Ja, meestal zijn dat inderdaad dingen die je op dat moment nodig hebt. Maar deze keer kon het wel wachten. Is voor een oud 2.1 setje voor op zolder, dus niet echt dringend. Ik had er ook maar één nodig dus dan heb ik een voorraadje. Wel goed om te horen dat ze vrij stevig zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:37 schreef Painore het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen, zijn vrij stevig en zien er goed uit. Ik had ze bij dickbest.nl gekocht, vrij goedkoop en heb je ze in een paar dagen. Dit soort grut bestel je meestal als je het nodig hebt, dan heb ik geen zin om 3 weken te wachten.
Edit:
40 cent per stuk.
http://dickbest.nl/index.php?_a=viewProd&productId=3107
En deze heb ik al: http://www.banggood.com/W(...)er-Tray-p-47413.html.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door jonasr op 14-01-2013 13:58:47 ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
En deze heb ik al: http://www.banggood.com/W(...)er-Tray-p-47413.html.
Best wel geinig, heb ze van focalprice gekocht voor $3 geloof ik, geen idee wat ze daar nu kosten.
Wat ik nog wil;eBaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1,56
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item3f190328c2
Hier linkje hoe ik zocht: http://www.ebay.nl/sch/i.(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1404 - Not Found
Maak er eens een ski video vanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik krijg er hoofdpijn van. Wat wel leuk is, is om met die bril op rond te gaan lopen. Dat is echt spacend.
Had je het in 1 bestelling gedaan of steeds apart?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef fissure het volgende:
Andere 2 cent deals van geekbuying ook ontvangen. Leuk spul voor 1 cent,me zusje al blij kunnen maken met de usb hub en de pen komt naast de tablets.
Moeten nog binnenkomen, maar denk het niet. Heb alleen de blauwe genomen. Op de site van de douane kan ik ook niets vinden wat mogelijk problemen zou kunnen veroorzakenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef TOVOS het volgende:
Geen problemen met invoeren van die leren sierraden?
Waarom zou dit problemen veroorzaken?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef TOVOS het volgende:
Geen problemen met invoeren van die leren sierraden?
Apart gedaan. Mocht me pakketje kwijtraken is niet alles weg en ook geen gezeur bij douane mochten ze denken dat het bij elkaar veel kost is of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Had je het in 1 bestelling gedaan of steeds apart?
Kheb er ook gisteren 1 besteld. Had al eerder een bestuurbare auto van een slag groter, maar daar waren ze bang voor. Hoop voor deze nietquote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef bobbernaut het volgende:
Zo een speeltje voor de kittens besteld die we over 2 weken krijgen!
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
eBay duurt ook vaak iets van 2 weken dus mooi op tijd
Wacht nog steeds op mn lenzenset, verwacht ik deze week
ja zo'n grote is maar eng, die kleinere zijn kleiner dan de kittens zelf dus dat vinden ze wel oke!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Kheb er ook gisteren 1 besteld. Had al eerder een bestuurbare auto van een slag groter, maar daar waren ze bang voor. Hoop voor deze niet
Ja, maar ze gaan best hard zag ik op een filmpje, en lijkt me moeilijk doseren met gas geven. Maar wacht t even af. Want ook voor snelle dingen zijn ze bang :pquote:Op maandag 14 januari 2013 19:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja zo'n grote is maar eng, die kleinere zijn kleiner dan de kittens zelf dus dat vinden ze wel oke!
Heb 1 keer met zo'n ding gespeeld, gaan best wel snel ja haha je kan idd niet gedoseerd gas geven, ach als dat t ergste isquote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan best hard zag ik op een filmpje, en lijkt me moeilijk doseren met gas geven. Maar wacht t even af. Want ook voor snelle dingen zijn ze bang :p
Ik heb nu al een order 2 weken op await confirmation staan, werken ze altijd zo langzaam?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:56 schreef davedavy het volgende:
Ik ben nu zelf bezig met TaoBaoring.com, je kunt betalen met PayPal en hun commissie is 8% van het totaal bedrag, de site is makkelijk en overzichtelijk, een aanrader dus
Ik had de spullen na 3 weken al, ik zou ze mailen als ik jouw was.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik heb nu al een order 2 weken op await confirmation staan, werken ze altijd zo langzaam?
Maar dan zeggen dat je nog langer moet wachten toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik had de spullen na 3 weken al, ik zou ze mailen als ik jouw was.
Nee, hij is nog steeds vóór de first payment.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar dan zeggen dat je nog langer moet wachten toch?
Er zal vast wel iets fout zijn gegaan, ik mail ze wel eventjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik had de spullen na 3 weken al, ik zou ze mailen als ik jouw was.
BA20 is niet hetzelfde als H4? Want als ik het zo op een aantal scooter-fora lees, moet dat kunnen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Racer88 het volgende:
Ik ben op zoek naar een xenon lamp BA20(d), en dan wel een echte. Geen halogeen lampje dat blauw is geverfd.
Op ebay enkele resultaten, maar deze bolletjes behoren bij sets die op de accu aangesloten worden. Ik heb zelf al genoeg ballasten en bekabeling liggen dus dat heb ik allemaal niet nodig.
Iemand tips?
Ja en neequote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
BA20 is niet hetzelfde als H4? Want als ik het zo op een aantal scooter-fora lees, moet dat kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |