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef Salatrel het volgende:
collega's die vragen of je met de auto bent... nee, hoezo? nou omdat je zo droog bent... ja als ik mijn motorpak uittrek ben ik daaronder gewoon droog ja. of het moet echt een enorme hoosbui geweest zijn maarja dat heeft ook wat met de leeftijd van het pak te maken denk ik
Zo`n parasolletje die je wel eens in een drankje krijgt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Salatrel het volgende:
of zon miniparaplu in de zak van je motorjack steken en die doodleuk openklappen als het begint
Zou hij zich er ook zo op kapot rijden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Dekatria het volgende:
Een gast net op de regionale radio
"Ik verkoop motoren, maar ik vind motorrijden eigenlijk helemaal niet zo leuk... ik rij hooguit 2 keer per jaar, en alleen als het 25 graden is, ik vind het maar gevaarlijk"
Rij dan gewoon niet, man
The fuck manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Dekatria het volgende:
"Ik verkoop motoren, maar ik vind motorrijden eigenlijk helemaal niet zo leuk... ik rij hooguit 2 keer per jaar, en alleen als het 25 graden is, ik vind het maar gevaarlijk"
Rij dan gewoon niet, man
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Dekatria het volgende:
Rij dan gewoon niet, man
Ik denk dat er meer motorverkopers zo zijn hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Dekatria het volgende:
Rij dan gewoon niet, man
Dattie een verkoper was maakte me ook niet zoveel uit... meer dattie aangaf motor te rijden om dan vervolgens te zeggen dattie het eigenlijk maar niks vondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer motorverkopers zo zijn hoor.
Wel eens gehoord bij een motorzaak dat als je helemaal gek was van motoren, ze je dan niet eens zouden aannemen. Je moet verkopen, niet de godganse dag lullen over motoren en aan het eind van de dag weinig verkocht hebben, omdat je te lang overal aan het ouwehoeren zou zijn.
Zo lang je er maar wel verstand van hebt bij de verkoop, vind ik alles best.
geen idee, ben met de autoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:36 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij is het nog best lekker rijweer nu
hoe krijg je het voor elkaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:40 schreef Salatrel het volgende:
Dusss fietsend naar station achterband lek onderweg... Nu heb ik dus in 3 weken tijd pech met auto, motor en fiets gehad....
Motor aan mij geven, auto ergens dumpen, fiets aan een zwerver geven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:40 schreef Salatrel het volgende:
Dusss fietsend naar station achterband lek onderweg... Nu heb ik dus in 3 weken tijd pech met auto, motor en fiets gehad....
Doe mij die van jou dan maar naar mij toe.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Motor aan mij geven, auto ergens dumpen, fiets aan een zwerver geven.
Ga maar gewoon lopenAnders gaat het toch maar kapot
De mijne rijdt momenteel toch nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Doe mij die van jou dan maar naar mij toe.
Je kan er toch maar op 1 tegelijk rijden
Oh dat maakt voor mij niet uit hoor, heb ik weer wat om te klussenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne rijdt momenteel toch niet
Als je nog wat te klussen zoekt mag je die van mij wel komen reparerenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh dat maakt voor mij niet uit hoor, heb ik weer wat om te klussen
Ja maar als ik er dan zelf niet op kan rijden vind ik het heul niet leuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je nog wat te klussen zoekt mag je die van mij wel komen repareren
Dan nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar als ik er dan zelf niet op kan rijden vind ik het heul niet leuk.
Was er kaputt?
Bougies, bobines, accu, sluiting, massa kabel, zekeringen, benzine, carbs, luchtfilter, startmotor, ontstekingspunt......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan niet [ afbeelding ]
Hij slaat niet aan, maar ik heb hier geen gereedschap dus ik moet eerst met de treinnaar huis om dat op te halen, volgende week eens kijken of ik het kan vinden.
Ja, kan inderdaad alles zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bougies, bobines, accu, sluiting, massa kabel, zekeringen, benzine, carbs, luchtfilter, startmotor, ontstekingspunt......
Waar woon je
Kom ik niet en wil ik niet gevonden wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, kan inderdaad alles zijnMaar ik ben nog wat aan het meten geweest en het lijken de carburateurs te zijn.
Ik woon in Leiden, gereedschap ligt in Oisterwijk iets ten oosten van Tilburg
Dat heb ik meestal ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef lipjes het volgende:
En daarom heb ik genoeg gereedschap in de motor liggen om hem volledig uit elkaar te halen.
Zie het nog gerust een keer gebeuren dat ik ergens sta, die niet wilt starten.
Ik de ANWB bel en eer dat hun er zijn de motor al half uit elkaar heb liggen om het probleem aan te wijzen
Je moet wel weten waar je over lult als je wat verkoopt, hè.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dattie een verkoper was maakte me ook niet zoveel uit... meer dattie aangaf motor te rijden om dan vervolgens te zeggen dattie het eigenlijk maar niks vonddan ben je gewoon een poseur eersteklas.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:20 schreef lipjes het volgende:
Ik let op alles.
Alleen bij de aanschaf van deze niet opgelet hoe makkelijk het onderhoud is.
Moet alle kappen eraf halen om erbji te komen
1: Is ie mooi?quote:
Bij Leiden ja? Ik heb niks gezienquote:
Ik let toch ook wel op onderhoud hoor. Ik kan op de Bandit eigenlijk alles zonder ook maar een kap of iets er af te halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
1: Is ie mooi?
2: zit ie lekker?
3: kan ik hem betalen?
ik dacht dat jij niets van allroads moest hebben en de auto is inmiddels verkochtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Motor aan mij geven, auto ergens dumpen, fiets aan een zwerver geven.
Ga maar gewoon lopenAnders gaat het toch maar kapot
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niets van allroads moest hebben en de auto is inmiddels verkocht
Deze was niet zo blij, though. Hij zwaaide niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag er net nog een rijden over de stoep in het centrum
Dat zou ik nou nog altijd willen doenop een politiemotor
Ik zag vandaag nog zo'n ding rijden. Af-schu-we-lijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:08 schreef Salatrel het volgende:
BL gaat maar lekker op een motorscooter zitten als dat wrak van hem op de sloop ligt... Zo die zit
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:08 schreef Salatrel het volgende:
BL gaat maar lekker op een motorscooter zitten als dat wrak van hem op de sloop ligt... Zo die zit
honda kopen, de mijne zit bijna aan de 88k, rijdt als nieuwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wrak kan ik het niet noemen. Met 90.000 op de klok kan er zo nu en dan eens wat kapot gaan ja.
Waarom klikte ik nouquote:
Ik heb hem nog niet gehoord en wil dat graag zo houdenquote:
Hahah mooi man. Ik heb met een grote glimlach gekeken/geluisterd naar het nr.quote:
Och ja, dat is volgende week alweer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Weet nog niet zeker of ik ga, maar als ik gratis kaarten win wel natuurlijk
In ieder geval volgend weekend naar de beurs in Groningen
Net gehoord dat ik volgend weekend mag (over)werken, dus voor mij wordt dat hem niet. Best wel jammer, want het is dichtbij en niet duur....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ook naar de beurs in Grunnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Raar!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef Salatrel het volgende:
is er een post verwijderd in het win topic?volgens myat heeft ene drinky de laatste post maar als ik het topic open is de laatste post van SD
Zit je wel op de laatste pagina?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef Salatrel het volgende:
is er een post verwijderd in het win topic?volgens myat heeft ene drinky de laatste post maar als ik het topic open is de laatste post van SD
Zaterdagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zag em. Nu ook....
Weet je al op welke dag je naar de beurs gaat?
Ah ok!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Ah, ik weet 't nog niet zeker. Waarschijnlijk ook zaterdag.
Het is wat fris, maar verder valt het toch wel mee? De zon schijnt hier en er staat bijna geen windquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Môguh (op de valreep)
Vanmiddag toch proberen motor schoon te maken... Geen ideaal weer, maar ik kan het zo ook niet aanzien
Vage peop, ik deed een testpost erna, en toen kwam hi ineens boven water.. heb die post gisteravond ook zien staan, maar nu wassie ineens pleite..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zit je wel op de laatste pagina?
Ik zie wel een post van Drinky als laatste in dat topic..
Edit:
Hm, ik zie alleen zijn post als ik op dat dingetje klik dat ik direct naar de laatste post in het topic ga. Als ik er gewoon heen ga en naar de laatste pagina ga, zie ik hem niet inderdaad
Maandag examen toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Juicyhil het volgende:
Ga maar eens m'n pak aantrekken. Over een uurtje weer motorfietsen.
Yes, dat kloptquote:
ik dacht dat ik gek werdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vage peop, ik deed een testpost erna, en toen kwam hi ineens boven water.. heb die post gisteravond ook zien staan, maar nu wassie ineens pleite..
Wérd? of bedoel je; nóg gekker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht dat ik gek werd [ afbeelding ]
Kewl, ik een bananenschil; altijd al een vliegtuig willen zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:08 schreef Salatrel het volgende:
ik ben niet gek ik ben een vliegtuig
Ik denk dat het wel gaat lukken jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het is wat fris, maar verder valt het toch wel mee? De zon schijnt hier en er staat bijna geen wind
Ik ben ook gaan rijden. Stervenskoud maar verder heerlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef einschtein het volgende:
Mooi weer hiero. Zon schijnt, geen wind.
Toch best koud hoor als je alleen maar zomerhandschoenen hebtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een lekker weer hoorPrima temperatuurtje hoor
Ja je moet wel goede kleding aantrekken hèquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Toch best koud hoor als je alleen maar zomerhandschoenen hebt
En wat is het barbequecijfer van vandaag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:05 schreef weerstandje het volgende:
Valt best mee met de kou,
Ik geeft dit weer een 7,5enige jammere is het zout wat nog op de weg ligt
een setje dunne katoenen onderhandschoentjes doet al wonderen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi, maar even de Weber afstoffen danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
Bbq cijfer is 6.5, met terrasheater is het een ruime 7
Ik heb een schurfthekel aan winterhandschoenen. Heb ook vrij dunne (all-season, maar ja) leren handschoenen. Maar leer is zo'n beetje de koudste kleding op de motor, dus dat schiet toch niet op. Handverwarming ga ik misschien wel een installeren, al heb ik er mijn twijfels bij of dat ook gewoon je hele hand warm houdt en niet alleen de binnenkant.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja je moet wel goede kleding aantrekken hè
Ik heb gewoon leren handschoenen en dat met handvatverwarming
Alhoewel dat in de zomer weer een tikje te warm was
Ja, ik ben nu even aan het inpakken en dan ga ik over een kwartiertje. Dan moet het nog wel te doen zijn. Zeker aangezien de trajectcontrole op de A4 nog niet ingeschakeld isquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
Moet je wel klaar zijn voor zonsondergang, want dan gaat het rap fris worden.
heb je eigelijk nog fanmail uit leeuwarden ontvangen nav de snertrit?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:40 schreef BlackLining het volgende:
Zeker aangezien de trajectcontrole op de A4 nog niet ingeschakeld is
Yay, ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat klinkt.. Bijzonder...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik studeer sociale geografie en schrijf over de beleving van landschappen en de noodzaak van (specifieke) landschappen voor de unieke beleving van het motorrijden.![]()
Is vanwege het tijdsbestek en work-load voor zo'n project (1 jaar) gebaseerd op literatuuronderzoek (analyseren van shitloads aan reisverhalen)Als ik ooit nog een PhDplek krijg (3 of 4 jaar) dan gaat het verder dan literatuuronderzoek
Is het ookquote:
Laten we zeggen dat 't eind september af moet zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef Joooo-pi het volgende:
ah, oké.
Hoe ver ben je daar mee dan?
Mja, ik weet zelf hoe het is om jezelf aan te sporen om aan een scriptie te werken... totaal geen stok achter de deur en dat is funest. Duurt altijd langer dan je denkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het ooker is nog niet veel over geschreven
Gelukkig is een masterscriptie ook niet iets wat per se de wereld hoeft te verbeteren, zeker niet in dat vakgebieddus het gaat vooral om het onderzoek zelf en het proces en dan kun je net zo goed een tof onderwerp hebben.
[..]
Laten we zeggen dat 't eind september af moet zijnHeb nog een eind te gaan
De baas der bazenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
1450 euro... eens kijken wat ze nog voor mijn fazertje willen geven..
*Jaloers isquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en we hebben straks een echte garage. met een maintenance piten fatsoenlijke werkbank, etc. Zo fijn!
staan ze ook nog eens binnen, eindelijk
Ja, ik had gelukkig ook een leuk onderwerp (volleybal), maar ik ken iemand die deed een scriptie over de geschiedenis van de reistijden in de spoorwegen... (hij studeerde economie). Echt dodelijk saai, imo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dat had ik met mijn eerste onderwerp. Ben met wat anders (historisch) begonnen, en zat na twee maanden echt al aan het eind van mijn inspiratie- en motivatielatijn![]()
Dus ben ik, na een conferentieworkshop, over passie en enthousiasme in onderzoek, eens goed na gaan denken, en ben toen hier in gedokenbevalt prima, en schrijf en lees met echt veel plezier
ja, het rijden wordt deze week niks. Daarom heb ik vanmiddag brommertje mooi schoon gemaaktquote:Wel een geweldige week, heb ik weer uitgekozen, komende week veel sneeuw voorspeld hier
Kerel op het hbo had er zo eentje. Wat een geluid komt daar uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De baas der bazen![]()
Klinkt best lekker met een Lazer pijpie erop![]()
Volgens mij heeft de berijder de verkeerde deo-bus gepakt die ochtend![]()
Ik heb nog zo'n pijp liggen, zit wel een beetje werk aan, maar dan heb je wél bazengeluidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kerel op het hbo had er zo eentje. Wat een geluid komt daar uit.
1 cilinder![]()
![]()
echt zo BAF-BAF-BAF-BAF
wat rij je?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Om de hoek straks:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Om de hoek straks:
[ afbeelding ]
jij reed toch snorfiets?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ziet er goed uitPlan is om daar van de zomer te gaan touren. Ik moet er toch wezen.
faaaackquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BMW R1100GS '97
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Kèk ding!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Imo sowieso niet zo duur. Als je nagaat dat ik 2400 voor mijn Kawasaki heb gegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
i know right !
Als ze nog 1000 ofzo geven voor de fazer...
Na het rijden van gister voelde ik mijn vingers niet meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:11 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme wat koud![]()
Even bij een pomp een bakje koffie aan het drinken. Straks nog 40 kilometer
Haha, geen handkappen en handvatverwarming?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:11 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme wat koud![]()
Even bij een pomp een bakje koffie aan het drinken. Straks nog 40 kilometer
dat zei ik dus ik ook al een paar keer...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
O.
Nou ja, daar kun je ook handkappen op zetten![]()
Naked bikes zijn denk ik alleen leuk als je mooi weer rijder bent of de stad nooit uit komt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Brrr. Naked bikes, heb het als koukleum nooit gesnaptwas ook blij dat ik van m'n lesmotor (ER-5) af was
of een echte kerel bentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Naked bikes zijn denk ik alleen leuk als je mooi weer rijder bent of de stad nooit uit komt.
Dat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet ie ook niet zeuren dat ie het koud heeft
Ik heb er zo nu en dan ook wel een beetje spijt van hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Brrr. Naked bikes, heb het als koukleum nooit gesnaptwas ook blij dat ik van m'n lesmotor (ER-5) af was
Vind het echt heerlijk dat ik achter m'n ruit weg kan kruipen met de handvatverwarming aan en de kappenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb er zo nu en dan ook wel een beetje spijt van hoor
Vind ze wel veruit het mooiste, dat was eigenlijk de hoofdreden. En voor toeren zijn ze heerlijk, bij minder weer ook goed te doen, maar 150 kilometer snelweg met bagage als het vriest is niet leuk, nee
Ik rij een Bandit 600N inderdaad.
Sterkte!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef BlackLining het volgende:
Voordeel is wel dat ik naar het huis van mijn ouders reed, en die hebben een bubbelbad
Even bijkomen hoor
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
en daarna:
[ afbeelding ]
Het is een hele andere zit dan die BMW, toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde ook altijd een fazertoen ik nog m'n div600 had. Maar ben toen budgettechnisch voor de div900 gegaan
Dat ziet eruit als een verdomd goed onderhouden fietsjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
en daarna:
[ afbeelding ]
Ja, is het ook, maar vooral te danken aan de vorige eigenaar, want ik heb em nog geen jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een verdomd goed onderhouden fietsje
en? Ben je ziek geworden?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:48 schreef Geerd het volgende:
Toch best fris zo brr, ik wou nog even stukje hardlopen vanmiddag voor het werk, wekkertje had ik gezet.
Maar kon der niet uitkomen ik dacht ik word ziek joh wekker maar weer opnieuw gezet en snel gaan pitten
En ben je 'm dan alleen aan het warmdraaien of ga je ook rijden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
en daarna:
[ afbeelding ]
Ik heb niet gereden. Doe ik anders nooit, maar ik dacht dat de blok en alles eromheen dan wel wat sneller droog zou zijn met warme motor. Anders staat ie deze week met een laagje ijs om het blok, hoewel het waarschijnlijk niet hard zal vriezen onder de hoes in de garagequote:Op zondag 13 januari 2013 11:58 schreef JK het volgende:
[..]
En ben je 'm dan alleen aan het warmdraaien of ga je ook rijden?
Mijn buurman haalt z'n motor wel eens uit de schuur in de winter om te kijken of hij nog start.
Dan even flink aan het gas hangen, zodat de boel hier zelfs binnen flink trilt en dan na een minuut of 10 gespeeld te hebben, zet hij 'm weer terug.
ok! Maar ik laat 'm geen maanden staan he. Ik heb afgelopen week gewoon nog gereden en zodra de temperaturen weer boven 0 zijn (en het zout weg is) rijd ik gewoon weer.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:10 schreef JK het volgende:
Nou, doe dat dan maar niet meer. Krijg je condens van in het blok en uiteindelijk mayonaise op je olie.Zo maar starten heeft geen zin en is slecht voor je blok. Enige waar je op moet letten is je accu, als je volgende week wilt rijden. Heb je een druppellader? Dan weet je in elk geval zeker dat ie genoeg juice heeft om de motor rond te laten draaien.
Ik rijd niet in de winter, maar heb 'm zo rond 1 nov weggezet en ik zal 'm rond 1 maart ofzo weer starten. Accu ligt wel binnen, doe ik 1x per maand 24u aan de lading. En hij zal 1 maart gewoon starten hoor.
Idd, da's mijn methode ook.. ding helemaal wassen, alles schoon, WD40 badje geven en meteen daarop volgend effe een rondje baggeren zodat er een mooi koekje op komt, en dan lekker niks meer aan doen tot de rommel weer weg isquote:Op zondag 13 januari 2013 12:18 schreef Salatrel het volgende:
gewoon als winter eraan komt flink door de bagger gaan en vervolgens de rest van de winter niet wassen
Oh ok, dan maakt het idd niet zoveel uit. Zo lang je je blokje maar lekker warm rijd.. voor zo'n blok op bedrijfstemperatuur komt en het condens er uit heeft zit je op zo'n 30-50km.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ok! Maar ik laat 'm geen maanden staan he. Ik heb afgelopen week gewoon nog gereden en zodra de temperaturen weer boven 0 zijn (en het zout weg is) rijd ik gewoon weer.
Of een pekelfietsje kopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:18 schreef Salatrel het volgende:
gewoon als winter eraan komt flink door de bagger gaan en vervolgens de rest van de winter niet wassen
Zo heb ik het nu ook gedaan, maar er ligt hier en daar echt belachelijk veel pekel, net sneeuw. Paar pagina's terug een foto van mijn voorband, was ook helemaal wit van die ellende.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, da's mijn methode ook.. ding helemaal wassen, alles schoon, WD40 badje geven en meteen daarop volgend effe een rondje baggeren zodat er een mooi koekje op komt, en dan lekker niks meer aan doen tot de rommel weer weg is![]()
Een plekkie roest of een verroest boutje hou je toch wel, dan draai je er met het voorjaar een nieuw boutje in en klaar is Kees
Autocorrect did it againquote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo heb ik het nu ook gedaan, maar er ligt hier en daar echt belachelijk veel pekel, net sneeuw. Paar pagina's terug een foto van mijn voorband, was ook helemaal wit van die ellende.
Mijn uitlaatbochten en motorblok zitten nu ook onder de modder. Zit alleen met de chromedelen die toestemming als de ziekte
ziet hij nu ook betterquote:Op zondag 13 januari 2013 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
De mijne heeft een bril sinds van de week trouwens; kerstcadeautje van Anne![]()
[ afbeelding ]
Sterkte is op zich wel vrij stevig, dus het zou me niks verbazen. Nu nog effe Googelen wat een 'better' isquote:
Met 7mm? of meer?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:11 schreef stinkie het volgende:
Ik ben net wezen duiken. Water was heel wat warmer dan aan de kant
Koud wel, glad niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:06 schreef einschtein het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel ff rijden, voor het winterse weer aan. Maar het lijkt me zo koud. -1 nu.
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sterkte is op zich wel vrij stevig, dus het zou me niks verbazen. Nu nog effe Googelen wat een 'better' is
Ik had er vandaag geen zin meer inquote:
Winterweer houdt nog zeker enkele dagen aanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had er vandaag geen zin meer in
Als deze onzin nog lang doorgaat ga ik toch maar aan de winterhandschoenen
Blijft een mooi ding.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
De mijne heeft een bril sinds van de week trouwens; kerstcadeautje van Anne![]()
[ afbeelding ]
Ah joh, 't is bijna lente!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had er vandaag geen zin meer in
Als deze onzin nog lang doorgaat ga ik toch maar aan de winterhandschoenen
Speciaal voor jou danquote:
Familiedag;quote:
En dikke ookquote:Op maandag 14 januari 2013 01:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gasbuizen?
Ben blij dat ik met de auto was, het is glad op de weg.
Insgelijks niet, het was -3.5.quote:
Succes! Ik moest vorig jaar ook afrijden met enkele graden vorst. Het eerste examen was overigens niet doorgegaan ivm te veel vorst. Ik hoop voor je dat dat niet gebeurtquote:
Het is koud, maar het leek mij niet glad toe, dus dan kan het wel doorgaan lijkt me.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
ThanksWe gaan het gewoon zien. Lijkt me sterk dat het niet doorgaat...
Het kan ook niet doorgaan, alleen vanwege de kou. Ze zijn dan bang dat de kandidaat te koud wordt en bijvoorbeeld bewusteloos raakt of geen controle meer heeft over het stuur...quote:Op maandag 14 januari 2013 09:23 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Het is koud, maar het leek mij niet glad toe, dus dan kan het wel doorgaan lijkt me.
Ik heb het nu zelfs benauwd in mn pak met thermolaagquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het kan ook niet doorgaan, alleen vanwege de kou. Ze zijn dan bang dat de kandidaat te koud wordt en bijvoorbeeld bewusteloos raakt of geen controle meer heeft over het stuur...
Wacht maar tot je op de motor zitquote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb het nu zelfs benauwd in mn pak met thermolaag
Ik heb handvatverwarmingquote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op de motor zit
Tip: bij het stoplicht ff je handen (met handschoenen) op het blok doen
Dat verwarmt toch alleen maar de binnenkant van je hand?quote:
Uit het Frans!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef lipjes het volgende:
ik heb denk ik ook wel een idee waar die naam vandaan komt
Gierigequote:Op maandag 14 januari 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
ik ben net ff wezen sporten en geen pekel gezien op straat.... woon ik dan in een motorvriendelijke gemeeente of een gierige gemeente?
Jij woont in een gemeente waar ze niet zo paniekzaaierig zijn. Kudo's.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
ik ben net ff wezen sporten en geen pekel gezien op straat.... woon ik dan in een motorvriendelijke gemeeente of een gierige gemeente?
SGP was hier jaren lang de grootste dus ik denk dat het bestuur gewoon geen tv en internet heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij woont in een gemeente waar ze niet zo paniekzaaierig zijn. Kudo's.
Er schijnt nog meer van die witte rommel aan te komen, dus misschien willen ze een bietje zuunig doen
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
SGP was hier jaren lang de grootste dus ik denk dat het bestuur gewoon geen tv en internet heeft
Geen gladheid te bekennen! Alleen wel een beetje fris.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:47 schreef BlackLining het volgende:
Even Buienradar gecheckt en wat gevoeld voor gladheid buiten.
Kan nog wel ffGaon!
Hij heeft hem (gezien in het lesserstopic)quote:
Mwwaooaaaapquote:Op maandag 14 januari 2013 13:40 schreef BlackLining het volgende:
Neuh, glad is het niet. Paar kleine stukjes, maar je ziet het goed liggen.
Even een blokje om gereden, kan ie deze week weer de schuur inHopen dat het volgend weekend beter is. Wel nog even een paar kindertjes blij gemaakt, zaten achterin de auto naar me te zwaaien. Even het gas open getrokken, prachtig die kopjes
Zou leuk zijn, maar wil t ook wel even van hem horen natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:39 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hij heeft hem (gezien in het lesserstopic)
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef weerstandje het volgende:
Ik feliciteer pas als hij het zelf hier meld hoor
Ik heb de toffe versiequote:
Datquote:
Ik heb een verkorte Viper uitlaatquote:
Ik ookquote:
Dit is trouwens wel de oude uitlaat, nog steeds geen goed filmpje kunnen maken van de nieuwe uitlaat.. Die klinkt iets donkerder en knalt meerquote:Op maandag 14 januari 2013 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
Luecken Ninja-edit![]()
Volgens mij heeft die van jou een grotere bek, en issie minder laag qua geluid. Klinkt goed overigens
Die van mij is btw ook zonder db-killer. Echt knallen doet ie niet btw, wel lekker janken.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef weerstandje het volgende:
Ik feliciteer pas als hij het zelf hier meld hoor
Hier schijnt de zon, ik wil ook sneeuw!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef lipjes het volgende:
Tevens, blij dat ik toch maar met de auto bent.
Sneeuwstorm is losgebarsten
Opbokken jij! We wonen in hetzelfde gedeelte van NL! Als jij dat sneeuw krijgt, krijg ik t ook!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, ik wil ook sneeuw!
Gaat lekker inderdaad hier in Brabantquote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef lipjes het volgende:
Tevens, blij dat ik toch maar met de auto bent.
Sneeuwstorm is losgebarsten
Ja, en? Sneeuw is juist goedquote:Op maandag 14 januari 2013 15:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Opbokken jij! We wonen in hetzelfde gedeelte van NL! Als jij dat sneeuw krijgt, krijg ik t ook!
Nou, dan heb ik een vrij kortequote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Die van mij is btw ook zonder db-killer. Echt knallen doet ie niet btw, wel lekker janken.
Maar nu wordt het wel bijna een soort 'wie heeft de langste' wedstrijd
Dus wie neemt een db-meter mee naar de volgende meet?
Zolang het naast de weg valtquote:
Doe mij maar zonquote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, ik wil ook sneeuw!
Gewoon preventief vervangen, en dan ook gelijk conische lagers erinquote:Op maandag 14 januari 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gaat lekker inderdaad hier in Brabant
Ben ook maar met de auto. Gaar ding, zou bijna zeggen dat de balhoofdlager kapot isStuur trilt als de ziekte.
Mij niet. Het levert mij alleen maar plezier opquote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ech' nie! Levert alleen maar problemen op.
Dat is ook best ja! Maar sneeuw hoort bij de winter en het is nu winterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |