Ik krijg een advertentie over psoriasisquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu krijgen we allemaal dit complete topic advertenties voor geld lenen of gerelateerde zaken...
Dan heeft Cobra wat te doen de komende dag(en)quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groter probleem: over anderhalf uur klopt de TT niet meer
Als er in je kassala tussen al die twintigjes een vijfje zit, zie je dat lang niet zo makkelijk als wanneer er een tientje tussen zit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef MadMaster het volgende:
De 5 en 20 euro biljetten zijn flink anders qua grootte en kleur...
ik niet...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg een advertentie over psoriasis![]()
Plaatje van het nieuwe vijfje?
Ging in het vorige topic even over vliegtickets en hotels, misschien komt het daardoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Hier allleen maar over vakanties en die maaltijdbox, en ik heb helemaal niks over vakanties gegoogled.
Hmmm, achter de bar nooit last van gehad...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als er in je kassala tussen al die twintigjes een vijfje zit, zie je dat lang niet zo makkelijk als wanneer er een tientje tussen zit.
Ach, er zijn mindere dingen waar je advertenties over kan krijgen. Benieuwd wat er gebeurt wanneer we een paar keer een woord als gistinfectie gebruikenquote:
Je doelt op schimmel kaas?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, er zijn mindere dingen waar je advertenties over kan krijgen. Benieuwd wat er gebeurt wanneer we een paar keer een woord als gistinfectie gebruiken
Bij ons zijn er plannen voor een weekendje hiken ontstaan. Maar dan wel in het buitenland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ben ik erg aan vakantie toe, omdat de gedachte aan een vakantie me al moe maakt. Ik ben van de actieve vakanties.
Bij de Pyreneeen moet ik alleen maar aan sneeuw denken. Klopt zeker niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik zou nog ooit gaan wandelen in de Pyreneeėn. Nu absoluut geen zin in.
Ik ga mijn minipensioen uit laten betalen. De antwoordenvelop die bij de brief zat is geadresseerd aan Pensioenuitvoerder van uw bedrijfstakpensioenfonds.![]()
Zouden al die pensioenfondsen gezamenlijk hun antwoordenveloppen hebben ingekocht?
Uhhh.... geen idee eigenlijk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Bij de Pyreneeen moet ik alleen maar aan sneeuw denken. Klopt zeker niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyreneesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhhh.... geen idee eigenlijk!Ik ging ervan uit dat het niet zo hoog was en gewoon lekker weer zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |