SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Ik vind t heerlijk om naar te luisterenquote:
quote:
quote:
Ik word alleen maar actief van zulke nrsquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Watertornado het volgende:
En met dit nummer luid ik mijn nachtrust in.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Of dat-ie tegen een boom gaat staan zeiken:
[ afbeelding ]
My name is Tarzan, I am jungle manquote:
Trustenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Watertornado het volgende:
En met dit nummer luid ik mijn nachtrust in.
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word alleen maar actief van zulke nrs
32.14 minuten ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef robdriessen het volgende:
Stuur me de volgende keer de radio edit
Vandaar dat ik hele nachten door kanquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
My name is Tarzan, I am jungle man
[irritant loopje] -> fade out ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Zo jammer dit, vooral het einde is geniaal bij dit nummer
Trustequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Kally het volgende:
I'm off, Rob bedankt
Truste voor straks![]()
Nu al?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Kally het volgende:
I'm off, Rob bedankt
Truste voor straks![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Kally het volgende:
I'm off, Rob bedankt
Truste voor straks![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, over succes morgen.....
Wie duimt er morgen om 1700 mee voor xBubbels en haar tweede sollicitatie gesprek?
Ikke!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Wie duimt er morgen om 1700 mee voor xBubbels en haar tweede sollicitatie gesprek?
Als ik er aan denkquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |