Donderdagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
T19 ging per ongelukquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Sportex het volgende:
Misschien even een cursusje rekenen pakken tussendoor voor Wesley.
triple 19 natuurlijk voor d1q6quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef Szura het volgende:
Dat camerawerk ook echt.
Op 209 staan en dan na twee T20 in gaan zoomen.
Heeft meer de regie te maken dan met het camerawerkquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef Szura het volgende:
Dat camerawerk ook echt.
Op 209 staan en dan na twee T20 in gaan zoomen.
Sky Sports natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef Moussasow7 het volgende:
Camerawerk tijdens PDC was top overigens kan ik me herrineren.
Heb hij je wat misdaan of watquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een zeiklul is die Fatton toch ook.
Go home, asshole.
oeeeeeequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Super relaxte kerel man, ook tijdens demo's.
Of heeft hij je vriendin gebatst?
ik kan me wel vreugdeuitbarstingen herinneren van hem op de GSoDquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Guard het volgende:
Echt geen emotie bij die Harms, maakt niet uit of het mee of tegen zit.
Gooit constante gemiddeldesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
Harms is ook gewoon tig niveaus beter dan Fatton
Eindelijk komen ze wat los. Althans die ene, die Dick niet. Lijkt verdomme wel Maarten van Rossemquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Moussasow7 het volgende:
2 tv's gesloopt door de commentators.
Ja da's ook weer zo. leuke pot, commentatoren beginnen inderdaad losser te komen dat is wat leuker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eindelijk komen ze wat los. Althans die ene, die Dick niet. Lijkt verdomme wel Maarten van Rossem
Wat mod jij eigenlijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gemiddelden.
Gemiddeldes, je lijkt wel een dartscommentator
Hij heeft onlangs een sponsorcontract bij Mariflex getekend waardoor hij full prof heeft kunnen worden, Mariflex sponsort de Zuiderduin en Mariflex Open en heeft Winstanley eruit geschopt toen hij naar de PDC ging. Ik denk dus dat Harms nog wel even blijft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Aardig niveau.
Wat vinden jullie, overstappen?
Hij is pro toch?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gemiddelden.
Niks mis met gemiddeldesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gemiddelden.
als hij de halve finale haalt kan hij een PDC pro tour kaart krijgen. Een nadeel is wel dat hij zijn financiële ondersteuning van het NOC/NSF kwijtraakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Aardig niveau.
Wat vinden jullie, overstappen?
Hij is pro toch?
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als hij de halve finale haalt kan hij een PDC pro tour kaart krijgen. Een nadeel is wel dat hij zijn financiële ondersteuning van het NOC/NSF kwijtraakt.
Thxquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wiki zij met ons.
Dan hoor je die flitsen van de camera idd niet....quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
Nou als Fatton naar de PDC wil mag hij wel oordoppen kopen, hij kan echt niks hebben
Heb je eurosport 1 niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft iemand een internet streampje voor mij?
Dan moet ik van plek verplaatsen, anders pak ik mijn iPad wel even. Daar kan ik ook Ziggo op kijken bedenk ik mij net.quote:
Ah dat kan ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan moet ik van plek verplaatsen, anders pak ik mijn iPad wel even. Daar kan ik ook Ziggo op kijken bedenk ik mij net.
Loop je wel een leg achter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan moet ik van plek verplaatsen, anders pak ik mijn iPad wel even. Daar kan ik ook Ziggo op kijken bedenk ik mij net.
Hij loopt ook te janken over het "schreeuwen"quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan hoor je die flitsen van de camera idd niet....
Oh dat is idd niet te harden...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij loopt ook te janken over het "schreeuwen"
de Nederlandse Dart Bond en het NOC/NSF hebben vastgesteld als je de laatste 16 van de Lakeside of winmau haalt een jaar lang de status topsporter krijgt en zodoende ook financiële steun. Als je naar de PDC gaat verlaat je ook de Nederlandse Dart Bond en krijg je dus geen ondersteuning meer.quote:
Netjes hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 1 keer 20 darts en voor de rest alles onder de 20
dear me, deary mequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik word niet goed van die Beaton trouwens, helaas werkt mijn schotel nog altijd niet mee en kan ik niet naar ESPN HD kijken
met 2 pijlen welquote:
z'n flights natuurlijk.quote:
Sponsor natuurlijk héquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien heeft die nog 20 setjes op voorraad
Op de weegschaal misschienquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Guard het volgende:
Is dat telkens een pun? 'He's one of the heaviest scorers out there' over Green
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/darts/8564123.stmquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Guard het volgende:
Is dat telkens een pun? 'He's one of the heaviest scorers out there' over Green
161 voor Harms, 101 voor Fittonquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Zocalo het volgende:
Wie had de hoogste uitgooi van de twee?
Lijkt er niet op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Machielovic het volgende:
strak gedaan van sparkyKent die gast geen druk?
zo zie ik hem kist achterna gaan
Hij vs Mikey, groter contrast ga je bijna niet krijgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt er niet op.
Zijn kop stond constant strak. Bij bouncers zag je niks. Bij verliezen of winnen sets zag je niks.
Alleen toen hij won eigenlijk
Geniaal man, dit is het figuur wat je je voorsteld bij een kroegdarterquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef Keano het volgende:
Hoe langer je naar Kong kijkt, hoe meer je je kan verbazen hoe die vent er uit ziet
Wel een héle grote pannenkoekquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Lol binnen 3 seconden gaat Kong van baas naar pannekoek.
Klinkt als bullshitquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:01 schreef Keano het volgende:
"Robbie was a former professional football player and he had spells with Swansea and Cardiff before his drug habit caused him to turn to darts for drugs money."
Waar is dit dan geweest?quote:On the 7th March 2010 Robbie hit a Massive 3 dart average of 128.82, which is one of the highest ever recorded.
County darts.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar is dit dan geweest?
Is wel erg bizar hoog.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef glaciest het volgende:
[..]
robbie is a well known smack head
dit ook
Dat is ook de reden dat die gast commentator is, ipv op dat podium staat te darten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Nog eentje ?.!!!
Op 181 een 180 gooien, tuurlijk!
serieus?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Nog eentje ?.!!!
Op 181 een 180 gooien, tuurlijk!
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef glaciest het volgende:
Goed niveau deze twee kwartfinales!
Zal morgen wel anders zijn helaas.
Maar nou mis ik wel zo'n PDC 'banter' zaal erachter, dat is genieten, sfeer + darten (of voetbal), kutcommentatoren vaak...quote:
Dik zakcentje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel harkt zo'n O'Shea nou binnen bij de BDO? Die kan gewoon heel goed gooien maar kiest ervoor om hier de beste te blijven.
Van Gerwen gooide een 9darter tegen hem vorig jaar haha, vond ie misschien niet leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef Guard het volgende:
Beaton neemt alweer een voorschot op de halve finale: Yeah you have to fancy Tony...
Wat hebben wij Nederlanders hem ooit aangedaan?
Wat niveau betreft misschien wel ja, al weet je nooit hoe het loopt, maar qua spanning denk ik dat het wel goed zit tussen George en Dekker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef glaciest het volgende:
Het is toch pijnlijk dat we na de toppartijen van vanavond morgen naar Dekker tegen George mogen gaan kijken
Ik blijf er morgen niet voor thuis iigquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef glaciest het volgende:
Het is toch pijnlijk dat we na de toppartijen van vanavond morgen naar Dekker tegen George mogen gaan kijken
Ik denk dat Dekker dat wel moet kunnen winnen, om er vervolgens redelijk kansloos af te gaan tegenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Wat niveau betreft misschien wel ja, al weet je nooit hoe het loopt, maar qua spanning denk ik dat het wel goed zit tussen George en Dekker.
Lijkt mij ook wel ja, kansloos tegen Waites weet ik zo net nog niet, die staat ook niet echt op z'n topniveau te gooien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef glaciest het volgende:
[..]
Ik denk dat Dekker dat wel moet kunnen winnen, om er vervolgens redelijk kansloos af te gaan tegen
Waites.
Best of 5 legs, werd 3-0.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar is dit dan geweest?
Is wel erg bizar hoog.
quote:WK darts: Harms in halve finales
Darter Wesley Harms heeft in Frimley Green de halve finales van het BDO-WK darts gehaald.
De 28-jarige Nederlander was in de kwartfinales te sterk voor de Engelsman Darryl Fitton: 5-2.
Harms haalde bij zijn debuut in Frimley Green, in 2012, ook de halve eindstrijd. Daarin sneuvelde hij tegen de Engelsman Tony O'Shea, die nu opnieuw zijn opponent is.
Ook Dekker nog in strijd
De andere halve finale staat nog niet vast. Vrijdag staan de Nederlander Jan Dekker en de Engelsman Richie George nog tegenover elkaar in de kwartfinales. De winnaar van die partij neemt het op tegen de winnaar van de kwartfinalepartij tussen de Engelsen Scott Waites en Paul Jennings.
Bron: nos.nl
twitter:InfostradaNL twitterde op donderdag 10-01-2013 om 21:18:10Wesley Harms is de 2de Nederlander op het Lakeside WK Darts die in opeenvolgende jaren de halve finale haalt. Na Raymond van Barneveld. reageer retweet
Ja maar als je kansloos op je dubbels staat te missen en steeds NO SCORE gooit dan kelderen je gemiddelden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
Dekker - George
Dekker: 85.26 en 82.56
George: 81.66 en 84.08
En dit moet dan ook nog eens een best of 9
Op de Grand Slam maakte hij weinig indruk. Toch zonde, want hij heeft zeker potentie.quote:
Dat zegt alles. Waites op 50 % laat Dekker als kansloos.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja, kansloos tegen Waites weet ik zo net nog niet, die staat ook niet echt op z'n topniveau te gooien.
Dat is dus nog niet eens het geval. Zijn in alles dramatische.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar als je kansloos op je dubbels staat te missen en steeds NO SCORE gooit dan kelderen je gemiddelden natuurlijk.
Won wel met een gemiddelde van 100 + van Jenkins en tegen Barney was het ook niet slecht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de Grand Slam maakte hij weinig indruk. Toch zonde, want hij heeft zeker potentie.
Toch denk ik dat hij nog 1 of 2 jaar moet groeien voor hij zo ver is. Eerst Lakeside (een paar keer) winnen, dan wordt hij ook door John McDonald aangekondigd als Champion of the wooooooooorld.
Of zoals Kist werd aangekondigd op de Grand Slam: Lakeside winner![]()
(En Barney is niet 4 times Lakeside winner & Champion of the world maar gewoon 5 times Champion of the world)
Ok, man. Ga je dat net als bij Fitton ook weer 20x herhalen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
Scotty kapottie graag. Ik vind hem helemaal niks.
Ik heb bij Fatton 3x gezegd dat hij er uit mag. Doe niet zo zielig joh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok, man. Ga je dat net als bij Fitton ook weer 20x herhalen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
Scotty kapottie graag. Ik vind hem helemaal niks.
Dekker heb ik nooit iets over gezegd hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fitton was al een lul, Dekker geloof ik ook. Wat ben jij voor iemand
Met zijn kutkop.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef hafcfan het volgende:
De enige die er nog in zit en die ik niet mag is Dekker.
Ik vind het juist wel tof dat hij emotie toont, beetje leven in die zaal, niet dat saaie gedoe.quote:
Zit wat in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof dat hij emotie toont, beetje leven in die zaal, niet dat saaie gedoe.
Als je 83 gemiddeld gooit en je doet alsof je een geweldenaar bent vind ik je een kneus. Met zijn pauper opkomst alleen al.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof dat hij emotie toont, beetje leven in die zaal, niet dat saaie gedoe.
Dit is het BDO topic, die hebben geen PL.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor. Prijzengeld voor de PL:
2013 McCoy's Premier League Darts Prize Money
Winner £150,000
Runner-Up £75,000
Semi-Finalists £55,000
Fifth Place £45,000
Sixth Place £40,000
Seventh Place £35,000
Eighth Place £30,000
Ninth Place £20,000
Tenth Place £15,000
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is het BDO topic, die hebben geen PL.
Today's Order of playquote:
twitter:BDOdarts twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:37:56Trina levels with D18. 13 dart leg reageer retweet
twitter:BDOdarts twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:44:29Anastasia takes the set 3-1 with D10. 1-1 reageer retweet
twitter:BDOdarts twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:47:19Trina takes out 120 for the 1st leg in the deciding set. reageer retweet
twitter:BDOdarts twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:50:31Anastasia checks out 44 with D4 to level things. 1-1 reageer retweet
twitter:BDOdarts twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:53:40Anastasia takes out 25 on D12 and leads 2-1. Anastasia to throw for the match reageer retweet
Ana wint met een gemiddelde dat bij sommige herenpartijen dit toernooi niet had misstaan, 83,1.twitter:BDOdarts twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:55:56Anastasia takes the leg, the set and the match with an 81 check out . She wins 2-1 reageer retweet
Lol dat heeft die Hendriks niet gegooit deze Lakeside.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef glaciest het volgende:
Ana wint met een gemiddelde dat bij sommige herenpartijen dit toernooi niet had misstaan, 83,1.twitter:BDOdarts twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:55:56Anastasia takes the leg, the set and the match with an 81 check out . She wins 2-1 reageer retweet
Gezien het amateurisme van de bond zou het me niet verbazenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
BDO Darts @BDOdarts
Next match of the evening, live on ESPN, Paul Jennings v Scott Waites. Best of 9 sets. #darts #espn
![]()
Mooi Trina eruit, ze heeft vaak genoeg gewonnen hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef glaciest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |