Normaal als ik wat ga halen dan bestel ik altijd gewoon döner kebab of lahmacun voor mij en mijn vriendin, of ik haal bij de McDonald's altijd het avond eten alleen vandaag wou ik dus voor het eerst dit jaar wat eten samen met mijn vriendin van een hollandse snackbar.
Ik bestelde 2 keer patat / friet 4 krokketen en ik zag iets in dat ding liggen van die vent waar ik me echt kapot om moest lachen

een reuze frikandel ofzo
Dit was het signalement
![170da096c5ef716b77e9fd61f55ef158909754fd.360.482.8a6e135ca2d715a2d283e2089ceda806273c493b.jpg]()
Toen alles de frituur in werd gepleurd door de snackbar man en ik afgerekend had moest ik even wachten tot dat het klaar is, Mcdonalds gaat sneller alleen daar is de friet altijd beetje koud wat weer een nadeel is.
Toen alles in 2 witte papieren zakken werd gedaan kreeg ik het mee, en legde ik het op de bijrijderstoel van mijn auto om naar huis te rijden, al lachend zat ik in de auto met die reuze frikandel in me achterhoofd, ik dacht echt dat me vriendin kapot ging van het lachen .
Toen ik thuis alles uitpakte kwam ik erachter dat die vent die grote frikandel in tweeën heeft geknakt en er dus 2 witte bakjes in zaten waar precies een doorsnee frikandel in past
Dus heb ik voor niks dat ding gekost want ik en mijn vriendin lusten dat niet eens
Klacht de snackbar man heeft die grote frikandel door midden gesneden en in een normaal wit bakje gedaan en de grap helemaal verdwenen
klacht lijkt me duidelijk ook zong die vent andre hazes mee kei hard voortaan maar weer naar een turkse restaurant want andre hazes gezang aan horen is niet echt prettig