SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Klinkt wel tof. Er is geen deelnemerslimiet, later inschrijvingen kan dus nog wel? Zit je alleen nog met de overnachting. Wil liever niet al teveel vastleggen en vantevoren betalen aangezien ik niet weet hoe of ik vrij kan nemen en qua medisch traject van mijn zitvlakblessurequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Binnenkort, ik kan ze in principe alvast uitzoeken en reserveren. Kweenie, volgende week ofzo.
Camping municipal zo dicht mogelijk bij de start.
Houd het een beetje low budget, dus voor de vrijdagavond bereid ik een pastasaus voor en die vries ik in. Na 3 Ballons dan maar ergens lekker uit eten met veel bier.![]()
@Patroon: Als jij meerijdt en je komt vanuit Groningen deze kant op moet je dus wel teringvroeg die trein in. Of donderdagavond reizen naar 010 of 030 en hier slapen donderdag op vrijdag.
Om jezelf goed uit te dagen zal je wel de nodige km's door de polder moeten maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef Barbecuesausje het volgende:
Fietsen door de Polder interesseert me geen ruk maar wat is het prachtig om jezelf uit te dagen op bergen als de Alpe d'Huez.
Het naar boven rijden was voor mij al uitdaging genoegquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Om jezelf goed uit te dagen zal je wel de nodige km's door de polder moeten maken
Ik denk dat je later ook nog wel in kan schrijven. Als je daar zeker van wilt zijn kan je sportscommunication mailen en vragen wanneer ze verwachten dat ze vol zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef eentwee het volgende:
[..]
Klinkt wel tof. Er is geen deelnemerslimiet, later inschrijvingen kan dus nog wel? Zit je alleen nog met de overnachting. Wil liever niet al teveel vastleggen en vantevoren betalen aangezien ik niet weet hoe of ik vrij kan nemen en qua medisch traject van mijn zitvlakblessure
Je mocht de rommel opruimen dus?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Tommeke het volgende:
Geouwehoer op het werk vandaag
Ik had eigenlijk een rustige route vanmiddag, maarrrrr....
Een collega van me reed z'n crank eraf. Dus moest hij terug naar kantoor en moest ik zijn route gaan afmaken, met 15 minuten achterstand. En toen ik net op weg was kreeg ik er een spoedje naar Haren bij
Al met al volle bak gegaan en zo'n haast gehad dat ik Strava niet aan kon zetten
Wel erg puntig. Maar zolang de ketting niet overslaat kan het volgens mij geen kwaad...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef No-P het volgende:
Zeg Kaas, kan dit buitenblad nog even mee? Zaterdag Egmond-Pier-Egmond....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
When the going get though... The tough get going...quote:
Slaat continue over sinds de 31ste. 1 tandwiel zelfs afgebroken. Nu dus nieuwe aan het monteren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wel erg puntig. Maar zolang de ketting niet overslaat kan het volgens mij geen kwaad...
Moet je binnen 2 uur kunnen fietsen toch?, niet veel wind dus gevoelstemperatuur valt ook wel mee. Met andere woorden, dat komt gewoon goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
When the going get though... The tough get going...
Zal dus wel een DNF worden
Maar dan had je dus ook wel je antwoord op je vraagquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef No-P het volgende:
[..]
Slaat continue over sinds de 31ste. 1 tandwiel zelfs afgebroken. Nu dus nieuwe aan het monteren.
Kaas wilde afgeragde kettingbladen zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar dan had je dus ook wel je antwoord op je vraag
Goed werkquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef No-P het volgende:
[..]
Kaas wilde afgeragde kettingbladen zien.
Hehe nou dat is ie zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef No-P het volgende:
[..]
Kaas wilde afgeragde kettingbladen zien.
Precies. Gaan met die banaan. Ben wel woensdag vergeten om de gopro van een maat van me op te halen, dus filmen zal er waarschijnlijk niet inzitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Moet je binnen 2 uur kunnen fietsen toch?, niet veel wind dus gevoelstemperatuur valt ook wel mee. Met andere woorden, dat komt gewoon goed.
Iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je mocht de rommel opruimen dus?![]()
Ik had een rustig dagje, 70km.
Ik deed dat soort dingen ook altijd (Niet met mijn fiets)quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef JohnDDD het volgende:
Vandaag fiets kapotgemaakt. Kreeg op mijn singlespeed stadsfiets kettingpech midden in de stromende regen op 7km van huis. Ketting liep er elke 100 meter weer af, vermoedelijk probleempje met het achterwiel. Heb uit woede de fiets twee keer tegen een bankje gesmeten waardoor het voorwiel nu enkele spaken mist en krom is. Kon mezelf er nog net van weerhouden 't pestding in de Amstel te flikkeren.
Vroeger deed ik het vaak met de computer. Was een kleine nerd maar ik werkte door geldgebrek op de meest slechte computers. Heb kweet niet hoeveel muizen kapotgemaakt. Deze week hard gewerkt en ik had nogal stress...:(quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik deed dat soort dingen ook altijd (Niet met mijn fiets)
Tegenwoordig ga ik gewoon hard vloeken. Laatst was mijn garmin rare dingen aan het doen, was maar goed dat ik alleen over het strand fietsen want ik was me een partij boos op dat ding
Zou jij anders reageren?quote:
Nooit met de computer gedaan. Soms wil ik uit frustratie nog wel eens een klap of een schop ergens tegenaan geven. Tegenwoordig leef ik me gewoon even uit door vol gas alle agressie op de fiets eruit te trappen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Vroeger deed ik het vaak met de computer. Was een kleine nerd maar ik werkte door geldgebrek op de meest slechte computers. Heb kweet niet hoeveel muizen kapotgemaakt. Deze week hard gewerkt en ik had nogal stress...:(
Tot je ketting breekt op 7 km van huis in de stromende regenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef JohnDDD het volgende:
Met mijn echte racefiets zou ik dat nooit doen...
Nee, niet mijn Bianchi! Dat nooit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot je ketting breekt op 7 km van huis in de stromende regen
Klinkt kut, enige idee hoe het komt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef Patroon het volgende:
Had ik maar alleen computer problemen. Zit al een week met pijnlijke linkerknie. Kan woensdag pas naar fysio. Ga morgen kijken of een ander tijd heeft. Straks mag ik maanden niet fietsen brrr horror
Knie problemen zijn erg naar. Heeft mij in 2012 ook 2 maanden aan de kant gehouden. succes!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef Patroon het volgende:
Had ik maar alleen computer problemen. Zit al een week met pijnlijke linkerknie. Kan woensdag pas naar fysio. Ga morgen kijken of een ander tijd heeft. Straks mag ik maanden niet fietsen brrr horror
Het is gewoon een handigheidje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik doe het ook altijd met bandenlichter hoor. Tenminste, bij mijn racefiets. Ik zal wel van poppenstront zijn, maar het laatste stootje trek ik echt niet.
Dan kom je in ieder geval lekker fris aan de start bij de Marmotte(tone). Zo heb ieder nadeel zun voordeel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef Patroon het volgende:
Waren je buba's niet op?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was ook dichtbij totale vernietiging toen ik op een gegeven moment bij ieder tochtje wel een lekke band had en bij dat specifieke tochtje 1 bij het weg willen rijden uit de schuur, 1 na 10 km en 5 km later weer 1 en toen waren m'n bandjes op. Dan ben je er wel een tijdje klaar mee.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
Met een recht stuur.![]()
Wat is dat met die ketting dan? Ik zie het niet goed.
Rohloff naaf met zo'n band ipv ketting zo te zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
Met een recht stuur.![]()
Wat is dat met die ketting dan? Ik zie het niet goed.
Ja, toen ik die vervangen had ging het gelijk een stuk beterquote:
Ik heb een wielershirt van hincapie, eentje zonder mouwen. Heb ik eigenlijk al een hele tijd, ik was eens bij de 6daagse van Rotterdam en daar verkochten ze het toen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:21 schreef buzz1291 het volgende:
Ook aardig exclusieve kleding, in NL althans. Let even op die fantastisch goddelijke fiets en kijk eens naar die ketting...... nooit meer gelazer.
[ afbeelding ]
Mooi systeem voor op een strandfeitsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Hoef je niet meer te smeren geloof ik. En denk dat het gewoon een ss is ipv een rohloff. Suf fietsje eigenlijk Buzz
En met welke reden wil je dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:31 schreef Tommeke het volgende:
Rohloff is wel takkeduur, maar echt wel prima! Je kan schakelen terwijl je stilstaat
als ie afgestapt is omdat de berg te steil is..quote:
Heej Tommeke, die fietscomputer die je vorig jaar van mij gekocht hebt, doet die het nog altijd..?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weet niet
Maar het zegt iets over de mooie techniek van dat ding
Haha. Daar dacht ik ook net aan. Nee, die is helaas kassiewijlenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Heej Tommeke, die fietscomputer die je vorig jaar van mij gekocht hebt, doet die het nog altijd..?
Veloflex Master en Vittoria Open Corsa.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:35 schreef the_critic het volgende:
wat was ook alweer de naam van die bandjes die eruit zagen als tubes? ergens paar topics terug voorbij gekomen maar ben te lui te zoeken
Wil voor komend jaar nieuwe bandjes op mijn full carbons.. dan is faken dat het tubes zijn wel leuk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha. Daar dacht ik ook net aan. Nee, die is helaas kassiewijlen
Elke keer nadat ik in de regen had gefietst deed het scherm het twee a drie dagen niet
Heb er in Frankrijk wel veel lol mee gehad!
ppff beide rond de 35 euro voor een bandje...quote:
Die 10 euro?quote:
Mag ik dan voor een 10-tje de stuurhouder etc terugkopen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die 10 euro?
Ik heb zoals ik zei in Frankrijk en in Limburg enorm veel lol gehad met dat ding. Elke keer het hellingspercentage checken als ik kapot zat te gaan
Bike-palast.de Heeft die Veloflex voor 26 euro ofzo. Ik heb er een keer mee gereden en het reed wel lekker soepel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
ppff beide rond de 35 euro voor een bandje...
iemand nog ervaring met 1 van beide..? welke raad men hier aan?!
Dan moet ik die vanmiddag ff op gaan zoeken!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Mag ik dan voor een 10-tje de stuurhouder etc terugkopen?
Top!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan moet ik die vanmiddag ff op gaan zoeken!
Het is na de winter eigenlijk zo gekomen. Niks zwaars of geks gedaan. Ik heb de hele winter elke week wel gefietst, na de winter 2x achter elkaar 3,5uur op licht verzet in D1, je kent mequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klinkt kut, enige idee hoe het komt?
Dankje!quote:![]()
Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef janatwork het volgende:
[..]
Knie problemen zijn erg naar. Heeft mij in 2012 ook 2 maanden aan de kant gehouden. succes!
Ja komt vast goed, alleen ik heb nu veel vrije tijd en mag graag fietsen, dus het is wel even balen om verplicht rust te moeten nemen.quote:![]()
Op vrijdag 11 januari 2013 05:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval lekker fris aan de start bij de Marmotte(tone). Zo heb ieder nadeel zun voordeel.
Fysio zal wel zeggen dat het een geirriteerd overtraind bandje is. Dus uitsluitend rust helpt, en uiteraard 9 behandelingen omdat de schoorsteen van de fysio ook moet blijven roken. Sterke in ieder geval en maak je niet druk om een paar weken niet trainen, doe ik al jaren niet meer. In maart met duurtraining starten is ook een perfecte voorbereiding voor juli.
Leuk, bedankt! Straks ff lezen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:35 schreef the_critic het volgende:
voor de freakjes onder ons.. leuk stukje om te lezen. testen van verschillende buba in combi met verschillende type biba.. http://www.vittoria.com/w(...)iets_gennaio2011.pdf
Gecombineerd met het camping overzicht van fietsvriendelijke campings in Belgie dat een groepje (met onder meer Bert Sitters, van de fietsroute boekjes en artikelen in diverse bladen) in eigen tijd op het forum van de wereldfietser de laatste maanden heeft samengesteld...is dat dus een compleet vakantiefietsaanbod in Waloniequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb ook nog 2 600km routes en een andere 400km route (naar het noorden) Met wat extra routeplannen (heb nog wel een deelstuk) kun je daar een heel mooi groot rondje van maken.
Wel zuur, dit weekend uitstekend duurtrainingweer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het is na de winter eigenlijk zo gekomen. Niks zwaars of geks gedaan. Ik heb de hele winter elke week wel gefietst, na de winter 2x achter elkaar 3,5uur op licht verzet in D1, je kent me. Daarna kreeg ik al een beetje last met buigen na het fietsen. Voelt echt als die pees die over de knieschijf loopt. Net alsof je je knie hard hebt gestoten en ff een beurse plek op je knie hebt. Net 4 dagen volledig rust gehad en pijn was weg. Gisteren na een uur fietsen kwam het weer...net alsof die pees te strak over de knieschijf loopt. Ik heb om 11uur een afspraak bij een goede Fysio. Mijn eigen kon woensdag pas, zo lang wil ik niet wachten. Zal wel een overbelasting zijn.
[..]
Dankje!
[..]
Ja komt vast goed, alleen ik heb nu veel vrije tijd en mag graag fietsen, dus het is wel even balen om verplicht rust te moeten nemen.
Schoenen minder strak doen, bovenlichaam warmer kleden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:32 schreef Bismarck het volgende:
Uitstekend duurtrainingsweer? Temperatuur zakt naar het vriespunt. Niet de meest ideale temperatuur om 3 uurtjes mee buiten te zijn. Zelfs als ik me aankleed alsof ik op een poolexpeditie ga blijft het onaangenaam om zolang buiten te zijn. Hoe dik de handschoenen, sokken en overschoenen ook zijn. Krijg toch op den duur toch last van verkleumde handen en voeten.
Master 25.50 bij jedi-sports, de corsa's (zelfde maar dan zwart) zijn daar 27¤. Evo SC is overal 35¤. Ik wil ook graag een keer Veloflexen proberen. Verzendkosten zijn daar hoog maar misschien kunnen we combineren en wil iemand anders uit de buurt (knut en/of een fietsmaat van mij of misschien Grippert wel?) ook wel een setje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
ppff beide rond de 35 euro voor een bandje...
iemand nog ervaring met 1 van beide..? welke raad men hier aan?!
wil geen zwarte.. wil juist de tubes lookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Master 25.50 bij jedi-sports, de corsa's (zelfde maar dan zwart) zijn daar 27¤. Evo SC is overal 35¤. Ik wil ook graag een keer Veloflexen proberen. Verzendkosten zijn daar hoog maar misschien kunnen we combineren en wil iemand anders uit de buurt (knut en/of een fietsmaat van mij of misschien Grippert wel?) ook wel een setje.
Toch ga ik bij deze kou echt geen duurtraining doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schoenen minder strak doen, bovenlichaam warmer kleden.
Patroon is teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch ga ik bij deze kou echt geen duurtraining doenGewoon ff 2 uurtjes doortrappen en zo snel mogelijk weer naar binnen
Nee dat is zeer aan te raden. Marmotte rijd ik gewoon met Conti butyl banden van 100g, geen zin om risico's te nemen voor een verwaarloosbaar voordeel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef the_critic het volgende:
hoe groot is de daarmee de werkelijke kans op klapbanden... lees verschillende verhalen. Is dit iets om voor de marmotte terug te wisselen naar butyl? of is dat overdreven voorzichtigheid?!
Ja, voetballer hé? Die zijn na 90 minuten uitgepierd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Patroon is teleurgesteld in je.
Standaard publiekswisseltje hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, voetballer hé? Die zijn na 90 70minuten uitgepierd.
Bert is al langer bezig. Ik kende 'm al toen hij nog niks over fietsen schreef. Mijn 600 routes gaan overigens ook door Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gecombineerd met het camping overzicht van fietsvriendelijke campings in Belgie dat een groepje (met onder meer Bert Sitters, van de fietsroute boekjes en artikelen in diverse bladen) in eigen tijd op het forum van de wereldfietser de laatste maanden heeft samengesteld...is dat dus een compleet vakantiefietsaanbod in Walonie![]()
Dat vind ik het leuke van fietskamperen, de mooiste zaken gebeuren soms omdat fietsers zelf een behoefte zijn, en die invullen!
Niet aanstellen, gewoon rijden. Desnoods dubbele handschoenen en winterschoenen met wollen sokken en overschoenen. Dan mag het rustig vriezen, krijg je het niet koud mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:32 schreef Bismarck het volgende:
Uitstekend duurtrainingsweer? Temperatuur zakt naar het vriespunt. Niet de meest ideale temperatuur om 3 uurtjes mee buiten te zijn. Zelfs als ik me aankleed alsof ik op een poolexpeditie ga blijft het onaangenaam om zolang buiten te zijn. Hoe dik de handschoenen, sokken en overschoenen ook zijn. Krijg toch op den duur toch last van verkleumde handen en voeten.
Herkenbaar, heb tot een half jaar geleden altijd lichamelijk werk gedaan met veel tillen in verkeerde houdingen. Altijd last van m'n knieën.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Patroon het volgende:
Terug van de fysio. Mijn linker knieschijf stond een stuk lager dan mijn rechter. Daardoor ontspoorde de schijf tijdens het fietsen en drukte hij tegen de pezen rond de schijf aan.. Hij heeft hem weer recht gedrukt en moet nog ff wat oefeningen doen. Waarschijnlijk is dit gekomen doordat ik voor mijn werk wasmachines via mijn knieeën optil zodat mijn collega het piepschuim er onderweg kan schuiven. Dit is niet echt goed voor je knieeën zeg maar![]()
Boel is een beetje geïrriteerd door die ontsporing. Lijkt niet heel ernstig en is goed te verhelpen.
Volgende week weer ff heen en gelukkig mag ik gewoon blijven fietsen. Zondag stap ik er weer op!
Goed om te horen. En nu zondag niet met de profs gaan trainen hé?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Patroon het volgende:
Terug van de fysio. Mijn linker knieschijf stond een stuk lager dan mijn rechter. Daardoor ontspoorde de schijf tijdens het fietsen en drukte hij tegen de pezen rond de schijf aan.. Hij heeft hem weer recht gedrukt en moet nog ff wat oefeningen doen. Waarschijnlijk is dit gekomen doordat ik voor mijn werk wasmachines via mijn knieeën optil zodat mijn collega het piepschuim er onderweg kan schuiven. Dit is niet echt goed voor je knieeën zeg maar![]()
Boel is een beetje geïrriteerd door die ontsporing. Lijkt niet heel ernstig en is goed te verhelpen.
Volgende week weer ff heen en gelukkig mag ik gewoon blijven fietsen. Zondag stap ik er weer op!
Nope, mag geen sprintjes trekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef kaasplankje het volgende:
ningen doen. Waarschijnlijk is dit gekomen doordat ik voor mijn werk wasmachines via mijn knieeën optil zodat mijn collega het piepschuim er onderweg kan schuiven. Dit is niet echt goed voor je knieeën zeg maar
top! altijd fijn als het mee blijkt te vallen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Patroon het volgende:
Ja, gisterennacht heeft het nog geregend hier. Het was hier in 't stad ook oppassen geblazen in de vroege uren. Toch viel het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef janatwork het volgende:
Net terug van fietsen. 3*20 min d2, 2.15uur weg geweest 29.0 km/h. Het is in de polder wel spekglad, veel half natte weggen en rond het vriespunt is geen top combinatie. En als een slak de bocht door glibberen is ook niet mijn hobby.
Wel een zonnetje en weinig wind!
talkpoeder op je voeten zodat die zeker weten niet gaan zweten. Alles wat gaat zweten wordt koud.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schoenen minder strak doen, bovenlichaam warmer kleden.
Ik ga morgen 3.30 uur en zondag 1.30 uurquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch ga ik bij deze kou echt geen duurtraining doenGewoon ff 2 uurtjes doortrappen en zo snel mogelijk weer naar binnen
Nou het lijkt mee te vallen maar wel rustig aan blijven doen hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Patroon het volgende:
Goed bezig, ik ga alleen zondag, ik wil een rondje Lekbrug Vianen doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga morgen 3.30 uur en zondag 1.30 uur
Als de voetbal wordt afgelast, waar het wel op lijkt, ga ik daar in de bosjes liggen wachten tot je langskomt om vervolgens vanuit je wiel bij het eerste plaatsnaam-bordje een verrassingssprint te plaatsen waarna ik een voetbaldansje ga doen bij een willekeurige cornervlag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ga alleen zondag, ik wil een rondje Lekbrug Vianen doen.
Zaterdag maar even squats.
110 km kan nog zonder voorbereiding joh. Karakter en tandvlees enzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef muzas het volgende:
Zo. Nog echt een hoop werk aan de winkel. 37,5 km in 1:40. Gemiddelde hartslag 151....
Nog iets minder dan 4 maanden tot de 110....![]()
http://app.strava.com/activities/37136801
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik wil met een soort van conditie naar trainingskamp. Daar ga ik over een week heen. 2 weken in de zon trainen.
Dan moet je wel vroeg je nest uit want ik zit met zonsopgang op de fiets.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de voetbal wordt afgelast, waar het wel op lijkt, ga ik daar in de bosjes liggen wachten tot je langskomt om vervolgens vanuit je wiel bij het eerste plaatsnaam-bordje een verrassingssprint te plaatsen waarna ik een voetbaldansje ga doen bij een willekeurige cornervlag.
Misschien moet ik dan maar de tent van Gripper lenen om daar een bivak op te slaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je wel vroeg je nest uit want ik zit met zonsopgang op de fiets.
Dat hadden we in Winterberg ook, is echt kak inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
..plus dat we bij mijn man's tante sliepen die dus echt boven op een berg woonde dus elke training 7km klimmen om thuis te komen.
En, ben je een jongetje? Of toch een meisje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:35 schreef Patroon het volgende:
Ja gelukkig.
Hij heeft ook een echo gemaakt zoals bij een zwangere vrouw
Qua happen hier ben ik soms net een meisje, maar lichamelijk toch echt een jongetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En, ben je een jongetje? Of toch een meisje?
Wat een lelijke schaatsquote:
Eens. Maar gaat als een trein, zelfs over de slechtste stukken ijs en bovenal: warme voetenquote:
Ik heb de noren van mijn opaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Maar gaat als een trein over, zelfs over de slechtste stukken ijs en bovenal: warme voeten
Het zijn de Hollanders die bij 1 graad vorst zenuwachtig worden en gaan lullen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:09 schreef the_critic het volgende:
kutfriezen... serieus.. 1 dag vorst! ppfffff als er meer dan 5 cm ligt, mag er gepraat worden.. tot die tijd, hopen in stilte ofzo!!
Wij als friezen lachen juist de niet-friezen uit die na 1x -1 al beginnen te vragen wanneer de 11stedentocht komt. Dat zenuwachtige gedoe komt hier niet vandaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:09 schreef the_critic het volgende:
kutfriezen... serieus.. 1 dag vorst! ppfffff als er meer dan 5 cm ligt, mag er gepraat worden.. tot die tijd, hopen in stilte ofzo!!
Is perfecte wintertraining hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:11 schreef eentwee het volgende:
Ze mogen van mij lullen als Brugman maar wel graag in een ander topic
Oh, kom je dan een bakkie doen bij mij? Hoe laat verwachtte je bij de brug te zijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ga alleen zondag, ik wil een rondje Lekbrug Vianen doen.
Zaterdag maar even squats.
Bike palast heeft 8 euro verzendkostenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Master 25.50 bij jedi-sports, de corsa's (zelfde maar dan zwart) zijn daar 27¤. Evo SC is overal 35¤. Ik wil ook graag een keer Veloflexen proberen. Verzendkosten zijn daar hoog maar misschien kunnen we combineren en wil iemand anders uit de buurt (knut en/of een fietsmaat van mij of misschien Grippert wel?) ook wel een setje.
Samen een rondje fietsen is wel leuk, alleen vertrek ik van huis af, en 't moet ook niet te lang worden. Ik denk aan 8:30/9:00 van huis, en dan via Alblasserwaard in?? 2:15uur fietsen ofzo tot aan de Lekbrug?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, kom je dan een bakkie doen bij mij? Hoe laat verwachtte je bij de brug te zijn?
Of zullen we samen rondje fietsen, kun je eindelijk die wielen even bekijken.
Dus 11:15 ben je in Vianen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Samen een rondje fietsen is wel leuk, alleen vertrek ik van huis af, en 't moet ook niet te lang worden. Ik denk aan 8:30/9:00 van huis, en dan via Alblasserwaard in?? 2:15uur fietsen ofzo tot aan de Lekbrug?
Ergens daar meeten en dan bakkie doen in de Vlist ofzo?
Ik heb zijn 'Fietsen bij de zuiderburen' boekje, en ken hem van het wereldfietsersforum, daar is hij erg actief. Hij gaat natuurlijk al wat langer meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bert is al langer bezig. Ik kende 'm al toen hij nog niks over fietsen schreef. Mijn 600 routes gaan overigens ook door Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.
Dan steek je hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, zoiets waarschijnlijk, 55km vanuit huis over Ablasserwaard.
Das goed weg!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef keesfietst het volgende:
Velodrome, via Terpstra:
[ afbeelding ]
Gaylord, waarom ging je niet om 12u mee? Had je nu 110 op de tellerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb net 2.5 uur op pad geweest. Eerst ff naar de Belga in Vinkhuizen omdat ik maar drie bar in m'n achterband had. Moet die toch eens iets vaker oppompen
Daarna lekker gefietst. 60 km in iets meer dan 2 uur. Lekker rustig gepeddeld en ff een keer 10 km doorgetrapt.
Ik had het helemaal niet koud. Gewoon een thermoshirt, shirt, armstukken, jasje, windstopper, beenstukken en lange broek erover. En natuurlijk overschoenen, winterhandschoenen een helmmuts en een Buff.
Prima fietsweer
Ik ga voor autoluw. Vaak maak ik gebruik van het Ravel-netwerk. Als er een berg op de logische route van A naar B ligt gaat mijn route eroverheen, maar ik zoek de moeilijkheden niet speciaal op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb zijn 'Fietsen bij de zuiderburen' boekje, en ken hem van het wereldfietsersforum, daar is hij erg actief. Hij gaat natuurlijk al wat langer meebedoelde dat het camping project vrij recent is.
Probeer je bij jouw tochten zoveel mogelijk autoluwe routes te zoeken? En ga je ook voor de uitdagende klimmetjes? Dat is met bagage misschien wat minder handig voor mij.
das het voet / fiets pontje, vaart alleen in de zomer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan steek je hier
[ afbeelding ]
over toch?
Is niet echt te vergelijken, Pro 4 is weliswaar soepel rubber maar geen bijzonder soepel karkas (150tpi, dus hetzelfde als een Rubino Pro). Dus wel veel grip, maar slijt snel, slechte lekbestendigheid in de regen. De Endurance heeft dan weer iets stugger rubber. Kun je net zo goed een Fortezza nemen voor veel minder imo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef the_critic het volgende:
ik zie dat michelin ook zo een "tube" model bandje in assortiment heeft.. http://www.mantel-bikeparts.nl/michelin-pro-4-endurance
Ben zelf al jaren michelin rijder.. vroeger als wedstrijdrijder al. Iets zachter compound, maar top grip, en zeer weinig lekke banden.. * the_critic klopt gelijk even af op ongelakt hout
en tussen de vittoria open corsa en de veloflex zou jij gaan voor..? omdat..?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is niet echt te vergelijken, Pro 4 is weliswaar soepel rubber maar geen bijzonder soepel karkas (150tpi, dus hetzelfde als een Rubino Pro). Dus wel veel grip, maar slijt snel, slechte lekbestendigheid in de regen. De Endurance heeft dan weer iets stugger rubber. Kun je net zo goed een Fortezza nemen voor veel minder imo.
Hier ook gehad eind december.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:31 schreef the_critic het volgende:
ja, mijn vriendin heeft eerste week januari echt een week koorts enzo gehad, ikzelf heb nu alleen verhoudheidje.. maar hoest me wel al 3dgn de longen uit mijn lijf alsof ik al jaren een pakje per dag rook en praat met een stem alsof ik een heel weekend heb staan schreeuwen op pinkpop
Ik kon vanmiddag niet. Had een afspraakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gaylord, waarom ging je niet om 12u mee? Had je nu 110 op de teller![]()
Ik vond het wel koud, maar vorige week heb ik dan ook een weekje gefietst met temperaturen die minimaal 20 graden hoger lagen
Heb ervaring met Evo CX en CX II. Allebei fijne banden, zelden lek en 3000km voor een achterband hoor je mij niet over klagen. Alleen totaal geen grip in de regen. Nieuwe rubbercompound is beter in de regen (Corsa SL, SC), heb ik nog geen ervaring mee. Wil Veloflex proberen omdat ik benieuwd ben. Afgaande op de reviews zouden ze iets beter moeten zijn dan CX en CX II, lichter bij ongeveer dezelfde duurzaamheid en meer grip op natte weg. Aangezien ze goedkoper zijn dan zowel CX II als SC zou ik in het vervolg eerder Veloflex kiezen. Maar ik heb vorig jaar ook gewoon weer een paar CX'en ingeslagen toen ze 15,95¤ kostten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:28 schreef the_critic het volgende:
[..]
en tussen de vittoria open corsa en de veloflex zou jij gaan voor..? omdat..?
Ik reed afgelopen seizoen op Pro3. Had ze gekocht omdat ze in de aanbieding waren waar ik toen was. Vind het echt fijne bandjes! Veel grip en slijten relatief langzaam. En idd weinig lek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef the_critic het volgende:
ik zie dat michelin ook zo een "tube" model bandje in assortiment heeft.. http://www.mantel-bikeparts.nl/michelin-pro-4-endurance
Ben zelf al jaren michelin rijder.. vroeger als wedstrijdrijder al. Iets zachter compound, maar top grip, en zeer weinig lekke banden.. * the_critic klopt gelijk even af op ongelakt hout
heb gereden vanaf jeugd, via nieuwelingen, junioren, 1jaar elite, en vervolgens 2 jaar sportklasse A..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik reed afgelopen seizoen op Pro3. Had ze gekocht omdat ze in de aanbieding waren waar ik toen was. Vind het echt fijne bandjes! Veel grip en slijten relatief langzaam. En idd weinig lek.
Ik heb die Veloflex gekocht omdat ze goedkoper zijn en ze volgens mij met nat weer iets meer grip hebben.
Wat voor wedstrijden reed je vroegah?
Als de voetbal wordt afgelast rij ik wel een stukje mee jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
das het voet / fiets pontje, vaart alleen in de zomer.
Langs de A2 loopt ook een fietspad naar vianen.
Kaas, 11:15 is goed. Aan welke kant, kom je vanuit zuid, of vanaf noord? je kunt ook bij mij koffie krijgen he, versgemalen espresso-o-o-o-o- :-)
ik woon nog geen 2 minuten fietsen vanaf de brug.
ik fiets dan met je mee terug, en maak via een andere route dan wel een mooi rondje van 120-150 km ofzo.
Knut, doe je mee?
Voetbalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de voetbal wordt afgelast rij ik wel een stukje mee ja
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
das het voet / fiets pontje, vaart alleen in de zomer.
Langs de A2 loopt ook een fietspad naar vianen.
Kaas, 11:15 is goed. Aan welke kant, kom je vanuit zuid, of vanaf noord? je kunt ook bij mij koffie krijgen he, versgemalen espresso-o-o-o-o- :-)
ik woon nog geen 2 minuten fietsen vanaf de brug.
ik fiets dan met je mee terug, en maak via een andere route dan wel een mooi rondje van 120-150 km ofzo.
Knut, doe je mee?
Nee, nu kan je niet meer terug, 4.5 uur trainen, veel beter dan een uurtje achter een bal aanrennen en samen rukken in de douche.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de voetbal wordt afgelast rij ik wel een stukje mee ja
Hahahahaha, en toen ik dat vorig seizoen zei, waren de commentaren niet van de lucht. Maar gelijk heb je hoor! Optiefen met die schaatsinfo totdat de magische woorden van "Ut giet oan" zijn uitgesproken, dan is alles voor 2 dagen gepermiteerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:11 schreef eentwee het volgende:
Ze mogen van mij lullen als Brugman maar wel graag in een ander topic
Hé floepert, dan staat Kaas te bevriezen bij dat voetveer. En vaart dat wel in de winter? Kom er regelmatig langs maar nooit op gelet of het nog wel vaart.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan steek je hier
[ afbeelding ]
over toch?
Dan zou ik direct voor die Vittoria's kiezen in 25mm uitvoering. Vittoria's zijn wat ronder (hoger) dan de Veloflex. Ik vind Veloflex qua model wat vergelijkbaar met Fortezza's. En die 25 mm Vittoria's hebben echt een tubes uitstraling. Overigens worden beide banden natuurlijk direct en altijd door de soignée politie goedgekeurd, mits je de zwart-bruine combi kiest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:28 schreef the_critic het volgende:
[..]
en tussen de vittoria open corsa en de veloflex zou jij gaan voor..? omdat..?
Tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:56 schreef the_critic het volgende:
[..]
heb gereden vanaf jeugd, via nieuwelingen, junioren, 1jaar elite, en vervolgens 2 jaar sportklasse A..
reed vroeger met michelin Axial pro, nu de pro 3 en 4.. ben er super tevreden mee, zelfs in regen heb ik er zelf geen slechte ervaringen mee..
25?? ik ga geen parijs roubaix fietsen... 23 is mooi genoeg. En uiteraard gaat het over de zwart bruine (tube uitziende) versie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 05:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan zou ik direct voor die Vittoria's kiezen in 25mm uitvoering. Vittoria's zijn wat ronder (hoger) dan de Veloflex. Ik vind Veloflex qua model wat vergelijkbaar met Fortezza's. En die 25 mm Vittoria's hebben echt een tubes uitstraling. Overigens worden beide banden natuurlijk direct en altijd door de soignée politie goedgekeurd, mits je de zwart-bruine combi kiest.
ja, was zeker tof.. hoop dit jaar weer eens trainingswedstijdje te rijden en te kijken wat ik daar van vind. Wie weet in de toekomst weer verder uitbouwen, mocht ik het leuk vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tof
Zelfde ervaring met die bandjes hier
Ik andersom. Vittoria's lijken iets geler, de Veloflexen zijn lichter van kleur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:50 schreef the_critic het volgende:
[..]
25?? ik ga geen parijs roubaix fietsen... 23 is mooi genoeg. En uiteraard gaat het over de zwart bruine (tube uitziende) versie.
Zo op foto's vind ik de vittoria mooier ogen dan de veloflex.. Maar grip en lekke banden zijn ook issues die best wel belangrijk zijn
Lees dan maar eens een paar tests. En nu niet gaan lachen maar in tests hebben die 25 mm banden minder weerstand dan die 23 mm. En meet dan eens de breedte van een met 10 atm opgepompte tube tov van een 25 mm vouwband. Zul je zien dat ze even breed zijn. Maar misschien vind je bij een FM nog wel een paar 20 mm bandjes als je niet al te breed wilt rijden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:50 schreef the_critic het volgende:
[..]
25?? ik ga geen parijs roubaix fietsen... 23 is mooi genoeg. En uiteraard gaat het over de zwart bruine (tube uitziende) versie.
Zo op foto's vind ik de vittoria mooier ogen dan de veloflex.. Maar grip en lekke banden zijn ook issues die best wel belangrijk zijn
Mooi! Alleen met 2 verschillende biba's gemonteerd en geen bidonhouder................quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik andersom. Vittoria's lijken iets geler, de Veloflexen zijn lichter van kleur.
Even een plaatje tussendoor van mooi staal (met Veloflex)
[ afbeelding ]
Oke was het vandaag al. Hoeveel km's is dat eiks?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef keesfietst het volgende:
Zo, Egmond-Pier-Egmond overleefd. Tijd was uiteindelijk 1:44:06. Tevreden, want was de bevestiging voor startnummer vergetenen zodoende als (een van de) laatste gestart toen de rest al tien minuten onderweg was.
Ben de hele weg niet ingehaald en toen ik binnenkwam moesten er nog 600 over de finish komen. Kortom, geslaagd. Weer en strand zaten ook mee.
Zwarte merida, castelli kleding?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef keesfietst het volgende:
Zo, Egmond-Pier-Egmond overleefd. Tijd was uiteindelijk 1:44:06. Tevreden, want was de bevestiging voor startnummer vergetenen zodoende als (een van de) laatste gestart toen de rest al tien minuten onderweg was.
Ben de hele weg niet ingehaald en toen ik binnenkwam moesten er nog 600 over de finish komen. Kortom, geslaagd. Weer en strand zaten ook mee.
Ik had 't trouwens andersom. Terug ging een stuk lekkerder!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef No-P het volgende:
1.30 hier. Ik vond het aardig leuk. Wel best lastig fietsen in die groepjes. Terugweg niet heel goed meer door kunnen fietsen, benen begonnen wat vol te lopen. Nu lekker uitrusten voor morgen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef No-P het volgende:
1.30 hier. Ik vond het aardig leuk. Wel best lastig fietsen in die groepjes. Terugweg niet heel goed meer door kunnen fietsen, benen begonnen wat vol te lopen. Nu lekker uitrusten voor morgen.
Ben benieuwd naar de beelden! Ik zal zo wel ff wat fototjes online zetten van de gopro.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef No-P het volgende:
36 km geloof ik. Had 37 op de garmin staan. Die trap vond ik wel even spannend, gasten naast mij knalden er vanaf maar ik deed daar mooi wat rustiger.
Vos kon goed bij blijven. Was leuk om te zien, zo 'n kleine meid tussen die grote beren.
Ja ook wel tevreden mee. Kon wel redelijk meekomen in de middenmoot van mijn startgroep. Jij jammer van je wiel, snelspanner niet goed dicht gedaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de beelden! Ik zal zo wel ff wat fototjes online zetten van de gopro.
1:30 is trouwens echt snel!
Achterwiel haal ik er nooit uit. Is mij echt een raadsel hoe dit kan. Ik stond echte te vloeken toen. Was gelukkig een oud fietsenmakertje (die zijn er blijkbaar altijd op het moment dat je ze nodig hebt) die mij een standje gaf en daarna het wiel er weer inwipte en vastzette. Ik had de hoop al een beetje opgegevenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:22 schreef No-P het volgende:
[..]
Ja ook wel tevreden mee. Kon wel redelijk meekomen in de middenmoot van mijn startgroep. Jij jammer van je wiel, snelspanner niet goed dicht gedaan?
Klopt als een bus. Heb jou niet gezien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zwarte merida, castelli kleding?
Meteen bij de start vloog om onverklaarbare manier mijn achterwiel eruit.... Snelspanner krom. Evengoed eringeharkt en daarna verder. Uiteindelijk 863ste met 1:51 Ik heb tijd laten liggen bij de omkeer bij de pier. Verder ging het allemaal goed. Volgende keer misschien toch dikkere banden.
Misschien sta je dan nog op de foto. Bij het keerpunt heb je me ingehaald dan. Zwarte baard? Wilde nog roepen, maar ik had geen idee of jij 't wel was.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:36 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Heb jou niet gezien.
Nette tijd (No-P helemaal)! Heb redelijk pijnloos door kunnen rijden alleen bij die opgangen was het een zooitje met incapabele mensen die drie breed naar boven gingen wandelen inderdaad. Verder af en toe van die slome figuren die ineens uit het niets naar links of rechts schieten maar goed, dat weet je.
Ik stond bij die groene container. En je telefoon is een mietjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:40 schreef MarcoD het volgende:
EPE ook gehaald, eindtijd 1:38:04, plaats 343. Ik kwam vrijlaat aan in egmond en stond ergens achteraan in het startvak.
ps. kano
ik had je bericht gezien maar mijn telefoon houdt blijkbaar niet van kou ofzo want ik kreeg de hele tijd foutmeldingen en kon geen berichtje sturen, niet dat ik uberhaupt nog ergens voorin dat startvak had kunnen komen..
Ja dat was leuk om te zien! Zat ook te kijken (had op de omroep al gehoord dat ze bij een groep mannen zat) zie je opeens een kleine meid achter een mannengroep hangenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef No-P het volgende:
36 km geloof ik. Had 37 op de garmin staan. Die trap vond ik wel even spannend, gasten naast mij knalden er vanaf maar ik deed daar mooi wat rustiger.
Vos kon goed bij blijven. Was leuk om te zien, zo 'n kleine meid tussen die grote beren.
I know.. had er vorige week ook al last van op wintersport.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stond bij die groene container. En je telefoon is een mietjeWaarschijnlijk ben je me voorbijgereden toen ik stond te kloten met mijn wiel. Heb je nog iemand gezien waarvan je dacht "Wat een sukkel, net 50 meter onderweg en nu al pech?"
Donkerrode baard! Was ik wel dus ja. Die profs gingen wel echt retehard trouwens. Even de benen stilgehouden en met grote ogen gestaard haha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien sta je dan nog op de foto. Bij het keerpunt heb je me ingehaald dan. Zwarte baard? Wilde nog roepen, maar ik had geen idee of jij 't wel was.
En dan noem je mijn telefoon een mietje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
Een beetje? Ik kan bijna niet meer van de bank opstaan
Erg he? Volgens mij heb ik aardig last van mijn ham/hemstrings.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef MarcoD het volgende:
[..]
En dan noem je mijn telefoon een mietje?
Was jij nog op de fiets heen gegaan? Nee zeker? Dat had ik echt niet meer getrokken, richting huis.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef MarcoD het volgende:
[..]
En dan noem je mijn telefoon een mietje?
Heb net nog 2 uur door dorp gelopen om wat nieuwe kleren te scoren![]()
moehahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Erg he? Volgens mij heb ik aardig last van mijn ham/hemstrings.
Nee had auto gezet op parkeerplaats op 4-5 km afstand van die sporthal, twijfelde nogal of ik dat ging trekken (achteraf gezien had dat prima gekund trouwens).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij nog op de fiets heen gegaan? Nee zeker? Dat had ik echt niet meer getrokken, richting huis.
Nou, ik had er echt niet aan moeten denken om nog 30 km naar huis te moeten fietsen. Ik reed met 15 km/uur van de fietsafspuiterij terug naar de autoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef MarcoD het volgende:
[..]
moehahahaha
[..]
Nee had auto gezet op parkeerplaats op 4-5 km afstand van die sporthal, twijfelde nogal of ik dat ging trekken (achteraf gezien had dat prima gekund trouwens).
Haha, DM eens eerst. Linkerschoen wilde niet uitklikken, zei wel netjes sorry!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb er ook nog 1 waar je Kees wat beter op ziet, maar ik weet niet offie die online wilt.
Dat is inderdaad waar, dat had ik er niet bij vermeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:06 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Haha, DM eens eerst. Linkerschoen wilde niet uitklikken, zei wel netjes sorry!
Alles gerend, leverde de meeste tijdswinst op bij die hooibalen en steile stuk bij Wijk aan Zee naar beneden. Volgend jaar met een FOK!ploeg dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, dat had ik er niet bij vermeld.Was jij aan het rennen tussen die 2 obstakels door of weer op de fiets? Ik rende naar beneden, was sneller dan op de fiets stappen, want onderaan moest ik weer wachten
Ik vind het prima, maar jullie hoeven niet op mij te wachten danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:13 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Alles gerend, leverde de meeste tijdswinst op bij die hooibalen en steile stuk bij Wijk aan Zee naar beneden. Volgend jaar met een FOK!ploeg dus?
Een baanstuur. Een racestuur mag niet, maar een baanstuur wel omdat het geen racestuur is. Tenminste, dat heb ik eens ergens gelezen. Dus ik zou het best eens fout kunnen hebben, immers kan dat de beste overkomen. Ga er daarom niet van uit dat deze info 100% klopt, al zou dat wel zo kunnen zijn, maar daar ben ik dus niet zeker van. Anders zijn straks weer de poppen aan het dansen enzo! En als we ergens niet van houden, dan is het wel van dansende poppen. Ofnie dan?!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:30 schreef marcodej het volgende:
Marianne Vos rijdt dus voor Laurens Ten Dam. En een aantal, oa de nummer 1, hebben er een heel bijzonder stuur, een soort semi-racestuur. Ramses Bekkenk heb ik er ook weleens mee zien rijden.
Geen idee wat de verschillen zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:38 schreef marcodej het volgende:
Lijkt een baanstuur echt op een soort platgeslagen racestuur dan?
Welke instellingen? Met FR van 30 en 720P moet je toch wel een paar uurtjes kunnen filmen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee wat de verschillen zijn.
Ben er net achter gekomen dat ik maar tot vlak na de opgang bij castricum materiaal heb voor mijn timelapse. Blijkbaar is een 16 gb SD kaart sneller vol dan je denkt
elke 2 seconden een 11 megapixel foto. Ken dat ding niet zo goed en wilde 'm eigenlijk op 5 of 9 zetten maar had geen idee hoe.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke instellingen? Met FR van 30 en 720P moet je toch wel een paar uurtjes kunnen filmen?
Ah, foto's.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
elke 2 seconden een 11 megapixel foto. Ken dat ding niet zo goed en wilde 'm eigenlijk op 5 of 9 zetten maar had geen idee hoe.
Iedereen die Dugast tubes verkoopt, heeft zeker ook Aquasure op voorraad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef eentwee het volgende:
Waar haal je dat spul? Kan ik wel gebruiken voor mijn Challenge crossbanden.
NEE! Waar de mannen er hier waarschijnlijk een trainings- annex promotie ritje van maakten is Vos in volle competitie. En in competitie, dus het crossen, rijdt ze heel wat langzamer dan ons junioren talent. En op de weg rijden de dames in een volle finale echt geen 65 in het uur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
Vos zou met de mannen mee kunnen. Ook op de weg.
Vergeet het echt maar. Dames wierennen is een leuke kijksport, maar het vermogen dat ze kunnen trappen ligt zoveel lager. OK ze zijn een stuk lichter. Maar een goede graadmeter is er eigenlijk niet. Ze zouden die Alp d'Huez eens op moeten rijden. Maar als je naar eender welke wedstrijd kijkt, het gemiddelde ligt zoveel lager. Zelfs op de weg rijden junioren echt veel harder dan de beste dames.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk dat je die er niet zo makkelijk af rijdt heur, nuja in de TDF zal ze niet overleven, maar bijv de Eneco tour ofzo.
Zozo, gesoigneerd 3T pakje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef keesfietst het volgende:
Met dank aan kano nog een semi-actiefoto. Er waren te weinig baarden te zien onderweg trouwens.
[ afbeelding ]
Nu de kroeg in.
die tests heb ik ook wel eens gelezen ja.. maar ga niet met 25mm rijden.. Worden gewoon 23mm. 20 is pas interessant bij snelheden die ik niet haalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lees dan maar eens een paar tests. En nu niet gaan lachen maar in tests hebben die 25 mm banden minder weerstand dan die 23 mm. En meet dan eens de breedte van een met 10 atm opgepompte tube tov van een 25 mm vouwband. Zul je zien dat ze even breed zijn. Maar misschien vind je bij een FM nog wel een paar 20 mm bandjes als je niet al te breed wilt rijden.
Vos heeft meer wattage per kg dan Lars Boom!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Vergeet het echt maar. Dames wierennen is een leuke kijksport, maar het vermogen dat ze kunnen trappen ligt zoveel lager. OK ze zijn een stuk lichter. Maar een goede graadmeter is er eigenlijk niet. Ze zouden die Alp d'Huez eens op moeten rijden. Maar als je naar eender welke wedstrijd kijkt, het gemiddelde ligt zoveel lager. Zelfs op de weg rijden junioren echt veel harder dan de beste dames.
Maar toch kijk ik dan nog steeds met bewondering naar b.v. de Girodonne. Ik doe het ze niet na!
Gesink, Mollema, Kruijswijk en Poels in goede doen waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Vos heeft meer wattage per kg dan Lars Boom!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef CyclingGirl het volgende:
het zijn vrouwen en het meerendeel van de dames in het peloton rijdt niet zo hard daarom wint zij zoveel.
Ja, irritant figuur. Beetje mij blokeren. Daardoor was ik meteen helemaal uit mijn ritme waardoor ik zo 'n langzame tijd gezet heb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef keesfietst het volgende:
Met dank aan kano nog een semi-actiefoto. Er waren te weinig baarden te zien onderweg trouwens.
[ afbeelding ]
Nu de kroeg in.
je zit inderdaad hoog vergeleken bij de ander tweequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef MarcoD het volgende:
dik 4 weken rust heeft me wel goed gedaan denk, heb eigenlijk continu erg hoog gezeten met m'n hartslag (boven?? m'n omslagpunt, misschien maar eens een echte test gaan doen) en op het einde voelde ik m'n benen maar een klein beetje.
Grappig idd, ik zie bij kanovinnie wel een licht verval.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:01 schreef dop het volgende:
[..]
je zit inderdaad hoog vergeleken bij de ander twee
wel mooi om te zien dat jullie allemaal een andere hartslag hebben maar wel heel constant
kano heeft duidelijk een laag omslag punt voor zijn leeftijd
kees weet ik de leeftijd niet van maar ook mooi constant
Ik heb weleens eerder gehad dat ik na een periode van rust lang met een vrij hoge hartslag kon fietsen (maar niet zolang als ik gister heb gedaan), maar uit ervaring van het afgelopen jaar kan ik wel zeggen dat ik dit doorgaans niet zo lang vol kan houden. Zou m'n omslagpunt gewoon hoger liggen of komt het grotendeels door de (complete) rust in combinatie met wat adrenaline?quote:Op zondag 13 januari 2013 08:01 schreef dop het volgende:
[..]
wel mooi om te zien dat jullie allemaal een andere hartslag hebben maar wel heel constant
Koersen blijft mooi werk iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja, was zeker tof.. hoop dit jaar weer eens trainingswedstijdje te rijden en te kijken wat ik daar van vind. Wie weet in de toekomst weer verder uitbouwen, mocht ik het leuk vinden.
Haha. Toen ik begon met koersen was mijn vetpercentage 15%quote:Op zondag 13 januari 2013 09:18 schreef the_critic het volgende:
ja, hoewel ik er een aantal jaar geleden wel even klaar mee was. Nu begint dat weer te kriebelen. Maar vergt nog wel heel erg veel training en flink afvallenheb nog altijd een bmi van 25 dus kilo of 8 eraf zou wel erg prettig zijn. Dit jaar wat avondjes op nedereindse berg meepakken en dan volgend seizoen misschien wel weer echt een keer wedstrijden ofzo... nouja, allemaal hersenspinsels
In de koers kan je meestal wat langer op of boven omslagpunt rijden omdat je dieper kunt gaan door het wedstrijd element.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik heb weleens eerder gehad dat ik na een periode van rust lang met een vrij hoge hartslag kon fietsen (maar niet zolang als ik gister heb gedaan), maar uit ervaring van het afgelopen jaar kan ik wel zeggen dat ik dit doorgaans niet zo lang vol kan houden. Zou m'n omslagpunt gewoon hoger liggen of komt het grotendeels door de (complete) rust in combinatie met wat adrenaline?
Omslagpunt had ik op ~173 geschat op basis van blokken die ik 30 minuten vol hield gekeken naar meerdere 'trainingen', daar kwam die 173 ongeveer uit (vrij constante hartslag elke keer) en daarna moest ik dan even bijkomen.
ja, zeker weten, wedstrijdritme en hardheid krijg je enkel door het te doen. Gelukkig blijft koersinzicht, stuurvastheid, kantje rijden etc gewoon kennis die nooit weer weggaatquote:Op zondag 13 januari 2013 09:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha. Toen ik begon met koersen was mijn vetpercentage 15%
Bij de sportklasse kon ik toen wel een beetje meekomen. Maar ik had wel een jaartje training en wedstrijdervaring nodig om voorin mee te kunnen doen
Of kennis die je nooit vergaartquote:Op zondag 13 januari 2013 09:56 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja, zeker weten, wedstrijdritme en hardheid krijg je enkel door het te doen. Gelukkig blijft koersinzicht, stuurvastheid, kantje rijden etc gewoon kennis die nooit weer weggaat
haha dat kan ook. Maar denk dat ik zelf het spelletje en alle vaardigheden aardig onder de knie heb.quote:
Ik heb de laatste 2 km wel nog even gas bijgegeven (op 1 uur 34). Ik denk dat ik de terugweg opzich wel sneller had kunnen gaan maar ik had al pijn in mijn poten toen ik bij castricum (halverwege waar we heel ff van 't strand gingen) het strand weer op rende (waar Kees mijn passeerde en waar mijn camerakaart vol wasquote:Op zondag 13 januari 2013 08:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grappig idd, ik zie bij kanovinnie wel een licht verval.
Omslagpunt kan je niet trainen toch? Heb ik nu iig een goede smoes om op de eerstevolgende meet als een natte krant te rijdenquote:Op zondag 13 januari 2013 08:01 schreef dop het volgende:
[..]
Je kan omslagpunt wel een beetje verhogen, maar is wel grotendeels genetisch bepaald. Maar die smoes gaat niet op. Een laag omslagpunt zegt niets over getraindheid. Als jij op je omslagpunt veel meer watts trapt dan een ander met hoger omslagpunt. Rij jij harder.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 km wel nog even gas bijgegeven (op 1 uur 34). Ik denk dat ik de terugweg opzich wel sneller had kunnen gaan maar ik had al pijn in mijn poten toen ik bij castricum (halverwege waar we heel ff van 't strand gingen) het strand weer op rende (waar Kees mijn passeerde en waar mijn camerakaart vol was.
Al met al iig een leuke ervaring, volgend jaar ga ik zeker weer en dan weet ik wat beter wat mij te wachten staat. Dan ga ik sowieso proberen om alle strandopgangen helemaal te rennen. Volgens mij pak je daar nog aardig tijd mee.
[..]
Omslagpunt kan je niet trainen toch? Heb ik nu iig een goede smoes om op de eerstevolgende meet als een natte krant te rijden
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik D3 trainingen moet doen terwijl je eerst zegt dat ik D1 moet doen?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan omslagpunt wel een beetje verhogen, maar is wel grotendeels genetisch bepaald. Maar die smoes gaat niet op. Een laag omslagpunt zegt niets over getraindheid. Als jij op je omslagpunt veel meer watts trapt dan een ander met hoger omslagpunt. Rij jij harder.
Het kan wel wat zeggen over hoe gewend je bent om diep te gaan. Kan best zijn dat als je dit een paar keer doet, dat je makkelijker met hogere hartslag kunt rijden, gewenning.
erg moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen , ben ook bepaald geen wetenschapper.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik heb weleens eerder gehad dat ik na een periode van rust lang met een vrij hoge hartslag kon fietsen (maar niet zolang als ik gister heb gedaan), maar uit ervaring van het afgelopen jaar kan ik wel zeggen dat ik dit doorgaans niet zo lang vol kan houden. Zou m'n omslagpunt gewoon hoger liggen of komt het grotendeels door de (complete) rust in combinatie met wat adrenaline?
Omslagpunt had ik op ~173 geschat op basis van blokken die ik 30 minuten vol hield gekeken naar meerdere 'trainingen', daar kwam die 173 ongeveer uit (vrij constante hartslag elke keer) en daarna moest ik dan even bijkomen.
Natte vinger werk. Mijn max ligt op 205 en omslagpunt 186quote:Op zondag 13 januari 2013 11:02 schreef dop het volgende:
[..]
erg moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen , ben ook bepaald geen wetenschapper.
maar bij een max van 199 zou ik rond de 175 als omslagpunt wel verwachten.
met 173 denk ik dat je er in elk geval niet heel veel naast zit
Ben 26, max hartslag al fietsend ligt rond de 180/185. Wat ik nu gereden heb is gemiddeld net onder/rond m'n omslagpunt.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:01 schreef dop het volgende:
[..]
het kan wel iets verbeteren , maar het zegt weinig over wat iemand kan zie het verschil tussen marco en kees waar bij ze wel ongeveer even snel zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
Omslagpunt kan je niet trainen toch? Heb ik nu iig een goede smoes om op de eerstevolgende meet als een natte krant te rijden
Dat zeg ik niet. Alleen D3 trainingen is niet goed. Alleen D1 is niet goed, moet in winter wel de hoofdzaak zijn. Variatie en juiste prikkel op juiste moment. Ga er maar wat over lezen op www.doefiets.nl. Ik blijf niet alles herhalenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik D3 trainingen moet doen terwijl je eerst zegt dat ik D1 moet doen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal 't nog wel eens een paar keer proberen. Vol gas gaan en vol blijven houden. Hartslag 170+ ofzoiets.
Wel jammer dat je nu al door mijn smoes heenprikt. Nu moet ik nog serieus gaan trainen ook
dan heb je van nature net als kano geen hoog omslagpunt , maar gezien je snelheid prima motortjequote:Op zondag 13 januari 2013 11:06 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ben 26, max hartslag al fietsend ligt rond de 180/185. Wat ik nu gereden heb is gemiddeld net onder/rond m'n omslagpunt.
Zag je dequote:Op zondag 13 januari 2013 11:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen D3 trainingen is niet goed. Alleen D1 is niet goed, moet in winter wel de hoofdzaak zijn. Variatie en juiste prikkel op juiste moment. Ga er maar wat over lezen op www.doefiets.nl. Ik blijf niet alles herhalen
Het zal wel een polderkwaaltje zijn. Die Marco is er 1tje uit de duinenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:10 schreef dop het volgende:
[..]
dan heb je van nature net als kano geen hoog omslagpunt , maar gezien je snelheid prima motortje
Je had hem verstoptquote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zag je deniet?
[..]
Het zal wel een polderkwaaltje zijn. Die Marco is er 1tje uit de duinen
Ja, ik maak het meteen moeilijk.quote:
Ja, moet het er maar mee doen. Met wat meer rust en op tijd aan de start staan had ik vast beter kunnen rijden, maar goed. Volgende keer beter.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:10 schreef dop het volgende:
[..]
dan heb je van nature net als kano geen hoog omslagpunt , maar gezien je snelheid prima motortje
Had hij zijn fiets zeker aan ten Dam gegevenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ja, moet het er maar mee doen. Met wat meer rust en op tijd aan de start staan had ik vast beter kunnen rijden, maar goed. Volgende keer beter.
Lees trouwens dat Niki Terpstra vader is geworden, verklaart z'n afwezigheid gisteren denk ik.
wil je nu stiekum zeggen dat kano nog veel trager is als dat het nu al lijktquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ja, moet het er maar mee doen. Met wat meer rust en op tijd aan de start staan had ik vast beter kunnen rijden, maar goed. Volgende keer beter.
Lees trouwens dat Niki Terpstra vader is geworden, verklaart z'n afwezigheid gisteren denk ik.
Oh, dat mag best. Immers is het geen wedstrijd, rijd iedereen voor zichzelf en is winnen slechts een leuke bijkomstigheid. Het gaat er totaal niet om wie er wint of niet, zolang je maar plezier heb. En zoals ik altijd zeg: Plezier hebben is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:18 schreef dop het volgende:
[..]
wil je nu stiekum zeggen dat kano nog veel trager is als dat het nu al lijkt ::)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Rare stuurtjes idd zeg. Zijn geen baansturen, daar fietsen ze juist met een veel diepere bocht:quote:Op zondag 13 januari 2013 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had hij zijn fiets zeker aan ten Dam gegeven;Om zo'n reden zou ik ook een wedstrijd laten schieten.
http://mtb-noordwest.nl/nieuws/egmond_pier_egmond_2013.html
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dat mag best. Immers is het geen wedstrijd, rijd iedereen voor zichzelf en is winnen slechts een leuke bijkomstigheid. Het gaat er totaal niet om wie er wint of niet, zolang je maar plezier heb. En zoals ik altijd zeg: Plezier hebben is belangrijker dan winnen
weet niet waar je op reed , maar denk dat je met materiaal keuze bij een dergelijke race ook aardig snelheid winnen of verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is altijd leuke als je bij de beter hoort , maar zo iets gaat inderdad niet om het winnenIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
[..]
Oh, dat mag best. Immers is het geen wedstrijd, rijd iedereen voor zichzelf en is winnen slechts een leuke bijkomstigheid. Het gaat er totaal niet om wie er wint of niet, zolang je maar plezier heb. En zoals ik altijd zeg: Plezier hebben is belangrijker dan winnen
2e is eerste verliezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Dikte van je banden en de bandenspanning is met strandrijden nog het belangrijkste. Daarna komt het eventueel rijden met een 29'er. Die big apple's die ik heb zijn vrij dun, dus zodra het mul wordt voel je dat ze in het zand snijden. Terwijl de super moto's van Kees een stuk dikker zijn volgens mij. En dan rol je er beter overheen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef dop het volgende:
[..]
weet niet waar je op reed , maar denk dat je met materiaal keuze bij een dergelijke race ook aardig snelheid winnen of verliezen.
het is altijd leuke als je bij de beter hoort , maar zo iets gaat inderdad niet om het winnen
Ik ga ff zoeken waar ik het ookalweer vandaan had over die sturen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rare stuurtjes idd zeg. Zijn geen baansturen, daar fietsen ze juist met een veel diepere bocht:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Nee, die had pech en heeft minder kilometers in de benen dan ik dus is geen eerlijke vergelijking. Denk dat we allemaal ons best hebben gedaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:18 schreef dop het volgende:
[..]
wil je nu stiekum zeggen dat kano nog veel trager is als dat het nu al lijkt
[..]
Eerder zei je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Bij castricum schoot de kramp me in de poten trouwens. Trap naar de parkeerplaats heb ik rijdend genomen, dan evengoed gaan mensen 2 aan 2 lopen en rustig naar beneden wandelen. Dan dnek ik: Het is GODVERDOMME een wedstrijd.
Maar ik blijf dan toch maar kalmSchijfremmen liepen wel steeds aan als ik door het water heen was gereden.
De pech was gelukkig voor de start. Of eigenlijk, jammer genoeg. Nu kan ik het niet als smoes gebruiken. Ik ben er denk ik mentaal door gebrokenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:56 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Nee, die had pech en heeft minder kilometers in de benen dan ik dus is geen eerlijke vergelijking. Denk dat we allemaal ons best hebben gedaan.
Ja, ik spreek mezelf nogal tegen. Heb ik vaker last van.quote:[..]
Eerder zei je dit:
[..]
Tyler Hamilton kon z'n omslagpunt anders toch wel 5 slagen omhoog brengen. Maar dat kostte ook veul centjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ze rijdt wel nagenoeg dezelfde tijd als strandspecialisten Ramses Bekkenk, Bram Rood en Sander Lormans. Ik snap dat alle wegrenners er een promotietochtje van maken maar had de mtb'ers toch wel wat hoger ingeschat tov Vos. Toont maar weer eens haar uitzonderlijke klasse aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
NEE! Waar de mannen er hier waarschijnlijk een trainings- annex promotie ritje van maakten is Vos in volle competitie. En in competitie, dus het crossen, rijdt ze heel wat langzamer dan ons junioren talent. En op de weg rijden de dames in een volle finale echt geen 65 in het uur.
Zie wat hieronder staatquote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Maar ze rijdt wel nagenoeg dezelfde tijd als strandspecialisten Ramses Bekkenk, Bram Rood en Sander Lormans. Ik snap dat alle wegrenners er een promotietochtje van maken maar had de mtb'ers toch wel wat hoger ingeschat tov Vos. Toont maar weer eens haar uitzonderlijke klasse aan.
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
http://nos.nl/video/461175-vos-en-de-zin-van-het-fietsen.html 2:40Rijd ze volgens mij Ramses Bekkenk even voorbij om een gaatje dicht te rijden.
Ook mooi om te zien hoe ze door haar veel lichtere gewicht nog kan blijven rijden over de strandopgangen itt sommige/ de meeste mannen
Uitzonderlijke klasse heeft ze zeker. En op het strand zal ze waarschijnlijk ook in het voordeel zijn met een waarschijnlijk lichtere fiets en minder weerstand. Reed zeker zoals gebruikelijk bij dit soort evenementen op een CC5311 fiets van Gijs van Tuyl? Maar het is theorie voor mij want ik heb nog nooit op het strand gefietst. Ik haat de combinatie van zand en fietsen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Maar ze rijdt wel nagenoeg dezelfde tijd als strandspecialisten Ramses Bekkenk, Bram Rood en Sander Lormans. Ik snap dat alle wegrenners er een promotietochtje van maken maar had de mtb'ers toch wel wat hoger ingeschat tov Vos. Toont maar weer eens haar uitzonderlijke klasse aan.
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Uitzonderlijke klasse heeft ze zeker. En op het strand zal ze waarschijnlijk ook in het voordeel zijn met een waarschijnlijk lichtere fiets en minder weerstand. Reed zeker zoals gebruikelijk bij dit soort evenementen op een CC5311 fiets van Gijs van Tuyl? Maar het is theorie voor mij want ik heb nog nooit op het strand gefietst. Ik haat de combinatie van zand en fietsen.
Tof! Vandaag ook mooi weer! Scheen een gekkenhuis te zijn in Egmond.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:23 schreef No-P het volgende:
1.23.59 ofzo op de halve marathon vandaag. Nu zijn mijn benen kapot. Tijdens de wedstrijd ging het nog erg goed. Mooi weekend.
Ligt aan je telefoon dan. Voortaan in de koersbroek tussen de benen? Blijft ie lekker warm.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:30 schreef Patroon het volgende:
Net 2:20uur gefietst maar Strava is na 1,5km gestopt met tracken. Nog niet eerder mee gemaakt. Zou dat door de kou komen?
Door de koude is de accuduur iig wel een heel stuk minder. Na 3 uurtjes trappen was mijn foon ook helemaal leeg vandaag.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:30 schreef Patroon het volgende:
Net 2:20uur gefietst maar Strava is na 1,5km gestopt met tracken. Nog niet eerder mee gemaakt. Zou dat door de kou komen?
Trainingsbeest ben je ookquote:Op zondag 13 januari 2013 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Oja,. ik had vandaag nog ff 200 km gedaan zal ze er ff bijzetten![]()
Dat is wel straf, ik heb met Lormans en Bekkenk competitie gereden, en die gasten zijn sneller dan ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Vandaag lekker getraind met Kaasplankje. De wind was vrij straf, maar gelukkig begonnen we met windje mee, en had ik m het laatste stuk pas tegen, zodat ik lekker tegen de wind in kon blijven rammen om warm te blijven.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
kaasbaas-relaas
http://app.strava.com/activities/37402108
Dit klinkt btw meer zelfingenomen dan ik eiks bedoel.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is wel straf, ik heb met Lormans en Bekkenk competitie gereden, en die gasten zijn sneller dan ik.
Vos rijdt dus ws. ook harder dan ik.
Same here. Kan wel sturen, op het kantje rijden en kloten. En kan ook wel redelijk doorfietsen. Alleen mis ik explosiviteitquote:Op zondag 13 januari 2013 10:17 schreef the_critic het volgende:
[..]
haha dat kan ook. Maar denk dat ik zelf het spelletje en alle vaardigheden aardig onder de knie heb.
Mis gewoon een brokje talent
Dat zei ik toch zo'n 1000 slappe OH posts geleden al. Niks om je zorgen over te maken. Ik zou het gewoon niet forceren en die fiets eens even 3 weken aan de kant zetten. Des te eerder ben je er van af.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef Patroon het volgende:
Met als gevolg, irritatie aan kniebanden enzo die daar liggen.
Fysio zegt juist dat ik prima kan blijven fietsen, maar bij pijn stoppen. Wel ff rustig aan. En oefeningen doen. Je hebt wel gelijk dat de knieschijf nu bij het fietsen steeds de banden kietelt wat irritatie geeft. Forceren is nooit goed. Komende week volledig rust en enkel gericht oefeningen doen. Heb weinig geduld in me lijf met zulke dingenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch zo'n 1000 slappe OH posts geleden al. Niks om je zorgen over te maken. Ik zou het gewoon niet forceren en die fiets eens even 3 weken aan de kant zetten. Des te eerder ben je er van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |