quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
Had een nette 7 voor burgerlijk 2, wel tevreden over geloof ik
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
Knap !quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
quote:
Gefeliciteerd! :dquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
6'je voor burgerlijk 2![]()
mixed feelings
Lol ik sta nog steeds ingeschreven voor de herkansing, omdat ik dat meteen na het tentamen heb gedaan
Kan ik bij de her er dan gewoon weer bij gaan zitten?
Gaat hard zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
Voor de mensen van de UvA; het is al mogelijk je in te schrijven voor de tentamens van blok 3
Ik heb heul geen blok 3quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
Voor de mensen van de UvA; het is al mogelijk je in te schrijven voor de tentamens van blok 3
meer dan die ene die ik genoemd hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoeveel arresten zaten er volgens jou in het tentamen?
Oude tentamens bestuderen en herhalen, tot in het oneindigequote:
Volgens mij stonden er vorig jaar vier of vijf op nestor. Kan me niet herinneren dat ik nog andere bronnen heb gebruikt voor EIP.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Wow oke
Weet jij waar je die dingen kan vinden? Er staan twee op nestor, niks op studeersnel.
Oh, misschien zijn ze er zelf achter gekomen dat het te makkelijk wordt als ze teveel erop doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er vorig jaar vier of vijf op nestor. Kan me niet herinneren dat ik nog andere bronnen heb gebruikt voor EIP.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef Ties02 het volgende:
EIP lol Ik ben toen 3 uur vantevoren naar die tentamnhal gegaan, had niks voorbereid en had geen oefenmateriaal, kwam toen een maat tegen, samen met hem allemaal oefententamens gemaakt en toen gehaald met een 6
Meteen even doen dan maar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
Vond het vak zelf niet per se gemakkelijk maar het tentamen zeer zeker wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, niet echt een moeilijk vak dus?
Dat is wel geinig om te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Monnet het volgende:
[..]
Meteen even doen dan maar.
Aardige opdracht nu wel, noot schrijven. Nooit eerder moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |