SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sorry, geen inspiratie.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die TT
Ja verdomme, het is zonder vorst al koud genoeg in mijn slaapkamerquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
en ik heb mijn winterbanden er alweer afquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
WAT?! Maandag gaat het 8 graden vriezen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Die TT
[..]
Ja verdomme, het is zonder vorst al koud genoeg in mijn slaapkamerquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
WAT?! Maandag gaat het 8 graden vriezen![]()
![]()
Je tepels vriezen er dan af![]()
![]()
Dan heb ik nog tot maandag om een menselijk kacheltje te zoekenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Even Aldo in de spoiler geschopt, hij stond er zo zielig naast.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet met het OV als ik ergens heen gaquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
en ik heb mijn winterbanden er alweer af.
![]()
Mijn tepels kunnen wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]![]()
Je tepels vriezen er dan af
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Die TT
[..]
Ja verdomme, het is zonder vorst al koud genoeg in mijn slaapkamerSerieus?quote:
Ik vond hem maar matig.
Jeujquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik nog tot maandag om een menselijk kacheltje te zoekenOh, dat scheeltquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn tepels kunnen wel wat hebben hoor.
![]()
Kies je zelf voorquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet met het OV als ik ergens heen ga.
[b]AirwiN schreef [/b]
Fappend toch niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit altijd voorin in de trein, beste stoel van de hele treinA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
first world problems van onsquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet met het OV als ik ergens heen ga.
![]()
![]()
Eerste dood jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit altijd voorin in de trein, beste stoel van de hele trein![]()
Mono wel hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan me jou dus echt niet in het OV voorstellenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat een baas.quote:
bekijk de vorige TT's en wees trots op jezelfquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Ik vond hem maar matig.![]()
![]()
Toch niet als je ergens in the middle of nowhere rijdt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, zo'n groot raam, iedereen ziet meA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij denkt dat ik motor ga rijden als het gevroren heeft? En wat denk je van die leuke pekel die werkelijk alles aantast?quote:Inderdaadquote:![]()
![]()
Ja maar dan moet ik op al die seinen letten, anders krijg je dit soort ongein:quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch niet als je ergens in the middle of nowhere rijdt?![]()
![]()
laatste keer was toen ik die "holland-bmw" ging halen.... ben ik daar met de trein heen gegaan. werkzaamheden en omleiding.. ik was weer genezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me jou dus echt niet in het OV voorstellen![]()
![]()
Ik verdien eigenlijk een stuk chocola.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
bekijk de vorige TT's en wees trots op jezelf
Die was ook wel gigantisch geniaal hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
laatste keer was toen ik die "holland-bmw" ging halen.... ben ik daar met de trein heen gegaan. werkzaamheden en omleiding.. ik was weer genezen![]()
Moest je ver?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verdien eigenlijk een stuk chocola.![]()
![]()
Dafuqquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik op al die seinen letten, anders krijg je dit soort ongein:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Need a hand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEE DOE HET NIET!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verdien eigenlijk een stuk chocola.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat dan weer niet!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verdien eigenlijk een stuk chocola.![]()
Foutje, bedankt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Godsamme, het bolletje (nou ja, de hagedis) van m'n tragus liet los, wat een gepruts om die weer goed erop te krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik doe het niet, maar ik verdien het wel.quote:
ik geef een hint.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was ook wel gigantisch geniaal hoor![]()
Moest je ver?
"ben je komen lopen ofzo?"![]()
![]()
Als ik de puntjes op de i heb gezet qua lay-out, de inleiding, inhoudsopgave en het voorblad heb gefixt. Jaquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Rotterdam?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef een hint.
"ben je komen lopen ofzo?"If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dit gaat over een piercing iets?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, het bolletje (nou ja, de hagedis) van m'n tragus liet los, wat een gepruts om die weer goed erop te krijgen.
![]()
Dat vind ik vaak nog leuk werk ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik de puntjes op de i heb gezet qua lay-out, de inleiding, inhoudsopgave en het voorblad heb gefixt. Ja
Yeah, you go girl!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
achter de duinen.... maar wat mij betreft is dat hetzelfde ja![]()
Arme jongen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, en die gaatjes (hihi) zijn zo klein dat het lastig is om hem er goed in te krijgen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik bewaar dat ook altijd tot het laatst.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak nog leuk werk ook.
Yeah, you go girl!
Al vind ik de inleiding nou ook niet echt geweldig leuk werk. Weet nooit wat ik er nou in moet zetten
beetje voorbereiding of spugen doet wonderenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en die gaatjes (hihi) zijn zo klein dat het lastig is om hem er goed in te krijgen.![]()
![]()
Gewoon een lulverhaal wat lekker weg leest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik bewaar dat ook altijd tot het laatst.
Al vind ik de inleiding nou ook niet echt geweldig leuk werk. Weet nooit wat ik er nou in moet zetten
Inleidingquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik bewaar dat ook altijd tot het laatst.
Al vind ik de inleiding nou ook niet echt geweldig leuk werk. Weet nooit wat ik er nou in moet zettenIk heb daar een hekel aan.
Succes![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
beetje voorbereiding of spugen doet wonderen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, daar worden m'n handen glibberig van en dan kan ik het bolletje helemaal niet meer vasthoudenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
beetje voorbereiding of spugen doet wonderen.
vreemd, zelf nooit last vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daar worden m'n handen glibberig van en dan kan ik het bolletje helemaal niet meer vasthouden.
pff... het is tijd, ik merk het.![]()
Succes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:14 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik ben onrustig maar ga straks proberen te mediteren
Jij hebt geen piercings, tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd, zelf nooit last van
pff... het is tijd, ik merk het..
Hier ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
pff... het is tijd, ik merk het.
Morgen.
Beter schieten ze bij Domino's op met die pizza.C'est la vie
Mja, inleiding + conclusie moeten de rest 'overbodig' makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een lulverhaal wat lekker weg leest.
Dus niet zomaar een lulverhaal![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef heloef het volgende:
Beter schieten ze bij Domino's op met die pizza.![]()
![]()
Nog wilde weekend-plannen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
pff... het is tijd, ik merk het.
Al heeft dat geen zin om aan jou te vragen volgens mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank je wel.quote:C'est la vie
Domino's. Me jelly.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef heloef het volgende:
Beter schieten ze bij Domino's op met die pizza.
Welke neem je?
Ik vind het vaak wel een lulverhaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, inleiding + conclusie moeten de rest 'overbodig' maken
Dus niet zomaar een lulverhaalKrijg er nog complimenten over ook.
Pepperoni, extra groot.quote:
Je bent jarig of je bent het niet he.C'est la vie
Morgen is het weekend. Na 17.00.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik had het over het weekend eigenlijk, maar goed bezig
Ik wil een Chicken Kebab.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Pepperoni, extra groot.
Je bent jarig of je bent het niet he.
Reclame voor diarree-medicijn zo rond etenstijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga zo ook een pizza in de oven gooien.
Ik had met mezelf afgesproken;
Maak ik vandaag mijn Ondernemingsplan af - Pizza
Maak ik vandaag mijn Ondernemingsplan niet af - KokenWhat you forget, you are gonna repeat.
Zaterdagavond feest bij mijn zus en zwager..quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog wilde weekend-plannen?
Al heeft dat geen zin om aan jou te vragen volgens mij
Zondag begin ik met het uitbouwen van mijn motor.. die wordt zondagmiddag gehaald. en met een beetje (heel veel) geluk en als alles mee zit rij ik zondagavond weer ermee rond...
en wil je weten wat het mooiste daarvan is? dat ik vanavond en morgen dus planningsloos ben![]()
![]()
Hihi, ik maak me geen zorgen over het andere gaatje, die is wel natquote:.
en dan met zo'n kaneelbroodje als toetje natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Pepperoni, extra groot.
Je bent jarig of je bent het niet he.![]()
![]()
CinnaStix.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
en dan met zo'n kaneelbroodje als toetje natuurlijk
2013!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihi, ik maak me geen zorgen over het andere gaatje, die is wel nat.
![]()
![]()
Ik neem ze altijd, echt gruwelijk lekker.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo ook een pizza in de oven gooien.
Ik had met mezelf afgesproken;
Maak ik vandaag mijn Ondernemingsplan af - Pizza
Maak ik vandaag mijn Ondernemingsplan niet af - Koken![]()
![]()
Laten we hopen dat je zondagavond weer kan rondrijdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zaterdagavond feest bij mijn zus en zwager..
Zondag begin ik met het uitbouwen van mijn motor.. die wordt zondagmiddag gehaald. en met een beetje (heel veel) geluk en als alles mee zit rij ik zondagavond weer ermee rond...
en wil je weten wat het mooiste daarvan is? dat ik vanavond en morgen dus planningsloos ben![]()
Lekker is dat he zo zonder plannen zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doelde niet op mezelf trouwens.quote:
wij bestellen de pizza bij NYP, want beter.. en de toetjes dan daar. want de "cinnastix" van de NYP zijn waardeloos.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem ze altijd, echt gruwelijk lekker.![]()
![]()
Oh hij is er, tschuss.C'est la vie
Oh, hebben we besloten dat dubbelzinnige opmerkingen niet meer mogen in 2013quote:?
Bon apetit!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Smakelijk.quote:
Wat een stom besluitquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hebben we besloten dat dubbelzinnige opmerkingen niet meer mogen in 2013?
[b]AirwiN schreef [/b]
wishfull thinking.... ain't gonna happenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je zondagavond weer kan rondrijden![]()
Lekker is dat he zo zonder plannen zitten
Ja voor zolang het duurt![]()
![]()
Ik ga voor je duimen maar heb er wel een hard hoofd in @quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
wishfull thinking.... ain't gonna happen
Ja voor zolang het duurt
Ik vind spontane acties stiekem veel leuker dan afgesproken dingen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rivaaltje doet steeds 'Oh, wacht... 2013'quote:.
Die jongen spoort niet johquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rivaaltje doet steeds 'Oh, wacht... 2013'.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga vanavond gezellig borrelen (nou ja, wijnen) bij m'n vriendin. Ze heeft nieuwe vissen, dat moet gevierd worden.
ik hoop het nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hebben we besloten dat dubbelzinnige opmerkingen niet meer mogen in 2013?
![]()
![]()
Gelukkig niet!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is toch ook geen trein, gekkie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zei sorry, omdat je over 4 minuten al weekend heb. Dus ik ging er vanuit dat je het lullig vond dat mijn weekend morgen pas begint. Maar ik heb geen baan.quote:
dan volg ik je weer!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei sorry, omdat je over 4 minuten al weekend heb. Dus ik ging er vanuit dat je het lullig vond dat mijn weekend morgen pas begint. Maar ik heb geen baan.
Hij stopt om 5 uur![]()
![]()
Fijn weekend schatquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan volg ik je weer!
Hij stopt om 5 uur
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is toch ook geen trein, gekkie.
het is voor jullie ook de hoogste tijd zie ikquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan volg ik je weer!
Hij stopt om 5 uur
En dan begin ik pas.
Vorige week een milkshake mee gehaald toen ze nog niet geldig waren.quote:
Waarom?quote:Hahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Vorige week een milkshake mee gehaald toen ze nog niet geldig waren..
![]()
Ik ook, bedankt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Oké, waarom zag ik die bonnen liggen?Nu heb ik zin in McDonalds
.
Net al pizza en daarvoor chocola.
Beter zelf maken, stomme Mcquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Oké, waarom zag ik die bonnen liggen?Nu heb ik zin in McDonalds
.
![]()
![]()
Inmiddels niet meer zo erg als 2 jaar geleden overigens. Dankzij nieuw kassasysteem. Maar mensen willen altijd dat bestellen, en vertellen dan pas aan het einde dat ze er allemaal bonnen voor hebben. Vroeger moesten we daar aparte knoppen voor hebben en dus naderhand nog alles weer veranderen naar die andere knoppen. Inmiddels kun je alles omzetten met 1 simpele knop. Maar dan nog is het irritant als gasten pas aan het einde aangeven dat ze die bonnen hebbenquote:Vooral in de drive.
Ik heb hier pizza en ik heb hier M&M's pinda'squote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, bedankt.Net al pizza en daarvoor chocola.
Ik mag dat niet eten van mezelf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier pizza en ik heb hier M&M's pinda's
Sorryquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, bedankt.Net al pizza en daarvoor chocola.
.
Maar dat smaakt niet hetzelfdequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beter zelf maken, stomme Mc.
Ja, dat is inderdaad gewoon onhandig en domquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer zo erg als 2 jaar geleden overigens. Dankzij nieuw kassasysteem. Maar mensen willen altijd dat bestellen, en vertellen dan pas aan het einde dat ze er allemaal bonnen voor hebben. Vroeger moesten we daar aparte knoppen voor hebben en dus naderhand nog alles weer veranderen naar die andere knoppen. Inmiddels kun je alles omzetten met 1 simpele knop. Maar dan nog is het irritant als gasten pas aan het einde aangeven dat ze die bonnen hebbenVooral in de drive.
. Gelukkig is het nu wel beter geregeld
.
Zelf geef ik altijd gelijk de bon, en soms nemen 'm ze 'm niet in. Oké, kan ik nog keer die bon gebruiken.
![]()
Als ik bonnen heb, zeg ik altijd als eerste dat ik bonnen heb.
Dat is het hem juist. Dan smaakt het 10x beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat smaakt niet hetzelfde.
![]()
![]()
Ik ook. Ik zeg altijd: "Ik heb hier bonnen ... etc."quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Samzz het volgende:
Ze nemen 'm niet in?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad gewoon onhandig en dom. Gelukkig is het nu wel beter geregeld
.
Zelf geef ik altijd gelijk de bon, en soms nemen 'm ze 'm niet in. Oké, kan ik nog keer die bon gebruiken.
Dan krijgen ze echt problemen met de baas als hij het gaat checken
Groot gelijk!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik doe hem maar niet kopen Huppel
Stiekem wil ik zo'n ei met afstandsbediening.
Het schijnt dat die ab universeel is. Dus ik wil een keer op een druk terras kijken of er dames met ei zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja.quote:Wat haat ik dat woord.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Samzz het volgende:
Dan zijn jullie fijne gastenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zeg altijd: "Ik heb hier bonnen ... etc."
Ja, dat lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot gelijk!!
Stiekem wil ik zo'n ei met afstandsbediening.
Het schijnt dat die ab universeel is. Dus ik wil een keer op een druk terras kijken of er dames met ei zitten![]()
![]()
Maar ik ken het fenomeen. Het komt ook voor in winkels en supermarkten. Vervelend, zulke klanten. Hoewel ik het me kan voorstellen als ze er pas op het laatste moment aan denken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn jullie fijne gastenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jep. Het is niet meer gezond. Ook wil ik gewoon graag terug naar kledingmaat 38/40. Dunner hoeft ook weer niet.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik doe het wel expres als de cassiere bitcherig bezig isquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ken het fenomeen. Het komt ook voor in winkels en supermarkten. Vervelend, zulke klanten. Hoewel ik het me kan voorstellen als ze er pas op het laatste moment aan denken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, vooral in de drive is het vervelend, omdat gasten dan vaak de bonnen wel in hun hand hebben, maar je op het moment van opnemen hen natuurlijk niet zietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ken het fenomeen. Het komt ook voor in winkels en supermarkten. Vervelend, zulke klanten. Hoewel ik het me kan voorstellen als ze er pas op het laatste moment aan denken.Ze bestellen dan van de bon af, en zeggen dan aan het einde 'JA MAAR IS WEL MET BON HE!'
Ja, dat kunnen wij ruiken
En lukt het ook een beetje?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Het is niet meer gezond. Ook wil ik gewoon graag terug naar kledingmaat 38/40. Dunner hoeft ook weer niet.![]()
Ik doe alleen bitcherig als de gast dat ook doetquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het wel expres als de cassiere bitcherig bezig is
Sja, als je zelf in een winkel hebt gewerkt, dan leer je heel snel wat wel en niet handig isquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn jullie fijne gasten.
Ik kijk net naar buiten en de straat hier ziet er glad uit
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik alleen als de werknemer dat tegen mij doetquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe alleen bitcherig als de gast dat ook doet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, inderdaad. Dat vind ik dan wel weer dom.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, vooral in de drive is het vervelend, omdat gasten dan vaak de bonnen wel in hun hand hebben, maar je op het moment van opnemen hen natuurlijk niet zietZe bestellen dan van de bon af, en zeggen dan aan het einde 'JA MAAR IS WEL MET BON HE!'
Ja, dat kunnen wij ruikenBen pas net begonnen, dus geen idee. Ik heb in ieder geval veel honger.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En lukt het ook een beetje?
Wow, het gaat 3 graden vriezen jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk net naar buiten en de straat hier ziet er glad uit![]()
![]()
Mja, dat overleef je wel met een beetje doorzettingsvermogen denk ik (geen ervaring mee)quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben pas net begonnen, dus geen idee. Ik heb in ieder geval veel honger.![]()
![]()
Dat zou morgen pas beginnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wow, het gaat 3 graden vriezen ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Straks erbij sporten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat overleef je wel met een beetje doorzettingsvermogen denk ik (geen ervaring mee)Dan wordt het wel makkelijker.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: