zoals iedereen die zich ingeschreven heeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:01 schreef byah het volgende:
Het verzieken van het woord beta heeft weer een nieuwe dimensie gekregen door deze actie.
Het is gewoon een stresstest in een misplaatst "exclusief" sausje.
Gelukkig dat ik een key heb, kan ik tenmisnte opscheppen op het internet
Ja, sluit maar achteraanquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pass die code broeder!
je zal altijd zien dat er morgen een hele shitload keys worden verstuurd en dat het key hunt nooit nodig is geweestquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Beta is maar van 25 t/m 28 Jan?Das helemaal kort :/
Mailbox is immer leeg
ten dollah?quote:
duhuh, hoe wil je anders een stresstest gaan doen voor die servers. Met 1000 man gaat dat niet lukken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal altijd zien dat er morgen een hele shitload keys worden verstuurd en dat het key hunt nooit nodig is geweest![]()
mwha.. diverse sites geven er meerdere per dag uit (nvidia 1000 p/d) en dat al 5 of 6 dagen voordat de beta uberhaupt begint...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
duhuh, hoe wil je anders een stresstest gaan doen voor die servers. Met 1000 man gaat dat niet lukken.
Ik kan me nog een D3 release herinneren om ~2 uur 's nachts net thuis met me CE van de mediamarkt. En die hebben een serverfarm daar wordt je eng van tov EA (denk ik)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. diverse sites geven er meerdere per dag uit (nvidia 1000 p/d) en dat al 5 of 6 dagen voordat de beta uberhaupt begint...
dat is best een redelijke stresstest hoor
En dan error 31, omdat de servertjes het niet konden trekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een D3 release herinneren om ~2 uur 's nachts net thuis met me CE van de mediamarkt. En die hebben een serverfarm daar wordt je eng van tov EA (denk ik)
Dat is nog best lang eigenlijk. Gister op dat Twitter-account ging het nóg sneller.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef mschol het volgende:
pfft.. een code was net binnen 20 seconden al gebruikt :S
Nope er zitten zogehete "dead areas" tussen de steden in die niet aangepast kunnen wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef WJMW het volgende:
Als het een beetje op sc4 lijkt is het toch niet zo'n probleem als de stadsoppervalkten niet zo groot zijn? Je kunt dan toch gewoon meerdere steden aan elkaar laten groeien en die als het ware verschillende wijken laten worden?
zijn allemaal al vergeven//quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef SosuaCafe het volgende:
https://twitter.com/Zelvac/status/294104420961103872/photo/1
whut?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef tim94 het volgende:
[..]
Nope er zitten zogehete "dead areas" tussen de steden in die niet aangepast kunnen worden
je hebt maar een uurtje volgens mij..quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef DJKoster het volgende:
Yes! *cancelt al zijn weekendplannen*
Twee dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt maar een uurtje volgens mij..
andere emailquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef tim94 het volgende:
neeeeeee... grrr ik had er 1 geclaimt maar de pagina herlaadde en nu heb ik de code niet meer :S
Je mag maar 1 uur achtereenvolgens spelen, maar dat wel meerdere keren doen gedurende de bčtaperiode.quote:
ow...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je mag maar 1 uur achtereenvolgens spelen, maar dat wel meerdere keren doen gedurende de bčtaperiode.
had er al 1 via een franse twitter page te pakken gekregen. De 2e van nvidia is voor mn bro.quote:
quote:
Eigenlijk niet, had het spel gewoon open staan.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef Thieske het volgende:
Ik heb er 1, blijkt het op de Mac niet te werken, als er dus nog liefhebbers zijn dan hoor ik het wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |