Deze man weet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef Piye het volgende:
Je moet ook met speciaalsaus vragen. Frikandel is alleen lekker met speciaalsaus.
je eet wel veel ongezond ben je dikquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Gulmez het volgende:
morgen ga ik naar kfc ik maak nog wel een foto als ik in de drive sta te wachten
1.80 73 kiloquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
je eet wel veel ongezond ben je dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'What doesn't kill you, makes you stranger' © Heith Ledger/The Joker
haha hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef GekkePoes het volgende:
of een patatje de luxe ( zo heet dat bij de lokale snackbar hier...) dat is een bord patat met een in plakjes gesneden frikandel erop, en dan met ketchup, uitjes en mayonaise erover.. vorkje erbij en een servetje.
hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef wootahH het volgende:
Ik wil ook in de wajong en een dikke auto rijden van me wajong geld en zo lekkere frikadel en een vriendin die de frikadel niet lust. : o
shiiiit gulmez, spannend!! kan niet wachtequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Gulmez het volgende:
morgen ga ik naar kfc ik maak nog wel een foto als ik in de drive sta te wachten
goed idee ik zou het onthouden en sowieso altijd camera mss in de audi plaatsen want ik maak ook vaak ruzies onderweg meequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
shiiiit gulmez, spannend!! kan niet wachte
jij moet echt je eigen kanaal krijgen op youtube zodat we al je avonturen kunne volgen met ondersteundend beeldmateriaal en commentator enz
dat bedoel ik man, film die shit je kan geld verdiene met youtubequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
goed idee ik zou het onthouden en sowieso altijd camera mss in de audi plaatsen want ik maak ook vaak ruzies onderweg mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
En dan een filmpje van je vriendin die jou een bj geeft terwijl je door de KFC drive trough rijdtquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
goed idee ik zou het onthouden en sowieso altijd camera mss in de audi plaatsen want ik maak ook vaak ruzies onderweg mee
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
En dan een filmpje van je vriendin die jou een bj geeft terwijl je door de KFC drive trough rijdt
Nee, maar het is ook gewoon patat-friettekes!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef Gulmez het volgende:
valt me mee van klaagbaak dat er geen patat - friet discussie is ontstaan
Ja, doe maar eens een grote bestelling via de mc drive...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof mcdonalds sneller gaat, altijd kapot langzaam daaro
alle snackbar producten zit dat in manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef Nikonlover het volgende:
TS eet ongezondElke dag vreet hij de mc donalds, snackbar of de plaatselijke turk
Eet eens aardappels met groente en vlees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |