Donderdagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
T19 ging per ongelukquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Sportex het volgende:
Misschien even een cursusje rekenen pakken tussendoor voor Wesley.
triple 19 natuurlijk voor d1q6quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef Szura het volgende:
Dat camerawerk ook echt.
Op 209 staan en dan na twee T20 in gaan zoomen.
Heeft meer de regie te maken dan met het camerawerkquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef Szura het volgende:
Dat camerawerk ook echt.
Op 209 staan en dan na twee T20 in gaan zoomen.
Sky Sports natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef Moussasow7 het volgende:
Camerawerk tijdens PDC was top overigens kan ik me herrineren.
Heb hij je wat misdaan of watquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een zeiklul is die Fatton toch ook.
Go home, asshole.
oeeeeeequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Super relaxte kerel man, ook tijdens demo's.
Of heeft hij je vriendin gebatst?
ik kan me wel vreugdeuitbarstingen herinneren van hem op de GSoDquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Guard het volgende:
Echt geen emotie bij die Harms, maakt niet uit of het mee of tegen zit.
Gooit constante gemiddeldesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
Harms is ook gewoon tig niveaus beter dan Fatton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |