Nee is een serieuze mening. Bij de meeste wedstrijden staat er meer politie dan dat er uitfans zijn.quote:
En dat is een probleem van de supporters?quote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee is een serieuze mening. Bij de meeste wedstrijden staat er meer politie dan dat er uitfans zijn.
Ja, althans van een deel van de supporters. Uitsupporters voegen nauwelijks iets toe en worden meestal ook weggestopt op de slechtste plek van het stadion. Kun je als fan beter thuis voor de TV zitten. Zie je het allemaal veel beter.quote:Op maandag 18 november 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat is een probleem van de supporters?
Jij komt overduidelijk nooit in een stadion.quote:Op maandag 18 november 2013 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, althans van een deel van de supporters. Uitsupporters voegen nauwelijks iets toe en worden meestal ook weggestopt op de slechtste plek van het stadion. Kun je als fan beter thuis voor de TV zitten. Zie je het allemaal veel beter.
quote:Op maandag 18 november 2013 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, althans van een deel van de supporters. Uitsupporters voegen nauwelijks iets toe en worden meestal ook weggestopt op de slechtste plek van het stadion. Kun je als fan beter thuis voor de TV zitten. Zie je het allemaal veel beter.
Vaak genoeg, maar goed ieder zijn mening he.quote:Op maandag 18 november 2013 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij komt overduidelijk nooit in een stadion.
Uitsupporters kun je niet uitbannen, dus dat moet ook vooral niet proberen te doen. Beter is het de overtreders hard te straffen en het voornamelijk niet te moeilijk maken voor mensen om wedstrijden te bezoeken.quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso uitsupporters verbieden. Zou een hoop schelen in de kosten voor de samenleving.
AA Gent heeft één van de modernste stadions van de beneluxquote:Op maandag 18 november 2013 05:52 schreef Oldie57 het volgende:
Een Eredivisie aangevuld met de Belgische Top 4 vind ik wel ok maar de nr's 5 t/m 8 mogen van mij lekker in Belgie blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort er gewoon bij deze club
KV Mechelen mag van mij ook, is nog een echte volksclub met goede sfeer. Kun je beetje gelijken met NAC Breda in Nederland. En men breidt stadion uit tot 18500 plaatsen na dit seizoen
Voor de rest heb je gelijk. Los van het sportieve zullen clubs als Zulte Waregem, Lokeren, Charleroi, Antwerp, Leuven en dergelijke eerst wat stadionaanpassing nodig hebben
Gelukkig is men bij vele clubs daaraan hard aan het werken
Klopt. Zoiets riep men 15 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef zwaaien het volgende:
Dat vraag is niet of er een beneliga moet komen, de vraag is alleen wanneer ze er zal komen
En de gevolgen van elk een aparte competitie zijn duidelijk, lijkt mequote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Zoiets riep men 15 jaar geleden ook al.
Misschien dat er nog een enkele Belg in gelooft ook.
Ok Bojan.quote:Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef zwaaien het volgende:
[..]
En de gevolgen van elk een aparte competitie zijn duidelijk, lijkt me
Jep, het aantal plaatsen in het stadion zegt veel over het niveau van de club en tevens hoe competitief ze zijn in sportief opzichtquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:09 schreef zwaaien het volgende:
En als Standard zijn plannen uitvoert om Sclessin te moderniseren en uit te breiden naar 35.000 - 40.000 plaatsen dan zullen de Belgische topclubs zeker competitief zijn met de Nederlandse topclubs.
Toch vreemd dat vooral Belgen hopen op een Beneliga dan.quote:Een beneliga is gewoon een win-win situatie voor beide landen
Al een carrière als science-fiction schrijver overwogen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:22 schreef zwaaien het volgende:
Tegen 2020 zijn de Belgische topclubs qua stadions en jeugdcentrums helemaal up to date en ik vermoed dat rond die datum de plannen voor een beneliga al heel concreet zullen zijn. Misschien is ze er zelfs al.
Of als komisch demagoog?quote:Binnenkort komt het helemaal terug goed met voetbal in de lage landen, geloof mij
Natuurlijk zegt de verdeling over een stadion niet allesquote:Op dinsdag 19 november 2013 03:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep, het aantal plaatsen in het stadion zegt veel over het niveau van de club en tevens hoe competitief ze zijn in sportief opzicht
Dat zou ik niet durven zeggen. Ik vind hier 2 polls op een Nederlandse sitequote:Toch vreemd dat vooral Belgen hopen op een Beneliga dan.
Oordeel zelf dan:quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt wat een sprookjes weer van die vladesk. Wat hebben die Belgen nou echt toe te voegen aan de Nederlandse competitie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik toch behoorlijk opwindend
Maar je hebt misschien deels gelijk. Voor PSV en Ajax moeten ze onderdoen op dit ogenblik qua budget. Met de rest zijn ze wel competitief. Club Brugge en Anderlecht moeten eerst hun nieuwe tempel bouwen en ook Standard moet zijn stadion renoveren en uitbreiden. Tegen 2020 zal dit een feit zijn en ik denk dat de interesse vanuit Nederland dan zal groeien om samen een topcompetitie op te zetten.
Ofwel blijven we 2 kleine competities, ofwel slaan we de handen in elkaar en vormen we samen een topcompetitie, waarmee we kunnen concurreren met Frankrijk, Italië, Rusland: europese subtoplanden
Valt me op dat jij steeds in de ruimte zit te lullen zonder onderbouwingen, cijfers, onderzoeken of opiniepeilingen. Je kan wel tegen een Beneliga zijn, maar kom dan ook met goede onderbouwingen, cijfers en opniepeilingen waaruit je laat blijken dat de competitie er eventueel slechter op zou worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt wat een sprookjes weer van die vladesk. Wat hebben die Belgen nou echt toe te voegen aan de Nederlandse competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |