SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Klinkt wel tof. Er is geen deelnemerslimiet, later inschrijvingen kan dus nog wel? Zit je alleen nog met de overnachting. Wil liever niet al teveel vastleggen en vantevoren betalen aangezien ik niet weet hoe of ik vrij kan nemen en qua medisch traject van mijn zitvlakblessurequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Binnenkort, ik kan ze in principe alvast uitzoeken en reserveren. Kweenie, volgende week ofzo.
Camping municipal zo dicht mogelijk bij de start.
Houd het een beetje low budget, dus voor de vrijdagavond bereid ik een pastasaus voor en die vries ik in. Na 3 Ballons dan maar ergens lekker uit eten met veel bier.![]()
@Patroon: Als jij meerijdt en je komt vanuit Groningen deze kant op moet je dus wel teringvroeg die trein in. Of donderdagavond reizen naar 010 of 030 en hier slapen donderdag op vrijdag.
Om jezelf goed uit te dagen zal je wel de nodige km's door de polder moeten maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef Barbecuesausje het volgende:
Fietsen door de Polder interesseert me geen ruk maar wat is het prachtig om jezelf uit te dagen op bergen als de Alpe d'Huez.
Het naar boven rijden was voor mij al uitdaging genoegquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Om jezelf goed uit te dagen zal je wel de nodige km's door de polder moeten maken
Ik denk dat je later ook nog wel in kan schrijven. Als je daar zeker van wilt zijn kan je sportscommunication mailen en vragen wanneer ze verwachten dat ze vol zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef eentwee het volgende:
[..]
Klinkt wel tof. Er is geen deelnemerslimiet, later inschrijvingen kan dus nog wel? Zit je alleen nog met de overnachting. Wil liever niet al teveel vastleggen en vantevoren betalen aangezien ik niet weet hoe of ik vrij kan nemen en qua medisch traject van mijn zitvlakblessure
Je mocht de rommel opruimen dus?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Tommeke het volgende:
Geouwehoer op het werk vandaag
Ik had eigenlijk een rustige route vanmiddag, maarrrrr....
Een collega van me reed z'n crank eraf. Dus moest hij terug naar kantoor en moest ik zijn route gaan afmaken, met 15 minuten achterstand. En toen ik net op weg was kreeg ik er een spoedje naar Haren bij
Al met al volle bak gegaan en zo'n haast gehad dat ik Strava niet aan kon zetten
Wel erg puntig. Maar zolang de ketting niet overslaat kan het volgens mij geen kwaad...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef No-P het volgende:
Zeg Kaas, kan dit buitenblad nog even mee? Zaterdag Egmond-Pier-Egmond....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
When the going get though... The tough get going...quote:
Slaat continue over sinds de 31ste. 1 tandwiel zelfs afgebroken. Nu dus nieuwe aan het monteren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wel erg puntig. Maar zolang de ketting niet overslaat kan het volgens mij geen kwaad...
Moet je binnen 2 uur kunnen fietsen toch?, niet veel wind dus gevoelstemperatuur valt ook wel mee. Met andere woorden, dat komt gewoon goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
When the going get though... The tough get going...
Zal dus wel een DNF worden
Maar dan had je dus ook wel je antwoord op je vraagquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef No-P het volgende:
[..]
Slaat continue over sinds de 31ste. 1 tandwiel zelfs afgebroken. Nu dus nieuwe aan het monteren.
Kaas wilde afgeragde kettingbladen zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar dan had je dus ook wel je antwoord op je vraag
Goed werkquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef No-P het volgende:
[..]
Kaas wilde afgeragde kettingbladen zien.
Hehe nou dat is ie zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef No-P het volgende:
[..]
Kaas wilde afgeragde kettingbladen zien.
Precies. Gaan met die banaan. Ben wel woensdag vergeten om de gopro van een maat van me op te halen, dus filmen zal er waarschijnlijk niet inzitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Moet je binnen 2 uur kunnen fietsen toch?, niet veel wind dus gevoelstemperatuur valt ook wel mee. Met andere woorden, dat komt gewoon goed.
Iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je mocht de rommel opruimen dus?![]()
Ik had een rustig dagje, 70km.
Ik deed dat soort dingen ook altijd (Niet met mijn fiets)quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef JohnDDD het volgende:
Vandaag fiets kapotgemaakt. Kreeg op mijn singlespeed stadsfiets kettingpech midden in de stromende regen op 7km van huis. Ketting liep er elke 100 meter weer af, vermoedelijk probleempje met het achterwiel. Heb uit woede de fiets twee keer tegen een bankje gesmeten waardoor het voorwiel nu enkele spaken mist en krom is. Kon mezelf er nog net van weerhouden 't pestding in de Amstel te flikkeren.
Vroeger deed ik het vaak met de computer. Was een kleine nerd maar ik werkte door geldgebrek op de meest slechte computers. Heb kweet niet hoeveel muizen kapotgemaakt. Deze week hard gewerkt en ik had nogal stress...:(quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik deed dat soort dingen ook altijd (Niet met mijn fiets)
Tegenwoordig ga ik gewoon hard vloeken. Laatst was mijn garmin rare dingen aan het doen, was maar goed dat ik alleen over het strand fietsen want ik was me een partij boos op dat ding
Zou jij anders reageren?quote:
Nooit met de computer gedaan. Soms wil ik uit frustratie nog wel eens een klap of een schop ergens tegenaan geven. Tegenwoordig leef ik me gewoon even uit door vol gas alle agressie op de fiets eruit te trappen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Vroeger deed ik het vaak met de computer. Was een kleine nerd maar ik werkte door geldgebrek op de meest slechte computers. Heb kweet niet hoeveel muizen kapotgemaakt. Deze week hard gewerkt en ik had nogal stress...:(
Tot je ketting breekt op 7 km van huis in de stromende regenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef JohnDDD het volgende:
Met mijn echte racefiets zou ik dat nooit doen...
Nee, niet mijn Bianchi! Dat nooit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot je ketting breekt op 7 km van huis in de stromende regen
Klinkt kut, enige idee hoe het komt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef Patroon het volgende:
Had ik maar alleen computer problemen. Zit al een week met pijnlijke linkerknie. Kan woensdag pas naar fysio. Ga morgen kijken of een ander tijd heeft. Straks mag ik maanden niet fietsen brrr horror
Knie problemen zijn erg naar. Heeft mij in 2012 ook 2 maanden aan de kant gehouden. succes!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef Patroon het volgende:
Had ik maar alleen computer problemen. Zit al een week met pijnlijke linkerknie. Kan woensdag pas naar fysio. Ga morgen kijken of een ander tijd heeft. Straks mag ik maanden niet fietsen brrr horror
Het is gewoon een handigheidje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik doe het ook altijd met bandenlichter hoor. Tenminste, bij mijn racefiets. Ik zal wel van poppenstront zijn, maar het laatste stootje trek ik echt niet.
Dan kom je in ieder geval lekker fris aan de start bij de Marmotte(tone). Zo heb ieder nadeel zun voordeel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef Patroon het volgende:
Waren je buba's niet op?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was ook dichtbij totale vernietiging toen ik op een gegeven moment bij ieder tochtje wel een lekke band had en bij dat specifieke tochtje 1 bij het weg willen rijden uit de schuur, 1 na 10 km en 5 km later weer 1 en toen waren m'n bandjes op. Dan ben je er wel een tijdje klaar mee.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
Met een recht stuur.![]()
Wat is dat met die ketting dan? Ik zie het niet goed.
Rohloff naaf met zo'n band ipv ketting zo te zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
Met een recht stuur.![]()
Wat is dat met die ketting dan? Ik zie het niet goed.
Ja, toen ik die vervangen had ging het gelijk een stuk beterquote:
Ik heb een wielershirt van hincapie, eentje zonder mouwen. Heb ik eigenlijk al een hele tijd, ik was eens bij de 6daagse van Rotterdam en daar verkochten ze het toen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:21 schreef buzz1291 het volgende:
Ook aardig exclusieve kleding, in NL althans. Let even op die fantastisch goddelijke fiets en kijk eens naar die ketting...... nooit meer gelazer.
[ afbeelding ]
Mooi systeem voor op een strandfeitsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Hoef je niet meer te smeren geloof ik. En denk dat het gewoon een ss is ipv een rohloff. Suf fietsje eigenlijk Buzz
En met welke reden wil je dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:31 schreef Tommeke het volgende:
Rohloff is wel takkeduur, maar echt wel prima! Je kan schakelen terwijl je stilstaat
als ie afgestapt is omdat de berg te steil is..quote:
Heej Tommeke, die fietscomputer die je vorig jaar van mij gekocht hebt, doet die het nog altijd..?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weet niet
Maar het zegt iets over de mooie techniek van dat ding
Haha. Daar dacht ik ook net aan. Nee, die is helaas kassiewijlenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Heej Tommeke, die fietscomputer die je vorig jaar van mij gekocht hebt, doet die het nog altijd..?
Veloflex Master en Vittoria Open Corsa.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:35 schreef the_critic het volgende:
wat was ook alweer de naam van die bandjes die eruit zagen als tubes? ergens paar topics terug voorbij gekomen maar ben te lui te zoeken
Wil voor komend jaar nieuwe bandjes op mijn full carbons.. dan is faken dat het tubes zijn wel leuk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha. Daar dacht ik ook net aan. Nee, die is helaas kassiewijlen
Elke keer nadat ik in de regen had gefietst deed het scherm het twee a drie dagen niet
Heb er in Frankrijk wel veel lol mee gehad!
ppff beide rond de 35 euro voor een bandje...quote:
Die 10 euro?quote:
Mag ik dan voor een 10-tje de stuurhouder etc terugkopen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die 10 euro?
Ik heb zoals ik zei in Frankrijk en in Limburg enorm veel lol gehad met dat ding. Elke keer het hellingspercentage checken als ik kapot zat te gaan
Bike-palast.de Heeft die Veloflex voor 26 euro ofzo. Ik heb er een keer mee gereden en het reed wel lekker soepel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
ppff beide rond de 35 euro voor een bandje...
iemand nog ervaring met 1 van beide..? welke raad men hier aan?!
Dan moet ik die vanmiddag ff op gaan zoeken!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Mag ik dan voor een 10-tje de stuurhouder etc terugkopen?
Top!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan moet ik die vanmiddag ff op gaan zoeken!
Het is na de winter eigenlijk zo gekomen. Niks zwaars of geks gedaan. Ik heb de hele winter elke week wel gefietst, na de winter 2x achter elkaar 3,5uur op licht verzet in D1, je kent mequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klinkt kut, enige idee hoe het komt?
Dankje!quote:![]()
Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef janatwork het volgende:
[..]
Knie problemen zijn erg naar. Heeft mij in 2012 ook 2 maanden aan de kant gehouden. succes!
Ja komt vast goed, alleen ik heb nu veel vrije tijd en mag graag fietsen, dus het is wel even balen om verplicht rust te moeten nemen.quote:![]()
Op vrijdag 11 januari 2013 05:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval lekker fris aan de start bij de Marmotte(tone). Zo heb ieder nadeel zun voordeel.
Fysio zal wel zeggen dat het een geirriteerd overtraind bandje is. Dus uitsluitend rust helpt, en uiteraard 9 behandelingen omdat de schoorsteen van de fysio ook moet blijven roken. Sterke in ieder geval en maak je niet druk om een paar weken niet trainen, doe ik al jaren niet meer. In maart met duurtraining starten is ook een perfecte voorbereiding voor juli.
Leuk, bedankt! Straks ff lezen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:35 schreef the_critic het volgende:
voor de freakjes onder ons.. leuk stukje om te lezen. testen van verschillende buba in combi met verschillende type biba.. http://www.vittoria.com/w(...)iets_gennaio2011.pdf
Gecombineerd met het camping overzicht van fietsvriendelijke campings in Belgie dat een groepje (met onder meer Bert Sitters, van de fietsroute boekjes en artikelen in diverse bladen) in eigen tijd op het forum van de wereldfietser de laatste maanden heeft samengesteld...is dat dus een compleet vakantiefietsaanbod in Waloniequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb ook nog 2 600km routes en een andere 400km route (naar het noorden) Met wat extra routeplannen (heb nog wel een deelstuk) kun je daar een heel mooi groot rondje van maken.
Wel zuur, dit weekend uitstekend duurtrainingweer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het is na de winter eigenlijk zo gekomen. Niks zwaars of geks gedaan. Ik heb de hele winter elke week wel gefietst, na de winter 2x achter elkaar 3,5uur op licht verzet in D1, je kent me. Daarna kreeg ik al een beetje last met buigen na het fietsen. Voelt echt als die pees die over de knieschijf loopt. Net alsof je je knie hard hebt gestoten en ff een beurse plek op je knie hebt. Net 4 dagen volledig rust gehad en pijn was weg. Gisteren na een uur fietsen kwam het weer...net alsof die pees te strak over de knieschijf loopt. Ik heb om 11uur een afspraak bij een goede Fysio. Mijn eigen kon woensdag pas, zo lang wil ik niet wachten. Zal wel een overbelasting zijn.
[..]
Dankje!
[..]
Ja komt vast goed, alleen ik heb nu veel vrije tijd en mag graag fietsen, dus het is wel even balen om verplicht rust te moeten nemen.
Schoenen minder strak doen, bovenlichaam warmer kleden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:32 schreef Bismarck het volgende:
Uitstekend duurtrainingsweer? Temperatuur zakt naar het vriespunt. Niet de meest ideale temperatuur om 3 uurtjes mee buiten te zijn. Zelfs als ik me aankleed alsof ik op een poolexpeditie ga blijft het onaangenaam om zolang buiten te zijn. Hoe dik de handschoenen, sokken en overschoenen ook zijn. Krijg toch op den duur toch last van verkleumde handen en voeten.
Master 25.50 bij jedi-sports, de corsa's (zelfde maar dan zwart) zijn daar 27¤. Evo SC is overal 35¤. Ik wil ook graag een keer Veloflexen proberen. Verzendkosten zijn daar hoog maar misschien kunnen we combineren en wil iemand anders uit de buurt (knut en/of een fietsmaat van mij of misschien Grippert wel?) ook wel een setje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
ppff beide rond de 35 euro voor een bandje...
iemand nog ervaring met 1 van beide..? welke raad men hier aan?!
wil geen zwarte.. wil juist de tubes lookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Master 25.50 bij jedi-sports, de corsa's (zelfde maar dan zwart) zijn daar 27¤. Evo SC is overal 35¤. Ik wil ook graag een keer Veloflexen proberen. Verzendkosten zijn daar hoog maar misschien kunnen we combineren en wil iemand anders uit de buurt (knut en/of een fietsmaat van mij of misschien Grippert wel?) ook wel een setje.
Toch ga ik bij deze kou echt geen duurtraining doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schoenen minder strak doen, bovenlichaam warmer kleden.
Patroon is teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch ga ik bij deze kou echt geen duurtraining doenGewoon ff 2 uurtjes doortrappen en zo snel mogelijk weer naar binnen
Nee dat is zeer aan te raden. Marmotte rijd ik gewoon met Conti butyl banden van 100g, geen zin om risico's te nemen voor een verwaarloosbaar voordeel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef the_critic het volgende:
hoe groot is de daarmee de werkelijke kans op klapbanden... lees verschillende verhalen. Is dit iets om voor de marmotte terug te wisselen naar butyl? of is dat overdreven voorzichtigheid?!
Ja, voetballer hé? Die zijn na 90 minuten uitgepierd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Patroon is teleurgesteld in je.
Standaard publiekswisseltje hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, voetballer hé? Die zijn na 90 70minuten uitgepierd.
Bert is al langer bezig. Ik kende 'm al toen hij nog niks over fietsen schreef. Mijn 600 routes gaan overigens ook door Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gecombineerd met het camping overzicht van fietsvriendelijke campings in Belgie dat een groepje (met onder meer Bert Sitters, van de fietsroute boekjes en artikelen in diverse bladen) in eigen tijd op het forum van de wereldfietser de laatste maanden heeft samengesteld...is dat dus een compleet vakantiefietsaanbod in Walonie![]()
Dat vind ik het leuke van fietskamperen, de mooiste zaken gebeuren soms omdat fietsers zelf een behoefte zijn, en die invullen!
Niet aanstellen, gewoon rijden. Desnoods dubbele handschoenen en winterschoenen met wollen sokken en overschoenen. Dan mag het rustig vriezen, krijg je het niet koud mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:32 schreef Bismarck het volgende:
Uitstekend duurtrainingsweer? Temperatuur zakt naar het vriespunt. Niet de meest ideale temperatuur om 3 uurtjes mee buiten te zijn. Zelfs als ik me aankleed alsof ik op een poolexpeditie ga blijft het onaangenaam om zolang buiten te zijn. Hoe dik de handschoenen, sokken en overschoenen ook zijn. Krijg toch op den duur toch last van verkleumde handen en voeten.
Herkenbaar, heb tot een half jaar geleden altijd lichamelijk werk gedaan met veel tillen in verkeerde houdingen. Altijd last van m'n knieën.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Patroon het volgende:
Terug van de fysio. Mijn linker knieschijf stond een stuk lager dan mijn rechter. Daardoor ontspoorde de schijf tijdens het fietsen en drukte hij tegen de pezen rond de schijf aan.. Hij heeft hem weer recht gedrukt en moet nog ff wat oefeningen doen. Waarschijnlijk is dit gekomen doordat ik voor mijn werk wasmachines via mijn knieeën optil zodat mijn collega het piepschuim er onderweg kan schuiven. Dit is niet echt goed voor je knieeën zeg maar![]()
Boel is een beetje geïrriteerd door die ontsporing. Lijkt niet heel ernstig en is goed te verhelpen.
Volgende week weer ff heen en gelukkig mag ik gewoon blijven fietsen. Zondag stap ik er weer op!
Goed om te horen. En nu zondag niet met de profs gaan trainen hé?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Patroon het volgende:
Terug van de fysio. Mijn linker knieschijf stond een stuk lager dan mijn rechter. Daardoor ontspoorde de schijf tijdens het fietsen en drukte hij tegen de pezen rond de schijf aan.. Hij heeft hem weer recht gedrukt en moet nog ff wat oefeningen doen. Waarschijnlijk is dit gekomen doordat ik voor mijn werk wasmachines via mijn knieeën optil zodat mijn collega het piepschuim er onderweg kan schuiven. Dit is niet echt goed voor je knieeën zeg maar![]()
Boel is een beetje geïrriteerd door die ontsporing. Lijkt niet heel ernstig en is goed te verhelpen.
Volgende week weer ff heen en gelukkig mag ik gewoon blijven fietsen. Zondag stap ik er weer op!
Nope, mag geen sprintjes trekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef kaasplankje het volgende:
ningen doen. Waarschijnlijk is dit gekomen doordat ik voor mijn werk wasmachines via mijn knieeën optil zodat mijn collega het piepschuim er onderweg kan schuiven. Dit is niet echt goed voor je knieeën zeg maar
top! altijd fijn als het mee blijkt te vallen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Patroon het volgende:
Ja, gisterennacht heeft het nog geregend hier. Het was hier in 't stad ook oppassen geblazen in de vroege uren. Toch viel het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef janatwork het volgende:
Net terug van fietsen. 3*20 min d2, 2.15uur weg geweest 29.0 km/h. Het is in de polder wel spekglad, veel half natte weggen en rond het vriespunt is geen top combinatie. En als een slak de bocht door glibberen is ook niet mijn hobby.
Wel een zonnetje en weinig wind!
talkpoeder op je voeten zodat die zeker weten niet gaan zweten. Alles wat gaat zweten wordt koud.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schoenen minder strak doen, bovenlichaam warmer kleden.
Ik ga morgen 3.30 uur en zondag 1.30 uurquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch ga ik bij deze kou echt geen duurtraining doenGewoon ff 2 uurtjes doortrappen en zo snel mogelijk weer naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |