Ah. Nee, het werkt inderdaad niet.quote:
ook dat is een soort van beta testen..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja en de social media gebruikers zijn imho geen beta testers .... voor zover ik kan zien is dit puur een stresstest voor het server side gedeelte.
Nope, not today...zou dus 18 uur nl'se tijd betekenen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ook dat is een soort van beta testen..
ik vind het alleen een matige actie op deze manier..
volgens mij released Nvidia trouwens om 9:00 's ochtends die 1000 keys
0:00 daar, 9:00 hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
Nope, not today...zou dus 18 uur nl'se tijd betekenen?
ook niet, aangezien ik toen heb zitten refreshen.. of ze zeggen niks op de site en de boel wordt automatisch verzonden...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
Nope, not today...zou dus 18 uur nl'se tijd betekenen?
Zal wel random selectie zijn, ongeacht het moment van inschrijven. Flinke naai wel ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat had het nou eigenlijk voor zin om je in te schrijven voor die Beta 4 maanden geleden? Ik heb nog geen mailtje gezien namelijk. Betekend dus dat de mensen die er als allereerst bij waren nu het hardst worden genaaid. Typisch EA.
Ik "wacht" nog steeds..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat met die codes is gewoon show... iedereen krijgt een code. lekker veel aandacht genereren op tig plaatsen op het internet.
ik zou dat maar niet te hard roepen of op z'n minst aanpassen naar:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat met die codes is gewoon show... iedereen krijgt een code. lekker veel aandacht genereren op tig plaatsen op het internet.
internetquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef cb2013 het volgende:
Misschien kan je ons helpen door te zeggen waar je die code vandaan hebt?
Ok wij wachten geduldig op screenshotsquote:
pass die code broeder!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ook nog een code. Kan ik mooi kijken hoe die het doet op een mac. Oh nee, wacht, er is geen origin voor mac. Dus jammer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |