SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaneel?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Knappe vent ofniequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog gefeliciteerd met je zoon trouwens, Mono.
Puik kind.![]()
![]()
Tijn?quote:Zeker. Als hij niet mijn broer zou zijn, zou ik hem daten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben jij jarig vandaag?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gefeliciteerdquote:![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Jij hebt je handen vol al je fototoestel.quote:Dank je.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zeker 180 kilo om van te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En man moet wat hebben om van te houden nietwaar ?
dus![]()
Momenteel niet, ze is bij mams de haren aan het doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt je handen vol al je fototoestel..
![]()
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nah, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga rukken. Ben je weer een half uurtje zoet mee.![]()
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfUquote:
Alles uitzetten op je pc behalve dit filmpje. Telefoon uit, licht uit, op bed gaan liggen met dit opstaan. Na een half uur ben je een compleet andere man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: