SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Maar jij had al kort haar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar juist weer groeien...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk maar niet dat jij jezelf lelijk kunt maken.
Moet jij eens opletten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Wil je dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal mn seksstalker even smsen![]()
![]()
Hoe kort heb je het nu dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij had al kort haar.
[..]
Moet jij eens opletten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Stiekem niet want ik ben juist blij dat ik al een week niks meer van hem hoorquote:![]()
Laatste keer dat hij smste zat jij hier
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het negeren werkt blijkbaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem niet want ik ben juist blij dat ik al een week niks meer van hem hoor![]()
Laatste keer dat hij smste zat jij hier![]()
![]()
Laten we het hopenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
KNOPF IM OHR.quote:
Waarom zou je dat vermelden op een label dat je met een knop in het oor hebt aangebracht.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tennisbal, sok, appel...99s.gif[/img] Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:quote:
[..]
[..]
Moet jij eens opletten.
[/quote]
Klopt, maar op oudere foto's niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Inderdaadquote:Geen ideequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KNOPF IM OHR.
Waarom zou je dat vermelden op een label dat je met een knop in het oor hebt aangebracht..
![]()
Euhm, zo kort dat het niet krultquote:
Is nu een cm of 5, max. De rest is een stuk korter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Megafaal?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tennisbal, sok, appel...99s.gif[/img] Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Moet jij eens opletten.
Klopt, maar op oudere foto's niet..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
I see what you did there.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, zo kort dat het niet krult
Is nu een cm of 5, max. De rest is een stuk korter.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Picje? Ik kan me er geen voorstelling bij maken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, zo kort dat het niet krult
Is nu een cm of 5, max. De rest is een stuk korter.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wil pik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
YOLO.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En dat is erg omdat...?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hups heeft datquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.![]()
Heb ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Geen foto's van mij, jeweetzelluf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Picje? Ik kan me er geen voorstelling bij maken eigenlijk.
Ik kan je dalijk wel eventjes snel een linkje sturen van een tc.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zeg ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook geen ''gewone''?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen foto's van mij, jeweetzelluf.
Ik kan je dalijk wel eventjes snel een linkje sturen van een tc.
Kun je doen inderdaad.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben wel blij dat ik die gewoon altijd bij me hebquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Visgraat.quote:
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben al bezig mijn scharrel te hosselen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, ik wil wel een woning met een uitzicht op een begraafplaats. Zo willen we allemaal wel eens wat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Daarom autostoelen met gordels.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdtBeter onethisch dan oneetbaar![]()
ik typ met 1 hand, en ben darten aan het kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdt![]()
Dat wordt morgen weer dweilenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te typen terwijl je langzaamaan van de bank af glijdt.
![]()
Mwah, liever niet. Ik baal van foto'ss, helemaal op internet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook geen ''gewone''?
Kun je doen inderdaad.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het schijnt dat hoe meer vet hoe minder de pijn.quote:
Ik vind afvallen echt niet leuk meer!! Opeens heb ik het koud en mn hobby doet ook opeens pijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze licht gewoon op haar rug en houdt haar buik nog wat in. Ik denk niet dat ze mager is in vertikale positie.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kuipstoel met 4-puntsgordel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom autostoelen met gordels.![]()
Oké. Dan kijk ik uit naar die link.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, liever niet. Ik baal van foto'ss, helemaal op internet.
On a side note: Bailey's.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom autostoelen met gordels._!
Fappen op dartsquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik typ met 1 hand, en ben darten aan het kijken
Sowiesoquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer dweilen.
Is niet echt comfortabelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: