SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Maar jij had al kort haar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar juist weer groeien...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk maar niet dat jij jezelf lelijk kunt maken.
Moet jij eens opletten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Wil je dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal mn seksstalker even smsen![]()
![]()
Hoe kort heb je het nu dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij had al kort haar.
[..]
Moet jij eens opletten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Stiekem niet want ik ben juist blij dat ik al een week niks meer van hem hoorquote:![]()
Laatste keer dat hij smste zat jij hier
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het negeren werkt blijkbaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem niet want ik ben juist blij dat ik al een week niks meer van hem hoor![]()
Laatste keer dat hij smste zat jij hier![]()
![]()
Laten we het hopenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
KNOPF IM OHR.quote:
Waarom zou je dat vermelden op een label dat je met een knop in het oor hebt aangebracht.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tennisbal, sok, appel...99s.gif[/img] Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:quote:
[..]
[..]
Moet jij eens opletten.
[/quote]
Klopt, maar op oudere foto's niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Inderdaadquote:Geen ideequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KNOPF IM OHR.
Waarom zou je dat vermelden op een label dat je met een knop in het oor hebt aangebracht..
![]()
Euhm, zo kort dat het niet krultquote:
Is nu een cm of 5, max. De rest is een stuk korter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Megafaal?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tennisbal, sok, appel...99s.gif[/img] Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Moet jij eens opletten.
Klopt, maar op oudere foto's niet..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
I see what you did there.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, zo kort dat het niet krult
Is nu een cm of 5, max. De rest is een stuk korter.
Picje? Ik kan me er geen voorstelling bij maken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, zo kort dat het niet krult
Is nu een cm of 5, max. De rest is een stuk korter.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wil pik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
YOLO.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En dat is erg omdat...?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hups heeft datquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.![]()
Heb ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Geen foto's van mij, jeweetzelluf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Picje? Ik kan me er geen voorstelling bij maken eigenlijk.
Ik kan je dalijk wel eventjes snel een linkje sturen van een tc.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zeg ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook geen ''gewone''?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen foto's van mij, jeweetzelluf.
Ik kan je dalijk wel eventjes snel een linkje sturen van een tc.
Kun je doen inderdaad.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben wel blij dat ik die gewoon altijd bij me hebquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Visgraat.quote:
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben al bezig mijn scharrel te hosselen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Daarom autostoelen met gordels.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdtBeter onethisch dan oneetbaar![]()
ik typ met 1 hand, en ben darten aan het kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdt![]()
Dat wordt morgen weer dweilenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdt.
![]()
Mwah, liever niet. Ik baal van foto'ss, helemaal op internet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook geen ''gewone''?
Kun je doen inderdaad.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het schijnt dat hoe meer vet hoe minder de pijn.quote:
Ik vind afvallen echt niet leuk meer!! Opeens heb ik het koud en mn hobby doet ook opeens pijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze licht gewoon op haar rug en houdt haar buik nog wat in. Ik denk niet dat ze mager is in vertikale positie.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kuipstoel met 4-puntsgordel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom autostoelen met gordels.![]()
Oké. Dan kijk ik uit naar die link.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, liever niet. Ik baal van foto'ss, helemaal op internet.
On a side note: Bailey's.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom autostoelen met gordels._!
Fappen op dartsquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik typ met 1 hand, en ben darten aan het kijken
Sowiesoquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer dweilen.
Is niet echt comfortabelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie mijn sarcasme.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen..Ik vind haar te mager.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze licht gewoon op haar rug en houdt haar buik nog wat in. Ik denk niet dat ze mager is in vertikale positie.
Nietusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kei geil johquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
[..]
Fappen op darts
[..]
Sowieso
[..]
Is niet echt comfortabel![]()
Heb ik nog een hele fles van staanquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan kijk ik uit naar die link.
On a side note: Bailey's.![]()
Kom je nu opdrinken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik nog een hele fles van staan![]()
Kom je nu opdrinken?
Ik vind dat ze ligt overigens..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze licht gewoon op haar rug en houdt haar buik nog wat in. Ik denk niet dat ze mager is in vertikale positie.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan moet je bij Rival zijn!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, wil ik wel eens meemaken.
[..]
BummerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat perforeren van de metalen punten gevolgd door gevlagd nylon in het strakgetrokken paardenhaar?quote:
Vind ik stiekem ook wel sexy, maar niemand vertellen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En dan denken ze dat jij het maar 5 seconden vol houdtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan je zelf ook heus welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij nader inzien wel ja. Ik voel me de laatste tijd heel slecht en dat heeft zijn weerslag op mijn typgedrag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ligt overigens..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je hebt snel en je hebt lightning speed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan denken ze dat jij het maar 5 seconden vol houdtA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Inderdaad, hoe halen ze het in hun hoofdquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan denken ze dat jij het maar 5 seconden vol houdt![]()
![]()
En dan dat geile engelse accent van de caller er nog bijquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat perforeren van de metalen punten gevolgd door gevlagd nylon in het strakgetrokken paardenhaar?
Vind ik stiekem ook wel sexy, maar niemand vertellen.![]()
Soms lijkt 5 seconden een eeuwigheid!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan denken ze dat jij het maar 5 seconden vol houdtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was geen 5 secondequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan denken ze dat jij het maar 5 seconden vol houdt.
![]()
Is ze er nog?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, morgen krijgt ze meer.
[..]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Typ je nu ook zo onbenullig hard?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij nader inzien wel ja. Ik voel me de laatste tijd heel slecht en dat heeft zijn weerslag op mijn typgedrag.![]()
![]()
Ja maar jij geilt op allemaal rare dingen!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat perforeren van de metalen punten gevolgd door gevlagd nylon in het strakgetrokken paardenhaar?
Vind ik stiekem ook wel sexy, maar niemand vertellen.
Ik verwacht jou ook nog wel een keer bij een programma over vage fetisj's ofzo te zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Griepje en vergeten wat warms aan te doen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Welk getal vind jij nu het geilst als hij het roept? Ik 378.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan dat geile engelse accent van de caller er nog bij
Die zien we maandag pas weer gok ik zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar wel gaan zitten FOK!ken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja... denk jij dan? Dat ik haar naar buiten trap.
WOG'enquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zien we maandag pas weer gok ik zo![]()
![]()
Echt he!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Typ je nu ook zo onbenullig hard?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Denken dat ik toen hard typte.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Typ je nu ook zo onbenullig hard?
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodra die roept, Raymond, you require 278, game onquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk getal vind jij nu het geilst als hij het roept? Ik 378.![]()
Dude, dat is toch niet gezellig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet kunnen. Vaak zat dat ik een hele avond niet online ben te vinden.
Ik zou graag 394 willen horen, maarja, dromers blijven dromen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra die roept, Raymond, you require 278, game onBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ze is er toch niet 24/7?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ergo kan ik nooit meer FOK!ken dan?.
Jaquote:Hard zatquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denken dat ik toen hard typte.![]()
![]()
Dus je slaapt, werkt en in de andere uurtjes is Foto er constant?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik was op een meet afgelopen vrijdag, daar heb ik de hele avond zitten FOK!ken, omdat het zo saai was. Zou tot zondag duren en zaterdagmiddag was iedereen naar huisquote:![]()
![]()
Nah, dat ook weer nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je slaapt, werkt en in de andere uurtjes is Foto er constant?.
![]()
Ik denk dat ik lenig genoeg ben voor Yoga
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja oké, maar hij heeft net lekker geneukt. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was op een meet afgelopen vrijdag, daar heb ik de hele avond zitten FOK!ken, omdat het zo saai was. Zou tot zondag duren en zaterdagmiddag was iedereen naar huisA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb je toen geredquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was op een meet afgelopen vrijdag, daar heb ik de hele avond zitten FOK!ken, omdat het zo saai was. Zou tot zondag duren en zaterdagmiddag was iedereen naar huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik lenig genoeg ben voor Yoga.
![]()
Mijn lenigheid zal je verbazenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het zonde van het bezoek, maar hé, wie ben ik.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou, verbaas me as donderdag maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lenigheid zal je verbazen.
![]()
Mja okequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar hij heeft net lekker geneukt. Dat is wat anders.Hell yeahquote:Die meet was 100x gezelliger
![]()
![]()
Ach, ik maak het graag goed met fotoquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van het bezoek, maar hé, wie ben ik..
![]()
Nopequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, verbaas me as donderdag maar.
Geloof je het echt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van het bezoek, maar hé, wie ben ik.
Uiteraard, omdat ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja oke
[..]
Hell yeahDie meet was 100x gezelliger
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Geloof je het echt?
[..]
Uiteraard, omdat ik![]()
![]()
Nou, 5 minuten... dat was lekkerNu een borrel
Hoezo? Hij liegt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Geloof je het echt?
[..]
Uiteraard, omdat ikA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Natuurlijk !!quote:
Ja echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geloof jou.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wilde je net DM'enquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh het ging zo goed, Fera op de kast alles.
![]()
![]()
Gisteren Fax ook al voorgelogen!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh het ging zo goed, Fera op de kast alles.
Nu vond ik het genoeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat jij het geloofde verbaast me dan weer helemaal nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen weer mee naar mijn werk. Ik ga kijken of mensen een verdieping onder me last van me kunnen krijgenquote:
Ah ja, lolletje duurde wel lang genoeg zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren Fax ook al voorgelogen!!
Nu vond ik het genoeg.
![]()
Jij dacht ook dat ik zwanger wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren Fax ook al voorgelogen!!
Nu vond ik het genoeg![]()
![]()
![]()
Wat, ben jij zwanger?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ik zwanger was![]()
Wat, ben jij zwanger?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verstandig!!quote:Ja maar jij woont samen en het zou zomaar kunnen!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij wil iedereen laten geloven dat hij een affaire heeft met een griet die 100+km verderop woont en samenwoont
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom geloof ik jou ook? Waarschijnlijk omdat je zo'n lief kattenhoofdje hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, lolletje duurde wel lang genoeg zo.
Sjah en dat kan alleen als je ook af en toe seks hebtquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Mooi ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En bedankt hequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah en dat kan alleen als je ook af en toe seks hebt![]()
![]()
![]()
En dan niet of het echt zo was, maar of Fera het serieus geloofde of mee speeldequote:.
Nee, ik geloofde het niet. Zie hierbovenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij het geloofde verbaast me dan weer helemaal nietHaha, succesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen weer mee naar mijn werk. Ik ga kijken of mensen een verdieping onder me last van me kunnen krijgen![]()
![]()
Hoho, ze woont niet samen maar thuisquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar jij woont samen en het zou zomaar kunnen!!
Hij wil iedereen laten geloven dat hij een affaire heeft met een griet die 100+km verderop woont en samenwoont.
Wat is dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom geloof ik jou ook? Waarschijnlijk omdat je zo'n lief kattenhoofdje hebt..
![]()
quote:(218): I didn't know where we were going to start fucking, so I just strategically hid condoms all over the house before he came over._!
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey ik weet er alles van af, en wij zijn aan het klooien met ovulatietesten enzoquote:
Daar woont haar vriend toch ook?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoho, ze woont niet samen maar thuis.
[..]
Wat is deze.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oja, dat kloptquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar woont haar vriend toch ook?.
Ik vind het net niet samenwonen dan, technisch gezien.
![]()
Ik vind jouw gezicht op dat van een kat lijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoho, ze woont niet samen maar thuis.
[..]
Wat is deze.
Dat deed mijn 1e vriendinnetje ook toen ik een avondje bij haar thuis kwam.quote:
Overal waar we konden zitten/hangen/liggen lag een condoom op een hoekje klaar....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jeetje dat lijkt me echt frustrerendquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey ik weet er alles van af, en wij zijn aan het klooien met ovulatietesten enzo
Ik ben niet zwanger hoor![]()
![]()
![]()
...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind jouw gezicht op dat van een kat lijken.![]()
![]()
Ja vooral het dan niet-neukenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me echt frustrerend
Ik ben niet zwanger hoor![]()
Leukste is als ik echt met mijn vuisten erop ga BEUKEN, liefst als er ook toetsen uitvliegen. Mensen kijken en allesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan niet of het echt zo was, maar of Fera het serieus geloofde of mee speelde.
[..]
Nee, ik geloofde het niet. Zie hierboven
[..]
Haha, succesZie het toetsenbord dan ook als een soort jezus, hij zal moeten boeten voor al mijn word-frustraties.
Wel lief hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leukste is als ik echt met mijn vuisten erop ga BEUKEN, liefst als er ook toetsen uitvliegen. Mensen kijken en allesZie het toetsenbord dan ook als een soort jezus, hij zal moeten boeten voor al mijn word-frustraties.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha, ik weet precies wat je bedoelt, geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leukste is als ik echt met mijn vuisten erop ga BEUKEN, liefst als er ook toetsen uitvliegen. Mensen kijken en allesZie het toetsenbord dan ook als een soort jezus, hij zal moeten boeten voor al mijn word-frustraties.
.
![]()
Alweerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet op de kast.
Ik mocht wel mijn ID bij de Gall & gall laten zien vandaag![]()
Hoe keek dat mens
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, de vorige keer hoefde ik dat niet.
. Hoe kijken ze dan?
![]()
![]()
Ik zal ooit nog eens dat ding meenemen, ik weet zeker dat je de vloer zelfs niet meer met jules kan aandweilen.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wil dat het lekker weer is want ik wil mn gotich-jurkje aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik meen het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet op de kast.
Ik mocht wel mijn ID bij de Gall & gall laten zien vandaag
Sjah heb je he, als je zo volwassen lijktquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik mocht wel mijn ID bij de Gall & gall laten zien vandaag![]()
Ze vond het niet leuk, ze had een waarschuwing op haar naam omdat ze het bij zo een incog controle niet vroeg en toen ik begon te lachen wist ze al hoe laat het wasquote:.
![]()
Ik heb gisteren gekeken of Jules handig is om mn scherm mee schoon te makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal ooit nog eens dat ding meenemen, ik weet zeker dat je de vloer zelfs niet meer met jules kan aandweilen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil dat het koud wordt, dan kan ik mijn winterkleren weer aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat het lekker weer is want ik wil mn gotich-jurkje aan
"Ja maar het is het best als jij een paar dagen niet klaarkomt"quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig zwanger worden
Voor jullie wel handig
Nou... dan maar geen kind
Nouhouquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil dat het koud wordt, dan kan ik mijn winterkleren weer aan.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken of Jules handig is om mn scherm mee schoon te maken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook, korte broeken en t-shirt weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat het lekker weer is want ik wil mn gotich-jurkje aanHahahaha, geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vond het niet leuk, ze had een waarschuwing op haar naam omdat ze het bij zo een incog controle niet vroeg en toen ik begon te lachen wist ze al hoe laat het was.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Ja maar het is het best als jij een paar dagen niet klaarkomt"
Nou... dan maar geen kindhahahaha
![]()
Werkte het?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken of Jules handig is om mn scherm mee schoon te maken![]()
![]()
Met jouw spillepootjes een korte broek aan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, korte broeken en t-shirt weer
[..]
Hahahaha, geweldig![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen spillepootjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jouw spillepootjes een korte broek aan?![]()
Nee daar is niets lolligs aan; ik kan toch niet gaan slapen zonder even lekker klaar te komen???quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Deze sangria moet iig zoeter worden alhoewel ze me na het afreken pas een mierzoete Rum liet zienquote:. Ik heb nu een fles Jenever.
![]()
Als je daarmee bedoelt: krabte Jules je open en beet ze in je vinger?quote:
Dan ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan trek je er wat aan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daar is niets lolligs aan; ik kan toch niet gaan slapen zonder even lekker klaar te komen???![]()
Wellusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh jij bent er zo 1.. ik had ooit een vriendje die moest dat elke ochtend doen... om te kijken of ie nog werktequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daar is niets lolligs aan; ik kan toch niet gaan slapen zonder even lekker klaar te komen???![]()
![]()
Ik ben de kluts kwijtquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze sangria moet iig zoeter worden alhoewel ze me na het afreken pas een mierziete Rum liet zien. Ik heb nu een fles Jenever.
Het zal eens nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt: krabte Jules je open en beet ze in je vinger?
Dan jaNee, normale benen.quote:Nietquote:. Mijn benen zijn wel normaal
![]()
![]()
Dat je toch al aan je ODOL? Lijkt me.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.. ik had ooit een vriendje die moest dat elke ochtend doen... om te kijken of ie nog werkte
Oow neuh, daar maak ik me niet druk om.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.. ik had ooit een vriendje die moest dat elke ochtend doen... om te kijken of ie nog werkte
Maar het ontspant gewoon fijn
En ik ben best bereid daar eenuurtje voor uit te trekken en ook moe te worden
Sangria.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga 3 liter sangria op de meet maken.
2e maal, ik heb al keer eerder sangria klaargemaakt.
Dan weet je dattie hard wordt. Niet of het fonteintje het nog doetquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je toch al aan je ODOL? Lijkt me.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat datquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2e maal, ik heb al keer eerder sangria klaargemaakt.. Nooit gehad eigenlijk
![]()
![]()
Je kan 'r gewoon niet handelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt: krabte Jules je open en beet ze in je vinger?
Dan ja
In verhouding met je lichaamsbouw ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben de kluts kwijt
[..]
Het zal eens niet
[..]
Nee, normale benen.
[..]
Niet. Mijn benen zijn wel normaal
Helaas betekent dat spillepootjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja psiesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je toch al aan je ODOL? Lijkt me.![]()
![]()
Moet je het fonteintje iedere dag checken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan weet je dattie hard wordt. Niet of het fonteintje het nog doet
Ik ben bang dat het in 1 avond erdoorheen isquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dat. Nooit gehad eigenlijk
.
![]()
Kloptquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan 'r gewoon niet handelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet waarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In verhouding met je lichaamsbouw ja.
Helaas betekent dat spillepootjes![]()
![]()
fonteintje ook my gawdquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan weet je dattie hard wordt. Niet of het fonteintje het nog doet![]()
![]()
Welke meet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2e maal, ik heb al keer eerder sangria klaargemaakt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan pas weet je of het waterleidinkje het nog goed doet hequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je het fonteintje iedere dag checken?
Zou goed kunnen. Volgens mij komen er nog aardig wat mensenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het in 1 avond erdoorheen is.
![]()
![]()
Ja, anders verstoppen de leidingen en wordt het poeder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je het fonteintje iedere dag checken?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind je wel lief hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Poefquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, anders verstoppen de leidingen en wordt het poeder.stofwolk
![]()
![]()
Ja kom op jij begon met niet serieus doenquote:![]()
"Ben jij er zo eentje...."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja daaromquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Volgens mij komen er nog aardig wat mensen. Die is zo weg denk ik. Zeker als ie zoeter smaakt.
![]()
Weet jij van niks?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
heb zij een meet vloggende week?![]()
![]()
![]()
![]()
IIk moet dus emmers gaan inslaanquote:
quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit gehad, dus ik weet niet hoe het smaaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja daarom. Die is zo weg denk ik. Zeker als ie zoeter smaakt.
.
![]()
Ja op een donderdag! Jij kon nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
heb zij een meet vloggende week?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dat niet een beetje paranoide?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan pas weet je of het waterleidinkje het nog goed doet he
En je weet het, bij een stofwolk explosiegevaar hequote:Vanwege de rondspringende vonken van liefde
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
I
[..]
Ik moet dus emmers gaan inslaan
[..]![]()
![]()
Eigen emmers mee laten nemen.
![]()
Ik heb echt geen idee meer van wie er wel of niet komtquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Volgens mij komen er nog aardig wat mensen
[b]AirwiN schreef [/b]
Internetsociaaltechnisch zit ik nog een beetje in het precambrium.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, en genieten ook...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Emmers?quote:Ligt aan de ingredientenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus ik weet niet hoe het smaakt.
. Als je rode wijn hebt gedronken dan heb je ongeveer de smaak maar dan met meer alcohol
. Bedoeling is om hem juist lichter te laten smaken zodat hij snel wegtikt maar wel hard valt
.
![]()
Voor het kotsenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Emmers?
[..]
Ligt aan de ingredienten. Als je rode wijn hebt gedronken dan heb je ongeveer de smaak maar dan met meer alcohol
. Bedoeling is om hem juist lichter te laten smaken zodat hij snel wegtikt maar wel hard valt
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze heeft maar één wc.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Emmers?
[..]
Ligt aan de ingredienten. Als je rode wijn hebt gedronken dan heb je ongeveer de smaak maar dan met meer alcohol
.
Ik, TGND, muhahaha, royco, en verder weet ik het nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer van wie er wel of niet komt![]()
![]()
Ik zal het dan wel proevenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Emmers?
[..]
.
![]()
![]()
![]()
Raam dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kots wel over de reling.
[..]
Reling.
.
![]()
Engel!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik, TGND, muhahaha, royco, en verder weet ik het niet
Broertje + chicks
Blind_Guardian
Spezza
[b]AirwiN schreef [/b]
gafferquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
En je weet het, bij een stofwolk explosiegevaar heVanwege de rondspringende vonken van liefde
wat klef
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 23:03:02 ]![]()
Richting de begraafplaats dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kots wel over de reling.
[..]
Reling.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel!
Broertje + chicks
Blind_Guardian
Spezza![]()
![]()
wat is dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel!
Broertje + chicks
Blind_Guardian
SpezzaBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb ook een reling hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met mijn kotskracht zou ik 1 van de stenen wel moeten rakenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Richting de begraafplaats dus.
![]()
Nee , dat wordt het wanneer het gewoon vochtig isquote:
Oja. Zo goed is mijn geheugen niet hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel!
Broertje + chicks
Blind_Guardian
Spezza
ER & Lotusss?![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel!
Broertje + chicks
Blind_Guardian
Spezza![]()
![]()
Mn broertje komt ook zuipen. Neemt 1 of 2 vriendinnen mee!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
specs?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje komt ook zuipen. Neemt 1 of 2 vriendinnen mee!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Snackbar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Moeten we nog wat te vreten inslaan of roven we de super om de hoek leeg.
![]()
Frituurpan kopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg later op de avond weer honger.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is die dan dicht.Goed puntquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg later op de avond weer honger..
Supermarkt leegroven.
![]()
ER wilde wel geloof ik maar Lotusss wist het (nog) niet ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja. Zo goed is mijn geheugen niet hè
ER & Lotusss?quote:Truequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeilijk bereikbaar vanuit de woonkamerJa, want ik ga niet voor iedereen van alles kopen want ik arme sloeberquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Moeten we nog wat te vreten inslaan of roven we de super om de hoek leeg.
Paar topics terug heb ik foto's gepostquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Super leeghalenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, want ik ga niet voor iedereen van alles kopen want ik arme sloeber. Ik stem voor
.
![]()
Merk je vanzelf wel danquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ER wilde wel geloof ik maar Lotusss wist het (nog) niet ofzoLogisch toch ook dat iedereen wat eten haalt / kosten splitquote:[..]
Ja, want ik ga niet voor iedereen van alles kopen want ik arme sloeber![]()
![]()
Ik bedoelde meer of we het al meenemen of daar halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Logisch toch ook dat iedereen wat eten haalt, kosten split.
![]()
Als je verstandig bent heb je er wat sla met komkommer en tomaat bij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg later op de avond weer honger.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik rook er nog 1 en dan ga ik op bed porno kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh zo, dan stem ik voor daar halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of we het al meenemen of daar halen.
.
![]()
Sopse.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ga ik op bed porno kijken![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ga ik op bed porno kijken![]()
![]()
![]()
De super hier heeft meer niet dan wel he!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo, dan stem ik voor daar halen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben geen konijn, ik sport het er wel weer afquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je verstandig bent heb je er wat sla met komkommer en tomaat bij..
![]()
Beide, danquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De super hier heeft meer niet dan wel he!!. En er komen mensen met een auto, dan gaan ze ergens anders heen
.
![]()
Maar niet met fotoquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben geen konijn, ik sport het er wel weer af.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga betje toe. TrusteProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuk tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Over 11 uur sta ik in de sportschool.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die ligt al volquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent de enige met een bed in je huis.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gorinchem. Wat een rukeind met het OV, twee keer overstappen.
ik kom er net uitrollenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Over 11 uur sta ik in de sportschool.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En mn zoon heeft ook een bed hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent de enige met een bed in je huis.
![]()
Maar daar mag je al helemaal niet naast kruipen![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Prutserquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
Gorinchem. Wat een rukeind met het OV, twee keer overstappen.. Kom je naar Den Bosch of wa?
![]()
Nog 48 minuten!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Eh nee, dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mn zoon heeft ook een bed hoor![]()
Maar daar mag je al helemaal niet naast kruipen![]()
.
![]()
Jawelquote:Ik ook. Als ik pech heb 3x.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
Gorinchem. Wat een rukeind met het OV, twee keer overstappen.Wat is er dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
K had al lang ontslag genomen daarGoeiemorgenquote:![]()
![]()
Ik moet wel via Den Bosch, ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prutser. Kom je naar Den Bosch of wa?
Je moet wel iets overhebben voor gezelligheidquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
Gorinchem. Wat een rukeind met het OV, twee keer overstappen.
Dat kan mn bed niet aanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo beetje avond saampjes hebben en dan komt z'n werk weer voorbij met een of andere vage storingquote:
Gebeurt veel te vaak![]()
![]()
Ze zijn geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef Watertornado het volgende:
Nou Hups ik vind ze een beetje intimiderend.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent je verjaardag zat?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Was je maar hier hequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo beetje avond saampjes hebben en dan komt z'n werk weer voorbij met een of andere vage storing
Gebeurt veel te vaak. Ik heb geen last van werk
.
![]()
Gorinchem is een uurtje rijden ongeveer vanaf hier. Zou sneller kunnen als er bruggen op betere plekken zouden liggen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Omdat werkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik ga is dat wel een goed idee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik ben om 6 uur klaar met werken, rij je mee?.
Maar ik navigeer niet meer.
ah dat komt mij ook vaga bekend voorquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo beetje avond saampjes hebben en dan komt z'n werk weer voorbij met een of andere vage storing
Gebeurt veel te vaakSame shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: