Oooh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat vak waarbij het uren voor het tentamen een beetje begon te leven ja
En internationaal recht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat vak waarbij het uren voor het tentamen een beetje begon te leven ja
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Letstalk het volgende:
Tsjonge zeg. Heb problemen met de incasso van mijn verzekering en ik wordt echt continu doorverbonden
60 afdelingen later krijg je te horen dat ze er niets over kunnen zeggen want ze kunnen die specifieke gegevens niet inzien ofzo. Dus ik moet gewoon maar afwachten. Mocht het nu niet lukken dan word ik natuurlijk wel gewoon aangemeld bij CISquote:
Dat behoort immers tot één van onze taken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Scherp houden die jongen inderdaad!
Wauw, dat is wel heel zuur. In de tussentijd nog tentamens? Anders heb je nu nog wel een tijdje om te studeren!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef Giku het volgende:
Fantastisch, als ik die 2 andere tentamens niet gehaald heb (Straf 2 en Burgerlijk 3, grote kans want had er niet zo'n goed gevoel over) dan heb ik op 22, 23 en 25 januari hertentamens
Morgen nog eentje dus. En krijg die andere 2 uiterlijk pas resp. woensdag en donderdag terug, dus ik begin dit weekend maar aan die van de 22ste.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel zuur. In de tussentijd nog tentamens? Anders heb je nu nog wel een tijdje om te studeren!
Ik heb in die week ook drie tentamens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef Giku het volgende:
Fantastisch, als ik die 2 andere tentamens niet gehaald heb (Straf 2 en Burgerlijk 3, grote kans want had er niet zo'n goed gevoel over) dan heb ik op 22, 23 en 25 januari hertentamens
Wanneer komt de uitslag van strafrecht 2 ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef Giku het volgende:
Ach, ik had het in zijn geheel niet goed genoeg kunnen voorbereiden. Als ik goed reken komt die de 17e uiterlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wanneer komt de uitslag van strafrecht 2 ?
Welke vragen vond je moeilijk?
Ook weer erg kort dag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:41 schreef Giku het volgende:
[..]
Ach, ik had het in zijn geheel niet goed genoeg kunnen voorbereiden. Als ik goed reken komt die de 17e uiterlijk.
Gefeliciteerd, negen punten in de pocket.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
6'je voor burgerlijk 2![]()
mixed feelings
Lol ik sta nog steeds ingeschreven voor de herkansing, omdat ik dat meteen na het tentamen heb gedaan
Kan ik bij de her er dan gewoon weer bij gaan zitten?
Je laatste cijfer blijft dan staan toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
mixed feelings
Lol ik sta nog steeds ingeschreven voor de herkansing, omdat ik dat meteen na het tentamen heb gedaan
Dat geldt als je het herhaalt, maar daarvoor dien je eerst een schriftelijke mededeling te sturen naar die commissiequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je laatste cijfer blijft dan staan toch?
Jij wil daar serieus op de 18e weer gaan zitten in dat stinkhok met negen studiepunten in de tas?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat geldt als je het herhaalt, maar daarvoor dien je eerst een schriftelijke mededeling te sturen naar die commissie
Ik weet niet hoe dit nu gaat nu ik sowieso al ingeschreven sta..
Ik zit er wel over na te denken eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Jij wil daar serieus op de 18e weer gaan zitten in dat stinkhok met negen studiepunten in de tas?
Is het niet zo dat het laatste cijfer telt met een voldoende op het eerste tentamen? Dat zou betekenen dat je een behoorlijk risico neemtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken eigenlijk
Volgens mij wel inderdaad. Zou het zelf ook niet doen hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het laatste cijfer telt met een voldoende op het eerste tentamen? Dat zou betekenen dat je een behoorlijk risico neemt
Ik zou inderdaad even bellen. Ze zijn vaak opvallend formalistisch en van stricti iuris als iets hun meer werk kan gaan opleveren. (zoals het moeten nakijken van een 2e tentamen)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:22 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik vraag me nu dus af of ik dan heel die na-inschrijvingsprocedure moet volgen of dat ik gewoon deel kan nemen nu ik al ingeschreven sta..
Ik ga morgen wel even langs die inschrijfbalie
Dat behoort tot één van jullie taken ? Lees die zin nog eens ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat behoort immers tot één van onze taken.
Eén van de taken is novieten hoeden en ze rustig houden behoort daartoe. Probleem?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat behoort tot één van jullie taken ? Lees die zin nog eens ?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén van de taken is novieten hoeden en ze rustig houden behoort daartoe. Probleem?
Dat vind jij niet rammelen ? En dan zeker als reactie op het corrigeren van andermans taalgebruik ?quote:
Ja, natuurlijk rammelt het. Maar we zijn hier juristen, die kunnen alles recht praten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat vind jij niet rammelen ? En dan zeker als reactie op het corrigeren van andermans taalgebruik ?
Natuurlijk. Maar juristen moeten ook rekening houden met de context.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk rammelt het. Maar we zijn hier juristen, die kunnen alles recht praten.
Is dat ook mogelijk bij het herhalen van een tentamen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef Speedy_T het volgende:
Volgens mij is het altijd nog mogelijk om op het tentamen zelf aan te geven dat je niet wil dat het wordt nagekeken. Dat heb ik zelf ook twee keer gedaan toen ik zeker wist ik het niet ging halen.
Gefeliciteerd alsnog.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
mixed feelings
Gewoon niet inleverenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef Speedy_T het volgende:
Volgens mij is het altijd nog mogelijk om op het tentamen zelf aan te geven dat je niet wil dat het wordt nagekeken. Dat heb ik zelf ook twee keer gedaan toen ik zeker wist ik het niet ging halen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thanks old sport.
Toch wil ik hem herhalen denk ik, 2e kans is de 18e
Ik had het goed voorbereid op de arresten na, en ik vind het vak leuk en wil verder met privaatrecht en ik heb inderdaad het gevoel dat er meer in zat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Want je had het heel goed voorbereid en hebt zeker het gevoel dat er meer in zit?
Nouja dan is het nog niet eens een heel gek idee. Zou ik wel nog naar de nabespreking gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had het goed voorbereid op de arresten na, en ik vind het vak leuk en wil verder met privaatrecht en ik heb inderdaad het gevoel dat er meer in zat.
Ja zeker, was ook mijn plan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja dan is het nog niet eens een heel gek idee. Zou ik wel nog naar de nabespreking gaanalle tips meepakken, de arresten goed voorbereiden en de tweede kans ownen.
Af en toe is het best handig om naar die jongen te luisteren ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zeker, was ook mijn plan.![]()
Had gewoon naar haarbal moeten luisteren die benadrukte het belang van de arresten bij burgerlijk 2 aan de RuG
Grappig dat bij bestuurs de arresten er opeens heel soepel uitrolden
Jaja nu je geen noviet meer bent moet je dat soort beslissingen allemaal zelf maken hè.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Vanaf nu ben ik een en al oor naar het grote orakel Maharbal
Hoeveel arresten zaten er volgens jou in het tentamen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zeker, was ook mijn plan.![]()
Had gewoon naar haarbal moeten luisteren die benadrukte het belang van de arresten bij burgerlijk 2 aan de RuG
Grappig dat bij bestuurs de arresten er opeens heel soepel uitrolden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
Had een nette 7 voor burgerlijk 2, wel tevreden over geloof ik
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
Knap !quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Modder het volgende:
quote:
Gefeliciteerd! :dquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
mixed feelings
Gaat hard zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
Voor de mensen van de UvA; het is al mogelijk je in te schrijven voor de tentamens van blok 3
Ik heb heul geen blok 3quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
Voor de mensen van de UvA; het is al mogelijk je in te schrijven voor de tentamens van blok 3
meer dan die ene die ik genoemd hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoeveel arresten zaten er volgens jou in het tentamen?
Oude tentamens bestuderen en herhalen, tot in het oneindigequote:
Volgens mij stonden er vorig jaar vier of vijf op nestor. Kan me niet herinneren dat ik nog andere bronnen heb gebruikt voor EIP.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Wow oke
Weet jij waar je die dingen kan vinden? Er staan twee op nestor, niks op studeersnel.
Oh, misschien zijn ze er zelf achter gekomen dat het te makkelijk wordt als ze teveel erop doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er vorig jaar vier of vijf op nestor. Kan me niet herinneren dat ik nog andere bronnen heb gebruikt voor EIP.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef Ties02 het volgende:
EIP lol Ik ben toen 3 uur vantevoren naar die tentamnhal gegaan, had niks voorbereid en had geen oefenmateriaal, kwam toen een maat tegen, samen met hem allemaal oefententamens gemaakt en toen gehaald met een 6
Meteen even doen dan maar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
Vond het vak zelf niet per se gemakkelijk maar het tentamen zeer zeker wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, niet echt een moeilijk vak dus?
Dat is wel geinig om te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Monnet het volgende:
[..]
Meteen even doen dan maar.
Aardige opdracht nu wel, noot schrijven. Nooit eerder moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |