abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:01:04 #61
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_121425623
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:51 schreef Louvre het volgende:
Trouwens, als iemand dan aangereden wordt heeft ie ook niet het recht om de aanrijder aan te klagen. Hij had niet door rood mogen gaan.
Opzich eens met je post hoor, maar dit stukje klopt niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arrest_Onverlichte_brommer
Iemand rijdt op een brommer zonder licht en wordt doodgereden door een auto. Bestuurder van de auto wordt alsnog veroordeeld, hij had er rekening mee moeten houden dat brommers regelmatig zonder licht rijden e.d.
Gaat ook gewoon op bij mensen die door rood lopen/rijden.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_121425664
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je weet dus niet wat speculeren is.. Je moet ook geen woorden gebruiken die te moeilijk voor je zijn, nu sta je wéér voor gek!

:')
Geef maar bewijs dat het OM zich laat verleiden tot politieke gebaseerde keuzes dan, zoals je stelde, kijken wie hier voor gek staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 10:06:41 ]
pi_121425802
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geef maar bewijs dat het OM zich laat verleiden tot politieke gebaseerde keuzes dan, zoals je stelde, kijken wie hier voor gek staat.
Ja maar stel je nu eens voor dat het niet hypothetisch was.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121425966
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:01 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Opzich eens met je post hoor, maar dit stukje klopt niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arrest_Onverlichte_brommer
Iemand rijdt op een brommer zonder licht en wordt doodgereden door een auto. Bestuurder van de auto wordt alsnog veroordeeld, hij had er rekening mee moeten houden dat brommers regelmatig zonder licht rijden e.d.
Gaat ook gewoon op bij mensen die door rood lopen/rijden.
Ah oke. Ik rij zelf geen auto, zo goed ken ik de regels niet. (Dacht al, zul je zien dat er iemand komt met meer info over deze opmerking van mij. :) )
Maar toch ook wat raar, ik neem aan dat je om je heen kijken en dat als je die brommer wel opgemerkt had je dan wel gestopt zou zijn.
pi_121426010
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:16 schreef Louvre het volgende:

[..]

Ah oke. Ik rij zelf geen auto, zo goed ken ik de regels niet. (Dacht al, zul je zien dat er iemand komt met meer info over deze opmerking van mij. :) )
Maar toch ook wat raar, ik neem aan dat je om je heen kijken en dat als je die brommer wel opgemerkt had je dan wel gestopt zou zijn.
pi_121426189
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij, want dat stelde ik dus niet. Verder ben ik wel klaar met jou, je zoekt het maar uit.
pi_121426608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij, want dat stelde ik dus niet. Verder ben ik wel klaar met jou, je zoekt het maar uit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij beschuldigt nu de rechters van politieke uitspraken, terwijl het in deze zaak er toch eerder op lijkt dat het OM zich laat leiden door de politiek..
Letterlijke quote van jou, om 9:10 vandaag, waarin je keihard beweert dat het OM zich laat leiden door de politiek. Doet u maar deze stelling bewijzen en anders mondje dicht, hypocriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 10:40:00 ]
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2013 @ 10:41:46 #68
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121426682
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121426742
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Letterlijke quote van jou, om 9:10 vandaag, waarin je keihard beweert dat het OM zich laat leiden door de politiek. Doet u maar deze stelling bewijzen en anders mondje dicht, hypocriet.
Je bent op de hoogte waar de afkorting OM voor staat?
pi_121427016
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Vooruit, speciaal voor jou. Nogmaals. Omdat je er ook niets aan kan doen. In Jip-en-Janneketaal:

Ik schreef: "het lijkt er eerder op dat..". Ik schreef niet "het is zo dat.." Dat is niet hetzelfde. Het was een reactie op DHG's stelling dat rechters zich laten beïnvloeden. Terwijl hier geen rechter aan te pas is gekomen. Ik stel dus helemaal niet dat het OM zich laat leiden door de politiek. Het staat er niet, en zeker niet keihard. Je leest dingen die er niet staan. En daarom ben je een beetje dom geweest. Snap je het nu?
pi_121427057
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:52 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vooruit, speciaal voor jou. Nogmaals. Omdat je er ook niets aan kan doen. In Jip-en-Janneketaal:

Ik schreef: "het lijkt er eerder op dat..". Ik schreef niet "het is zo dat.." Dat is niet hetzelfde. Het was een reactie op DHG's stelling dat rechters zich laten beïnvloeden. Terwijl hier geen rechter aan te pas is gekomen. Ik stel dus helemaal niet dat het OM zich laat leiden door de politiek. Het staat er niet, en zeker niet keihard. Je leest dingen die er niet staan. En daarom ben je een beetje dom geweest. Snap je het nu?
Ah, het gegoochel met woorden is begonnen zie ik alweer. En dan nog blijven roepen dat je geen rattenadvocaat bent :D je past er precies tussen.
pi_121427617
Het lijkt er eerder op dat je aan het speculeren bent, DJ.

Speculeer ik.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')